Yliluonnollista

kokis

Kerron yhden Jeesuksen tekemän ihmeen jossa Jumalan nimi on tullut kirkastetuksi.
Yhteen Alabamassa pidettyyn Nathan Morris nimisen Jumalan palvelijan kokoukseen tuli 23 vuotta aiemmin autokolarissa halvaantunut Delia Knox.Morris joka oli itse tullut uskoon 22-vuotiaana ollen täysin välinpitätön Jumalaa kohtaan.Tästä huolimatta Jumala yllätti hänet.-Olin yksin huoneessani, kun Pyhän Hengen voima kaatoi minut lattialle.Virran käydessä lävitseni, vapauduin kaikista riippuvuuksistani ja sain ottaa vastaa Jeesuksen veren puhdistuksen ja anteeksiannnon.
Morris oli jo 18-vuotiaana koukussa viinaan,pilveen,vahvoihin huumeisiin ja oli omien sanojensa mukaan langennut "kaikkiin mahdollisiin synteihin mitä kuvitella saattaa"
Lattialta nousi ylös uusi mies.
Tätä evankelista Jumala käytti kunniakseenn ja paransi TV kameroiden edessä halvaantuneen Knoxin.
Amerikkalainen iso uutiskanava ABC oli tehnyt halvaantuneest Knoxista ison jutun kymmenen vuotta aiemmin ja kysynyt:"kuinka voit yhä ylistää Jumalaa vaikka olet halvaantunut";.Nyt ABC teki uuden jutun hänestä koska tiesi varmasti, että Knox oli oikeasti halvaantunut.
Parantumisesta uutisoi ABC:n lisäksi myös toinen iso kanava CNN ja tapahtuma on tullut laajasti tietoon USA:ssa ja ympäri maailmaa.
Ja kun sanotaan että parantumiset ja ihmeet tapahtuvat aina muualla niin Jumalaa rakastavien iloksi ja häntä vihaavien närkästymiseksi Jumala paransi samaisen miehen rukoillessa ja julistaessa evankeliumia Suomessa 27.8.2011 suomalaisen MS-tautia sairastaneen naisen Christan pyörätuolista ja 3.9."Tänään kävelin jälleen puolentoista kilometrin lenkin, eivätkä jalat väsy ollenkaan.Jalkani ovat jo jonkinverran vahvituneet jokapäiväisen lenkkelilyn johdosta kokouksen jälkeen.Ehkä voin kävellä kohta jo pitempiäkin lenkkejä." (Crista)

Ja Jos joku ei usko niin You Tubelta voi itse omin silmin katsoa Delia Knoxin parantumisen joka on sillä todisteena ja kaikki haastattelut ym.jotka hän on antanut tiedotusvälineille. Hakusana Delia Knox ja video on siinä.
Siunausta

VASTAA
Kerr

1

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fides

      Kiitos, Jeesus! Kuka tahansa voi tehdä ihmeitä, mutta Jeesuksen ihmeistä seuraa vain hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe