Howrse- nettipeli ei ole sopiva lapsille.

huolestunut henna

Heppahullujen suosima Howrse-peli netissä ei ole niin hyvä lapsille, yleensä lapsia haukutaan ja kiusataan siellä. Joten toivon teidän heppahullujen vanhemmat kyselevän lapsiltaan, minkälaista siellä Howrsessa on. Howrsessa myös kiroillaan ja loukataan. modetaattoritkaan eivät ole mitään ihan parhaipia. :)

485

13216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyRmistynnyt mami

      Lapseni Elsa kertoi, että häntä on haukuttu, ja pahasti. Howrse ei ole hyvä paikka lapsille, ei todellakaan...!

      • Howrsen pelaaja!

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!


      • suviaikuinen

        minä olen Howrsesa eikkä minua oo haukutu ikinä mä oon ainna niiin kiltti


      • trio

        Howrse perustuu rahastukseen. Aluksi pelasin itse Howrsea ensin innokkaasti, mutta sitten sain törkeitä haukkumisviestejä siitä, millä hinnalla olin myymässä hevosia tai jos en halunnut ostaa jonkun hevosta.
        Kyllä sitä voi pelata ilman rahaakin, mutta turha odottaa, että sillä tavalla saa mustan pörssin tavaroita (hinta passeina) tai kilpahevosta (hinta eguina passeina). Esille on viime aikoina tullut ihan oman edun tavoittelu pelaamisessa. Enkä sano tätä pahalla. Olen vaan pettynyt aiemmin niin hauskaan peliin jouduttuani aluksi Howrsen yhteistyökumppanien kautta tilattuani tavaraa ilman passeja vaikka niitä silloin piti tulla ja nyt jäin ilman ylimaallista hevosta, jonka piti olla varatussa myynnissä tietyn aikaa, mutta se otettiin sieltä liian aikaisin pois. Vaikka viis siitä, mutta sen hinta oli 12 passia!
        Kuka väittää ettei se ole rahastusta? Vastottain törmäsin hevoseen jonka nimi oli kyrpäjeesus. Tuo ei ole kehittävää, vaan mautonta.
        Suosittelen nintendo wiin tai muun pelikoneen ostamista ja pelejä niihin ennemmin kuin antaa lapsen pelata tollasta peliä, jossa todella haukutaan, uhkaillaan ja vedetään alta lipan - kaikki vaan oman edun tavoittelemiseksi tai pönkittääkseen nimenomaista pelisivustoa.


      • Howrsefani
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        !! Howrsen pelaaja! olen samaa mieltä


      • trio kirjoitti:

        Howrse perustuu rahastukseen. Aluksi pelasin itse Howrsea ensin innokkaasti, mutta sitten sain törkeitä haukkumisviestejä siitä, millä hinnalla olin myymässä hevosia tai jos en halunnut ostaa jonkun hevosta.
        Kyllä sitä voi pelata ilman rahaakin, mutta turha odottaa, että sillä tavalla saa mustan pörssin tavaroita (hinta passeina) tai kilpahevosta (hinta eguina passeina). Esille on viime aikoina tullut ihan oman edun tavoittelu pelaamisessa. Enkä sano tätä pahalla. Olen vaan pettynyt aiemmin niin hauskaan peliin jouduttuani aluksi Howrsen yhteistyökumppanien kautta tilattuani tavaraa ilman passeja vaikka niitä silloin piti tulla ja nyt jäin ilman ylimaallista hevosta, jonka piti olla varatussa myynnissä tietyn aikaa, mutta se otettiin sieltä liian aikaisin pois. Vaikka viis siitä, mutta sen hinta oli 12 passia!
        Kuka väittää ettei se ole rahastusta? Vastottain törmäsin hevoseen jonka nimi oli kyrpäjeesus. Tuo ei ole kehittävää, vaan mautonta.
        Suosittelen nintendo wiin tai muun pelikoneen ostamista ja pelejä niihin ennemmin kuin antaa lapsen pelata tollasta peliä, jossa todella haukutaan, uhkaillaan ja vedetään alta lipan - kaikki vaan oman edun tavoittelemiseksi tai pönkittääkseen nimenomaista pelisivustoa.

        (howrsen pelaaja) kanaattaisi ekaks tutustua howrseen ennenkuin tulee tänne kirjottelee ja yleensä pelaaja itse päättää hevosensa nimen ..että se on ihan pelaajasta kiinni.. itselläni on hyvin paljon kavereita eikä ketään heistä ole koskaan edes leikillään haukuttu


      • puttemoonika kirjoitti:

        (howrsen pelaaja) kanaattaisi ekaks tutustua howrseen ennenkuin tulee tänne kirjottelee ja yleensä pelaaja itse päättää hevosensa nimen ..että se on ihan pelaajasta kiinni.. itselläni on hyvin paljon kavereita eikä ketään heistä ole koskaan edes leikillään haukuttu

        siis en tarkota sinua trio vaan yleensäkkin...


      • Howrse99
        trio kirjoitti:

        Howrse perustuu rahastukseen. Aluksi pelasin itse Howrsea ensin innokkaasti, mutta sitten sain törkeitä haukkumisviestejä siitä, millä hinnalla olin myymässä hevosia tai jos en halunnut ostaa jonkun hevosta.
        Kyllä sitä voi pelata ilman rahaakin, mutta turha odottaa, että sillä tavalla saa mustan pörssin tavaroita (hinta passeina) tai kilpahevosta (hinta eguina passeina). Esille on viime aikoina tullut ihan oman edun tavoittelu pelaamisessa. Enkä sano tätä pahalla. Olen vaan pettynyt aiemmin niin hauskaan peliin jouduttuani aluksi Howrsen yhteistyökumppanien kautta tilattuani tavaraa ilman passeja vaikka niitä silloin piti tulla ja nyt jäin ilman ylimaallista hevosta, jonka piti olla varatussa myynnissä tietyn aikaa, mutta se otettiin sieltä liian aikaisin pois. Vaikka viis siitä, mutta sen hinta oli 12 passia!
        Kuka väittää ettei se ole rahastusta? Vastottain törmäsin hevoseen jonka nimi oli kyrpäjeesus. Tuo ei ole kehittävää, vaan mautonta.
        Suosittelen nintendo wiin tai muun pelikoneen ostamista ja pelejä niihin ennemmin kuin antaa lapsen pelata tollasta peliä, jossa todella haukutaan, uhkaillaan ja vedetään alta lipan - kaikki vaan oman edun tavoittelemiseksi tai pönkittääkseen nimenomaista pelisivustoa.

        Keskustelun tarkoitus oli varmaankin kiusaaminen, eikä rahastus??
        Mutta itse olen Howrsessa ollut jo monia vuosia eri tyypeillä ja pidän pelistä kovasti! En ole kertaakaan huomannut syrjintää tai muuta vastaavaa..


      • Saippuantuhlaaja

        Olen itse howrsen pelaaja, eikä siellä ketään kiusata ja jos joku laittaa jotain ilkeetä niin siitä voi tehdä ilmoituksen tai laittaa mustalle listalle ettei se voi laittaa viestejä. Et tiedä millasta howrsessa on, kun et oo itse siellä.


      • Tuntematon vierailij
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        Sama täällä!


      • -Lukan
        trio kirjoitti:

        Howrse perustuu rahastukseen. Aluksi pelasin itse Howrsea ensin innokkaasti, mutta sitten sain törkeitä haukkumisviestejä siitä, millä hinnalla olin myymässä hevosia tai jos en halunnut ostaa jonkun hevosta.
        Kyllä sitä voi pelata ilman rahaakin, mutta turha odottaa, että sillä tavalla saa mustan pörssin tavaroita (hinta passeina) tai kilpahevosta (hinta eguina passeina). Esille on viime aikoina tullut ihan oman edun tavoittelu pelaamisessa. Enkä sano tätä pahalla. Olen vaan pettynyt aiemmin niin hauskaan peliin jouduttuani aluksi Howrsen yhteistyökumppanien kautta tilattuani tavaraa ilman passeja vaikka niitä silloin piti tulla ja nyt jäin ilman ylimaallista hevosta, jonka piti olla varatussa myynnissä tietyn aikaa, mutta se otettiin sieltä liian aikaisin pois. Vaikka viis siitä, mutta sen hinta oli 12 passia!
        Kuka väittää ettei se ole rahastusta? Vastottain törmäsin hevoseen jonka nimi oli kyrpäjeesus. Tuo ei ole kehittävää, vaan mautonta.
        Suosittelen nintendo wiin tai muun pelikoneen ostamista ja pelejä niihin ennemmin kuin antaa lapsen pelata tollasta peliä, jossa todella haukutaan, uhkaillaan ja vedetään alta lipan - kaikki vaan oman edun tavoittelemiseksi tai pönkittääkseen nimenomaista pelisivustoa.

        "Kyrpäjeesus"? =D No jo nyt on! Vaikka siellä jotain tällaista ilmenisikin, niin siitä saamme kiittää ihan omia rakkaita 8-14 vuotiaita tyttöjämme. On joskus vaikeaa olla siinä iässä, olemmehan mekin siellä käyneet, Erilaisia muutoksia ja mielentiloja ilmenee. Tietokone pelit ovat siitä hyviä, että voi purkaa sinne kiukkuaan ilman mitään marmatusta. Siellä saa olla millainen haluaa, ei millainen täytyisi olla.
        Esimerkiksi: (ei totta) Laura 13-vuotias luokan priimus, tekee aina mitä äiti pyytää, opiskelee ahkerasti ja kutoo villasukkia jouluksi lukuisille kavereilleen. On vaikeaa tietää mitä Laura miettii... se on yksinäistä, mutta Howrseen päästyään Laura on täysin päinvastainen...
        Siellä on myös monia tyttöjä, samanlaisia, kuin Laura ja sitten he alkavat jutella. Kai sen nyt jokainen tietää, että siitä ei koidu mitää hyvää.


      • 125
        suviaikuinen kirjoitti:

        minä olen Howrsesa eikkä minua oo haukutu ikinä mä oon ainna niiin kiltti

        howrse on maailman paras paikka:)


      • RonskuJjau

        Lapsesi voi jatkaa Howrsen pelaamista rauhallisesti jso siirtää kiusaajan mustalle listalle! nimimerkki on sama kuin howrsessa ;)))))


      • PASKA KUN ON TYHMÄ

        LOPETETAAN SE PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Howrse-fani
        PASKA KUN ON TYHMÄ kirjoitti:

        LOPETETAAN SE PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kuulkaas nyt. Howrse on ihan sopiva paikka lapselle, ja jos siellä jotain "epäsopivaa" ilmenee, niin ajatelkaa, että ne on vain sanoja. Ja sitä paitsi, jos siellä haukutaan, niin se, jota haukutaan, on yleensä itse aiheuttanut sotkunsa. Mutta minusta on tyhmää haukkua toisten hinnanlaitto taitoa hevoselle. (Esim. Yksisarvinen & kultainen omena. . .)


      • Love!!!!!!!!!!
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        minä olen 12v ja olen pelannut howrsea jo 323 jäsenyyspäivää, mutta minua ei olla haukuttu, KERTAAKAAN! minua on kyllä huijattu siellä, mutta mitä väliä? yks hevonen vaa meni toiselle pelaajalle huijaamalla. ei se ole maailmanloppu. mutta en tule tänne enää, mutta halusin vain laittaa tämän tänne. :) nimeni on howrsessa: Love!!!!!!!!!! (tossa on 10 huutomerkkiä) saa toki pyytää kaveriksi :)


      • Josefina05
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        ajahaa


      • Josefina05
        suviaikuinen kirjoitti:

        minä olen Howrsesa eikkä minua oo haukutu ikinä mä oon ainna niiin kiltti

        niin mäkin olen howrsess ei kukaan haukkunu minua


      • Josefina05
        125 kirjoitti:

        howrse on maailman paras paikka:)

        niin on


      • howrse3
        Howrse-fani kirjoitti:

        Kuulkaas nyt. Howrse on ihan sopiva paikka lapselle, ja jos siellä jotain "epäsopivaa" ilmenee, niin ajatelkaa, että ne on vain sanoja. Ja sitä paitsi, jos siellä haukutaan, niin se, jota haukutaan, on yleensä itse aiheuttanut sotkunsa. Mutta minusta on tyhmää haukkua toisten hinnanlaitto taitoa hevoselle. (Esim. Yksisarvinen & kultainen omena. . .)

        HOWRSE IS BEST


      • howrse3
        Josefina05 kirjoitti:

        niin mäkin olen howrsess ei kukaan haukkunu minua

        mä oon ollu howrsessa kohta varmaa 2vuotta ja omistan siellä monta tyyppiä eikä mua oo yhtään kiusattu


      • howrse is best
        Josefina05 kirjoitti:

        ajahaa

        oot outo


      • ootko järjiltäs?
        trio kirjoitti:

        Howrse perustuu rahastukseen. Aluksi pelasin itse Howrsea ensin innokkaasti, mutta sitten sain törkeitä haukkumisviestejä siitä, millä hinnalla olin myymässä hevosia tai jos en halunnut ostaa jonkun hevosta.
        Kyllä sitä voi pelata ilman rahaakin, mutta turha odottaa, että sillä tavalla saa mustan pörssin tavaroita (hinta passeina) tai kilpahevosta (hinta eguina passeina). Esille on viime aikoina tullut ihan oman edun tavoittelu pelaamisessa. Enkä sano tätä pahalla. Olen vaan pettynyt aiemmin niin hauskaan peliin jouduttuani aluksi Howrsen yhteistyökumppanien kautta tilattuani tavaraa ilman passeja vaikka niitä silloin piti tulla ja nyt jäin ilman ylimaallista hevosta, jonka piti olla varatussa myynnissä tietyn aikaa, mutta se otettiin sieltä liian aikaisin pois. Vaikka viis siitä, mutta sen hinta oli 12 passia!
        Kuka väittää ettei se ole rahastusta? Vastottain törmäsin hevoseen jonka nimi oli kyrpäjeesus. Tuo ei ole kehittävää, vaan mautonta.
        Suosittelen nintendo wiin tai muun pelikoneen ostamista ja pelejä niihin ennemmin kuin antaa lapsen pelata tollasta peliä, jossa todella haukutaan, uhkaillaan ja vedetään alta lipan - kaikki vaan oman edun tavoittelemiseksi tai pönkittääkseen nimenomaista pelisivustoa.

        no miks pitää ostaa jotain mustasta pörsiistä?!oon ite pelannu sitä jo 3 vuotta ja en oo tartten yhen yhtä passia!vai että teidän mielestä rahastusta!kaikkiin peleihin nykyään laitetaan rahaa sitä paitsi.koita elää tätä elämää!!!!


      • KIUSATTU HOWRSE PEL.
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        Kyllä, en tehny mitään, ja joku tuli syyttää, et olin varastanut sen hepan.. että semmosen, jolla oli helioksen säde, kultanen omena, meduusan veri, kuolemattomuun!! Nii että oot väärässä


      • PELAAJAgrdx
        howrse3 kirjoitti:

        mä oon ollu howrsessa kohta varmaa 2vuotta ja omistan siellä monta tyyppiä eikä mua oo yhtään kiusattu

        Tiedoksi: ei saa olla ku yksi tili, muuten muut tilit poistetaan"


      • PIENILLE VOI TUL...
        Saippuantuhlaaja kirjoitti:

        Olen itse howrsen pelaaja, eikä siellä ketään kiusata ja jos joku laittaa jotain ilkeetä niin siitä voi tehdä ilmoituksen tai laittaa mustalle listalle ettei se voi laittaa viestejä. Et tiedä millasta howrsessa on, kun et oo itse siellä.

        No mieti, pienemmille voi tulla PAHEMPI MIELI ÄÄLIÖ


      • Howrsessa oleva

        No on minuakin haukuttu monesti siellä mutta jatkan vain enkä välitä siitä! Olen 11 vuotias ja pelannut liki 400 päivää että kyllä se on kiva paikka! Ei se mikään paha paikka ole! Ne jotka haukkuvat niin ne voi _estää_ niin ettei ne enään lähetä viestejä!! Suorastaan loukkaa tuo ettei ole sopiva paikka :@


      • howrsefan
        Love!!!!!!!!!! kirjoitti:

        minä olen 12v ja olen pelannut howrsea jo 323 jäsenyyspäivää, mutta minua ei olla haukuttu, KERTAAKAAN! minua on kyllä huijattu siellä, mutta mitä väliä? yks hevonen vaa meni toiselle pelaajalle huijaamalla. ei se ole maailmanloppu. mutta en tule tänne enää, mutta halusin vain laittaa tämän tänne. :) nimeni on howrsessa: Love!!!!!!!!!! (tossa on 10 huutomerkkiä) saa toki pyytää kaveriksi :)

        mä oon ollu 91 päivää howrsen pelaaja ja ei oo haukuttu yhtään kertaa toi on perätön huhu koska mun koko kaveripiiri on howrsessa ja niitäkää ei oo haukuttu eikä kiusattu


      • Justin Biebers wife
        KIUSATTU HOWRSE PEL. kirjoitti:

        Kyllä, en tehny mitään, ja joku tuli syyttää, et olin varastanut sen hepan.. että semmosen, jolla oli helioksen säde, kultanen omena, meduusan veri, kuolemattomuun!! Nii että oot väärässä

        Hevosta ei voi varastaa!! joko laitat sen myyntiin tai annoit salasanasi jollekkin et silleen ei oo hyvä juttu tulla tänne haukkuu howrsea!


      • howrsen pelaaja!

        Jos siellä kerran haukutaan pikku elsaasi niin sehän voi lopettaa howrsen! Se ei sen suurempi ongelma ole vai? o_O Olen pelannut howrsea jo kaksi vuotta monilla eri tyypeillä:) eikä minulle ole koskaan sanottu pahasti


      • Howrsenpelaaja
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        Olen itse yli 50 päivän ajan ollut howrsessa ja kukaan ei ole haukkunut! Jotta pitäkää turpanne kiiinni sillä ei tarvitse mustamaalata kaikkia pelejä -.-'' Nimi on muutes Jacmin200


      • Muffinssi12
        PASKA KUN ON TYHMÄ kirjoitti:

        LOPETETAAN SE PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei howrsea voi lopettaa. Pelaan ite howrsea mua siel ei kiusata. Olen kiltti siellä Toisille. Siellä on rangaistuksia ilkeestä käytöksesstä. Karma kun laskee ilkeistä teoista. Karma tähdet kertoo millo ooot tosi ilkee 10 karmaa on kiltisti oloa ettekö koskaa kato omaa tiliä


      • ...

        Kysyppä omalta lapseltasi mitä hän on tehnyt. Minuakaan ei olla haukuttu sillä olen pysynyt erossa ikävyyksistä ja taidan tuntea tyttäresi ja hän on yrittänyt kysyä pelaajien salsanaa ja käyttänyt rumia sanoja.


      • ...
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        Olen samaa mieltä!! a siellä on minun serkkuani haukuttu, mutta serkkuni aiheutti sen ihan itse. Haukkumisia tapahtuu jos on syytä joten minusta tuntuu että niitä ketä on haukuttu niin se on ihan pelaajien oma vika joten miettikää mitä ITSE olete tehneet. Minultain kerran huijattiin kultaomenahevonen ja minulle tarjottiin runsauden sarvea. Laitoin hevosen myyntiin, mutta pelaaja esti inut ja siitä kyllä syytin itseäni, sillä vaihtokaupat ovat pelaajien omalla vastuulla.


      • suklaa
        trio kirjoitti:

        Howrse perustuu rahastukseen. Aluksi pelasin itse Howrsea ensin innokkaasti, mutta sitten sain törkeitä haukkumisviestejä siitä, millä hinnalla olin myymässä hevosia tai jos en halunnut ostaa jonkun hevosta.
        Kyllä sitä voi pelata ilman rahaakin, mutta turha odottaa, että sillä tavalla saa mustan pörssin tavaroita (hinta passeina) tai kilpahevosta (hinta eguina passeina). Esille on viime aikoina tullut ihan oman edun tavoittelu pelaamisessa. Enkä sano tätä pahalla. Olen vaan pettynyt aiemmin niin hauskaan peliin jouduttuani aluksi Howrsen yhteistyökumppanien kautta tilattuani tavaraa ilman passeja vaikka niitä silloin piti tulla ja nyt jäin ilman ylimaallista hevosta, jonka piti olla varatussa myynnissä tietyn aikaa, mutta se otettiin sieltä liian aikaisin pois. Vaikka viis siitä, mutta sen hinta oli 12 passia!
        Kuka väittää ettei se ole rahastusta? Vastottain törmäsin hevoseen jonka nimi oli kyrpäjeesus. Tuo ei ole kehittävää, vaan mautonta.
        Suosittelen nintendo wiin tai muun pelikoneen ostamista ja pelejä niihin ennemmin kuin antaa lapsen pelata tollasta peliä, jossa todella haukutaan, uhkaillaan ja vedetään alta lipan - kaikki vaan oman edun tavoittelemiseksi tai pönkittääkseen nimenomaista pelisivustoa.

        kun tekee uuden käyttäjän howrseen, niin pitääkö laittaa siihen sähköpostiosoite? :/


      • Eppu pelaaja
        125 kirjoitti:

        howrse on maailman paras paikka:)

        Niin on.Olen , muuten Eppu023. Lukekaa sitten esittely.:-)


      • pelaan howrsee
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        tiedoks vaa et oon howrse pelaaja 8.w ja siel ei haukuta eikä kiusata toisii hei haloo vitu tyhmät menkää ite sinne nii saatte tietää


      • merituulen kouluhome
        Josefina05 kirjoitti:

        ajahaa

        Oletko Se jota eräs Lotta kutsuu jopeksi
        oletko


      • innev
        Josefina05 kirjoitti:

        ajahaa

        Oletko Se oikeasti jota yksi Lotta(2a)merituulenkuoulu


      • Howrse on paras
        Tuntematon vierailij kirjoitti:

        Sama täällä!

        Sama täällä


      • Howrsen puolesta
        PASKA KUN ON TYHMÄ kirjoitti:

        LOPETETAAN SE PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Howrse on paras tuntemani paikka ja olen ollut siellä jo neljä vuotta eikä mua ole kiusattu tai haukuttu KOSKAAN!!!!!Howrsea ei saa lopettaa koskaan ja jos teidän kakaroita saatanan aikuiset kiusataan niin se on niiden oma vika.Mun pelaaja nimi on sitte Jinkx


      • heppafani
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        juu ja jos howrsessa kiroillaan niin saatetaan poistaa ''tili'' eli oma käyttäjä


      • Howrse-tiimi
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        Kuule howrse pelaaja, Howrse on luotu lapsia varten, jotta he voisivat oppia hoitamaan hevosia ja poneja. Miksei howrse-tiimi sitten turvallistuta, että siellä ei voi puhua enää rumia tai haukkua toisiaan??!! TÄMÄ SIVUSTO ON TURHA! Jos jotakuta lastasi kiusataan, niin se ei ole kenenkään muun ongelmakun sen kiusjaajan ja kiusattavan. He itse saavat pitää puolensa! Ei siis hätää! Tämä sivu on niin turha, että..... Tää soveltuu just lapsille se on vain Howrse-tiimin päätös ei teidän aikuisten!


      • howrselainen
        PASKA KUN ON TYHMÄ kirjoitti:

        LOPETETAAN SE PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Piä se sun turpa tukossa.Ja howrsee ei kuule lopeteta ton sun kirjoituksen takia senkin paskapää.


      • aaa4
        KIUSATTU HOWRSE PEL. kirjoitti:

        Kyllä, en tehny mitään, ja joku tuli syyttää, et olin varastanut sen hepan.. että semmosen, jolla oli helioksen säde, kultanen omena, meduusan veri, kuolemattomuun!! Nii että oot väärässä

        aa


      • Hetsuli
        trio kirjoitti:

        Howrse perustuu rahastukseen. Aluksi pelasin itse Howrsea ensin innokkaasti, mutta sitten sain törkeitä haukkumisviestejä siitä, millä hinnalla olin myymässä hevosia tai jos en halunnut ostaa jonkun hevosta.
        Kyllä sitä voi pelata ilman rahaakin, mutta turha odottaa, että sillä tavalla saa mustan pörssin tavaroita (hinta passeina) tai kilpahevosta (hinta eguina passeina). Esille on viime aikoina tullut ihan oman edun tavoittelu pelaamisessa. Enkä sano tätä pahalla. Olen vaan pettynyt aiemmin niin hauskaan peliin jouduttuani aluksi Howrsen yhteistyökumppanien kautta tilattuani tavaraa ilman passeja vaikka niitä silloin piti tulla ja nyt jäin ilman ylimaallista hevosta, jonka piti olla varatussa myynnissä tietyn aikaa, mutta se otettiin sieltä liian aikaisin pois. Vaikka viis siitä, mutta sen hinta oli 12 passia!
        Kuka väittää ettei se ole rahastusta? Vastottain törmäsin hevoseen jonka nimi oli kyrpäjeesus. Tuo ei ole kehittävää, vaan mautonta.
        Suosittelen nintendo wiin tai muun pelikoneen ostamista ja pelejä niihin ennemmin kuin antaa lapsen pelata tollasta peliä, jossa todella haukutaan, uhkaillaan ja vedetään alta lipan - kaikki vaan oman edun tavoittelemiseksi tai pönkittääkseen nimenomaista pelisivustoa.

        paska puhetta mitä se sua haittaa jos siel on joku outo hevosen nimi kyl mäkin voisin pistää vaikka paska pelle siis jos haluaisin


      • Hetsuli
        PIENILLE VOI TUL... kirjoitti:

        No mieti, pienemmille voi tulla PAHEMPI MIELI ÄÄLIÖ

        Mitä välii sillä on jos pienille tulee paha mieli ne voi lopettaa sit sen pelin ei niitten oo pakko pelata jos haukutaan ja on muakin haukuttu, mut mä haukun takas tai en välitä


      • Hetsuli
        Howrsen puolesta kirjoitti:

        Howrse on paras tuntemani paikka ja olen ollut siellä jo neljä vuotta eikä mua ole kiusattu tai haukuttu KOSKAAN!!!!!Howrsea ei saa lopettaa koskaan ja jos teidän kakaroita saatanan aikuiset kiusataan niin se on niiden oma vika.Mun pelaaja nimi on sitte Jinkx

        Howrse on paras paikka oon pelannut sitä jo kauan


      • HOWRSETTAJA
        KIUSATTU HOWRSE PEL. kirjoitti:

        Kyllä, en tehny mitään, ja joku tuli syyttää, et olin varastanut sen hepan.. että semmosen, jolla oli helioksen säde, kultanen omena, meduusan veri, kuolemattomuun!! Nii että oot väärässä

        Se on varmaan sekotta nut siut johnkin toiseen:)


      • Howrsesta pitävät!

        Me, kaksi 11-vuotiasta tyttöä emme ole samaa mieltä, että Howrse on huono paikka!!! Siinä ei ole mitään vikaa!!! Riippuu ihan pelaajasta millaisia viestejä saa!!! Ja jos joku on kertonut vanhemmilleen kiusaamisesta, hän ei ole välttämättä kertonut, että on itse lähettänyt loukkaavia viestejä!! Olemme pelanneet Howrsea yli 60 jäsenyyspäivää molemmat, ja vastaan ei ole tullut YHTÄÄN kiusaajaa ja meille ei ole koskaan lähetetty ilkeitä viestejä. Ja sitö paitsi Howrsessa voi ilmoittaa väärinkäytöstä ja estää!!!


      • Howrsen kannattajat

        Heippa vaqan kaikki Howrsen haukkujat!!
        Meidän mielestämme Howrse on oikein sovelias lapsille! Jos ei siis ota aina kaikesta nokkiinsa!!! Howrsessa voi estää ja ilmoittaa väärinkäytöstä!!! Ja siitä kiusaaja saa rangaistuksen!!! Meitä ei ole KOSKAAN kiusattu Howrsessa!!!!!! Ja melkein koko kaveripiiri pelaa howrsea!!! Ja ketään ei ole kiusattu!! Ja jos jotain kiusataan se on hänen oma ongelmansa, jos ei tajua ilmoittaa Ow:lle tai Howrse-tiimille! Howrse on paras nettipeli ikinä!!! Jos jotain ärsyttää Howrse voi näppärästi poistaa tilin!!! Ja jos lapsesi kertoo kotona, että häntä on kiusattu, hän ei välttämättä kertonut, ettän on itse kirjoitellut loukkaavia tai haukkumaviestejä!!! Aina kannattaa panna mieleen, että samalla mitalla saa takaisin!!
        T. Howrsen kannattajat


      • Howrsen puolesta
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        TOTTA!!!


      • horsen pelaaja
        Howrse on paras kirjoitti:

        Sama täällä

        Howrsen fani, olen samaa mieltä kanssasi en ole ikinä kuullut että ketään olisi haukuttu


      • puolustaja
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        Hyvä tuo oli oikeaa puhetta ei howrsessa noin vain kukaan ala kiusata tai kirota


      • grjdgusgh
        PELAAJAgrdx kirjoitti:

        Tiedoksi: ei saa olla ku yksi tili, muuten muut tilit poistetaan"

        saa olla, kunhan on ihan aktiivinen ja yms. (ainakin mun tietääkseni)


      • howrsenpelaaja

        Itse olen pelannut howrsea jo yli 5 vuotta, mutta siltikään ei ole minua ikinä haukuttu. Taitaa olla että tämä Elsa on itse mennyt ensin jotain tekemään, että muut on haukkuneet ja kiroilleet. (Jos edes ovat.)
        Howrsessa on myös todella hyvä valvonta. Ei voi lähettää viestejä missä kiroillaan, tai haukutaan. Sitä myös vähän ajattelin, että onko tämä Elsan äiti itse mennyt katsomaan viestit mitä muut ovat lähetelleet Elsalle, ja että onko Elsa itse lähettänyt loukkaavia viestejä muille...

        Sitä vaan vähän, että älkää ihmiset tänne tulko valittamaan, jos ette ole varmoja asiasta.


      • ... kirjoitti:

        Kysyppä omalta lapseltasi mitä hän on tehnyt. Minuakaan ei olla haukuttu sillä olen pysynyt erossa ikävyyksistä ja taidan tuntea tyttäresi ja hän on yrittänyt kysyä pelaajien salsanaa ja käyttänyt rumia sanoja.

        Juu, niin taitaa olla yks niitä jotka kyselee salasanoja


      • Anonyymi
        pelaan howrsee kirjoitti:

        tiedoks vaa et oon howrse pelaaja 8.w ja siel ei haukuta eikä kiusata toisii hei haloo vitu tyhmät menkää ite sinne nii saatte tietää

        Kiroileminen ei oo cool idiootti


      • Anonyymi
        Hetsuli kirjoitti:

        Mitä välii sillä on jos pienille tulee paha mieli ne voi lopettaa sit sen pelin ei niitten oo pakko pelata jos haukutaan ja on muakin haukuttu, mut mä haukun takas tai en välitä

        Haukkuminen takaisin ei auta mitään. :)


      • Anonyymi
        Howrsen pelaaja! kirjoitti:

        Sielä ei kyllä tosta noin vaan haukuta! Olen itse ollut howrsen pelaaja jo kauan enkä ole nähnyt kertaakaan että jotain olisi sielä kiusattu tai haukuttu. Jos aiheet ovat turhia ja sellaisia, niin sitten saatetaan lähettää vihaisia viestejä tai sitten sielä on jotain häirikköjä. Kannattaisi sitten laittaa lapsenne sellaiselle sivustolle jossa ei ole haukkumista. Tai sitten sen on aiheuttanut ihan itse ja oma kakarasi!

        Ei siinä kiusata!!!


    • Ikävä Täti

      Se on moderaattori. Ja jos sääntöjen noudattamisesta huomauttaminen on "huonoa moderointia" niin kannattaa silloin vaihtaa sivustoa johonkin jossa ei ole sääntöjä ;)

    • huolestunut henna

      En tarkoita Suomi24 moderaattoreita. Anteeks kirjotus virhe. mutta lapsia kiusataan siellä :( olisiko mukavaa, jos omaa lastasi nettikiusattaisiin?

      • ajatus

        En ole huomannut kiusaamista ja olen ollut Howrsessa yli vuoden... Ja ehkäpä Henna sinunkin lapsesi on kirjoitellut jotain ei niin kivaa juttua. Ja Gosupermodelissakin on pahemmat jutut! Jengi kiroilee ja puhuu seksistä koko ajan! Ihan kamalaa... Howrsekin on parempi!


      • sekopää02
        ajatus kirjoitti:

        En ole huomannut kiusaamista ja olen ollut Howrsessa yli vuoden... Ja ehkäpä Henna sinunkin lapsesi on kirjoitellut jotain ei niin kivaa juttua. Ja Gosupermodelissakin on pahemmat jutut! Jengi kiroilee ja puhuu seksistä koko ajan! Ihan kamalaa... Howrsekin on parempi!

        Ei me siellä mitään kiroilla >: ) Muuten vaan tehään kaikkee randomia


      • howrse is best

        ei mut ei tarvii sit jutella kenellekkään jos niin helposti joku alkaa kiusaa ja se hän on maailman loppu jos kiusataan


      • VihaanEdelBestistäni
        ajatus kirjoitti:

        En ole huomannut kiusaamista ja olen ollut Howrsessa yli vuoden... Ja ehkäpä Henna sinunkin lapsesi on kirjoitellut jotain ei niin kivaa juttua. Ja Gosupermodelissakin on pahemmat jutut! Jengi kiroilee ja puhuu seksistä koko ajan! Ihan kamalaa... Howrsekin on parempi!

        Äläpä. GoSussa mun edellinen bestis joka oli tosi mukava alko puhuu muutaman viikon peliajan jälkee tauotta seksistä ja kiroilee kamalasti, eikä käyttäytyny enää hyvin ja puhu mustakin pahoja ilmeisesti vaan GoSupermodelin takia!!!! Päätin sitten laittaa välit poikki ja lopettaa ite GoSun!!


    • Howrsen pelaaja

      Lol, ei siellä ketää kiustata. Siellä vain sanotaan, jos joku foorumin aiheista on turha. Jos se on haukkumista ja kiusaamista, aika herkkiksiä lapsia teillä.

      • Bettie

        Samaa mieltä Howrsen pelaaja!Oon itekki ollu siel aika kauan eikä sitten MITÄÄN ongelmia oo ilmenny!Ite en ainakaa oo herkkis! Pyytäkää kamuks oon Bettie! :)


    • Aikuinen Howrsesta

      Pelaan Howrsea, ja siellä on kilttejä ja viisaita lapsia, jotka huomauttavat jos joku on rikkonut sääntöjä. Moderaattorit ovat hyviä ja lukitsevat foorumin turhat aiheet. Jos ei riko sääntöjä, Howrse on oikein mukava paikka.

    • huolestunut henna

      Aloittelioita haukutaan osaamattomuudestaan. sinä aikuinen Howrsesta, oletkin varmaan kokenut pelaaja, tyttäreni sanoi että häntä on haukuttu, koska hän on aloittelia. :) Toivon että Howrse olisi paljon parempi.

      • howrselainen

        aloittelioita ei haukuta!


      • howrselainen kirjoitti:

        aloittelioita ei haukuta!

        mistäs sä sen tiiän jos et oo koskaa kokenu sellast?!


      • howrse3

        Se vois olla siel sit ystävälsempi ja jos sitä noin paljo haittaa et sitä kiusataan tai haukutaan ni menis sit johonkin pikkukakkosen sivuille ni ei ainakaan haukuta kaikki pitää ottaa nii tosissaa laita kakaras sit johonkin missä sitä ei kiusata tai haukuta howrse on hyvä paikka


      • Puolustan howrsea
        howrse3 kirjoitti:

        Se vois olla siel sit ystävälsempi ja jos sitä noin paljo haittaa et sitä kiusataan tai haukutaan ni menis sit johonkin pikkukakkosen sivuille ni ei ainakaan haukuta kaikki pitää ottaa nii tosissaa laita kakaras sit johonkin missä sitä ei kiusata tai haukuta howrse on hyvä paikka

        Niimpä maäkin oon siellä ja muakaan ei oo haukuttu howrse on tosi hyvä paikka ja eihän kaikkien tarvii olla siellä koko ajan juttelemassa voi olla vaan ite ja hoitaa hevosia. En mäkään juttele siellä


      • possuli1

        Just joo niin oon mäkin ollut aloittelija howrsessa eikä mua oo haukuttu ja mitä välii jos häntä haukutaan , koska ainahan hän voi lopettaa minkä tahansa pelin joka on inhottava


    • riiamattila

      Oma tyttäreni on Howrsessa (nim.merk. piskiläinen). Häntä on kanssa haukuttu ja kohdeltu kuin ilmaa. Toivonkin että Howrse loppettaisi, kiitos.

      • Howrsettaja

        Hei, ikävä kertoa, mutta kai häntä on haukkuttu, jos hän haukkuu ja kiusaa/häiritsee muita, yms. on töykeä. Itse ainakin olen joutunut tuollaista häneltä kokemaan, enkä ole ainut...

        Muuten Howrse on paikka. Onhan sielläkin niitä kuuluisia kiusaajia, mutta missäpäs niitä ei olisi??


      • Mitä ViTTUA?!

        No hei! Piskiläinen haukkuu itse muita! Hän on suoraan sanottuna paskiainen


      • Keskustelin piskiläisen kanssa howrsessa ja hän kirjoitti että:SE on joku jota ahdistaa niin paljon että pitää tekeytyä toisen äidiksi... ja sanoi että häntä ei oe kiusattu yhään howrsessa...


      • jussi13

        howrsee ei saa lopettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • entinen pollenpäällä

        Sorry.Pelaan Howrsea ja se ei ole paikka jossa vain haukutaan.Säännöissä yksityisviesteissä sanotaan,että ei saa haukkua,kiusata tai kiroilla muille,ja jos kyseinen käyttäjä jota on kiusattu,on ilmoittanut valvojille,niin kiusaajan karmaa vähennetään,ja pahimmassa tapauksessa koko tili suljetaan.Ja miksi aiheuttaa muelipahha niille jotka ovat jo yli 500 päivää olleet Howrsea hyvillämielin pelannut?Miltä sinusta tuntuisi jos sinä olisit vaivalla tehnyt jonkin verkkopelin,ja muut vaatisivat sitä poistettavaksi.Minun äitinikin pelaa Howrsea tilillä jonka loi viime kuussa,ja pitää pelistä.Minä tiedän miltä nettikiusaaminen tuntuu,sillä minun entinen käyttäjä pollenpäällä,jolla oli yli 100 jäsenyyspäivää ja yli 40 hevosta,poistettiin kiusallaan!Mutta nyt minulla on uusi käyttäjä jonka nimi on Darko:)


      • Howrsen pelaaja
        Howrsettaja kirjoitti:

        Hei, ikävä kertoa, mutta kai häntä on haukkuttu, jos hän haukkuu ja kiusaa/häiritsee muita, yms. on töykeä. Itse ainakin olen joutunut tuollaista häneltä kokemaan, enkä ole ainut...

        Muuten Howrse on paikka. Onhan sielläkin niitä kuuluisia kiusaajia, mutta missäpäs niitä ei olisi??

        Olen itse Howressa ja minuaon haukuttu mutta olen ilmoittant siitä.
        Ne jotka haluu lopettaa niin lopettakaa!


      • Piste
        Mitä ViTTUA?! kirjoitti:

        No hei! Piskiläinen haukkuu itse muita! Hän on suoraan sanottuna paskiainen

        Samaa mieltä! >:D


      • ajatus

        Se ei ole meidän kilttien vika! Et voi mennä viemään meiltä kilteiltä peli paikkaa pois! Jos kerta lapsi ei kestä viestiä, jossa sanotaan häntä tyhmäksi tai urpoksi, niin opettakaa vanhemmat sitä! Minä olen koulukiusattu, joten tiedän ettei nettikiusaaminen ole mitään verrattuna koulukiusaamiseen!


      • SURKEA PASKA PELI

        Olen samaa mieltä t.Howrsen entinen pelaaja.HOWRSE ON NIIN VITUN SAATANAN HOMON PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!LOPETTAKAA HOWRSE TULKAA MUKAAN LOPETTAKAA SE PASKA PAIUKKA


      • howrse3
        jussi13 kirjoitti:

        howrsee ei saa lopettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        kyl saa lopettaa jos haluu


      • Laura
        entinen pollenpäällä kirjoitti:

        Sorry.Pelaan Howrsea ja se ei ole paikka jossa vain haukutaan.Säännöissä yksityisviesteissä sanotaan,että ei saa haukkua,kiusata tai kiroilla muille,ja jos kyseinen käyttäjä jota on kiusattu,on ilmoittanut valvojille,niin kiusaajan karmaa vähennetään,ja pahimmassa tapauksessa koko tili suljetaan.Ja miksi aiheuttaa muelipahha niille jotka ovat jo yli 500 päivää olleet Howrsea hyvillämielin pelannut?Miltä sinusta tuntuisi jos sinä olisit vaivalla tehnyt jonkin verkkopelin,ja muut vaatisivat sitä poistettavaksi.Minun äitinikin pelaa Howrsea tilillä jonka loi viime kuussa,ja pitää pelistä.Minä tiedän miltä nettikiusaaminen tuntuu,sillä minun entinen käyttäjä pollenpäällä,jolla oli yli 100 jäsenyyspäivää ja yli 40 hevosta,poistettiin kiusallaan!Mutta nyt minulla on uusi käyttäjä jonka nimi on Darko:)

        ei voi olla ollu 500 päivää howrses koska owilla on 489 päivää


      • howrse pelaaja (:

        en oikein ymmärä itse on sotkunsa aiheuttanut jos häntä kiusataan, jos peli on niin vakava niin lopeta koko peli ja anna asian olla.


      • entinen pollenpäällä

      • halooo!
        SURKEA PASKA PELI kirjoitti:

        Olen samaa mieltä t.Howrsen entinen pelaaja.HOWRSE ON NIIN VITUN SAATANAN HOMON PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!LOPETTAKAA HOWRSE TULKAA MUKAAN LOPETTAKAA SE PASKA PAIUKKA

        Mikä kauhee raivoominen tääl on howrse on luotettava paikka!olen itsekkin howrse pelaaj. Nimenu on siellä:Bianca.


      • pailla on enemmän
        Laura kirjoitti:

        ei voi olla ollu 500 päivää howrses koska owilla on 489 päivää

        Ota huomioon että ow ei käy howrsessa jok iikinen päivä, katso vaikka Pain jässäpäivii.


      • jk01
        Laura kirjoitti:

        ei voi olla ollu 500 päivää howrses koska owilla on 489 päivää

        ow:kin on oikea ihminen joka ei välttämättä pääse joka päivä howrseen =)


      • jk01
        SURKEA PASKA PELI kirjoitti:

        Olen samaa mieltä t.Howrsen entinen pelaaja.HOWRSE ON NIIN VITUN SAATANAN HOMON PASKA PAIKKA!!!!!!!!!!!LOPETTAKAA HOWRSE TULKAA MUKAAN LOPETTAKAA SE PASKA PAIUKKA

        haista paska vitun ääliö lopetetaan joku sun rakas peli


      • Howrsen puolesta

        Howrsea ei lopeteta teitte sitte mitä vaan saatana te aikuiset osaatte olla rasittavia pitäisitte vaan turpanne kiinni. Howrsea ei lopeteta vai pitääkö mun takoa se teidän aikusten paksuihi kaaleihin ja aikuisten jotka haukkuu howrsea omistaa varmaan yli herkät lapset ja niiden aivot on herneen kokoiset.Mun pelaaja nimi on Jinkx


      • kama
        Laura kirjoitti:

        ei voi olla ollu 500 päivää howrses koska owilla on 489 päivää

        howrsessa voi olla vaikka yli 1000 jäsenyyspäivää ei se riipu ow ista


    • Howrselainen

      Howrsessa ei kyllä ole haukuttu ketään, paitsi jotkut roskaajat jotka kyllä poistetaan, nimestä jo näkee että ei ole pelissä muuta kuin sen takia että saa kiusata.Moderaattoreita on jo 3, ja he ovat niin kiireisiä että kaikkea ei pysty heti hoitamaan, mutta "kiusaajat" ovat vain roskaajia joiden tili poistetaan kunhan saadaan tarpeeksi vahvistusta, ja heidät huomataan.

    • Howrselainen myös

      Ei Howrsessa kyllä mielestäni ketään ole haukuttu ja kaikki keskustelupalstoilla kirjoittavat huomioidaan. Tietysti löytyy näitä häirikköjä, mutta heitä rangaistaan siitä. Moderaattorit tekevät parhaansa, että foorumi pysyy siistinä ja asiallisena, mutta heillä on paljon tekemistä ja omakin elämä, joten eivät välttämättä heti ehdi asioita setvimään.

      • Huvittunut

        Itselläni on lähemmäs 800 jäsenyyspäivää neljän vuoden aikana kertynyt, eikä minua olla kiusattu kertaakaan. Kymmenet käyttäjät, joiden kanssa olen keskustellut, ovat käyttäytyneet asianmukaisesti.


    • ex-howrselainen

      Ehkä teitä kahta ei kiusata, mutta ei modet huomaa, jos kokoajan lähetetään loukkaavia viestejä. Koko Howrse on täynnä roskaajia ja kiusaajia

      • ???ihmettelijä

        Ootko kertonu siitä? oon ite todellaki sitä mieltä että howrsessa ei paljon kiusata!


      • howrse pelaaja (:

        No jos asia on näin niin jos hän saa loukkaavan viästin niin ilmoita modelle kyllä ne asian hoitaa kunhan ehtii
        (voin vain totea sen etää lapsenne on itse sotkunsa aiheuttanut !!)


    • pelaahowrsa

      howrse on oikein mukava paikka ja mulle on tullu 1 haukkumaviesti vaikka olen jo pelannu siellä 5 kuukautta

    • He9disa122

      Howrsessa on kyllä joitain häiriköitä, mutta ei siellä nyt sentään ketään kiusata, jotkut kyllä ehkä välillä haukkuvat toisia, mutta siellä on kylla mukavaa...

      Yleensä modet saavat tietää jossain vaiheessa, jos jotain - loukataan, tai häiritään koko ajan. HOWRSE ON KYLLÄ KIVA PAIKKA! :::)))

    • GSM Pelaaja 13v
      • Howrserulez!

        Gosussahan vasta porukkaa syrjitään ja haukutaan!!!


      • howrse on paras!

        olen itekin siellä vitun gosussa .se on ihan paska paikka,mutta howrse on paras!gosussa hauktaan ja kiusataan.kirotaan ja yms.


      • howrse on paras!

        olen itekin siellä v i t u n gosussa.se on ihan p a s k a paikka.howrse on paras!gosussa kiusataan kirotaan yms


      • howrse on paras!
        Howrserulez! kirjoitti:

        Gosussahan vasta porukkaa syrjitään ja haukutaan!!!

        oon samaa mieltä!


      • Gosupermodel tyttö

        Gosu on nii mahtava. Paras paikka.(:


      • howrse on paras! kirjoitti:

        olen itekin siellä v i t u n gosussa.se on ihan p a s k a paikka.howrse on paras!gosussa kiusataan kirotaan yms

        jep.


      • howrse pelaaja (:
        Howrserulez! kirjoitti:

        Gosussahan vasta porukkaa syrjitään ja haukutaan!!!

        Howrserulez! olen samaa miältä gosussa haukutaa kiusataan ja puhutaan yksäreillä kaikkea epäasiaallista.


    • kaisulviere

      Ok, käyn kattoo:))

    • NeTsuccic=

      Kaikki howrselaiset varmaa tietää, kuka tän tänne on kirjottanu, se "elisusu" :x

    • asdfghjkghjhjg
      • howrse on paras!

        Ei oo se on paljo p a s k a i s e m p i! siellä vasta haukutaaan ja syrjitään!gosu on v i t t u p e r s e paikka!


      • Gosu on paska!

        Hah! No ei vittu oo ! Siellä kirotaan,haukutaan ja puhutaan koko ajan seksistä, eikä ne kaikki tyypit välttämättä oo ees oikeita kavereita! !


    • Warettacaa MC ja nörätkää sitä nii kaikki on onnellisii, paitti Notch :)

      • BotMaker

        ASIAAA! ja yksi asia pitää muistaa netti on täynnä pikku trolleja ja spämmereitä, joita ei tarvitse ottaa vakavasti, Jos ei kelpaa nii vaihtaa peliä! Ja yks pikku vinkki ei kannata pelata mitään shaisseja selainpelejä! :)


    • niikoghy

      mun howrse nimi on olmu9 ja mun salasana on sormet siinä mun tiedot.

    • Howrsen pelaaja

      Howrse ei ole ainut paikka missä näitä 'kiusaajia ja roskaajia' liikkuu. Netissä on paljon vaarallisempiakin paikkoja, kuin Howrse. Howrsessa on tosiaankin hyvät moderaattorit jotka ovat koko ajan kiireisiä, käyvät läpi väärinkäytös-ilmoituksia ja pyrkivät poistamaan häiriköt ja kiusaajat parhaansa mukaan. Olen samaa mieltä myös siitä, että 'aloittelijoille' huomauttaminen turhasta aiheesta on ihan asiallista, toiset käyttäjät ilmoittavat kohteliaasti että kyseinen käyttäjä voisi kertoa asiastaan profiilissaan, sillä Howrsen foorumi tukkeutuu jos sinne tehdään koko ajan uusia 'turhia' aiheita. Jos tuo lasketaan kiusaamiseksi, voisin veikata että lapsianne on mahdollista loukata netissä, aivan muuta kuin Howrsen kautta, paljon pahemmin.

    • -Nuppu

      Howrse on todella kiva paikka, Gosupermodel sen sijaan on todella huono paikka,Minua yhden kerran huijattiin,Minulla oli yli 2100 go rahaa mutta minua huijattiin ja menetin kaiken joten ei kannata mennä gosuun! Howrs sen sijaan on paljon mukavanpi ja kivenpi.

    • moikka

      moi! oon ollu howrses 3 vuotta mut nyt ei oo enää aikaa kun on koulu,koira, oma hevonen, kaverit ja poikaystävä
      howrse on mun melestä turvallinen eikä mulle oo ikinä lähetetty mitää!
      siinä kansainvälisessä pelissä on mun mielestä kivempi pelata kuin suomalaisessa:) howrse vie kyllä aikaa mut oon oppinu siel sil pelasin mun kaverin kaa sitä mun nyt ei oo aikaa:(
      se on paras paikka!

    • Selenew

      Howrse on kyllä mukava paikka. Olen siellä pitkään pelaillut, eikä minulle pahemmin ole mitään pahoja viestejä lähetelty. Ja olen aiva samaa ,että jos sääntöjen noudattamisesta huomauttaminen, turhista aiheista kertominen ym. on loukkaavaa, niin suosittelen valitsemaan jonkun muun pelin. Ja yleensä joka puolella nettiä on aina haukuttu ja kiroiltu, joten ei Howrse ole ensimmäinen peli, jossa on kiroiltu ja haukuttu toisia. Ja lastanne voitaisiin loukata ihan missä tahansa puolella nettiä, niin kuin Howrsessakin. Ja yleensä roskaajat ovat arviolta tuommoisia 8-10 vuotiaita jotka vinkuvat vain huomiota. Ja huomaapa se, että moderaattoreilla on omakin elämä. Kyllä modet hoitavat työnsä erittäin hyvin. Ja jos pelin ikäraja on K13, niin eikös sen pitäisi jo kertoa, että pelissä voi esiintyä kiusaamista ja kiroilua? Ei niitä ikärajoja turhaan sinne olla laitettu.

      • entinen pollenpäällä

        Howrsessa ei ole ikärajaa,pikkuveljeni rekisteröityi 6 vuotiaana Howrseen,ja minä 10 vuotisena


    • Howrse ylös!!

      Howrsessa ei kiusata ketään, ja jos kiusataan, niin siitä rangaistaan. Gosussa taas jos sinulla ei olu uniikkeja vaatteita, niin siitä kyllä saa kuulla. Gosuun menee myös huomattavasti enemmän rahaa, kun taas Howrsessa sitä saa hevosten syntymäpäiviltä ja arvonnoissa sun muissa.

    • Molemmissa pelannut

      Kyllä minun mielipiteeni on se että howrse on parempi kuin Gosu. Gosussa kun sattui voittamaan jossakin pelissä toisen tuli heti haukkumaviestejä. siellä varastetaaan toisilta rahaa ihan hirveästi, foorumilla kauhean paljon turhaa... listaa jatkuu loputtomiin... olen pelannut Howrsea kohta 4 vuotta enkä ole vielä kertaakaan törmännyt sen kummempaan kun on aloitteliolle säännöistä kerrottu.

    • Howrse pelaaja 99

      Howrse on tosi mukava paikka meille lapsillekin!
      Moderaattorit ovat hyviä, mutta eivät hekään voi olla 24/7 valvomassa häirikköjä!

    • howrsealas

      Puhuttaessa ainakin suomen serveristä howrsessa:

      Ne jotka väittävät ettei howrsessa kiusata eivät vain ole nähneet sitä, kun itse ovat sillä "paremmalla" puolella ja kiusaaminenhan tapahtuu tietenkin yksityisviesteillä joista vain lapset voivat sitten itse yrittää saada ilmoitettua väärinkäytöksestä, mutta tuntuu etteivät he aina uskalla tai osaa jolloin se jää.

      Moderaattorit sekä ylläpito suhtautuvat hiukan liian välinpitämättömästi (ja huonosti väärinkäytöksistä ilmoittaviin, mm. epäsopivasta profiilista saa ilmoittaa vain 5 päivän välein, joka vaikeuttaa joidenkin ilmoittelua) väärinkäytöksiin, epäsopivaan materiaaliin ja sääntörikkomuksiin. Tälläkin hetkellä eräällä käyttäjällä on hyvin mahdollisesti traumoja aiheuttavaa materiaalia sivuillaan, vaikka itse henkilökohtaisesti ylläpidolle siitä ilmoitin tukipalvelun kautta, eikä vastausta tullut, viestini vain suljettiin eikä materiaalia ole poistettu.

      Moderaattoreita on myös liian vähän, koska foorumilla saa lojua turhankin pitkään hyvin epäkypsää materiaalia ja huonoa kieltä. Ratkaisu tähän on tietenkin, että modeja olisi enemmän eli turha hokea sitä etteivät modet voi olla paikalla 24/7, toisekseen ongelmana on se miten howrse modensa valitsevat. Mielestäni modet pitäisi valita sen mukaan miten paljon kiinnostusta, aikaa ja taitoa eikä sen mukaan miten paljon ovat auttaneet foorumilla (mitä eivät ainakaan sen jälkeen enää ole tehneet kovin reippaasti, kun modeksi pääsevät... eli en sinänsä tiedä miten uskoa tuohon valinta tekniikkaan).

      Yhtenä asiana varoitan vanhempia siitä miten howrsessa kaikki tapahtuu epätasapuolisesti ja koko peli perustuu rahastukseen kamppanjoineen ja tapahtumineen. Älkää missään tapauksessa antako lastenne tilata passeja.
      Passit ovat maksuväline howrsessa (1,50€ oikeassa rahassa, jos tekstiviestillä tilaa) ja niitä tarvitsee jos haluaa pelissä jotain saavuttaa ja erityisesti tapahtumien aikana on keksitty kaikkea millä pelaajat ostaisivat hirveästi passeja ja tuhlaisivat ne siinä toivossa, että saisivat jotain.

      Se miten onni suosii tuntuu välillä olevan riippuvainen siitä miten ennenkin olet siellä tavaraa saanut ja muutenkin tuurin lahjat eivät käy tasan, kun toiset voittavat kaiken mahdollisen ja toiset eivät saa mitään.

      Älkää siis kirjautuko howrseen älkääkä käyttäkö rahaa tähän peliin, jotta se joskus joutuisi sulkemaan luukkunsa. Ei mitenkään opettavainen tai hyvänmielen peli :)))))))))))

      • Koneko99

        1. Kuka siitä mitään menettää jos ilmoittaa kiusaajasta? Kyllähän siellä Howrsessakin on monia tavallisia jäseniä jotka auttavat mielellään apua tarvitsevia ja aloittelijoita.
        2. Modeilla on paljon työtä Howrsessa niinkuin muissa viesteissäkin kerrotaan, lisäksi heillä pitää olla myös aikaa omalle elämälleen eivätkä voi olla valvomassa 24/7
        3. Vastalause!
        4. Jos käyttäjät eivät enää ostaisi passeja, Howrse joutuisi ehkä lopettamaan sillä näin monipuolinen nettipeli taatusti myös maksaa jotain.
        5. Kuten sanoit, lahjat ovat täysin tuurista kiinni mutta kyllä kaikki saavat jotain, ahkerat kävijät voivat saada enemmän (kiitos ufojen = satunnaisia lahjoja missä tahansa sivuston sivulla) ja vähemmän aktiiviset tietysti vähän vähemmän.
        On toki sellaisiakin, jotka ovat hyväntahtoisia ja antavat lahjoja lähes kaikille, jotka niitä pyytävät. Itse olen nähnyt parikin tälläistä tyyppiä ja innostunut itsekkin sellaiseksi.
        6. Itse en ollut ennen heppafani mutta kokeilin peliä, opin sieltä mm. hevosrotuja, hevosen hoitoa ja piirtämään hevosia.

        (PS. voin antaa pikkulahjoja sellaisille jotka pyytävät (kauniisti tietenkin) nimeni on pelissä Koneko99)

        Anteeksi mahd. kirjoitusvirheet.


      • tiuhautau
        Koneko99 kirjoitti:

        1. Kuka siitä mitään menettää jos ilmoittaa kiusaajasta? Kyllähän siellä Howrsessakin on monia tavallisia jäseniä jotka auttavat mielellään apua tarvitsevia ja aloittelijoita.
        2. Modeilla on paljon työtä Howrsessa niinkuin muissa viesteissäkin kerrotaan, lisäksi heillä pitää olla myös aikaa omalle elämälleen eivätkä voi olla valvomassa 24/7
        3. Vastalause!
        4. Jos käyttäjät eivät enää ostaisi passeja, Howrse joutuisi ehkä lopettamaan sillä näin monipuolinen nettipeli taatusti myös maksaa jotain.
        5. Kuten sanoit, lahjat ovat täysin tuurista kiinni mutta kyllä kaikki saavat jotain, ahkerat kävijät voivat saada enemmän (kiitos ufojen = satunnaisia lahjoja missä tahansa sivuston sivulla) ja vähemmän aktiiviset tietysti vähän vähemmän.
        On toki sellaisiakin, jotka ovat hyväntahtoisia ja antavat lahjoja lähes kaikille, jotka niitä pyytävät. Itse olen nähnyt parikin tälläistä tyyppiä ja innostunut itsekkin sellaiseksi.
        6. Itse en ollut ennen heppafani mutta kokeilin peliä, opin sieltä mm. hevosrotuja, hevosen hoitoa ja piirtämään hevosia.

        (PS. voin antaa pikkulahjoja sellaisille jotka pyytävät (kauniisti tietenkin) nimeni on pelissä Koneko99)

        Anteeksi mahd. kirjoitusvirheet.

        howrsen ikäraja on 12.ja se on tarkoitettu hevoskasvatuspeliksi ja keskuspalstalla kysytään ainoastaan miten tuo hoidetaan tai tehdään.(sori toistaminen)


      • howrsen kannalla
        Koneko99 kirjoitti:

        1. Kuka siitä mitään menettää jos ilmoittaa kiusaajasta? Kyllähän siellä Howrsessakin on monia tavallisia jäseniä jotka auttavat mielellään apua tarvitsevia ja aloittelijoita.
        2. Modeilla on paljon työtä Howrsessa niinkuin muissa viesteissäkin kerrotaan, lisäksi heillä pitää olla myös aikaa omalle elämälleen eivätkä voi olla valvomassa 24/7
        3. Vastalause!
        4. Jos käyttäjät eivät enää ostaisi passeja, Howrse joutuisi ehkä lopettamaan sillä näin monipuolinen nettipeli taatusti myös maksaa jotain.
        5. Kuten sanoit, lahjat ovat täysin tuurista kiinni mutta kyllä kaikki saavat jotain, ahkerat kävijät voivat saada enemmän (kiitos ufojen = satunnaisia lahjoja missä tahansa sivuston sivulla) ja vähemmän aktiiviset tietysti vähän vähemmän.
        On toki sellaisiakin, jotka ovat hyväntahtoisia ja antavat lahjoja lähes kaikille, jotka niitä pyytävät. Itse olen nähnyt parikin tälläistä tyyppiä ja innostunut itsekkin sellaiseksi.
        6. Itse en ollut ennen heppafani mutta kokeilin peliä, opin sieltä mm. hevosrotuja, hevosen hoitoa ja piirtämään hevosia.

