Saatanan rakkauslaulu!!!1!11!

pastorii

Tiedättehän sen HIM-yhtyeen, jossa se kaikkien naisten päiväunissa(ainakin ennen) seikkaileva Ville Valo on vokalisti? Joo, tiedätte. No minä tulin varoittamaan teitä tästä Himistä!
Minä löysin laulun nimeltä "Your sweet 666", eli ihan selvästi jonkinlainen saatanalle omistettu laulu! Siinä se Hra.Valo ihannoi pahuutta ja pedon lukua, hän laulaa kertosäkeistössäkin
"I`m waiting for your call
And I`m ready to take your 666 in my heart
I`m longing for your touch
And I welcome your sweet 666 in my heart"

Eli hra.Valo on valmis ottamaan Saatanan sieluunsa, oletko sinä??

13

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

      The number of the beast is that of the man.

      • Andronikos

        Ja ihan alkukielellä! No vitsi vitsinä, mutta kreikkalaisessa numerojärjestelmässä, joka perustui aakkosiin, tuo luku kirjoitetaan Rhoo Ksi Ita, eli jotakuinkin hoo äks ii, suomalaisittain lausuttuna. Sitä taas ei pirukaan tiedä, miksi juuri tuo luku piti valita.


      • Andronikos
        Andronikos kirjoitti:

        Ja ihan alkukielellä! No vitsi vitsinä, mutta kreikkalaisessa numerojärjestelmässä, joka perustui aakkosiin, tuo luku kirjoitetaan Rhoo Ksi Ita, eli jotakuinkin hoo äks ii, suomalaisittain lausuttuna. Sitä taas ei pirukaan tiedä, miksi juuri tuo luku piti valita.

        Piti sanomani tietysti Khi, eikä Rhoo.


      • Mika
        Andronikos kirjoitti:

        Piti sanomani tietysti Khi, eikä Rhoo.

        Jos paavin lakista ottaa pois kaikki muut kirjaimet paitsi ne, jotka ovat roomalaisia numeroita, niin jälelle jää 666.

        Tai niin ainakin Myrkyssä väitettiin kerran..


      • dragon
        Mika kirjoitti:

        Jos paavin lakista ottaa pois kaikki muut kirjaimet paitsi ne, jotka ovat roomalaisia numeroita, niin jälelle jää 666.

        Tai niin ainakin Myrkyssä väitettiin kerran..

        se oli Nemissäkin. Luotettavia tietolähteitä! ;)


      • Andronikos
        dragon kirjoitti:

        se oli Nemissäkin. Luotettavia tietolähteitä! ;)

        Mutta uusi testamentti kirjoitettiin kreikaksi, KREIKAKSI, dämmit! Ja osin arameaksi, mutta siitä numerojärjestelmästä ei minulla ole harmainta aavistusta.


      • Agnosos
        Andronikos kirjoitti:

        Mutta uusi testamentti kirjoitettiin kreikaksi, KREIKAKSI, dämmit! Ja osin arameaksi, mutta siitä numerojärjestelmästä ei minulla ole harmainta aavistusta.

        Ei se pelkkä numero järjestelmä, vaan miten niitäkin tulkitaan, esim. jossain lukemassani numerologiaa käsittelevässä teoksessa laskettiin seuraavasti:

        Jokaisella aakkosella on tietty numero, kun nämä lasketaan yhteen ja nimen arvoksi saadaan vaikka 54 = 5 4 = 9. Jne. Kuka tietää minkälaista numerologista järjestelmää tarinan kehittämisen aikoina käytettiin?

        Minusta ainakin kyllä ainoa paholaisen luku on pii ja se on loputon, ehkä.

        Ja joo, myyntimies mynttinen on symppis.


    • dragon

      Ei kyllä Ville Valo seikkaile kaikkien naisten päiväunissa eikä oo koskaan seikkaillu. Sä kai pidät HIMistä kun tuonkin biisin tiedät, miksi siis kiellät muita kuuntelemasta? Joka tapauksessa on olemassa paljon saatanallisempaakin musiikkia, eli miksi varoitat just HIMistä? Mä en muuten ite tykkää tollasesta kevyemmästä metallista joten en oo siksi kyseistä bändiä puolustelemassa.

    • njet him!

      him on lyhenne sanoista

      h =his (saatana)

      i= infernal (paska)

      m= majesty (roskis)

      suomeksi hänen (saatana) paska roskisvalta

    • pakana17v

      Toi nyt kyllä varmaan oli HIMiltä ihan vaan vitsi, ei siitä kannata herpata.

    • nimetön

      Neighbor to the beast?

    • satarial

      eipä toi Him oo noista rajuista sanoituksista ja Saatanalle omistautumisesta kuullutkaan.tutustu seuraavien bändien lyriikoihin: Immortal, Horna, Dimmu Borgir, Enochian Crescent(Väkisinkastettu) yms..kyllähän noita löytyy.
      viikinkiaikoihin pastoreille työnnettiin risti perseeseen niin syvälle että ne kuoli siihen.

    • Krusifiksi

      Jeesus tulee ja kiroaa teidät helvettiin kiduttetavaksi ikuiseksi ajaksi te protot ja kerettiläiset, se on Jumalan rakkautta meitä kohtaan, se on jumalan VALO.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe