Millainen hotelli on Clubhotel Riu Funana?

lähtö 21.11.2011

Kokemuksia?

2

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomailija

Hyvä paikka!
      Riu Funana oli todella siististi pidetty, ilmastointi pelasi kuin unelma eikä ollut mitään sähkö- eikä vesikatkoja (vähän matkan päässä toisessa hotellissa oli kuulemma ollut ongelmia molempien kanssa). Palvelu oli moitteetonta ja ruoka hyvää. Myös iltaohjelmat olivat ihan hauskoja ja monipuolisia. Teemaravintoloihin kannattaa tehdä varaukset melkein heti loman alussa, monet kehuivat etenkin Aasialaista ravintolaa.

Hotellialue oli monipuolinen ja tekemistä riitti. Rannalla melko kova aallokko koko viikon, mutta allasalue oli iso. Lämpimästi voin suositella myös Manta Diving -sukelluskeskusta hotellin lähellä jos sukeltaminen yhtään kiinnostaa. Jos matka on Finnmatkojen kautta, niin kannattaa mennä ainakin Jeeppi-safarille ja Santa Marian tutustumiskävelylle.

• Lomailija 1

Funana on todellakin siisti hotelli. Meidän siellä ollessa ilmastointi lakkasi toimimasta ja sitä kesti n. vuorokauden, mutta huoneen katossa oleva hämmennin helpotti tilannetta.
        Ruoka oli, ei loistavaa, mutta hyvää. Buffet pöytä monipuolinen. Monena iltana oli tarjolla aperitiiveja käytävällä illalliselle mennessä:)
        Afrikkalainen teemaillallinen ei ollut kummoinen, Cabo Verde OK.

Me voimme myös suositella FM:n jeeppisafaria.

Tältä sivustolta löytyy toinenkin Riu Funana ketju, jossa paljon lisää tietoa. Jos on vielä kysyttävää koitan vastailla. Mukavaa ja lämmintä lomaa=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe