Suomi24 chatissa bannitaan ilman syytä.

nimetontyyppi.

Hei. Miksi seriffi voi bannia vaikka en ole tehnyt mitään kiellettyä suomi24 sätissä ja joku muu siellä pöljäilee ja tekee pilatunnuksia? Onko tuossa mitään järkee? kuinka voin tehdä valitukset kun en tiedä kuka seriffi edes on ollut sätissä?

17

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsontassu

Näkeehän sefun siitä tähdestä. Ihan hyviä tyyppejä ovat.Ihmisiä me olemme kaikki.

• oiikis

Kysyjä EI TIENNYT kuka sefu on ollut juuri silloin sätissä.Bannin voi saada myös vaikka itse ei olis sätissä ollutkaan.

• Nimetön poliisi

Kun et kerro tarkemmin asiasta..tähän on sefun mahdotonta vastata muuta, kuin että sefu ei banni koskaan ilman syytä.

• I know

Kautta aikojenhan on riittänyt noita ei niin hyvähermoisia sefuja. Eikä kukaan voi sitäkään kieltää, etteikö virtuaalivaltakin voisi nousta hattuun tai virtuaalielämä tehdä kyyniseksi. Eihän oikeassakaan elämässä kaikilla ole kiitettäviä esimiestaitoja tai kaikkiin luoteta.

Itse sain aikoinani bannin, kun rikoin sääntöä ja kysyin, mistä löydän oikeat toimintaohjeet. Kai se tulkittiin piruiluksi. Nää on niin näitä. Chattailijalla ei ole mitään kirjattuja jokamiehenoikeuksia eikä sefuilla mitään lakiin perustuvia bannisääntöjä.

• snowsnowsnow

Höntti, ei nää säännöt sätissä perustu johonkin suomen lakiin ja tuleehan siihen sulle ohjeet heti nenäs eteen ku oot saanut sen bannis huonosta jatkuvasta käytöksestä, et elä itke ruma lapsi, en oo ruusu itekään :D

• one.two.tre.

Seriffeillä on nimenomaan Ylläpidolta saadut ohjeet, missä tilanteessa tulee antaa bannit "häiriköille" ettäs tiedät! Ylipäätänsä kukaan seriffi ei bannaa ketään suotta aina siihen on pätevä syy. Vaan ainahan se on niin, että bannattu on ilman muuta syytön ja ei ole tehnyt mitään väärää :) Näinhän se menee. Vaan oot voinut joutua banniin myös siitäkin syystä, että jossakin toisessa huoneessa on joku hankala tapaus bannattu ja sinulla ja sillä toisella on ollut sama IP-osoite, niin silloin olet saanut tavallaan bannit myös, eikä sitä voi tietää edes seriffi, että kellä nyt sattuu olemaan on samat IP.t.

Ei täällä käytetä mitään suomen lakia, miten tulee bannata, vaan kyllä ne säännöt on laatinut Suomi24 Ylläpito ihan itse ja sefut toimii sen mukaan sitten!

• pekkapätkä

Kyllä näiden valvojien, sekä suomi24:jän silti pitäisi suomen lakia noudattaa. Suosittelen tekemään HETI rikosilmoituksen POLIISILLE, mikäli palvelun käyttö kielletään sinulta ilman pätevää syytä. Tämä on vastoin lakia ja mikäli näin todetaan tapahtuneen, saavat syylliset rangaistuksen ainoalta oikealta taholta, eli virkavallalta.

Toki suomi24 oy voisi selkeyttää sääntöjään ja ohjeistaa valvojiksi valituille henkilöilleen lainmukaista toimintatapaa. On toki kyseenalaista, saako järjestyksenvalvontaan verrattavaa toimintaa edes harjoittaa siihen kouluttamattomat henkilöt.

• snowsnowsnow

Ootko ihan pöllö :D kyl suomi24 saa laatia omat sääntönsä ja poistaa häiriköt palveluistaan ilman mitään virallisia selittelyjä, koska heil on tekstilokit kaikista keskusteluista sätissä ja siel kyl näkyy mimmosii päänrääpijiä täällä on, eikä ne ketään poista, taikka kiellä turhaan, koska siihe on aina pätevä syy. Kannattas käyttäytä kunnolla, niin ei tarttis tulla tänne itkeen!

• 13+6=19

Olen kanssasi samaa mieltä tuosta asiasta. Ylläpidolla pitäisi olla sellaiset resurssit, että he pystyvät

1) valitsemaan seriffin tai valvojan jolla on ammattitaitoa ja tietää myös mitkä säännökset koskevat bannaamista. Nythän en toimivat osa puskista.

2) Ylläpidon pitäisi itse pysytä poistamaan sellainen häirikkö, joka jatkuvasti häiritsee ja mollaa sekä haukkuu. Siihen kyllä tarvitaan varmaankin näytöt ja nyky tekniikalla voi ohittaa bannitkin. Siinä mielessä on mahdoton tehtäväkin.

3) Sefuja pitäisi vaihtaa vuosittain tai ainakin kahden vuoden välein, koska sefuillekkin tulee ne tuttavat joita suositaan. Minusta ei ole mikään niin inhottavaa kuin sefu itse vaihtaa nikkinsä, niinkuin kaksi sefua tehnyt tuolla 50 osioissa. Ollaan olevinaan vieraita siellä, vaan samat kujeet sekä samat suosikit.

4) Yleensä kun bannataan häirikkö, niin minusta saisi bannia myös ne kaikki jotka siihen kinaan osallistuvat, miksi vain yksi, kukaan ei yksin riitele.

5) 50 chatissa aivan tarpeeksi häiriköitä ja sekä sefut eivät lotkauta silmäänsä näille jotka vielä laittavat vettä ns. myllyyn. Miksikään ei muuttunut rekkauspakon jälkeen, aivan samanlaista. Mikä muutos tuli oli ainut se, että fiksuimmat chattaajat lähtivät pois kokonaan koko foorumilta, järkevä päätös!!!!!

6) Pankkitunnuksilla rekkaus ja 1 nikki jokaista chattajaa kohtaan, kyllä tänä teknologian aikana sellaisen ohjelman tekeminen onnistuu. Pankkitunnuksella jos yrittää rekata toista nikkiä, niin se ilmoittaa silloin , että olet jo käytössä ko.sivuilla, esim Pafilla asia toimiin näin.

7) Kun jokaisella yksi nikki, niin jää ne kaappiin huutelijat pois ja pankkitunnus pitää myös sukupuolesta huolen, ettei nainen ole mies eikä päinvastoin.

• jessustelija

Jessus pätkä, otatko sä chatin noin tosissasi :D

• Mutkin on bannittu ilman syytä. bannin antoi Minna82 josta ei hirveän moni sättäri edes pidä. Onko ihmekään?!

• obelixinjalanjälki

Mä en kyl yhtää ihmettele et sut on bannittu, Sun suunsoittos on tosi törkeetä välillä, et saisit mun puolest olla vaik lopullisessa ikibannis :)

• entinen sefu

ei sefuista tarvitsekaan pitää, ne tekevät vaan niin kuin on tarkoitus.

• obelixinjalanjälki, oletkohan kuule sattunut näkemään sitten mun suunsoittoa sätissä vai puhutko lämpimikses vaan?

• niin se vaan on

Minä vaan olen huomannut, että chatissa on omat sääntönsä, jotka eivät noudata suomi24 antamia sääntöjä ollenkaan.

Siellä saa levitellä perätöntä tietoa muista nikeistä, sieltä saa soitella chattaajien puolisoille, sieltä saa lähetellä sefuille oikeudenpöytäkirjoja jonkun asian vuoksi. Sieltä saa perua jonkun järjestämät miitit ja yleensä häiriköidä monella nikillä toisten galleriasivuille kirjoittamilla teksteillään. Tämä on chattia parhaimillaan ja kaikki on tapahtunut yhden nimimerkin aikaansaattaman. Sefujen suosikki pärjää aina.

• selvä:DKiitos vain tiedosta:)))))))

• pääsefua tarvitaan

..ihan selvät säännöt ja ohjeet pitäisi olla ja näkyvillä...mistä syystä kukin joutuu bannatuksi....sefujen pitäisi se julkisesti perustella..
      ..siis chatissa on sefuja jotka kiristävät..uhkaavat..jos niiden kanssa ei esim. suostu seksistä kirjoittelemaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8093
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5023
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4973
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3747
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2970
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2687
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2452
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      43
      2411
    Aihe