Mihin vaihtaa?

kaljattako?

En halua kenenkään kommentoivan :lopeta alkoholin käyttö kokonaan.Sen sijaan haluan vähän osviittaa.

Olen kaljan hissukseen lipittelijä ilman humalahakuisuutta.Olen kuitenkin huomannut sen lihottavan.
Mitä voisin juoda etten niin paljon lihoisi kuin kaljasta?En kuitenkaan mitään kirkkaita haluais vetää,koska känniin tulo ei ole kivaa.
Ja lopuksi,en aio lopettaa alkoholinkäyttöä koska se rentouttaa on muutenkin kivaa ja olen riippuvainen siitä.Lopetan ehkä joskus jos se ei enää olekaan kivaa.

8

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Vaihda kannabikseen.

• ....

Hah.
        Kannabiksesta nälkä vain yltyy hillittömäksi, ja lihominen vauhdittuu.

• Neuvoa antavainen

Kai sinä konstit tiedätkin, vaan sanon nyt kuitenkin että

- jos et halua lihoa, lisää liikuntaa! Laske kaljasi kalorit ja liiku ne pois. Yksinkertaista, eikö?
      - alkoholin sietokykysi koko ajan kasvaa eli tarvitset yhä enemmän kaljaa saavuttaaksesi tutun rentoutumisen olotilan. No sitten vaan liikut yhä enemmän, paino pysyy hanskassa. Yksinkertaista, eikö?

• Sinulla on asennevamma. Helpoiten selviät tilanteesta hyväksymällä lihavuuden: iso on kaunis.
      Hauskaa pöhnäilyä!

• Heh..

Otas vajaapäinen vanha juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
        Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

http://piv.pivpiv.dk/

• serrifffi raittis

Lopeta alkoholin käyttö kokonaan.... katsos aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa!

• äks-thuhnuthaja

Typerys, pitää tietenkin lopettaa syöminen kun energia tulee kaljasta, ikinä kuullut katppauksesta?

• b1553

Mitä helvetin järkee sitä kaljaa on juoda jos et halua humaltua? Kirjotat kuitenkin, että alkoholi (eli tässä tapauksessa kalja) tuo rentouden ja kivan olon. Tuohan selkeesti viittaa siihen, että sä humallut vaikka muuta väitätki. Sitä paitsi jos juo "oikein" niin humalan voi välttää vaikka juoki viinaa. Mutta vielä kerran: mitä helvetin järkee sitä kaljaa on juoda jos et halua humaltua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9086
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3672
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2143
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      84
      1332
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1115
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1112
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1085
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1043
    10. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      104