Olen menossa keväällä NYCiin ystäväni luokse ja lueskelin passin vaatimuksia. Eikö passilla, joka on voimassa ja myönnetty vuonna 2008, pääse NYCiin? Vaatimusten mukaan pitäisi olla koneellisesti luettava ja mikrosiru. Eikö vuoden 2006 jälkeen myönnetyissä passeissa automaattisesti ole?
Passi?
9
490
Vastaukset
- mtaman
Passin tarvitsee olla ainoastaan koneellisesti luettava, millaisia kaikki voimassaolevat passit ovat. Eli jos sinulla on myönetty 10v. passi vaikka 2003, niin mitään ongelmia ei ole.
- Ol
Näin juuri...
- Ol
Niin, ja muista Esta ja Apis.
- fiuuuu
Mua mietityttää maahantulossa lasten passit, jotka on molemmat myönnetty lasten ollessa alle puoli vuotiaita. Nyt lapset ovat 4v ja 6v. Voiko aiheuttaa ongelmia?
- hyvä yritys
ei jos vain ovat voimassa....kyllä ammattilaiset näkee että on ko lapset kuvassa. 4 vuotiaan passi ei voi 10 vuoden passi sillä ne loppuivat v. 2006....????? Hän on siis vasta syntynyt v. 2007...
- terkutViipuriin
Ei kai joudu mihkään erityissyyniin jos on Venäjän leima passissa?
- Ei joudu...
Ei joudu ainakaan sen takia. Itse olen käynyt samalla passilla molemmissa maissa ilman mitään ongelmia.
- ei haittaa
Maahantulossa saattaa lähinnä kiinnostaa jos on leimoja maista, joilla on terroristiyhteyksiä.
Venäläiset matkailevat itsekin pajon Yhdysvaltoihin. Venäjän leima passissa ei ole kiinnostanut millään lailla, kylmä sota on jo ohi. - fiuuuu
Niin mun viesti oli eri kirjoittajan, ei siis alkuperäinen. Lapsilla toisella on biopassi ja toisella ei. Mietin vaan, että kaipa heidänkin rajalla virallinen matkustusasiakirja pätee, niin kuin muuallakin. Etteivät mussuta passeista jotka tosiaan on myönnetty jo vauva-aikana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005268069- 2332745
- 262621
- 1642019
- 1211901
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61715Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185