Paljon liikutte keskimäärin holskun kanssa päivässä? Millaista liikuntaa?
Lisäksi vielä kysyn, että ,mitä harrastatte, ja miten holskusi soveltuu siihen? :)
Holskun aktiivisuus ?
3
437
Vastaukset
- hyväkoira
harrastetaan hakua, agia ja jälkeä. liikuntaa tarvitsee PALJOn, muutenn hyppii seinille ja vahtivietti korostuu äärettömiin mittoihin.
soveltuu tähän asti lajiin kuin lajiin, ja rakastaa työskentelyä. ei piippaa eikä käy ylikierroksilla niin herkästi. tosin on ruokapalkan suhteen nirso, mutta kaikenmaailman narulelut on niiin mahtavia. työtä tuntuu tekevän vaan juoksemispalkasta.:) - seefferi
Mun holsku-seefferi risteytys hauva liikkuu aika paljon. On siis vasta 6kk. Mutta, aamulla hölkätään 30min ja siihen päälle n. 10min. että tulee tarpeetkin tehtyä, sitten on näitä pelkkiä pissi-lenkkejä 2-3kpl ja illalla taas 30min. kävely. Muutaman kerran viikossa on ns. purkupäivä, mennään kentälle heittää palloa, saa juosta niin paljon ku kintuista pääsee.
- jasmy
seefferi: mistä olet mixauksesi ottanut? mulla kans samanmoinen ja ikäkin täsmäis. emä oli musta saku ja isä pk holsku, molemmat saman omistajan ja kyseessä kuulemma vahinkopentue. narttuja oli 3 kipaletta raitapaitaisia ja uroksia kaks ruskeata tummilla kintuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090