Joo siis mitä mieltä muut nuoret ihmiset ovat jos 15v käyttää rannekelloa ?
Normaalia vai ei ?
Mitä mieltä jos 15v poika käyttää rannekelloa?
14
340
Vastaukset
- tyttö 17
Miksei, kuha sei oo mikkään ääliön näkönen, eikä kannata joka pvä pitää.
Tiiän yhen 17 v jätkän joka käyttää digitaalikelloa, karsea nörtti koko heppu.
Sitte on yks 17 v "kovis" joka käyttää normikelloa, son paljo hienompi.
Joo ne ei oo 15, mut ihasama. (: - Kellotjärki
Enemmän näyttää hassulta jos ei yläasteikäisellä ole kelloa kädessä. Ja mieluiten metallirannekkeella, miehellä on aina kello, niikuin intis sanottiin että sotilaalla on aina kello.
- non digitaale
Jos se on sellanen tyylikäs ja miehekäs kello ni sit toki! Mut muista et se on viisarikello, digitaaliset on kamalia :D
- son_of_zebedee
on teillä nykynuarilla varmaan aivotkin jossain??? vai onko? hyvin menee suami, tulevaisuutesi on turvattu.... NOT
- http://vihaajat-tule
- lucy.
ihmeellistä, että tätä tarvii kysyä...
mitä epänormaalia rannekellon pitämisessä voisi olla...?
ihan normaalia.- kellomies 15v.
samaa mieltä. Itselläni sveitsiläinen ranteessa joka päivä.
- asdasfdfhda
ja miksi kukaan ei uskalla olla oma itsensä enää? miksi miettiä, mikä on 'normaalia' ja mikä ei?
- rtyuiop
Paras keskustelu pitkään aikaan
Onks normaalii jos mun pip*li on sitä ja tätä? Mutta rannekello on kyllä huippu, mItä se ketään kiinnostaa! - On normaalia
On normaalia. Minä sain ranne kellon jo 9 vuotiaana ja nyt olen 13 ja edelleen on sama kello kädessä.
No ei ole normaalia kyllä tollainen. Miksei sulla ole kännykkää, josta katsot ajan? NIin normaalitkin ihmiset tekee!
- On normaalia
Rannekellosta näkee ajan nopeammin kuin kännykästä. Ja on ihan normaalia pitää rannekelloa monethan sitä pitää.
- ?
On normaalia kirjoitti:
Rannekellosta näkee ajan nopeammin kuin kännykästä. Ja on ihan normaalia pitää rannekelloa monethan sitä pitää.
IHANKO TOSI?
- Miksei ois normii
15 ja kädes swiss time, ei swatch (makso yli tonnin -_-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241833- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112978- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117648Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92629- 21622