Vammaisurheilu

sportti33

Mitä mieltä te foorumin lukijat olette vammaisurheilusta/urheilijoista? Harrastatteko itse kenties jotain lajia? Ja mitä?
Itseä alkoi kiinnostamaan pyörätuolikoripallo.

1

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymppiluokan aikaan Oulussa harrastin ratakelausta, sählyä, ja korista, Ei oo sen koommin tullu harrasteltua, mutta ihan mukaviahan nuo oli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Murhamies

31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u
      Suomussalmi
      30
      3207
    2. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      36
      2138
    3. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1459
    4. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      157
      1356
    5. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      80
      1223
    6. Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !

Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!
      Suomussalmi
      27
      1174
    7. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
      Maailman menoa
      354
      989
    8. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
      Ikävä
      89
      969
    9. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
      Ikävä
      83
      827
    10. On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa

Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he
      Ikävä
      47
      777
    Aihe