Avattava kypärä?

uuuttyuuu

Minkämerkkinen on hyvä avattava moottoripyöräilykypärä?

7

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmonen mikä

      käy sun päähän. Schaissa on hyvä yhen enon puolitutun mielestä.

      • Juuri näin

        Kypärät ovat hyvin muotoiltuja, istuvia sekä mielyttäviä käyttää.
        Mutta ihmisten päät ei oikein tahdo pysyä standardissa,
        on soikeata, pyöreätä, pitkulaista, kulmikasta...

        Jospa menisit ja kokeilisit erimerkkisiä kypäriä, saatta jopa
        löytyä kypärään sopiva pää....


    • Taitaa olla nykyään myyjillä jopa kokeilua varten kypäriä hyllyssä, kannattaa kokeilla useampaa ja hiukan pidempään kuin korttelin ympäri ja tehdä ostopäätös vasta sitten. Ei kannata ostaa possoa pussissa.

    • Forte

      www.mosquitobiker.com

      Käy sovittamassa ja saa jopa koeajaa..

    • piparix meni

      Käy ehdottomasti koeajamassa...melussa valtavat erot!

    • Motoristinainen

      Mulla ollut Nolanin kypärä ja olen todella tyytyväinen. Hyvät ilmastointiominaisuudet. Pää ei hikoile kuumallakaan. Nolanin kypärä maksoi n.300 euroa ja olen ollut tyytyväinen. Stormilta ostettu. itse ostin avattavan kypärän silmälasien takais, joskus on piilarit ajaessa, mut välillä myös sankalasit. Kypärässä lisäksi hands-free paikat, eli saat palikan kypärääsi korvan kohdalle varattuun luukkuun ja sinne mahtuu myös pieni mp-3 soitin jos et halua hands-freetä käyttää.

      • Kawasjaattori

        Kyllä. Nimenomaan siihen kannattaa kiinnittää eniten huomiota, mikä parhaiten sopii päähän. Mielestäni halvempi päähän sopiva kypärä, jopa Lidl ja Biltema-malli on parempi ja turvallisempikin, kuin kallis, joka puristaa epäsopivasti. Itselläni on ollut kaksi Schubertia, Concept ja C2. Sitten on ollut halvemman hintaluokan Osbe, joka yllätys, on ollut kaikkei parhaiten istuva päähäni. Nyt ostin Nolanin, kun Osbeen ei löytynyt visiiriä. Kokeilin myös HJC:tä, Giviä ja Shoeita, mutta sopivin päähäni oli siis Nolan.

        Minäkin käytän avattavia juuri silmälasien vuoksi. Ne ovat saumojen vuoksi meluisampia kuin tavalliset umpikypärät. Kypäristäni hiljaisin on ollut Osbe, ja meluisin Schubert Concept. Nolanista en tiedä, kun ei ole tullut talvisten olosuhteiden vuoksi vielä tehtyä kunnon lenkkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe