Oon pitkään jo epäillyt (isommallakin porukalla), että hyvän ystäväni poikaystävä käyttää jonkinlaista kasvuhormonia lihastensa kasvattamiseen. Olen myös erittäin huolissani hyvästä ystävästäni, koska mies on aivan hullu. En tiedä johtuuko se aineista vai mistä, mutta tuntuu, että normaali ihminen ei voi käyttäytyä noin. Haluaisinkin jonkun, joka asioista jotain tietää niin kommentoivan jotakin tähän, ensinnäkin luettelen tähän joitakin merkkejä, joita olen seurannut miehessä, kun olemme jossakin porukalla.
1) Hän on todella ison kokoinen, eikä siis hyvässä mielessä. Isot lihakset toki, mutta mahaakin löytyy. Sellainen hyvin ällöttävä pömppis, sellaisen kokoisella tyypillä.
2) Hikoilee kuin sika
3) Hyvin aggressiivinen, varsinkin humalassa ollessaan
4) Ylisuuri omistushalu tyttöystäväänsä kohtaan ja mustasukkainen
5) Pinna kireällä, ei minkäänlaista huumorintajua eikä itselleen nauramisen taitoa
6) Iho on melko huonossa kunnossa, erityisesti kasvojen alueella
7) Hänen itsensä kertomana liikkunut huumepiireissä, mutta ei ole itse käyttänyt tai diilannut
Tässä jotakin tyypillisiä tuntomerkkejä tyypistä, ei hän sentään ihan idiootti ole, mutta suurimman aikaa juuri ylempänä kuvailtua kuvaa vastaava. Haluaisin mielipiteitä ja vastauksia mieltä kaihertavaan asiaan.
Epäilys yhdestä tyypistä, käyttääkö jtn kasvuhormonia
Huolestunut friend
1
796
Vastaukset
- Junnilainen
Ihan normaali suomalainen jantunen, älä ole huolissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966