eekookongas

*lisää tähän jotain mielenkiintoista tietoa* Suosikkibändit/artistit: Sonata Arctica Suosikkileffat: .. Katson tv:stä mieluiten: House Kotieläimet: Kissa, koira En pidä: Vittuilijoista ja paskanpuhujista Parhaat matkakohteet: Derplandia, Memecenter Ruoka & juoma: kotiruoka Koulutus: Peruskoulu Koulut: ala-aste,ylä-aste,lukio Ammatti: Opiskelija Työskentelen: opiskelen Yhdistykset/kerhot: kuviskerho,teatteri Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Hakusanat: Anime, manga, kirjat, kirjoittaminen, piirtäminen
Aloituksia
11
Kommenttia
549
Olen pettynyt.
Keväällä olisi tulossa luultavimmin yo-juhlat. Tosin, eivät ne voisi oikeastaan enää kiinnostaa paskan vertaa, enkä tode7224Miten sanoa nätisti "ei kiitos".
Ensinnäkään, kyseessä ei ole suhde, vaan pikemminkin suhteen lopettaminen heti alkuunsa. Sain pari päivää sitten fb:ss20429allergiaa?
Minulle tuli maanantaina ja tänään hirveän huono olo syötyäni salaattia, joka sisälsi ruohosipulia. Kurkkuani kuristi, v1424Etsitään: Plushie!
Onko Suomessa muita kauppoja kuin Fantasiapelit, Blippo, Ippai ja Urumi, joista on mahdollista löytää Naruto-sarjan pehm0262Onko suruun/ahditukseen/vihaan syöminen.
Onko suruun/ahdistukseen/vihaan syöminen syömishäiriö vai vain selviytymiskeino? Huomasin että minulla on tällainen "tap101172Mietin.
Onko se kunnioittavampaa ilmoittaa vaikka päivää ennemmin, ettei tule tapaamiseen tai yhteiseen harrastukseen, vai onko1313Ihmisten mielipiteitä aborteista
Olen 17-vuotias lukiolaistyttö. Käyn filosofian etiikka-kurssia, jossa on tehtävänä tehdä jostain eettisestä ongelmasta141639mangaa
Etsin muutamaa sarjaa. Fantasiapeleistä olen usein tilannut kavereiden kanssa kimpassa mutta tahtoisin nämä sarjat Uta1262Simerock:iin alaikäisenä YKSIN?
Täytän kesällä 17-vuotta ja syntymäpäiväni ovat Simerockin ajankohdassa, ja jos Sonata Arctica esiintyy siellä, haluan m3513Utawarerumono ps 2 peli
Kyselen, onko tätä peliä julkaistu Suomessa ja jos on niin saako sitä jostain kaupasta vielä. Ja jos jollain on kyseinen2327Naruto suomeksi! JIPII
Naruto alkaa ilmestyä helmikuussa suomeksi :D ihanaa! nyt kaikki saavat seurata narutoa mangana jos tahtovat. Ennen on p162755