Mitä mieltä wicat?

kokis

Kerron yhden Jeesuksen tekemän ihmeen jossa Jumalan nimi on tullut kirkastetuksi.
Yhteen Alabamassa pidettyyn Nathan Morris nimisen Jumalan palvelijan kokoukseen tuli 23 vuotta aiemmin autokolarissa halvaantunut Delia Knox.Morris joka oli itse tullut uskoon 22-vuotiaana ollen täysin välinpitätön Jumalaa kohtaan.Tästä huolimatta Jumala yllätti hänet.-Olin yksin huoneessani, kun Pyhän Hengen voima kaatoi minut lattialle.Virran käydessä lävitseni, vapauduin kaikista riippuvuuksistani ja sain ottaa vastaa Jeesuksen veren puhdistuksen ja anteeksiannnon.
Morris oli jo 18-vuotiaana koukussa viinaan,pilveen,vahvoihin huumeisiin ja oli omien sanojensa mukaan langennut "kaikkiin mahdollisiin synteihin mitä kuvitella saattaa"
Lattialta nousi ylös uusi mies.
Tätä evankelista Jumala käytti kunniakseenn ja paransi TV kameroiden edessä halvaantuneen Knoxin.
Amerikkalainen iso uutiskanava ABC oli tehnyt halvaantuneest Knoxista ison jutun kymmenen vuotta aiemmin ja kysynyt:"kuinka voit yhä ylistää Jumalaa vaikka olet halvaantunut";.Nyt ABC teki uuden jutun hänestä koska tiesi varmasti, että Knox oli oikeasti halvaantunut.
Parantumisesta uutisoi ABC:n lisäksi myös toinen iso kanava CNN ja tapahtuma on tullut laajasti tietoon USA:ssa ja ympäri maailmaa.
Ja kun sanotaan että parantumiset ja ihmeet tapahtuvat aina muualla niin Jumalaa rakastavien iloksi ja häntä vihaavien närkästymiseksi Jumala paransi samaisen miehen rukoillessa ja julistaessa evankeliumia Suomessa 27.8.2011 suomalaisen MS-tautia sairastaneen naisen Christan pyörätuolista ja 3.9."Tänään kävelin jälleen puolentoista kilometrin lenkin, eivätkä jalat väsy ollenkaan.Jalkani ovat jo jonkinverran vahvituneet jokapäiväisen lenkkelilyn johdosta kokouksen jälkeen.Ehkä voin kävellä kohta jo pitempiäkin lenkkejä." (Crista)

Ja Jos joku ei usko niin You Tubelta voi itse omin silmin katsoa Delia Knoxin parantumisen joka on sillä todisteena ja kaikki haastattelut ym.jotka hän on antanut tiedotusvälineille. Hakusana Delia Knox ja video on siinä.
Siunausta

VASTAA
Kerr

6

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galderas+

Mitä mieltä tästä pitäisi olla?

• MARKO K.

Antaa elämäsi Jeesukselle

• free-witch

"Mitä mieltä tästä pitäisi olla?" Nauraa makeasti? Ei ole kovin uskottavaa, kun suomen kielikin jo ontuu noin... Jos myö haluttas kuulla noita juttuja, myö etittäis niitä. Piste.

• free-witch, yhdyn kommenttiisi!!

Tämän takia välttelen kristittyjä : he "tuputtavat" uskontoaan, ja yrittävät aivopestä/käännyttää meitä muita. ärrrh >: (

Antaa jokaisen uskoa mihin itse tahtovat...miksi yrittää käännyttää muita?

Jos joku haluaa olla noita, niin olkoon. Jos joku uskoo jeesukseen, niin uskokoot, tai jos joku on muslimi, niin olkoon. Mitä se meitä muita liikuttaa??

Aivopesu/käännyttäminen pitäisi täysin lopettaa kaikissa uskonnoissa!

• Enpä jaksanut lukea tuota ekaa viestiä. :P Kuitenkin, ehkei ole paras paikka kirjoitella fanaattisia jeesus kristus pelastajamme -viestejä foorumille, missä tiedät että on ihmisiä jotka eivät pidä jeesusta pyhänä. jotkut eivät edes usko koko heppuun.
      Minä kyllä uskon että kaveri on ollut olemassa ja on varmasti ollut todella karismaattinen kaveri, kun hänen ympärilleen on perustettu uskonto jne. En pidä heppua pyhänä.
      Mut kylhän sen nyt hölmökin ymmärtää, että tällänen kaveri on joskus puhunut ihmisiä pyörryksiin, onhan siitä kirjotettu yksi maailman luetuimmista tarinoista. ;) En usko että Jeesu oli mikään ihmeiden tekijä tai muuten erikoinen, hän oli vaan niin karismaattinen että voitti puheillaan ihmiset puolelleen.

Se kristinuskossa ja muissakin uskonnoissa vikana, että he uskoo että heidän uskonsa on se ainut oikea ja muut ovat vääräuskoisia. Itse en arvosta tuputtamista mistään hinnasta, ja harvemmin edes jään kuuntelemaan jos mulle aletaan tuputtamaan jotain. Nämä käännyttäjät kun ei kunnioita toisen mieltymyksiö, jos ne eroavat omista näkemyksistä.

Pitäskö meidän wiccojenkin alkaa kulkeen ovelta ovelle ja vaahdota "Tapio tulee, oletko valmis" ? :DDD

• LoL, Myrika, todellakin. Aletaan juoksemaan ovelta ovelle lappujen kanssa ;D Ehkä saavat tuntea miltä MEISTÄ wiccoista/pakanoista/ei-kristityistä tuntuu...ärr

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      102
      1660
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      825
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      712
    Aihe