OO lisää tyhjän rivin tekstiin upotetun kuvan alle. Sen voi poistaa, mutta kun tiedoston tallentaa ja sitten avaa uudelleen, siinä se taas on. Miten tähän saisi vaikutettua?
(Tällaista(kaan) ei tapahtunut Wordstarissa...)
OO lisää tyhjän rivin kuvan alle
3
140
Vastaukset
Vaikea tietää mistä moinen johtuu, mutta se nyt tässä vaiheessa on selvää, ettet halua sitä riviä.
Miten tuot sen kuvan tekstiin? Tulostuuko tyhjä rivi? Onko tiedostomuotona odf? Mikä versio OO.o:sta? Mikä käyttöympäristö? Jos katselet asiakirjaa niin, että tulostumattomatkin merkit näkyvät, niin näkyykö rivinvaihtoa siinä tyhjän rivin kohdalla?
Veikkailuja: tyhjän rivin saanee esim. asettamalla tyhjän kuvaotsikon kuvalle tai muutenkin kehyksillä tai taulukoilla, joiden sisässä kuva on. Tiedä häntä, onnistuisiko kuvaa määritellä omaksi kappaleeksikin.
Pikatestaus omalla OO.o Dev 3.4 versiolla Vista-ympäristössä ei tuottanut tyhjää riviä automaatisesti eikä edes rivityssäädöillä (ne vaikuttavat enemmän kuvan oikealla puolella olevaan tekstiin, sen kiertoon, jos kuva on vasemmalle tasattu).
Niin että Writerilla pystyy kuvittamaan tekstiään myös ilman sitä tyhjää riviä.- Hiski & kissi
OO.o 2.0.2 pyörii XP:n alla. Kuva otetaan kiintolevyllä olevasta htm:stä Kopioi kuva-komennolla ja liitetään normaaliin odt-muotoiseen tekstiin Liitä-komennolla.
Käytännössä taitaa olla paras jatkaa kokeiluja, eiköhän se oikea komentokin jossain kohtaa löydy. Vielä ei olla varsinaisessa taittovaiheessa. Olisihan tuo pitänyt arvata: helpointa on säätää kuvan kokoa niin että korkeus on tasan jaollinen rivinvälillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672