        (PS. voin antaa pikkulahjoja sellaisille jotka pyytävät (kauniisti tietenkin) nimeni on pelissä Koneko99)

        Anteeksi mahd. kirjoitusvirheet.

        tiedoksi howrsen kaikki rodut eivät ole olemassa!


      • ajatus
        howrsen kannalla kirjoitti:

        tiedoksi howrsen kaikki rodut eivät ole olemassa!

        On kaikki ne tavalliset, mutta ylimaallisia eivät ole oikeita... Villihevosetkin ovat aitoja rotuja!


      • Ärsyyntyvä
        howrsen kannalla kirjoitti:

        tiedoksi howrsen kaikki rodut eivät ole olemassa!

        Howrsen KAIKKI hevoset ovat olemassa ,paitsi ylimaalliset! Esim. Tenneesenwalker on olemassa,American Bashkir Curly on olemassa,Knapsturpin hevonen on olemassa,Irlannincob on olemassa,Friisiläinen on olemassa,KAIKKI HEVOSRODUT ON HOWRSESSA OIKEASTI OLEMMASSA,katso vaikka käyttän Gia Daliah:in esittely,siellä näät.


      • HowrseOnParas
        tiuhautau kirjoitti:

        howrsen ikäraja on 12.ja se on tarkoitettu hevoskasvatuspeliksi ja keskuspalstalla kysytään ainoastaan miten tuo hoidetaan tai tehdään.(sori toistaminen)

        howrsessa ei ole ikärajaa...ite tulin sinne 11 w eikä siinä ollu mitään että et voi rekisteröityä jne...


      • !?!?!?!?!?!?!?!?!?

        NO JUST!!!! Howrse on just paljon parempi kuin esim. Gosu!!! Siellä varastetaan,haukutaan, foorumit on täys seksiä ja lista jatkuu ja jatkuu vaan! Jos te aikuiset ette ymmärrä niin älkää päästäkö lapsia sinne!!!! Toisin kun ehkä muualla, howrsessa on monta luotettavaa aikuis pelaajaa joilta voi kysyä neuvoa, eikä pelkästään vaan pari- kolme modea-.-!!!!!! Jos howrse ei kelpaa, niin oman kokemuksen perusteella voin suositella alle 10 vuotiaille vaikka panfua, ja siitä ylöspäin esim. MovieStarPlanet käy. Hei älkää ragetko, nykyään joka pelissä voi ostaa jotain vippejä ja passeja ym. ym... Se on ihan normaalia. PASSEJA JA MP ESINEITÄ SAA ILMANKIN OIKEAA RAHAA!!!!!!
        Olen ollut Howrsen pelaaja monta vuotta, enkä ole käyttänyt kertaakaan oikeaa rahaa tässä pelissä!!! Miettikää huviksenne jos ei olee muuhun aikaa kun valittamiseen!!!?


      • howrse pelaaja (:

        //howrsealas// Ööö..... howrsessa ei ole mitenkään pakko ostaa niitä passeja ellei itse tahdo. Joten minusta howrse on aivan turvallinen, ja no eihän täällä netissä mitään mutakaan turvallista peli paikkaa ole !!!!! xxx


      • Napp1_Tall1
        howrse pelaaja (: kirjoitti:

        //howrsealas// Ööö..... howrsessa ei ole mitenkään pakko ostaa niitä passeja ellei itse tahdo. Joten minusta howrse on aivan turvallinen, ja no eihän täällä netissä mitään mutakaan turvallista peli paikkaa ole !!!!! xxx

        Ite pelaan Howrsee ja voin sanoo et en oo ku käyttäny yhen oikeen passin jonka sain kun myin hepan ja gosussa haukutaan kiusataa ja vatastetaan huijataan jäseniä 100% varmasti Howrsessa vain 20% varmasti ja pelasin itekki gosuu mut lopetin ku sähköposti meinastukkeutuu sen postin takii.


      • GoSuOnVaaraksi
        !?!?!?!?!?!?!?!?!? kirjoitti:

        NO JUST!!!! Howrse on just paljon parempi kuin esim. Gosu!!! Siellä varastetaan,haukutaan, foorumit on täys seksiä ja lista jatkuu ja jatkuu vaan! Jos te aikuiset ette ymmärrä niin älkää päästäkö lapsia sinne!!!! Toisin kun ehkä muualla, howrsessa on monta luotettavaa aikuis pelaajaa joilta voi kysyä neuvoa, eikä pelkästään vaan pari- kolme modea-.-!!!!!! Jos howrse ei kelpaa, niin oman kokemuksen perusteella voin suositella alle 10 vuotiaille vaikka panfua, ja siitä ylöspäin esim. MovieStarPlanet käy. Hei älkää ragetko, nykyään joka pelissä voi ostaa jotain vippejä ja passeja ym. ym... Se on ihan normaalia. PASSEJA JA MP ESINEITÄ SAA ILMANKIN OIKEAA RAHAA!!!!!!
        Olen ollut Howrsen pelaaja monta vuotta, enkä ole käyttänyt kertaakaan oikeaa rahaa tässä pelissä!!! Miettikää huviksenne jos ei olee muuhun aikaa kun valittamiseen!!!?

        SAMAA MIELTÄ GoSu on just tollane kamala! Howrsessn kannattaa luottaa!


    • Ärsyyntynyt..

      Pah, ihmiset c'mon on netissä todellakin pahempiakin paikkoja kuin Horwse, jokaisella tuon kaltaisella sivustolla on varmasti tuollasia roskaajia. Heidän sanomisiaan ei tarvitse ottaa vakavasti ! Keskittyiseitte keräämään vaikka kaikki alle 13 vuotiaat pois Facebookista ja paikoista joissa on ikärajat, sillä ne ikärajat ovat siellä syystä ! Sitten rahasta, todellakin voi Horwsessa menestyä ilman rahaa. Horwse järjestää hirveästi kaikkea, esim. nyt menossa arvonta, jonka avulla voi saada tavaraa ja equusia. Itse en ole ikinä ostanut passeja ja ihan hyvin menee, eikä minua ole haukuttu, enkä itse ole siihen sortunut. Howrse on opettavainen peli, vain nettikiusaajat ja roskaajat pilaavat jokapaikan, mutta heitä kun ei voi kaikkia saada sieltä pois heti. Jos joku sanoo sinulle jotain rumaa netissä niin siitä ei kannata vetää herneitä nenään, nimittäin ihminen joka sinua haukkuu ei yleensä tiedä sinusta mitään ! Netissä haukkuminen on kasvotonta, muistakaa se.

      • howrserulettaa-

        Hei ihan tosi. netissä on oikeesti pahempiaki paikkoja. oon ollu howrses ny vuoden eikä mullu oo lähetelty mitää. oon sitä mieltä et se kyl on ihan kiva nettisivusto.


    • Aikuispelaaja

      Itse olen sitä mieltä, että internetti ei ylipäätänsäkkään ole lapsia varten. Voisin sanoa, että on lähes mahdotonta löytää netistä peliä, jossa ei häirikköjä/kiusaajia olisi. Ei vika Howrsessa ole, aikuiset osaavat suhtautua väliinpitämättömästi näihin häiriköihin. Mukavia pelihetkiä Howrselaisille! (:

      • howrsen puolella23

        kiitti


    • Mää vaan <3

      Hoxhox kaikki, jotka sanovat että heitä tai heidän lapsiaan on kiusattu; kiusaajat kannattaa jättää omaan arvoonsa eikä yksinkertaisesti KANNATA ruveta pillittämään jonkun sinulle tuntemattoman häirikön takia -.-'

    • Pahasti revennyt

      *Reps*
      Voi ei, pakko myöntää, että repesin ja pahasti! xD Vai että Howrse ei ole sopiva lapsille... :D

      • reps.

        Jep, ite repesin kans:D Mitäs laittaa jotai omia pikkukersojaan pelaamaan howrsea jotka heti alkaa rääkymää ku pikkuse haukutaa tai muutevaa huomautetaa jostai.


      • LakanaKana

        jep, repesin kans xD howrsehan on just pääasiassa lapsille ja nuorille!


    • Nokkapokka

      Olen kyllä samaa mieltä siinä, että kiusaajia siellä on.
      Pelikokemusta on yli 4 vuotta, onhan minuakin tultu haukkumaan. Ottakaa rohkeasti moderaattoreihin yhteyttä, jos joku tulee haukkumaan tai näette esittelyissä epäsopivaa materiaalia.
      Vaikka joutuisitkin odottamaan vielä muutaman pävän että pääset ilmiantamaan, yksityisviestit on keksitty.

      Tosiaankin, jos ei itse huoltaja pidä siitä, minkälaista porukkaa howrsessa pyörii, voi estää lapsen pelaamasta sitä. Moderaattorit tekevät kuitenkin kovaa työtä että häiriköijät saataisiin pois. Mutta ilmapiiristä ollaan vastuussa me pelaajat. Vaikka kuinka paljon Owlient karsisi tuplatilejä (häiriköitä) niitä voi tulla lisää.

      Olen myös samaa mieltä siinä, että Owlient on kyllä raha-ahne yhtiö. On ollut jo alusta asti.
      Olen itse selvinnyt 4 vuotta ostamatta passeja ja nauttinut pelistä sellaisenaan.
      En vain yksinkertaisesti pidä siitä, minkälaisia rahankeräystapoja Owlientilla on.

      Howrse on kuitenkin ehdoton suosikkipelini jo monta vuotta, kasvatan ylpeästi omia hevosiani ja toivottavasti muutkin voivat kasvattaa niitä rotuja mitä itse haluaa eikä anna kiusaajien vaikuttaa.

      • Näin Howrsessa

        Juuri näin! Itse olen reilun kuukauden Howrsessa pelannut ja se on todella mukava paikka. Itse jouduin oikean ratsastuksen lopettamaan erään onnettomuuden takia, eikä sen jälkeen ole tultua enään hevosteltua, niinpä Howrse om ollut eräs keino pitää hevosinnostus yllä.

        Noh, mitä kiusaamiseen tulee, minua eikä monia muita ole kiusattu. Jos sinua tai lastasi kiusataan, mene kertomaan siitä modelle! Modet ovat auttavaisia ja kilttejä.

        Foorumin roskaus on Howrsessa yleistä, joten minusta on ihan asiallista ja oikein mennä sanomaan, että esim. oma mainostus on kiellettyä. Foorumi kuormittuu turhista aiheista, mutta ONNEKSI MODEMME POISTAVAT NIITÄ :D

        Ilman rahaa tuolla pärjää mainiosti ja kahdenkymmenenkin pelaajan joukossa on muutamia, jotka eivät ole rahaa käyttäneet. Itse olen käyttänyt rahaa muutaman kerran, mutta pelissä on muitakin keinoja hankkia näitä "passeja", esimerkiksi arvokkaiden hevosten myynti.

        Eli kyllä, lapsetkin voivat olla Howrsessa ihan rauhassa. Jos he eivät ole valmiita kertomaan mahdollisesta kiusaamisesta modelle, voitte kieltää heitä pelaamasta.


      • Näin Howrsessa
        Näin Howrsessa kirjoitti:

        Juuri näin! Itse olen reilun kuukauden Howrsessa pelannut ja se on todella mukava paikka. Itse jouduin oikean ratsastuksen lopettamaan erään onnettomuuden takia, eikä sen jälkeen ole tultua enään hevosteltua, niinpä Howrse om ollut eräs keino pitää hevosinnostus yllä.

        Noh, mitä kiusaamiseen tulee, minua eikä monia muita ole kiusattu. Jos sinua tai lastasi kiusataan, mene kertomaan siitä modelle! Modet ovat auttavaisia ja kilttejä.

        Foorumin roskaus on Howrsessa yleistä, joten minusta on ihan asiallista ja oikein mennä sanomaan, että esim. oma mainostus on kiellettyä. Foorumi kuormittuu turhista aiheista, mutta ONNEKSI MODEMME POISTAVAT NIITÄ :D

        Ilman rahaa tuolla pärjää mainiosti ja kahdenkymmenenkin pelaajan joukossa on muutamia, jotka eivät ole rahaa käyttäneet. Itse olen käyttänyt rahaa muutaman kerran, mutta pelissä on muitakin keinoja hankkia näitä "passeja", esimerkiksi arvokkaiden hevosten myynti.

        Eli kyllä, lapsetkin voivat olla Howrsessa ihan rauhassa. Jos he eivät ole valmiita kertomaan mahdollisesta kiusaamisesta modelle, voitte kieltää heitä pelaamasta.

        *kahdenkymmenen parhaan pelaajan :D


    • Howrsepeluri

      Howrsessa osataan puuttu asioihin kun niistä ilmoitetaan. Haukkumistapauksia ei ole vielä yhtäkään tietääkseni jätetty huomioimatta jos niistä ollaan informoitu. Suurin osa kanssapelaajistakin ilmoittelee väärinkäytöstä foorumeilla. Kiusaajat joita olen tavannut ovat kirjautuneet Howrseen ainoastaan haukkuakseen ja kiusatakseen muita ja heidän tilinsä saadaan poistettua kunhan vain jaksaa ilmoittaa.

      Itse puolustan Howrsen moderaattoreita, sillä he ovat saaneet paljon aikaan ja uhraavat paljon aikaa kitkeäkseen pelistä asiattomat pelaajat ja viestit, kiroiluun olen törmännyt ainoastaan kerran ja sekin viesti sensuroitiin alle kahden minuutin sisällä (:

    • autorata
      • LakanaKana

        mihi tääki ny liittyy? :D


    • Tiiukisu

      Miksi koko Howrse pitäisi sulkea pienten lasten takia? Kieltäkää pikkuisianne pelaamasta. Näin pääsette koko jutusta.

    • Howrsen peluri hullu

      Nii just! Älkää valittako kakaroitten äitit jos lapsianne "kiusataan" oma ongelmanne on jos olette päästäneet lapsenne sinne. Modet kyllä hoitavat asian jos on siihen tarve. Paljon pahempia paikkojakin on kun Howrse. Ikinä ei ole kiusattu ainakaa minuu, pikemminkii on vaa hehuttu. Howrsessa esiintyy kylläkin paljon häiriköitä ja niin sanottuja "kiusaajia" jotka roskaavat foorumia ja saattavat haukkua pelaajia. Älkää ottako haukkujista itseenne vaan jättäkää ne omaan arvoonsa! Ei ne kauaa sitä jaksa jatkaa, tai jos niin tekee ni ilmoittakaa paikan modeille. :)

      • Howrsen peluri hullu

        anteeksi kirjoitus virheeni *kehuttu*


    • tiuhautau

      niin,se on totta.useimmat roskaavat saadakseen huomiota.:(jotkut roskausviestit ovat ihan siansaksaa.heistä ei kannata välittää.:)

    • Yksityisviesteistä..

      Howrsessa on perjaatteessa kiusaaminen ja kirosanojen käyttäminen yksityisviesteissäkin mahodotonta.. Kun on lähettämässä siellä lukee tälläinen kohta punasella painettuna:


      ------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Huomaa, että loukkaavien viestien lähettäminen on kielletty pelissä Howrse. Tämä koskee:

      viestejä, jotka sisältävät kirosanoja tai häiritsevää materiaalia
      viestejä, joissa urkitaan toisten käyttäjien salasanoja
      ketjukirjeitä

      Tällaisten viestien lähetyksestä seuraa jatkotoimenpiteitä, kuten tilin poisto.

      Jos saat tällaisia viestejä, ole hyvä ja ilmoita väärinkäytöstä.



      -------------------------------------------------------------------------------------------------------

      -Anteeksi jos joku on jo maininnut täällä asiasta :))

    • Mutseja vastaan!

      Totta ^ Niin täyttä totta! Vähä repesin kun vanhemmat vastaa Howrsen pelurit.... Mutseille vaa tiedoks et kannattaa kokeilla Howrsee, yllätytte iloisesti miten kiva paikka tää oikeest on (y)

      • Howrse of flame!

        olen samaa mieltä.camoon aikuiset! siihen jää niin pienet kuin isommatkin pelaajat koukkuun. kiitos modejen, kiusaamista ja sopimatonta materiaalia on aina vain vähentynyt :) ja muuten howrsen paras pelaaja( nimimerk.Pai) on aikuinen! siis kokeilkaa vain. jos kakaranne valittaa niin hän on hemmoteltu piloille. hän on 5w jos valittaa heti jos joku lähettää esim tälläisen viestin: myy heti paras heppasi minulle tai tulen ja silppuan lempipehmolelusi tuusan nuuskaksi.


    • Loukkaantunut

      Howrse on todella mukava paikka eikä siellä kiusata!!! Vaikka olin aloittelija, minua ei ole kiusattu enkä ole huomannut kiusaamista. Howrsen moderaattorit ovat huomaavaisia, eikä ole heidän vikansa, jos joku kiusaustapaus jää huomaamatta. Älkää siis haukkuko moderaattoreita!! Olen itse todella tyytyväinen Howrseen!1

      • suklaa

        hei oikeesti vastatkaa! Kun howrseen tekee uutta käyttäjää, niin PITÄÄKÖ SIIHEN LAITTAA SÄHKÖPOSTIOSOITETTA?????


    • Howrsen pelaaja

      Minun mielestäni ainakin aliottelijoita kohdellaan yllättävän suopuisasti. Onhan siellä pari idioottia liikkeellä haukkumassa muita, mutta mielestäni suurin osa vanhemmista tai kokeneemmistakin pelaajista yrittää opastaa aloittelijoita.
      Tietenkin se voi hieman turhauttaa jos keskusteluplstoille joku aloittelija tai kuka tahansa kysyy asiaa jota kysyttiin aiemmin. Niin siis pitää ainakin keskustelupalstalla aina ennen oman aiheen aloittamista tutkia muiden viestit. Ainakin ne uusimmat.

    • Howrse lapsipelaaja

      HALOO on itsekkin pelannu siellä melkeen koht 2 vuotta ja mua ei oo kiusattu kertaakaan

      LoL ku on herkkiä lapsia teillä

      Gosupermodelissa sitten vasta syrjitään ja haukutaan

      • Muijat vsHowrseiliat

        Niinp, gosu on täynnä kirosanoja, huijareita, raiskaustarinoita ja muuta paskaa. Howrse on huomattavasti turvallisempi kuin gosu, ja plus se, että gosu syrjii niitä, joilla ei ole lupaa tai rahaa ostaa vippiä, sillä vipittömät eivät saa myydä mitään, muutenkin gosu on valehdellut monessa asiassa, kyllähän näitä nyt muistaisi enemmänkin, mutta esimerkkinä annoin nuo. Jos pikkukakrujanne syrjitään howrsessa, niin näyttäkkää niille panfu tai oloko, ne on niitä oikeesti alle 5 vuotiaiden pelejä, ja sinne on aika mahdotonta kirjottaa jotankin tyhmää.

        Gosu lyttyyn vessanpyttyyn, vedetään alas howrse on paras, niinkuin melko monen howrseilian profiilissa lukee


    • tinttitali

      Siis ei howrsessa mitää ikärajaa oo. Modet on best! Sitäpaitsi passeja saa nyt equuksilla. Howrse on best! :)

    • Howrse ylös ^^

      Köhöm... Howrsessa ei passeja saa eguuksilla muuten kun 30 päivän välein jos on ollu 50 jäsenyyspäivää. Mutta mielestäni Howrse on todella hyvä paikka ja rakastan käydä siellä. Aina kaikki iloiset ihmiset jotka lähettävät viestejä, lahjoja ja onnittelevat. Herkät lapset teillä jos valittaa että haukutaan. Siitähän voi ilmoittaa, ja pahimmassa tapauksessa tili poistetaan. Monet ovat selvinneet ilman passeja todella hyvin! Ittelläni on 70 jäsenyyspäivää eikä ikinä olla haukuttu tai mitään.
      VASTALAUSE: Olen ollut gosussa jonkin aikaa ja sain koko pelistä TODELLA huonon ensivaikutelman. Heti alettiin lähetellä viha viestejä ja haukuttiin. Joten siellä vasta syrjitään ja haukutaan. En suosittele kenellekään gosua. Ei pahalla...
      Mutta Howrsessakaan eivät modet voivat olla 24/7 valvomassa. Mutta ei kannata vieläkään ottaa "kiusaajista" itseensä, ne vain ovat pikku spämmäreitä usein jotain 7-9v. Tai Howrsessa jos joku lähettelee kiusaus viestejä, niin häirikön voi laittaa MUSTALLE LISTALLE. -.- Valittajat, pyh!

      • PassitusOnHelppoa

        Passeja saa myös 30v. hepoist joil ei oo Viisasten kivee.... Oon saanu jo monia peasseja näin tällä tavoin! Ja passeja saa tosiaan myös equuksilla tiettyjen päivien välein... Mun mielest niit saa aikas helposti (oma mielipide!)


    • tinttitali

      Nii sori, unohtu noi jp jutut. Mut siis ei modet voi olla 24/7 tosiaankaa! Mäki olin gosussa, ja heti ku tulin sinne ni tuli haukkumisii.

    • heppakiusattu
    • Törkeää aikuisilta!

      Aika törkeit vanhempii. Haukkuu sit Howrsee vaik ei tiiä siit mitää ;(( Loukkaannuin ja pahasti -.-

      • Nokkapokka

        En usko että vanhemmat ovat haukkuneet Howrsea ollenkaan samalla tavalla, miten kiusaajat siellä haukkuvat muita. 
        He eivät vain yksinkertaisesti pidä siitä, mitä materiaalia Howrsessa on. Onhan se ymmärrettävää, että ei lapselle halua näyttää vahvoja ja törkeitä sanoja. 

        Te jotka sanotte että Howrsessa ei kiusata, olette olleet vain niin onnekkaita että ette ole vielä päässeet uhreiksi. Olen iloinen, ettei teitä ole kiusattu, mutta teinä en menisi sanomaan ettei kyseisellä sivustolla kiusata ollenkaan. 
        Olen itse joutunut haukkujen kohteeksi ja saanut monenmoisia törkeitä viestejä. Suoraan vain ilmianto ja modet hoitavat asiansa kun kerkeävät. 

        Howrsea ei voida sulkea sen takia, että siellä kiusataan. Eihän se ole Owlientin ongelma? Keiden sitten pitäisi korjata asia? Me vaikutamme ilmapiiriin kaikista eniten, mutta väessä on myös pelaajia jotka eivät suostu yhteistyöhön luomaan parempaa ilmapiiriä. 
        Eli tarkoitan, että kaikenlaisia ihmisiä on olemassa. Kiusaajia, haukkujia ja hakkeroijia joiden mielestä on kivaa tehdä pientä kiusaa tosille. Sanat satuttavat eniten, vaikka haukkuminen tapahtuukin netin kautta, onhan se ikävää luettavaa. 

        Toivon että uskallatte varmasti ottaa yhteyttä moderaattoreihin. Meidän suomen serverin moderaattorit ovat todellakin, melkein sanoisimpa että parempia kuin kansainvälisen. Olen kuullut monenlaisia tapauksia, joissa modet ovat rankaisseet aivan turhasta tai jättäneet jopa tapauksen huomaamatta toisessa serverissä. 
        Muistakaa vielä, jos haukkujaa ei hoideta ilmiannon kautta, ota yhteyttä moderaattoriin yksityisviestien kautta, ja selitä asiasi.


      • howrsen puolella

        niiin mäkin!:@


      • Trio

        Njah! Ei kaikki. Pelaan howrsea toistaseksi mutta rahastuksen yms asioiden vuoksi aion lobbaa. Turha sanoo ettei howrsessa haukuta ketään! siellä haukutaan kyllä miks muute melkei jokasella on präntti sivulla loukkaavien viestien ilmoittamisesta modeille? Ne jotka pärjää hyvin niillä on vaikka miten paljon ylimaallisia hevosia, timanttihevosia yms joiden ostamiseksi tarvitaan haloo!!! PASSEJA!!
        Jotkut on valittanukin siitä että parhaimmat pelaajat vie kaiken eikä muille jää mitään ja totta se onkin.
        Eri kampanjoiden voittajat lienee arvottu sen määrällä miten paljon rahaa on työntänyt Owlientille!


