haluaisin että kissalla olisi oma peti, tyyny jossa lepäisi mutta ei mikään kelpaa, vaan hän haluaa tunkeä sänkyyn tyynyn väliin tai täkin alle, yleensä kaikkiin ahtaisiin paikkoihin. Olisikohan peti jossa katto parempi vaihtoehto ...
Vastaukset 3
Jos et halua että kissa tunkee viereesi, niin pistä vaikka lattialle jokin vanha tyyny liinoineen ja vaikka pieni päiväpeitto, kokeile jos kissa haluaisi sinne.
- 2222222222222
kissat ovat niin mukavuuden haluisia jääriä, että ne menevät väkisin sinne missä viihtyvät, kissan omistajilla ei yleensä ole mitään sananvaltaa niiden tekemisiin tuontapaisissa asioissa...
- sisäkisun kanssa
Katollinen luolamainen peti toimii meillä ainakin erinomaisesti!
Mun kisu nukkuu joskus sängyn jalkopäässä, koska se käy mulle, mutta sillä on myös oma peti, joka sattuu olemaan vanha ikeasta ostettu kannellinen pahvilaatikko jossa on fleece huopa pehmusteena. Hauskasti se laatikko on myös ikean kirjahyllyn alimmalla hyllyllä, eli noin 5cm lattiasta. Se on sellaine luolan oloinen, leikkasin siihen kapeempaan sivuun kulkuaukon. Se on just niin, et kissat tykkää olla sellasis luola/pesämaisissa paikoissa, mulla kanssa tunkee joskus peiton, päiväpeiton ja matonkin alle. Laatikko esiteltiin niin, et ensin vähän pyyhin kissaa sillä pehmikehuovalla et se alkais tuoksua kissalle ja sit pikkasenn työnsin kissaa sinne laatikkoon takapuolesta, et se tiesi paikan olevan sille. Sitähän sanotaan myös ettei niitä petipehmikkeitä sais kauhean usein pestä, koska kissalla on turvallinen olo omassa tuoksussa. Kissa tykkää siitä kovasti, kehräys oikein kaikuu joskus, kun se siellä makoilee. Se on sen vakiluola jossa se viettää paljon rentoiluaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341172Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49591
- 62540
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 27498
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82398