Tilasin eilen Saunalahden nettisivuilta liittymän, tarkoitus siirtää nykyinen DNA Saunikselle. Otin mukaan 1200 viestin paketin, joka tekee liittymästä määräaikaisen 12kk:n ajalle.
Nyt kuitenkin tulin toisiin aatoksiin, ja olisin halunnut perua liittymätilauksen, laittelinkin äskettäin Saunalahden suunnalle viestiä nettisivujen kautta. Mitähän veikkaatte, että millä prosentilla onnistuu tässä tilanteessa liittymätiauksen peruminen? Nettitietojen mukaan liittymä on jo lähtenyt postiin.
Liittymätilauksen peruminen
Urpo jooseppi
2
717
Vastaukset
- mä vain
Moi
Älä käy noutamassa postista sitä liittymää , jos tulee kotiin niin siinä on kahden (2)
viikon palautus aika , kun et käytä sitä - Urpo jooseppi
Kiitos :)..
Joo, liittymä tuli mulla kotia, suoraan postilaatikkoon. Tulikin jo eilen soiteltua asiakaspalveluun, jonka kanssa asia hoitui hyvin. Siitä pisteet Saunalahdelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782