Mikäs olisi hyvä autokorjaamo kajaanissa?? T: kädetön
AUTON HUOLTOA.
61
4684
Vastaukset
- pösö4
Auto-korjaamo Karppinen & Åman, syväojankadulla. hyvä palvelu ja nopeaa toimintaa.
- z
MAPEn korjaamo
- myös pösööt
Kierrän kaukaa molemmat ja suosittelen muillekin samaa kaukaa koukkaamista. Ei noille tunareille eikä tuunareille ei.
- maksapaljo
myös pösööt kirjoitti:
Kierrän kaukaa molemmat ja suosittelen muillekin samaa kaukaa koukkaamista. Ei noille tunareille eikä tuunareille ei.
NOH NOH!! onhan siellä ALIN korjaamo yllättävän lähellä?? hyvä työ ei maksapaljo??
- Jiipis
maksapaljo kirjoitti:
NOH NOH!! onhan siellä ALIN korjaamo yllättävän lähellä?? hyvä työ ei maksapaljo??
ÅLAND OK KORJAAMO
- micelin mies
En missään nimessä vie ainakaan autoani noille, enkä millekkään pikku korjaamolle ei muutako hajottavat auton.
Kaikkien mieliksi ei voi olla. MAPE on aina hoitanut korjaukset asiallisesti, jakopää ym. Sähköviasta kärsivä ropposeni kävi uudessa firmassa Maxsin kodintukun luona, kuntoon tuli ja oikealla hinnalla. Eiköhän ne mahda osata hommansa muuallakin.
- rjhwrihrghr
Jäikö kädet jonnekin väliin kun olet kädetön? hekoheko...
Niin minkälaista remonttia pitäisi tehdä? Osan pystyy mikä tahansa paja, osaan tarvitaan merkkiliike....jottei mene reisille homma. - Jumppa huitti
Entringin takana samassa talossa Huuhkajavaarassa, tekee maahanmuuttaja halpaa ja hyvää työtä.
- Hahhaaaahhaaa
Buaahahhaaaaa.. Niin ja loput merkkiliikkeessä.. öljyt osaa vaihtaa.. siihenpä se melkein sitten jääkin, todettu on.
- utiurhiuiheurhhteu
Hahhaaaahhaaa kirjoitti:
Buaahahhaaaaa.. Niin ja loput merkkiliikkeessä.. öljyt osaa vaihtaa.. siihenpä se melkein sitten jääkin, todettu on.
Höpö höpö....sitäpaitsi pitää olla tosi kädetön ja idiootti jos vaihdattaa öljyt korjaamolla kun ne vaihtaa itse kotona puoleen hintaa. Ja esimerkiksi mm. jakopään voi huoltaa itsekin. Aika kädetön pitää olla jos nuo ei onnistu omatoimisesti. Onneksi teitä kädettömiä riittää on hyvä laskuttaa 55-70e/tunti ja kaupan päälle tottakai muutama tunti valohoitoa.
- Oho mikä elvis
utiurhiuiheurhhteu kirjoitti:
Höpö höpö....sitäpaitsi pitää olla tosi kädetön ja idiootti jos vaihdattaa öljyt korjaamolla kun ne vaihtaa itse kotona puoleen hintaa. Ja esimerkiksi mm. jakopään voi huoltaa itsekin. Aika kädetön pitää olla jos nuo ei onnistu omatoimisesti. Onneksi teitä kädettömiä riittää on hyvä laskuttaa 55-70e/tunti ja kaupan päälle tottakai muutama tunti valohoitoa.
Ihanko tosi että osaat itse öljyt vaihtaa? Ihailen sua valtavasti. Kaikilla ei vaan ole tilaa eikä vehkeitä siihen hommaan. Edes merkkiliikkeet eivät voi kaikkiin oman merkin ulkopuolisiin autoihin jakopäätä laittamaan koska jotkut mallit tarvitsevat erikoistyökaluja siihenkin hommaan.
