Nettipokerin puolustajat naureskelevat kaikelle huijauspuheille, vaikka olisi niin tyhmä että uskoisi nettipokerin olevan vain rehellistä toimintaa niin aina voi yrittää opetella edes lukemaan, niin tietää mitä maailmalla tapahtuu. Onko ne kaikki kusetetut sadat miljoonat vain hävinneiden kitinää, säälittävää olla uskomatta kusetukseen.
Nettipokerin salaliitot
3
277
Vastaukset
Nettipokerin puolustajat naureskelevat kaikelle huijauspuheille, vaikka olisi niin tyhmä että uskoisi nettipokerin olevan vain rehellistä toimintaa
Oletan että tuohon loppuun kuului piste. Juu. Vaikka olisi tyhmä, on sentään niin älykäs että osaa naureskella ainakin suurimmalle osalle huijauspuheista. :)- Kikki Hiiri
Mitkä faktat saa sinut uskomaan, että pokerisaitti huijaa? Pyydän siis sinua itseäsi nimeämään ne, enkä aio itse esittää mitään väitteitä. Kun olet kerta täysin varma niiden rehellisyydestä ja älykkäänä ihmisenä pystyt tämän rationaalisesti itsellesi todentamaan, niin olettaisin että älykkyytesi riittää myös havaitsemaan ne hetket kun sinua kusetetaan? Joten voisitko laittaa listauksen niistä faktoista jotka havaittuasi päättelet ylivertaisella älylläsi sen, että nyt ei kaikki ole kuten pitäisi.
- PLoo
Eihän kukaan tuollaisia huijauksia tietenkään kiistä, vaan lähinnä niitä missä valitetaan että softa on rigged.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348