Haluaisin kiivetä merenrannan
korkeimmalle kalliolle,
missä suolainen tuuli pyyhkisi kasvojani...
sekoittuisi kyyneliini...
hyväilisi hiuksiani...
missä huutoni,
ei erottuisi lokkien äänistä...
missä aikaa ei ole...
Sieltä....lähettäisin viestini sinulle...
tuulen mukana...
jäämeren rannalla
4
368
Vastaukset
- kyhäilijä
vitsi, tietäisin tosi hyvän paikan jäämeren rannalla. Lokkeja siellä on niin paljon, että voi vähän lippa sotkeutua. Tarvitset kyllä veneen, mutta souteluhan on mukavaa ja pitäähän sitä hieman vaivaa nähdä...
- kynäilijä
ootko kriitikko vähän..
mua sivalsit,
siks jatkan mä tähän.
On symbooli mulle jäämeri vainen,
oon kiihkeä, ihana ja tunteva nainen.
Sä voisit mua runoudessa, ehkä myös opettaa,
vai haluatko tähän, tämän nyt lopettaa.
Kiitoksia tästä sinulle,
on kritiikki oppia minulle.
Hauskaa kesää! - hauska kesä
kynäilijä kirjoitti:
ootko kriitikko vähän..
mua sivalsit,
siks jatkan mä tähän.
On symbooli mulle jäämeri vainen,
oon kiihkeä, ihana ja tunteva nainen.
Sä voisit mua runoudessa, ehkä myös opettaa,
vai haluatko tähän, tämän nyt lopettaa.
Kiitoksia tästä sinulle,
on kritiikki oppia minulle.
Hauskaa kesää!Jäämeri - koljaa, turskaa ja seitä. Suolaisia tyrskyjä, jopa saksalaisten jälkeensä jättämiä tykkejä. Lokkeja. Väkevää sätkätupakkaa, hyvää jugurttia ja metwurstia, valaanlihaa ja turskan kieltä, kallista olutta, troolareita, eristyneisyyttä, sillitehtaan löyhkää, juoppoja, maailmanlopunmeininkiä. Korkeita kivijalkoja, kymmenin valaisimin valaistuja koteja, 30 vuoden asuntolainoja. Rauhattomia, herkkiä miehiä. Kaunista luontoa niin kauas kuin katse kantaa ja sielunrauhaa. Siellä se on suuren suuri pala omaa sydäntäkin. Taidan hakea sen sieltä pois. Tai siis, haen sen sieltä pois, vaikka vastustus tuleekin olemaan suuri.
- kannonokka
Eskimo istuu jäänreunalla.
Mutta ei kolmen pisteen päässä.
Älä loukkaannu!
Sillä eskimokin lukee runosi...
Ennen kuolemaansa, ajatellen hyödyttääkö elämää.
Vai pitääkö kuolla aivan.
"Mustapukuinen mies.
Kuin palokärki!
Tuli mädälle kannolle matoja katselemaan...
Siinä sitten heltta heilui!
Ei matoja laisinkaa.
Mutta kun on mustaa puhuvat siivet!
Niin voi syöksyä matoansa kohti."
Lukija ratkaisee sielunliikkeen ja tavoittavaisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2522947Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709