Mitä mieltä wicat?

kokis

Kerron yhden Jeesuksen tekemän ihmeen jossa Jumalan nimi on tullut kirkastetuksi.
Yhteen Alabamassa pidettyyn Nathan Morris nimisen Jumalan palvelijan kokoukseen tuli 23 vuotta aiemmin autokolarissa halvaantunut Delia Knox.Morris joka oli itse tullut uskoon 22-vuotiaana ollen täysin välinpitätön Jumalaa kohtaan.Tästä huolimatta Jumala yllätti hänet.-Olin yksin huoneessani, kun Pyhän Hengen voima kaatoi minut lattialle.Virran käydessä lävitseni, vapauduin kaikista riippuvuuksistani ja sain ottaa vastaa Jeesuksen veren puhdistuksen ja anteeksiannnon.
Morris oli jo 18-vuotiaana koukussa viinaan,pilveen,vahvoihin huumeisiin ja oli omien sanojensa mukaan langennut "kaikkiin mahdollisiin synteihin mitä kuvitella saattaa"
Lattialta nousi ylös uusi mies.
Tätä evankelista Jumala käytti kunniakseenn ja paransi TV kameroiden edessä halvaantuneen Knoxin.
Amerikkalainen iso uutiskanava ABC oli tehnyt halvaantuneest Knoxista ison jutun kymmenen vuotta aiemmin ja kysynyt:"kuinka voit yhä ylistää Jumalaa vaikka olet halvaantunut";.Nyt ABC teki uuden jutun hänestä koska tiesi varmasti, että Knox oli oikeasti halvaantunut.
Parantumisesta uutisoi ABC:n lisäksi myös toinen iso kanava CNN ja tapahtuma on tullut laajasti tietoon USA:ssa ja ympäri maailmaa.
Ja kun sanotaan että parantumiset ja ihmeet tapahtuvat aina muualla niin Jumalaa rakastavien iloksi ja häntä vihaavien närkästymiseksi Jumala paransi samaisen miehen rukoillessa ja julistaessa evankeliumia Suomessa 27.8.2011 suomalaisen MS-tautia sairastaneen naisen Christan pyörätuolista ja 3.9."Tänään kävelin jälleen puolentoista kilometrin lenkin, eivätkä jalat väsy ollenkaan.Jalkani ovat jo jonkinverran vahvituneet jokapäiväisen lenkkelilyn johdosta kokouksen jälkeen.Ehkä voin kävellä kohta jo pitempiäkin lenkkejä." (Crista)

Ja Jos joku ei usko niin You Tubelta voi itse omin silmin katsoa Delia Knoxin parantumisen joka on sillä todisteena ja kaikki haastattelut ym.jotka hän on antanut tiedotusvälineille. Hakusana Delia Knox ja video on siinä.
Siunausta

VASTAA
Kerr

6

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galderas+

Mitä mieltä tästä pitäisi olla?

• MARKO K.

Antaa elämäsi Jeesukselle

• free-witch

"Mitä mieltä tästä pitäisi olla?" Nauraa makeasti? Ei ole kovin uskottavaa, kun suomen kielikin jo ontuu noin... Jos myö haluttas kuulla noita juttuja, myö etittäis niitä. Piste.

• free-witch, yhdyn kommenttiisi!!

Tämän takia välttelen kristittyjä : he "tuputtavat" uskontoaan, ja yrittävät aivopestä/käännyttää meitä muita. ärrrh >: (

Antaa jokaisen uskoa mihin itse tahtovat...miksi yrittää käännyttää muita?

Jos joku haluaa olla noita, niin olkoon. Jos joku uskoo jeesukseen, niin uskokoot, tai jos joku on muslimi, niin olkoon. Mitä se meitä muita liikuttaa??

Aivopesu/käännyttäminen pitäisi täysin lopettaa kaikissa uskonnoissa!

• Enpä jaksanut lukea tuota ekaa viestiä. :P Kuitenkin, ehkei ole paras paikka kirjoitella fanaattisia jeesus kristus pelastajamme -viestejä foorumille, missä tiedät että on ihmisiä jotka eivät pidä jeesusta pyhänä. jotkut eivät edes usko koko heppuun.
      Minä kyllä uskon että kaveri on ollut olemassa ja on varmasti ollut todella karismaattinen kaveri, kun hänen ympärilleen on perustettu uskonto jne. En pidä heppua pyhänä.
      Mut kylhän sen nyt hölmökin ymmärtää, että tällänen kaveri on joskus puhunut ihmisiä pyörryksiin, onhan siitä kirjotettu yksi maailman luetuimmista tarinoista. ;) En usko että Jeesu oli mikään ihmeiden tekijä tai muuten erikoinen, hän oli vaan niin karismaattinen että voitti puheillaan ihmiset puolelleen.

Se kristinuskossa ja muissakin uskonnoissa vikana, että he uskoo että heidän uskonsa on se ainut oikea ja muut ovat vääräuskoisia. Itse en arvosta tuputtamista mistään hinnasta, ja harvemmin edes jään kuuntelemaan jos mulle aletaan tuputtamaan jotain. Nämä käännyttäjät kun ei kunnioita toisen mieltymyksiö, jos ne eroavat omista näkemyksistä.

Pitäskö meidän wiccojenkin alkaa kulkeen ovelta ovelle ja vaahdota "Tapio tulee, oletko valmis" ? :DDD

• LoL, Myrika, todellakin. Aletaan juoksemaan ovelta ovelle lappujen kanssa ;D Ehkä saavat tuntea miltä MEISTÄ wiccoista/pakanoista/ei-kristityistä tuntuu...ärr

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe