Kokemuksia Soile Bisteristä? Jyväskylä 2011,vaihdos.
Millainen tuomari
6
301
Vastaukset
- Jottain löytyy
- rotu?
Osaatko esittää koirasi asiallisesti?
- Jäänkö kotiin
Ihan ok,seisomisessa hiukan petrattavaa,muuten saatu hallittu esitys tulos!
- kesstoo
Soile on ihan ok. Käsittelee ihan kivasti koiria ja osaa kurittomammastakin katsoa miltä näyttää.
- ei minun koirilleni
Itse kävin muutaman kerran ja koska kohteli koiriani kovakouraisesti päätin jättää ne näyttelyt väliin jossa k.o tuomari arvosteli rotuani. Ja voin sanoa että koirani ovat ns. kehäkettuja eli kansainvälisiä valioita eli on muutama näyttely tullut kierrettyä ja koirat ovat aina käyttäytyneet asiallisesta. Samaa ei voi aina sanoa tuomareista.
- ihan mukava
Ihan mukava tuomari. Kannattaa aina yrittää käydä jokaisella tuomarilla, että oppii näkemään itsekin. Sittenhän sen tiedät, kun olet käynyt. Ei kukaan osaa antaa sinulle vastausta, koska kyse on tunne-asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368