onko mielstänne esim Euroshopper tai muuta halvat pesupulverit ja muutkin halvat aineet huonompia kuin kalliit? Minun mielestä ei.
3 litran esuainekanisteritkin on aivan hyvää tavaraa, siis shampoota ja saipuuaa ovat nuo.
Kuulin erään henkilön sanovan että ei ikinä kehtaisi ostaa muuta kuin Fairy- merkkistä tiskiainetta. Tuosta on nyt joku vuosi kun kuulin, mutta jäi mieleen.
Sitten vielä mielestäni hyvää vessapaprua on Lidlin se vaal.punakuivuoinen ja Soft Embo kaikista pehemeintä.
Halvimmat pesu ja muut aineet?
11
321
Vastaukset
- minirisk
Tarjoustalossa on kaikista halvimmat pesuaineet ja vessapaperitkin 30% halvempia kuin meidän K-maretissa.
- tarjoukset
Itse ostan aina normikauppojen tarjouksista pesuaineet , paperit tms.. Ihan hiljattain oli city-marketissa viisi Ariel pyykinpesunestepulloa 10e/satsi ( vaihtoeht jauheena) joten pesuaineet sai vaikka vuosiksi halvalla jos niin halusi. Olen aiemminkin ostanut samanlaista tarjousta muusta liikkeestä. Ariel on ollut hyvä pyykissä. Nytkin oli kahta sorttia valita ja puhdasta tuli. Eilen pesin kolme suurta koneellista pesutuvalla kun oli viikonloppuna viisi vierasta. Tuli lakana ja pyyhepyykkiä ja lisäksi omaa pyykkiä. Embo WC talouspaperi tarjous 18,90 ja rullan hinnaksi tuli o,32e...
- meeriamanda
Missä tuollaisia kauppoja on? Ei ainakaan minun lähitietämillä. Lidlistä löytyy edullisemmat hygieniatuotteet jokaiseen lähtöön.
Miksi marhata jokaisen tarjouksen perässä... ellei kuntoaan kohota kävellen / pyöräillen. Uskomatonta on se et haetaan autolla kilometrienpäästä joitain tarjouksia... eikä osata laskea auton kustannuksia?
Mikä tuli havaksi? Matikkapää ei kyllä tuossa toimi.
Muihin tuotteisiin on satavarmasti lisätty menetetty houkutushinta. - the._man
Jaa-a. Kai niissä suht samat aineet on noissa tuotteissa. Kalliimpia vaan mainostetaan enemmän, joten mainoskulut on sitten hinnoissa.
Herkkäihoisena olen apteekista ostanut litran pullon Lactasyd-pesunestettä, josta sitten kaadan pienempää pulloon. Toista vuotta sitten ostin ja vielä on varmaan puoli litraa jäljellä.
Hiuksiin käytän tervashampoota. Vessapaperia mitä milloinkin. Yleensä haetaan joku iso paketti jostain halpahallista tai marketista.
Fairya minäkin käytän, koska se käy kaikkeen siivoamiseen. Paitsi eipä täällä usein siivota. Mutta ikkuniin, lattian ja vessanpesuun se on hyvä.
Mistä tulikin mieleen, että ikkunat kaipaisivat pesua. Kohta tulee pakkaset. - naapurin täti
Paljon hinnat ovat paikkakunnasta kiinni, kilpailu säätelee.
Hintoja kannattaa verrata jos on aikaa, ainakin meilläpäin. Halvin hintakaan ei aina kerro kaikkea, Varmaan jokaiselle osunut käteen se vessapaperi tarjous missä rulla loppuu alta aikayksikön ja tiskiaine jota saa kaataa puoli pulloa sekaan ennen kuin tehoaa.
Käytän itsekin Fairya jos on sattunut tarjous kohdalle, Lidlillä on myös mielestäni hyvää käsitiskiainetta, on kyllä niin tehokasta, että vaatii käsineet. Ennen roudasin kaikki WC ja talouspaperit Lidlistä, nyt olen huomannut, että lähi Prismassa on halvemmat.
Euroshopperin hygienia tuotteita en ole pahemmin kokeillut, mutta eiköhän ne ole periaatteessa samaa kuin joku merkkituote, ilman mainosta vaan.
Hinnat on vuoden aikana noussut sitä kyytiä, että pakko on pieneläkeläisen harkita entistä enemmän mitä ostaa ja mistä.
Meneeköhän tämä ketju mainoksena nyt taivaan tuuliin. - -ä.-,l-b-
Kahden hengen taloudessa ei maalta mereen kaada, mitä ostaa. Turha manailla mitään.
Per*epapereista paras on, mikä liemee. - budjetti 720 €/kk
Yhden hengentalous.
Säästöt aloin ihan kulutuksen ja tapojen tarkastamisella.
Sähkölasku putosi 1/3 vuosi kulutuksesta 3400 >2180kWh. Vettä käytän enää 1/3 aikaisemmasta 48 l / vrk.
Viimen ostin WC paperia Valinta talosta - 40 % isosäkki Serla 32 rullaa...
Ostin kaksi säkkiä ja vein toisen peruspäivärahalla elävälle tuttavalleni, joten oma säkkini maksoi 110 %
Fairy on todella hyvä yleispesuaine ja myös tahranpoistaja.
Muuten ostan nestemäiset pyykinpesuaineet, syy tutkin ja seurasin..
Tuota on kyllä kolmeen eri tuotteeseen: Valkopyykki, MUSTAT vaatteet ja Silkki- Villa -Satiini. Eri tuotteissa pesen aina koneellisen samaa joten pesunesteen kulukin määrä ei lisäänny.
Kaiken tarkastan kilohintaan ja kilohinnat vertaan eri kauppojen välillä, sen on täällä helppoa, koska samassa liikekeskuksessa kaikki kaupat ja samoilla ostoskärryillä saa kulkea kaikki läpi.
S-kauppa
K-kauppa
Lildl
Vapaa valinta
Kuitin on tietysti otettava aina ja pidettävä tallella kunnes ostosmatka on ohi, jos kiertää takaisin hakemaan jo käydystä liikkeestä jotain... Tämä käy etenkin hedelmien kohdalla..
Perushinta tietous on oltava ja en osta mitään ilman vertailua aikaa eläkeläisellä on. - -ä.-,l-b-
Eiipä olle syytä penniä venyttää, kun on vain me kaksi, ja valtio.
Halpa tulee kalliiksi.
Fairy riittää ja hyvät pesuaineet pesevät vähemmällä määrällä puhtaaksi. Bensa on huippukallista joten yhden hengen talouteen korvessa asujana ei kierrellä tarjouksien perässä vaan ostetaan riittoisia ja ympäristöystävällisiä aineita lähimmästä kaupasta. Vaikka ne maksaisivatkin hieman enemmän.
Mutta kuten olen maininnut aikaisemmin, mun matikkapää on plus miinus nolla.- ARI-el
Ehdin jo kirjoittaa, että eiköhän ne samoja tehoaineita sisällä ja ehkä sisältävätkin. Mutta perusteellisena piti sitten ruveta googlaamaan ja sieltä löytyi tämmöinen pesuainetesti joka kertoo pesutehoista hieman muuta eli on niissä eroja.
http://www.fi.pg.com/view.aspx?id=443 - dxzbe
Muista pesuaineista en tiedä, pyykit on ollut puhtaista, olipa aine kuin aine. Mäntysuopaa käytän aika paljon ja tolua.
Mutta puhe Fairysta pitää paikkansa, sitä ei tarvitse laittaa kuin murto-osan halvempiin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006