Hei!
Mitä olette keskimäärin maksaneet oman ompelukoneenne huoltamisesta/korjaamisesta? Mihin rikkinäinen kone kannattaisi viedä ja ilmoittavatko jotkut yritykset nettisivuillaan korjauksen hintoja?
Ompelukoneen huolto
2
854
Vastaukset
Esim. Singerin merkkihuolto on Helsingin Kannelmäessä, firman nimeä en muista, mutta huolto on asiallista, osaavaa ja hyvää, joskin veloitus on suht kova, kuten yleensä merkkikorjaamoilla.
Jos olet Helsingissä, kannattaa käydä näyttämässä rikkinäistä konetta Vallila/Alppilassa Porvoonkadulla, hieman Sturenkadun risteyksestä mäkeä ylöspäin Alppilaan/luoteeseen? päin, ihan pieni liike kampaamon vieressä, jossa on pätevä kaveri, korjannut mm. ompelukoneita ties kuinka pitkään. Veloitus on hyvinkin köhtuullista. Tämänkään nimeä en muista, vaikka kuljen siitä päivittäin ohi.
Ehdottomasti kannattaa korjata / korjauttaa kone. Hyvät koneet kestävät hyvinkin ihmisiän, jos malttaa huoltaa vähän välillä. Jos perustikkiä silloin tällöin tarvitsee, siksakkia tms.nuo monety vanhat kunnon koneet tekevät aivan yhtä siistiä kuin uudemmat.
-Pentti- kaasua
Tampereella keskustan liikkeiden huoltojen hinnat keskimäärin 80e, mutta sivummalla yksi liike korjaa (siis myös työn osuus osien vaihdosta) 40e kone ja korjaajalla kokemusta yli 30v. Päteviä mekaanikkoja ei kuulemma ole enää lähes 20 vuoteen koulutettu, kun tehtaat ajettu alas ja Kiinan tuonti korvannut valmistuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962