Miten saan f securen toiselle koneelle? kyse ei ole siis siitä asentamisesta vaan siitä että miten se siirretään? Voiko sen siirtää esim muistitikulla? Kiitos
Miten saa F-securen toiselle koneelle?
4
3346
Vastaukset
- Vähillä tiedoilla...
Poistat ensin eka koneesta ja sitte asennat toiselle.
Lisätiedot eivät olisi olleet pahitteeksi, kuten onko ostettu vai esim. nettiliittymään liittyvä F-Secure? - Gassault
Kyseessä on siis F-secure joka on tullut soneran laajakaistan mukana, mutta se on tarkoitettu monelle koneelle, vanha koneeni menisi vanhemmille, joten sitä ei siitä voi oikein poistaa
- Toki voi poistaa
Mikä estää poistamasta vanhempien koneesta? Ja toimiiko (päivittyykö) toisen nettiliittymän kautta? Vai asutko vielä vanhempien kaa?
Jos on tarkoitettu monelle koneelle, niin asenna itsellesi uusi Soneran omien sivujen kautta... - rhshrnsnrtn
Ei sitä tarvi poistaa toisesta koneesta jos on lisenssi useammalle koneelle. Tarvit vaan asennsutiedoston jonka voi ladata netistä tai jos sulla on se toisella koneella niin kopioit vaikka muistitikulle ja siirrät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650