Miten luulet että sosiaalitantta tai nee.kerpoika voi omata sellaiset työkalut? - j324lkjlk432
utiurhiuiheurhhteu kirjoitti:
Äitisi jakopää on "huollettu".
- tgehouigerguueiog
Oho mikä elvis kirjoitti:
Ihanko tosi että osaat itse öljyt vaihtaa? Ihailen sua valtavasti. Kaikilla ei vaan ole tilaa eikä vehkeitä siihen hommaan. Edes merkkiliikkeet eivät voi kaikkiin oman merkin ulkopuolisiin autoihin jakopäätä laittamaan koska jotkut mallit tarvitsevat erikoistyökaluja siihenkin hommaan.
Miten luulet että sosiaalitantta tai nee.kerpoika voi omata sellaiset työkalut?Öljynvaihdon työkalut on suurinpiirtein oikean kokoinen kiintoavain ja öljynsuodattimen avaus remmi. Tiloina piha. Jos et noita omista, myy autosi pois ja siirry polkupyöräilyyn. Osta vaihdeeton niin ei tartte huoltaa. Ai joo, et varmaan omista pumppuakaan....
Vitun kädettömät.... - rgirghieruehgu
j324lkjlk432 kirjoitti:
Äitisi jakopää on "huollettu".
ihanko itse keksit vajakki?
- Käyhän ensin
tgehouigerguueiog kirjoitti:
Öljynvaihdon työkalut on suurinpiirtein oikean kokoinen kiintoavain ja öljynsuodattimen avaus remmi. Tiloina piha. Jos et noita omista, myy autosi pois ja siirry polkupyöräilyyn. Osta vaihdeeton niin ei tartte huoltaa. Ai joo, et varmaan omista pumppuakaan....
Vitun kädettömät....se amis loppuun.. poju
- hgbhefrberfrehf
Käyhän ensin kirjoitti:
se amis loppuun.. poju
Ei kuule tartte amista käydä noihin hommiin...eihän se ole kuin osien purkamista, uusien laittamista samalla lailla kuin vanhat oli (olettaen että ne oli oikein ja kunnossa). Katopa kuule kun ne erikoistyökalutkin saa ostettua tai ne voi itse tehdä. Jakopää hommissakaan ei tosiaan ole mitään ihmeellistä; kunhan lukitsee koneen oikeeseen asemaan että kampi on oikeassa asennossa ja nokka on oikeassa asennosa. Sitten vaan siltä väliltä osat irti ja uudet paikalleen. Täydelliset ohjeetkin löytyy lähes autoon kuin autoon...
Te vaan olette niin surkeita ja avuttomia. Yrittäkää edes... ei pidä olla aina niin avuton ja kädetön ja saamaton. - Öhöm.
hgbhefrberfrehf kirjoitti:
Ei kuule tartte amista käydä noihin hommiin...eihän se ole kuin osien purkamista, uusien laittamista samalla lailla kuin vanhat oli (olettaen että ne oli oikein ja kunnossa). Katopa kuule kun ne erikoistyökalutkin saa ostettua tai ne voi itse tehdä. Jakopää hommissakaan ei tosiaan ole mitään ihmeellistä; kunhan lukitsee koneen oikeeseen asemaan että kampi on oikeassa asennossa ja nokka on oikeassa asennosa. Sitten vaan siltä väliltä osat irti ja uudet paikalleen. Täydelliset ohjeetkin löytyy lähes autoon kuin autoon...
Te vaan olette niin surkeita ja avuttomia. Yrittäkää edes... ei pidä olla aina niin avuton ja kädetön ja saamaton.Pidäppäs lippispäinen finninaama pienempää suuta.
- jnejfnjnkfnfkff
Öhöm. kirjoitti:
Pidäppäs lippispäinen finninaama pienempää suuta.
piäppäs ite möhömahainen pedofiili pääsi kiinni....
