Siivoillessa sattuu...

Tyttö tällainen

"Siivoa huone 24" soi mun päässä ja lähden kävelemään ylös portaita kohti huonetta johon on tulossa hetken päästä asiakas.
Kävelen siivouskomerolle ja haen mopin, jonka kastelen ja kaadan pesuainetta rätille. Haen vielä puhtaat liinavaatteet, pyyhkeet ja kertakäyttö pesuaineet.
Avaan avaimella huoneen oven ja astun hieman tunkkaiseen huoneeseen, avaan ikkunan ja alan vetämään likaista pussilakanaa pois.
Kuulen askelia takaani ja olen kääntymässä, mutta ennen kuin ehdin kääntyä joku ottaa vyötäröstäni kiinni. En edes yritä pois.
Mieleni tekee samaa, on tehnyt jo pitkin päivää. Hän suutelee niskaani ja taittaa käteni taakseni. Olen hänen suloisessa puristuksessaan ja tunnen pakaroitani vasten jotain kovaa ja se ei ole Huoneen 24 avain. Ei, se on jotain mitä saan pian maistaa..Hän kaataa minut nukutuille lakanoille ja riisuu housuni.
Hän suutelee pakaroitani ja hyväilee reittäni kädellään.
Kuulen kuinka hänen vyönsä solki kolahtaa lattialle kun hän avaa housunsa. Makaan lakanoilla ja Tuntuu kuinka sekunnit kuluisivat hitaasti ja kuinka kostea vakoni olisi sulaa odotukseen. Olen räjähtämispisteessä kun hän tulee päälleni ja työntyy sisääni.
Kuuma, paksu, voimakas kulli työntyy kosteaan vakooni ja kuuma aalto sisälläni tunkee joka osaan minussa. Olen aivan sekaisin vieraan peniksen hellästä kosketuksesta ja vaeltavista sormista vartalollani , puren lakanaa jotta en huutaisi liian lujaa. Hän murahtaa, nytkähtelee ja sykkii sisääni kuumaa laavaa. Hetken hän makaa päälläni kunnes nousee. Hän suutelee niskaani ja sitten hän on poissa.
Nousen sängyltä hetken päästä ja en voi uskoa todeksi, tapahtunutta. Ei varmasti miehenikään uskoisi.
Katson ovelle, se on auki ja käytävältä kuuluu ääniä.
Nostan housut jalkaani ja jatkan sängyn petaamista.
Kun huone on siisti, palaan vastaanottoon ja siellä minua odottaa perhe, jotka majoittuvat huoneeseen 24.
Matkustajakortin täytettyään perheen isä iskee silmää ja murahtaa.

0

17292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3683
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        166
        2297
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2009
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1884
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        398
        1306
      6. 80
        1215
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        135
        1104
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1030
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        980
      Aihe