sen te olette tehneet minulle!
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/11/koyhat_perheet_myyvat_vauvojaan_kiinassa_3002371.html
Minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäsimmistä...
5
147
Vastaukset
- Anna anteeksi J.Henr
Jones Henry, pyydän anteeksi meidän kaikkien puolesta!!
Pyydän anteeksi meidän kaikkien puolesta!!
Ei ole enempää kuin tämä anteeksipyyntö, ei ole mitään muuta kuin tämä anteeksipyyntö, ei tule mitään muuta kuin tämä. Sinun on annettava anteeksi, sinun täytyy antaa anteeksi ja löytään rauha. Vaikka kuinka haet ja mesoat, ei ole muuta anteeksiantoa, ei ole muuta rauhaa, kuin se jonka sinä annat itsellesi. Anna anteeksi ja päästä irti, elämä on liian lyhyt. Mene ja näe. Anna itsellesi anteeksi ja päästä irti. Ei ole enää muuta kuin irtipäästäminen ja oiekeasti elämä!!! Unohda jo tämä helvetin palsta ja mene ja elä jumalauta!! - ANTEEKSI J.H
ANTEEKSI
- JonesHenry
Et taida ymmärtää mistä tässä on kysymys.
Nuo eivät ole minun sanojani. Minä en myös tule olemaan se joka tulee kostamaan tai jakelemaan tuomioita. Luuletko että tämä nykyinen talouslama on mitään sattumaa? Eikä tämä ole MITÄÄN verrattuna siihen SUURSOTAAN joka on tuleva! Jumala kuulee valittujen lasten äänen ja itkun. Tätä maailmaa odottaa TUOMIO! Se tuomio ei ole lähtöisin minusta, enkä minä sitä tule jakelemaan. Mutta tuomio odottaa. Siitä voit olla varma. Kyse on viimekädessä sekä myyjän että ostajan vastuusta. Sinä tiedät itse, mitä tulee tapahtumaan aivan lähiaikoina. Myös Suomi tulee saamaan siitä osansa. Sinä tiedät kyllä!- Leena.
Tällä palstalla ihmiskaupan kritisointi ei ole sallittua, koska se haittaa täkäläistä "adoptiotoimintaa", astut palkansaajan varpaille.
- JonesHenry
Puhut asiaa Leena, mutta niin julmalta kuin tämä saattaa kuulostaakin, niin tämä lapsikauppa ei ole lähtöisin Suomesta tai Suomalaisista, vaikkakin Suomalaiset ovat kyllä olleet siinä osallisina. Sen taustalla ovat paljon synkemmät ja pahemmat voimat!
http://www.youtube.com/watch?v=4oWotBxzUoc
Adoptiohan on tunnetusti monta kertaa halvempaa kuin abortti raiskatulle teiniäidille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015