- Kerrohan vielä
jnejfnjnkfnfkff kirjoitti:
piäppäs ite möhömahainen pedofiili pääsi kiinni....
että ihan itse olen laittanut ylileveät matalaprofiilirenkaat autooni, ei haittaa vaikka sillä ei meinaa pysyä tiellä ja ne raapii lokasuojiin.
- erwewfddfwett
Kerrohan vielä kirjoitti:
että ihan itse olen laittanut ylileveät matalaprofiilirenkaat autooni, ei haittaa vaikka sillä ei meinaa pysyä tiellä ja ne raapii lokasuojiin.
On sellaisetkin ollut...tosin kun vanteen et ja leveys sekä kumin leveys on sopiva niin eipä raavi. Ja useimmassa autossa ei raavi vaikka vähän poikkeaisikin tehtaan arvoista. Ehkä sinun Ladassa ne 155x85x13 raapii....
Ja sitäpaitsi jos auto on kunnossa niin kyllä ne ovat pysyneet tiellä leveämmällikin "läskeillä".
Te ette osaamattomat vaan osaa....siitä se on teillä luusereilla kiinni. Ettekä vissiin kykene vaikka yritätte. - 23123123
Oho mikä elvis kirjoitti:
Miten luulet että sosiaalitantta tai nee.kerpoika voi omata sellaiset työkalut?Niitä työkaluja vaihtohommiin voi kuka tahansa tilata. Vaikka Ebaystä jos edullisesti haluaa...
- asia kas
Karppinen & Åman tai Konetra
- hartikainenj
karppinen ja åman veloittaa enemmän kuin merkkihuollot .wetterilläkin halvempaa.tosi riistohintainen paikka,en suosittele!
- Anonyymi
hartikainenj kirjoitti:
karppinen ja åman veloittaa enemmän kuin merkkihuollot .wetterilläkin halvempaa.tosi riistohintainen paikka,en suosittele!
Niin on.
- Jumppa huitti
Hahhaaaahhaaa on vissiin käynyt väärässä paikassa, vasta korjasi lämmityslaitteen mootorin, ovien lukot teki muuta pientä siinä samassa.
Jälki ei häpeä merkkikorjaamon jälkeä, ja hinta oli 50€- V.Olvolla
Vissiin vähän vanhempi kotsa sulla persien alla????
- yksinkertaisimpia
hommia on sinulle tehnyt. Keskuslukon korjauksesta ei tullut mitään. Vein ammattilaiselle ja siellä ei paljoa tarvinnut miettiä vaan homma tuli kerralla kuntoon.
- A.Siakas
Suomussalmella, parikytä kilsaa etelään Ämmänsaaresta, Liepantiellä on todella taitava mekaanikko, jolla melkoinen korjaamohalli. Osaa koko alan läpikotasin.
- Kw:ja ja hv:a riittä
Kuinkahan mones aloitus tuolta Kädetön33:lta (sormet konepellin väliin kuten Spede-show:ssa) ja heti perään muka joltain muulta
nikillä pösö4 jatko jonkun pajan suosittelusta. En ikinä veisi kyseiseen paikkaan enää autoani sen ekakerran jälkeen. - Läskimaha persereikä
Kannattaa käyttää muutamalla hinurilla. 20 osa joka valmiiksi kerrottu niin ei kelpaa. Diagnoosi ynnämuuta paskaa ja hinnaksi tuli yli 300 vaikka tuon osan vaihto 0.5h ja siinä oli vika.
- Olet vajakki
Jos se kerran on niin helppoa niin olisit korjannut itse.
- Läskimaha persereikä
Olisin korjannutkin, muttei herrojen työrauhaa saanut häiritä saati neuvoa. Sanottakoon sulle eunukille, että olin ohikulku matkalla, kun vika iski.
En kusekkaan tuohon pajaan päin. - pettynyt monesti
Siinäpä hyvä kysymys...kun vain löytäisi hyvän joka todellakin veloittaisi vain sen verran kun työtä on tehty...kannattaa mennä itse katsomaan mukaan ettei veloita ylimääräisistä tunneista. Sanonpa vaan että Kajaanissa ainakin korjauspalvelut veloittavat myöskin työstä vaikkeivat sitten loppujen lopuksi osaakaan korjata sitä vikaa. Melkosta touhua,mitähän kuluttajaviranomainen tuohon asiaan mahtaisi olla mieltä? Itse suosittelen, että auton vie merkkihuoltamolle niin ainakin osaavat asian ja eivät veloita tyhjäästä ja saa tarvittaessa hinta arviot ja muitakin neuvoja.Näin ainakin Hartikaselta olen saanut hyvää palvelua!
- 16+20
"kannattaa mennä itse katsomaan mukaan ettei veloita ylimääräisistä tunneista. Sanonpa vaan että Kajaanissa ainakin korjauspalvelut veloittavat myöskin työstä vaikkeivat sitten loppujen lopuksi osaakaan korjata sitä vikaa. Itse suosittelen, että auton vie merkkihuoltamolle niin ainakin osaavat asian ja eivät veloita tyhjäästä ja saa tarvittaessa hinta arviot ja muitakin neuvoja"
Vie vain sinne merkkikorjaamolle jos on sähkövikaa. Siellä ne vaihtaa osan todeten ettei auttanut, arvotaan seuraava vaihdettava osa. Maksat tietenkin kaikki uudet osat. Semmoista se on kun autot kehittyy.
Mene katsomaan vierestä, saat varmasti tämän jälkeen todella asiallista palvelua. Ja toivottavat vielä tervetulleeksi uudestaan.
Autokorjaamoiden tuntiveloitus pitäisi olla tämän suuntainen. Normaalihinta 70e/h, jos asiakas seuraa vierestä 120e/h, jos asiakas seuraa vierestä ja neuvoo 170e.
Saisivat asentajat työrauhan ja voisivat keskittyä siihen työhönsä.
Asiaton oleskelu korjaamotiloissa pitäisi olla kielletty sakon uhalla. Ihan asiakkaan turvallisuuden takia.
- 33
Huuhkiksessa yks maahanmuuttaja korjaileepi etullisesti.
- Entinen asiakas
Kaija&Kuittinen on varmaan näistä "ei merkkikorjaamoista" ehkä paras. Kohtuullisen kallis ja pitkät jonot miinuksena.
Surkeinta huoltoa saa varmaan Karppinen&Åmanilta. Heillä veloitus on ihan älytön ja tuntuu ettei ammattitoito ole kovinkaan kaksinen. Lisäksi heillä on tapana veloittaa myös siitä ajasta joka kuluu harjoitellessa. Ihan ala-arvoista toimintaa.- omapaasia
En kyllä" Natsin" huoltamoon menis.
Karppinen&Åman paras. - Piansa
Tämä kädetön nainen kävi Karppinen & Åmanilla, soitin etukäteen ja minut kutsuttiin korjaamolle,että voitaisiin katsoa korjaustarvetta. Herrat totesi tilanteen ja viiden minuutin kuluessa homma oli hoidettu, ilmaiseksi iloisten hymyjen kera ja muiden asiakkaiden kanssa kovasti kiitellen. Onkohan joillakin herrakenkilöillä tarpeellista katsoa peiliin, missä on suurin vika, jos on tyytymätön?
- entinen1
En suosittele Karppinen&Åman korjaamoa. Täysiä tunareita koko porukka. Vaihtavat autoon rikkinäisiä osia "ehjinä" ja kun asiasta valitat niin vika onkin siirtyny johonki muualle ja tietty he "korjaavat" senkin... käsi ojossa. Raha kelpaa, jälki on paskaa
- 213313
Osaaminen ja huolellisuus ei ainakaan minun tapauksessa Kaijalalla ja Kuittisella ole aina ihan kunnossa....ehkä se oli tuo huolellisuus mikä mätti viimeksi.
