Joo siis mitä mieltä muut nuoret ihmiset ovat jos 15v käyttää rannekelloa ?
Normaalia vai ei ?
Mitä mieltä jos 15v poika käyttää rannekelloa?
14
304
Vastaukset
- tyttö 17
Miksei, kuha sei oo mikkään ääliön näkönen, eikä kannata joka pvä pitää.
Tiiän yhen 17 v jätkän joka käyttää digitaalikelloa, karsea nörtti koko heppu.
Sitte on yks 17 v "kovis" joka käyttää normikelloa, son paljo hienompi.
Joo ne ei oo 15, mut ihasama. (: - Kellotjärki
Enemmän näyttää hassulta jos ei yläasteikäisellä ole kelloa kädessä. Ja mieluiten metallirannekkeella, miehellä on aina kello, niikuin intis sanottiin että sotilaalla on aina kello.
- non digitaale
Jos se on sellanen tyylikäs ja miehekäs kello ni sit toki! Mut muista et se on viisarikello, digitaaliset on kamalia :D
- son_of_zebedee
on teillä nykynuarilla varmaan aivotkin jossain??? vai onko? hyvin menee suami, tulevaisuutesi on turvattu.... NOT
- http://vihaajat-tule
- lucy.
ihmeellistä, että tätä tarvii kysyä...
mitä epänormaalia rannekellon pitämisessä voisi olla...?
ihan normaalia.- kellomies 15v.
samaa mieltä. Itselläni sveitsiläinen ranteessa joka päivä.
- asdasfdfhda
ja miksi kukaan ei uskalla olla oma itsensä enää? miksi miettiä, mikä on 'normaalia' ja mikä ei?
- rtyuiop
Paras keskustelu pitkään aikaan
Onks normaalii jos mun pip*li on sitä ja tätä? Mutta rannekello on kyllä huippu, mItä se ketään kiinnostaa! - On normaalia
On normaalia. Minä sain ranne kellon jo 9 vuotiaana ja nyt olen 13 ja edelleen on sama kello kädessä.
No ei ole normaalia kyllä tollainen. Miksei sulla ole kännykkää, josta katsot ajan? NIin normaalitkin ihmiset tekee!
- On normaalia
Rannekellosta näkee ajan nopeammin kuin kännykästä. Ja on ihan normaalia pitää rannekelloa monethan sitä pitää.
- ?
On normaalia kirjoitti:
Rannekellosta näkee ajan nopeammin kuin kännykästä. Ja on ihan normaalia pitää rannekelloa monethan sitä pitää.
IHANKO TOSI?
- Miksei ois normii
15 ja kädes swiss time, ei swatch (makso yli tonnin -_-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901