Minkämerkkinen on hyvä avattava moottoripyöräilykypärä?
Avattava kypärä?
7
871
Vastaukset
- Semmonen mikä
käy sun päähän. Schaissa on hyvä yhen enon puolitutun mielestä.
- Juuri näin
Kypärät ovat hyvin muotoiltuja, istuvia sekä mielyttäviä käyttää.
Mutta ihmisten päät ei oikein tahdo pysyä standardissa,
on soikeata, pyöreätä, pitkulaista, kulmikasta...
Jospa menisit ja kokeilisit erimerkkisiä kypäriä, saatta jopa
löytyä kypärään sopiva pää....
Taitaa olla nykyään myyjillä jopa kokeilua varten kypäriä hyllyssä, kannattaa kokeilla useampaa ja hiukan pidempään kuin korttelin ympäri ja tehdä ostopäätös vasta sitten. Ei kannata ostaa possoa pussissa.
- Forte
www.mosquitobiker.com
Käy sovittamassa ja saa jopa koeajaa.. - piparix meni
Käy ehdottomasti koeajamassa...melussa valtavat erot!
- Motoristinainen
Mulla ollut Nolanin kypärä ja olen todella tyytyväinen. Hyvät ilmastointiominaisuudet. Pää ei hikoile kuumallakaan. Nolanin kypärä maksoi n.300 euroa ja olen ollut tyytyväinen. Stormilta ostettu. itse ostin avattavan kypärän silmälasien takais, joskus on piilarit ajaessa, mut välillä myös sankalasit. Kypärässä lisäksi hands-free paikat, eli saat palikan kypärääsi korvan kohdalle varattuun luukkuun ja sinne mahtuu myös pieni mp-3 soitin jos et halua hands-freetä käyttää.
- Kawasjaattori
Kyllä. Nimenomaan siihen kannattaa kiinnittää eniten huomiota, mikä parhaiten sopii päähän. Mielestäni halvempi päähän sopiva kypärä, jopa Lidl ja Biltema-malli on parempi ja turvallisempikin, kuin kallis, joka puristaa epäsopivasti. Itselläni on ollut kaksi Schubertia, Concept ja C2. Sitten on ollut halvemman hintaluokan Osbe, joka yllätys, on ollut kaikkei parhaiten istuva päähäni. Nyt ostin Nolanin, kun Osbeen ei löytynyt visiiriä. Kokeilin myös HJC:tä, Giviä ja Shoeita, mutta sopivin päähäni oli siis Nolan.
Minäkin käytän avattavia juuri silmälasien vuoksi. Ne ovat saumojen vuoksi meluisampia kuin tavalliset umpikypärät. Kypäristäni hiljaisin on ollut Osbe, ja meluisin Schubert Concept. Nolanista en tiedä, kun ei ole tullut talvisten olosuhteiden vuoksi vielä tehtyä kunnon lenkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806