- TelakalleSelväSe
Telakan Auto Oy, Riitetie 8, Kajaani.
http://telakan.com/telakanauto
Edullinen ja osaava. Hankkii tarvittaessa purkuosia tai voit viedä osat mukanasi itse, jos osaat oikeat kikaleet hommata.
Pieni paja, pari ukkoa, matala kulurakenne, ei kuseta. Suosittelen!- Kiitollinen
Paras, halvin, siistein, kohteliain, joustavin, ihmisläheisin, nopea ym. Ykkönen! Esko Vatulan korjaamo.
- PETTYNYTASIAKAS
juu en suosittele karppinen&åman. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!
- Itsepä
Korjaan itse autoni
- Kiitokset
http://telakan.com/telakanauto Telakan Auto Oy, Riitetie 8, Kajaani.
Paras, mukava, joustava. Halvin ja ehdottomasti hyvä. Suosittelen. - tyytyväinenASIAKAS
Autohuolto Sake
- Huijattiinko
Kajaanilainen merkkiliike myi skodaan 400 euron "erikoisakun", olivat väittäneet, että sellainen pitää olla. Osaako maahantuoja vastata millainen akku skodaan oikein pitää olla.? Omaani käy hyvin puuilon patteri.
- fqewff
Jos uudempi auto niin ....AGM akku mutta ei niiden ihan noin paljon pitäisi maksaa kuitenkaan.
- Pettynyt86
En todellakaan suosittele Konetraa. Autoon vaihdettiin aivan turhia osia, varsinaista vikaa eivät korjanneet, joten auto hajosi parin päivän päästä uudestaan. Silti kehtasivat laskuttaa yli 400 euroa ja ajaa auton tankin tyhjäksi. "Palvelu" oli erittäin törkeää, suoranaista **ttuilua asiakasta kohtaan. Kun tästä huomautin, sain täyslaidallisen niskaani. Välttäkää tätä paikkaa, jos arvostatte autoanne ollenkaan.
- Jumprahuit
Aina kannattaa kysyä tarjous sekä merkkiliikkeessä että sekasiköliikkeestä. Mulle on monesti käyny niin että jakopää maksaa sekasikiöillä esim 500 mutta merkkiliikkeessä 300. Että silleeeeee
- Jamperisamperi
Örppinen ja kaaman on paras
- Jumpperijampperi
Jos liikaa käyttää, tulee tutuksi ja sitte ei enää toimikaan. Jäät näppejä nuolemaan ja auto jää huoltamatta. Kalliimmat korjaukset syrjäyttää pienemmän, vaikka olisit ajan varannu. Kyllä ottaa päähän, mutta vaihdan korjaamoa. Nythän tuli taas timperintielle uusi korjaamo murrin tilalle. Rupeenpa sitä kokeileen
- pojkakäteenvetäjä
kannattaa vaihtaa auto hyvis ajoin ennen korjaustarpeita
- Anonyymi
Autokorjaamo papadapapdapapdapadapapasadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. digi dägä dogo daga däng däng.
- Anonyymi
Siitinkyrpähuoltamo suomussalmella.
- Anonyymi
käytän aina merkkihuollossa wetteri eikä maksa paljon.
- Anonyymi
Vanha ketju otettu esiin.
- Anonyymi
Viidakon Ote Kajaanin Huuhkajanvaarassa. Isot meisselit yms työkalut pojilla.
- Anonyymi
Puolen tunnin työ.. ja veloitus kaksi tuntia. Mitä pienempi vika sen isompi leka. "Amishemmo" murjoo ja hakkaa. Voitte arvata. Omahyväinen isotteleva "ammattimies". Enempi hajoittaa kun korjaa. Sai vahinkoa aikaan piti korjata tunarin pieksämiä vaurioita. Vaikea on enää löytää luotettavaa ja hyvää asentajaa mistään.
- Anonyymi
Pärnäsen korjaamolle, molleppa molle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944