Nykyään tuntuu, että kh-alalla pitää olla valmis täysimittaiseen kotipalveluun.
Useinmiten nämä oudot tapaukset asuvat ylemmän keskiluokan taloissa, missä mukavuus on huipussaan muttei silti riitä. Tai edullisissa vuokrayhtiöissä. Esimerkkejä:
-Uudenaikaisen varokekytkimen ylösnostaminen on jopa vaikeampaa, kuin sulakkeen vaihto.
- lämmin vesijohtovesi 58 astetta on liian kylmää. Hanaa pitäisi säätää (mistä kohtaa hanaa säädät vesijohtoveden maksimilämpöä)
- Lavuaari on tukossa. (kun hajulukko/putket on täynnä ruokaa, eläinrasvaa, perunankuoria, kahvinporoja jne minkä paikka on roskiksessa)
- Vaatekomeron (tai joku muu) ovi ei mene kiinni. Käydessä oven päällä on esim pyyhe tai välissä jotain kamaa rutussa
- Sadevesi rummuttaa parvekkeen räystääseen. "voisiko siihen laittaa jonkun äänenvaimentimen?"
Toinen porukka on eläkeläiset tai lähes eläkeläiset pihapoliisit.
-Pihalla on lehtiä niitä ei saa olla yhtäkään mehän maksamme puhtaanapidosta.
-lasten leikkipaikka pitää purkaa pihalta, koska kakaroiden elämöinti häiritsee.
-naapuritalon asukkaat käyttää toisen talon piharoskiksia esim koirankakkapussien hävittämiseen. Niihin pitää saada lukot?
"sitten jää kakat ja muut maahan, joista voi sitten valittaa"
- voiko oikean vian korjauksen yhteydessä asentaa tiskikoneen, pyykkikoneen ja kattovalaisimet ilmaiseksi.
- seinät ja katto pitäisi äänieristää heti, koska naapurin kävely ja puhe kuuluu. Eihän se mikään iso työ ole.
Jne. Koulun kotitaloustunnilla pitäisi opettaa miten sulake vaihdetaan ja mitä viemäriin saa laittaa.
Uusavuttomat ihmiset
Apuakotiin
1
225
Vastaukset
- byääää
Kyllä on kamalaa, nyyh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086