9- ja 11-vuotiaat tytöt haluavat ensi kesänä ratsastusleirille. Onko kenelläkään suosituksia, mikä olisi hyvä leiripaikka? Asumme Uudellamaalla.
Entä kannattaako osallistua esteratsastusleirille, jos on ratsastanut noin vuoden ajan, kerran viikossa?
Ratsastusleireistä
3
224
Vastaukset
- kokenut leiriläinen
Itsellä ei ole sinne asti neuvoja antaa mikä ois hyvä paikka. Estepainotteiselle leirille voi mennä jos ratsastustaito riittää. Itse olen ollut noin kolmisen vuotta ratsastamassa ja hypännyt korkeimmillaan 80cm. Ratsastustaitojen pitää olla ainakin siellä missä käyn leireillä vähintään niin että on hypännyt yli 60cm ratana. Eli riippuu laajalti siitä mikä on tyttöjen ratsastuskokemus. Yleisleirillä on myös ihan kivaa, siellä ei tarvi olla tiettyä kokemusta ja sielläkin on estetunteja ainakin 2-3 kertaa. Muista kans että tytöillä saattaa tulla jotain vammoja, kuten minullakin alkusyksystä kun tipuin ponin selästä ja mursin käteni pahasti.
- ratsastava äiti
Esteleiri on yleensä suunnattu sellaisille, joilla on jo kokemusta hyppäämisestä -en siis suosittelisi vielä vuoden ratsastuskokemuksella. Ensin mukaan vaikkapa alkeisestekurssille omalle tallille!
- Tjaa...
Itse ratsastan Poni-Haassa, kannattaa käydä vilkaisemassa. ;D
Olen ollut todella tyytyväinen Poni-Haan ratsastustoimeisiin.
Mäkin olen 10 wee ja ratsastanut noin 1 ja puoli vuotta, kerran viikossa.
Tota estepainoitetta kannattaa kysyä omalta ratsastusopettajalta, hän tietää parhaiten teidän taidoista. :)
Yö-leirejä ei mun mielestä ole Poni-Haassa, mutta kannattaa tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605850Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124823En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194553- 533812
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683767- 113491
- 993432
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah763272- 332981
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608