Vapautamme pitkään pois käytöstä olleita käyttäjätunnuksia

Hei käyttäjät!

Vapautamme pitkään pois käytöstä olleita käyttäjätunnuksia ja nimimerkkejä 15.11.2011.

Suomi24:ssä on käyttäjätunnusta, joita ei ole käytetty yli viiteen vuoteen ja nyt tehtävän suursiivouksen aikana vapautamme nämä käyttämättömät tunnukset muiden käyttöön.

Käyttäjät, nyt teillä on oiva tilaisuus käydä rekisteröimässä itsellenne haluamanne käyttäjätunnus.

Jos sinulla on käyttäjätunnus, jota et ole käyttänyt yli viiteen vuoteen ja haluat säilyttää sen, käy kirjautumassa käyttäjätunnuksellasi palveluumme, niin säilytät sen toimintakykyisenä.

Viestit, jotka on kirjoitettu poistettavilla nimimerkeillä muutetaan siten, että ne näkyvät palstoilla rekisteröimättöminä.

Jotta voimme suorittaa käyttäjätunnusten vapauttamisen, suoritamme palvelussamme huoltokatkon. Huoltokatko alkaa 15.11.2011 klo 00.00 ja kestää seuraavaan aamuun asti. Huoltokatkon aikana kaikki Suomi24:n palvelut ovat pois käytöstä.

Pahoittelemme huoltokatkosta aiheutuvaa haittaa.


Ilmoitimme aluksi, että käyttäjätunnusten vapauttaminen tehdään 8.11.2011, mutta siirrämme toimenpidettä viikolla eteenpäin.

Ystävällisin terveisin,
Risto
Suomi24

14

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUOM!

      Poistakaa ihmeessä myös k.o nimimerkkien ed omistajien henkilökohtaiset tiedot ennen nimimerkkien vapauttamista.Itse rekkasin muutamia vuosia sitten nimimerkin jonka tiedoista löytyikin muutamien vuosien takaa toisen ihmisen henkilötiedot asuinpaikkaa ja syntymäaikaa myöden.

    • Huom!

      Kirjoitin eilen tähän aloitukseen pyynnön että voitteko tyhjentää vapautettavien nimerkkien aiemmat haltijatiedot. En ymmärrä miksi poistitte viestini.

      Olen rekannut muutamia vuosia sitten erään nimimerkin ja yllätyin huomatessani että sen yksityisissä tiedoissa oli erään ihmisen henkilökohtaiset nimi-ja kotipaikkatiedot.Siksi huolestuin että ellei vapautettavien nimimerkkien yksityisyystietoja huomata tyhjentää niin ihmisten yksityisyys vaarantuu.

      • Ent.Rek.käyttäjä

        Nimim. Huom

        ". En ymmärrä miksi poistitte viestini."

        Kritisoit siinä ylläpidon osaamista, joten se viesti poistetiin. Itse pyysin ylläpitoa poistamaan toisia käyttäjiä huorittelevat viestit, joita eräs sairas sielu lähettää jo toista vuotta putkeen Suomi24:jään.

        Sain itse kirjoituskieltoa, kun senjälkeen vielä pyysin Puumallia takaisin. 3 viikkoa bannia, koska annoin kehitysideoita..


    • aapuva

      minä en enään nyt pääse sähköpostiin, kirjautuu sisään mutta ei aukaise sähköpostia, lataa vaan. käytän sähköpostia päivittäin mutta nyt kahteen päivään ei ole toiminut.

    • kaikki pois

      Tehkää myös sellainen parannus, että kun käyttäjäprofiili poistetaan niin sen myötä poistuu kaikki kyseiseen käyttäjäprofiiliin liittyvä. Poistin käyttäjätunnuksen mutta keskusteluihin on jäänyt käyttäjäprofiilin kirjoitukset. Nykytekniikalla ei luulisi tuon olevan vaikeaa.

      • Hyvä huomio

        Hyvä huomio,nyt kun vanhoja tunnuksia jaetaan uudestaan käyttöön niin saattaa jonkun Pihtiputaan mummon ottamalla uudella nickillä viestihistoria ilmoittaa kirjoittajan olleen aktiivisti kirjoittelemassa aikuispalstoilla esimerkiksi.


    • Hei ja kiitos palautteestasi. Laitan ehdotuksesi eteenpäin tuotekehitystiimille.

      Terveisin,
      Risto
      Suomi24

      • kaikki pois

        Kiitos Ristolle vastauksesta.


      • aamukaste3
        kaikki pois kirjoitti:

        Kiitos Ristolle vastauksesta.

        kysyn neuvoa, miten poistetaan itse tietty suomi24 s.postiosoite?tai mihin voin ottaa yht sen poistamiseksi?


      • Jeesiä..
        aamukaste3 kirjoitti:

        kysyn neuvoa, miten poistetaan itse tietty suomi24 s.postiosoite?tai mihin voin ottaa yht sen poistamiseksi?

        Kysypä tuolta niin saat vastauksen. Harvenmin tänne vastaavat.

        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake


      • Toimii kai
        aamukaste3 kirjoitti:

        kysyn neuvoa, miten poistetaan itse tietty suomi24 s.postiosoite?tai mihin voin ottaa yht sen poistamiseksi?

        Kirjaudu sivun ylälaidasta sisään -> Omat tiedot -> Käyttäjätiedot -> Sivun alas -> Käyttäjätunnuksen poistaminen


      • aamukaste3
        Toimii kai kirjoitti:

        Kirjaudu sivun ylälaidasta sisään -> Omat tiedot -> Käyttäjätiedot -> Sivun alas -> Käyttäjätunnuksen poistaminen

        Kiitos neuvoistanne, olen kokeillut ja täyttänyt kaikki tähdellä merkityt paikat, kysymykseni ei lähde mihinkään ´lähetä´ painikkeella!
        En siis osaa!!!


      • Aikansa tuhlaaja

        Itsehän olen tässä vääntänyt arvoisan Suomi24:n asiakaspalvelun kanssa, kun kävi pieni kämmi enkä enää pystynyt kirjautumaan sähköpostiin, joten pitkän ja vähemmän hedelmällisen sähköpostikeskustelun päätteeksi S24 suostui kertomaan, että voivat halutessani poistaa käyttäjätunnuksen, koska en sillä enää mitään tee.

        Olisin sitten voinut luoda uuden tilin samalla vanhalla käyttäjätunnuksella, mutta kun arvoisa suomi24 ei vaivaudu millään vapauttamaan tunnuksia, jotta voisin tuon tehdä. Tai itseasiassa eivät vaivaudu edes vastaamaan viestiin jossa asiaa tiedustelen.. Voihan tietysti olla, että tunnuksien vapauttaminen ei onnistu noin vain, mutta kyllä nyt luulis olevan aika yksinkertaista kuitenkin naputtaa sähköpostiviesti, jossa sen sanoo.

        Enivei, jos kerran vanhojen tunnusten varattuna pysymiselle ei ole mitään säännönmukaista aikaa, niin ei pitäis kyllä siitäkään olla kiinni.

        Eli jos ei nyt ala vastausta ilmestyä, niin tulkitaan sitten niin, että kyse on lähinnä viitseliäisyydestä..


    • refwef ew wer

      Voisi muutenkin olla niin ett nimet poistettaisi esim jos on 6kk kirjautumattomana

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe