Minkänumeroisilla puikoilla neulotte sukkia 7-veljestä langasta?
Millä puikoilla 7-veljestä langasta
13
10677
Vastaukset
- M C
3-4 riippuen kuinka tiivistä neulosta sukista haluaa.
Enimmäkseen kuitenkin 3,5 tai 3,25. - puikko nen
Langan vyötteessä on puikkosuositus....
- dddddddddddddddddddd
Ihanaa,että tälläkin palstalla on teitä nenäkkäitä ja nokkavia joka alan asiantuntijoita,jotka ei voi asialliseen kysymykseen vastata muutoin kun nokkavasti
- höppänä mummu
dddddddddddddddddddd kirjoitti:
Ihanaa,että tälläkin palstalla on teitä nenäkkäitä ja nokkavia joka alan asiantuntijoita,jotka ei voi asialliseen kysymykseen vastata muutoin kun nokkavasti
Itse neulon kolmosen puikoilla. Muuten tulee liian löysää.
- Anonyymi
dddddddddddddddddddd kirjoitti:
Joskus puikoilla 3 ja 3.5. Mutta silloin täytyy lankaa kiristää, ja tulee noita hyppysilmukoita. Eli miten se tuntuu kulkevan. Jos joudut kiristämään, vaihda pienemmät puikot ihan suosiolla. Joustinneuleesta näkee, milloin puikkokoko ei ole oikea. Tarkoitus olisi tulla siistiä jälkeä, mutta kiristäessä lankaa, jälki ei ole siistiä. Eli 2.5 tai korkeintaan 3.
- -anne-
3,25 taitaa mullakin olla suosituin koko seiskaveikalle. Ja samaa mieltä ddddddd...:n kanssa, mulle ainakin tosi harvoin käy vyötteen suosittelema puikkokoko.
- dfeff
3.5:lla sukat. muuta jos teen niin nelosilla.
- sykynaika
Hei!
Neulon 7-veljen langasta sukkia puikoilla nro 3
t.neuloja - Aloittelija
Ohjeessa on mainittu 4 tai 3,5, mutta sillä tulee liian harvaa neulosta, varsinkin kantapään osalta. Parempi kutoa ohuemmilla puikoilla. Jälki on siistimpää.
- ---------
Kun teen vaikka säärystimiä, neulon ensin ohuemmilla puikoilla, ja lopussa vaihdan paksummat, että saan kengän päälle.
Muutoinkin varsinkin miesten sukissa varsi hiukan löysempi. - nenäkäs
en millään ouikoilla, huono lanka...
- Jokapv neuloja
Sukat teen aina suositusta pienemmillä puikoilla, tulee napakka neulos. Molemmat Novitan eniten myymät langat "lörpähtää" jos neulos löysähköä. Muuten lanka kyllä kestävää, sukat nyppyyntyy ja menee rumiksi ennekuin kuluvat puhki.
Kokemus opettaa, itse tehnyt sukkia jo kymmeniä vuosia. Kokeilen nykyisin eri lankamerkkejä ja etsin uusia ohjeita. Nettikaupasta tilasin ja odottelen nytkin kahtakymmentä lankakerää, viittä eri nimistä. Ja muutama ennen kokeilematon ohje plakkarissa. - Mumm5
Olen huomannut, että Seiskan esim. luonnonvalkoinen ja tummansininen lanka ovat eripaksuisia, jolloin puikon paksuuskin pitää huomioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127