      • howrsessa+EI KIUSATA
        Nokkapokka kirjoitti:

        En usko että vanhemmat ovat haukkuneet Howrsea ollenkaan samalla tavalla, miten kiusaajat siellä haukkuvat muita. 
        He eivät vain yksinkertaisesti pidä siitä, mitä materiaalia Howrsessa on. Onhan se ymmärrettävää, että ei lapselle halua näyttää vahvoja ja törkeitä sanoja. 

        Te jotka sanotte että Howrsessa ei kiusata, olette olleet vain niin onnekkaita että ette ole vielä päässeet uhreiksi. Olen iloinen, ettei teitä ole kiusattu, mutta teinä en menisi sanomaan ettei kyseisellä sivustolla kiusata ollenkaan. 
        Olen itse joutunut haukkujen kohteeksi ja saanut monenmoisia törkeitä viestejä. Suoraan vain ilmianto ja modet hoitavat asiansa kun kerkeävät. 

        Howrsea ei voida sulkea sen takia, että siellä kiusataan. Eihän se ole Owlientin ongelma? Keiden sitten pitäisi korjata asia? Me vaikutamme ilmapiiriin kaikista eniten, mutta väessä on myös pelaajia jotka eivät suostu yhteistyöhön luomaan parempaa ilmapiiriä. 
        Eli tarkoitan, että kaikenlaisia ihmisiä on olemassa. Kiusaajia, haukkujia ja hakkeroijia joiden mielestä on kivaa tehdä pientä kiusaa tosille. Sanat satuttavat eniten, vaikka haukkuminen tapahtuukin netin kautta, onhan se ikävää luettavaa. 

        Toivon että uskallatte varmasti ottaa yhteyttä moderaattoreihin. Meidän suomen serverin moderaattorit ovat todellakin, melkein sanoisimpa että parempia kuin kansainvälisen. Olen kuullut monenlaisia tapauksia, joissa modet ovat rankaisseet aivan turhasta tai jättäneet jopa tapauksen huomaamatta toisessa serverissä. 
        Muistakaa vielä, jos haukkujaa ei hoideta ilmiannon kautta, ota yhteyttä moderaattoriin yksityisviestien kautta, ja selitä asiasi.

        Nokkapokka on oikeassa!!!!!!!!!!! Sanokaa äidit niille lapsille ettei välitä(jos se mitään auttaa) ! Olen sitä mieltä että harvempia kiusataan.
        Ja mitä howrsen moderaattorit mahtaa esim. tällaiselle asialle?? :
        kiusaajan tili poistetaan kymmenen kertaa peräkkäin mutta aina se tekee uuden ! tai mitä modet voi sille että lapset ei uskalla kertoo niille jos se siitä kiikastaa eli : MIKSI HOWRSE PITÄISI POISTAA????!!!
        JA TEILLE HUOLESTUNEET TAI VIHAISET ÄIDIT :
        Howrse on ERITTÄINKIN hyvä paikka lapsille jos ne vaan ovat tarpeeksi rohkeita ! ;)

        jne . mutta en jaksa kirjottaa pitkää..


      • howrse pelaaja (:
        Trio kirjoitti:

        Njah! Ei kaikki. Pelaan howrsea toistaseksi mutta rahastuksen yms asioiden vuoksi aion lobbaa. Turha sanoo ettei howrsessa haukuta ketään! siellä haukutaan kyllä miks muute melkei jokasella on präntti sivulla loukkaavien viestien ilmoittamisesta modeille? Ne jotka pärjää hyvin niillä on vaikka miten paljon ylimaallisia hevosia, timanttihevosia yms joiden ostamiseksi tarvitaan haloo!!! PASSEJA!!
        Jotkut on valittanukin siitä että parhaimmat pelaajat vie kaiken eikä muille jää mitään ja totta se onkin.
        Eri kampanjoiden voittajat lienee arvottu sen määrällä miten paljon rahaa on työntänyt Owlientille!

        te nyt olette vähän hysteerisiä tästä howrse on aivan turvallinen paikka ja modeilla on omakin elämä eivät ne kerkee koko aikaan päivystämään howrsea osalla on omakin elämä !


    • Howrsen pelaaja

      Olen pelannut howrsea jo noin 8 kuukautta. Toki on niitä roskaajia ja asiattomien viestien lähettelijöitä, mutta ei niitä tarvitse ottaa vakavasti. Itsekkin olen saanut paljon häiriköinti viestejä, mutta minä vain nauran niille ja ilmoitan modelle. :D
      Jotkut voivat luulla kiusaamiseksi sitä, kun hänelle sanotaan turhan aiheen luomisesta. Howrsen säännöt, etenki keskustelupalstan säännöt, kannattaisi lukea.
      Howrse on siitä hyvä peli, että siellä selviää mainiosti ostamatta yhtään passia.

      Itse ainakin aion jatkaa howrsen pelaamista hyvillä mielin. :)

    • Howrse love

      Ei howrsessa noin vaa haukuta tyyppei!

    • kumiankka ! :)

      Gosupermodelissa on paljon reilumpi ja huumorintajuisempi väki ! :)
      Toki kyllähän sieltä niitä haukkujiakin _vähän_ löytyy , mutta ihanimmat 33 moderaattoria hoitaa homman :)

      http://fi.gosupermodel.com/tscinv/cSgJyuzEuSjOjYGZ
      tuosta linkistä pääsette sinne :)

      • Vitalinen

        tiedoksi gosu on p a s k a paikka.


    • Howrsessa

      Oon itekki ollu nyt 200 päivää siel ja pyöriny keskusteluissa, enä kyll todellakaa oo nähny mitää haukkumisii.

    • wet6rpi

      Mä pelaan howrsea ukolla " Poni 445" Eikä mua oo ikinä kiusattu siel!!

    • silppuri

      howrsessa ei ketään haukuta.. jos siellä jostain loukkaantuu, täytyy olla aika herkkänahkainen, ja silloin on vika itsessä:) olen itsekin melko uusi pelaaja, ja minulle ainakin kaikki ovat olleet mukavia;))

    • aikuiset miettikäää

      kaikissa nettipeleissä jossa pelaa monia ihmisiä samaan aikaan, haukutaan muita. ei kuitenkaan koko aikaa yms. lapsi/nuori ei opi puolustamaan itseään jos ei ikinä tapahdu mitään vastaavaa:DD vai meinaatteko ite mennä aina pelaamaan jotaki peliä että voitte pienen piiperönne puolia pitää...

    • Järjenääni

      Hei haloo!! Oon howrse pelaaja 13v ja sielä ei kiusata. Siel voi joskus tul jotai tyhmii vaan pilaa howrse peliä, mut niist ei kannat välittää. Modetaattorit ei oo tehny mitään väärää ne poistaa viestei mikkä on rumia ja jos lastasi siellä kiusataan mieti onko kaikki muissa vai olisikohan joskus omakin kakru tehny jotain väärää. Lapsesi voisi ilmoittaa modeille´niin kiusaaja saisi rangaistuksen. Howrsessa ei oo mitään pahaa lapsille. Sielä on kunnon säännöt kiroilu on kielletty eikä toisia saa kiusata. Tää aihe vaan valehtelee ja pilaa howrsen mainetta. Pelaajat ovat siellä erittäin mukavia kiusaajat voisi estää ja hankkia hyviä kamuja joiden kanssa voi puhua ja he voivat auttaa aloittelijoita!! Pelaan howrsee nimellä Jess98.. Mua voi vaik pyytää avuks. mä oon mukava enkä ikuna kiusais ketään.. Te aikuiset saisitte itte mennä sinne ennenku rupee haukkumaan peli sivustoo.

    • Kakaljeerus

      Horwrse on kakkapeli. Se haisee hevonkikkareilta, ja maistuu myös. Itse pelaisin Horwrsea ainoastaan viisipiikkisellä talikolla, koska kakkandeeruksen prosentuaalista määrää pystyisi näin oleellisesti vähentämään. Lisäksi siinä olevat hevoshahmot eivät liiku laisinkaan, eli näyttävät täytetyiltä kuten Kim Jong Il lasiarkussaan... lapsosten aika valuu mielestäni hukkaan kyseisen pelin siimeksissä, johtuen suurelta osin liian pitkistä pelisessioista joita pelin jauhaminen kiistatta vaatii. Fyysiset leikit ovat vähemmän kokkareisia, sekä opettavat elämää ilman Kagandeeruksen virtuaalihajua !

      • howrse on paras

        tiedoksi howrse on paras.senkin p a s k a!hepat on paikallaan koska miksi pelissä pitää liikkua?häh p a s k a aivo!:@


      • trio
        howrse on paras kirjoitti:

        tiedoksi howrse on paras.senkin p a s k a!hepat on paikallaan koska miksi pelissä pitää liikkua?häh p a s k a aivo!:@

        jos et tiedä miks pelissä pitää liikkua ni et oo koskaan pelannu oikeenlaista peliä. Ja tiedokses vaan että Howrsessa multa vedettiin alta lipan jalokivihevonen jonka piti tulla mulle mainoksen mukaan tiettynä aikana vaan eipä tullut vaan oli otettu liian aikasin pois varatusta myynnistä.
        Watcha gonna do 'bout it?


    • Olen howrsessa

      Ei howrsessa ole haukuttu ketään ja voi voi jos teidän lapset on noin herkkii koska moderaattorit eivät voi koko ajan valvoa.Howrsea ei saa lopettaaa se on paras paikka!

      • howrse pelaaja (:

        nooh, eihän kukaan ole sanonnut mitään että se poisttetaisiin ! sillä menee muutenkin niin hyvin jos sinne nyt eksyy jotakin hörhöjä älkää välittäkoö estäkää vaan !!!!!!


    • vahtikaa

      miks oot tehny kersoja se on su oma syy miks et vahi mitä sielä sille kirjotetaan

    • Aikuinen Howrsesta

      Lapseni on ollut yli vuoden howrsessa, mutta häntä ei ole haukuttu tai nettikiusattu. Jos lapsenne väittää että häntä haukutaan tai kiusataan katsokaa itse että kiusataanko lapsianne! >:(

      • Howrse pelaaja

        Mä ainakin sanon jos mua aletaan kiusata siellä :D Mutt kieltämättä howrsessa on kivaa ;)


    • Nitzu

      Howrse on hyvä paikka, ei siellä kiusata ketään tosta noin vaan : P

    • PoniOnPahis.com

      howrsessa kuten muissakin peleissä on toki roskaajia,mutta onhan siellä modet!

    • kooliii

      mä ite pelaan sitä muä ei oo haukuttu se on hyvä peli

    • Kristiinakarkki

      Minä olen ennen pelannut tätä peliä: http://www.panfu.fi/ siellä on turvallista olla siellä ei voi haukkua ketään. Siellä on valvojia 24/7. Se sopii 5-10 vuotiaille. Pelasin sitä yli kolme vuotta niin kyllästyin siihen jo. Olen 14 vuotias,aloitin Howrsen pelaamisen. En välitä vaikka minua haukuttaisiin. Se joka toista haukkuu on itse. Ja siellä on moderaattorit,ne välittävät jonkun haukkumis viestin Ow:lle. Eli Owlientille.

      Pidän howrsesta! ♥

    • Randooommm

      Hei COME ON !
      VItsi eihän siellä haukuta ihmisiä ILMAN SYYTÄ !
      Ehkä lapsesi on itse haukkunut muita ja tullut luoksesi itkemään!
      JA YLLÄPITO 9 MODE HOITAA TYÖNSÄ KUNNOLLA !

      • Randooommm

        PS: Sry siin piti lukee YLLÄPITO MODE
        Mut se on vaan mun oma mielipide.


    • Howrse morf

      Howrse on koko perheen peli...
      Howrsessa on foorumeita joissa jotkut roskaajat kiroilee ja laittaa typeriä tarinoita esim : Puuha pete meni annin luo ja he keittivät pirulliset sumpi! Roskaajat ne on jotka pilaa howrsen maineen...
      Minä olen howrsessa olen 12 vuotias poika ja siellä olen tavannut monta mukavaa henkilöä mutta minua EI ole koskaan kiusattu!
      Jos joku kiroilee tai tekee vastoin sääntöjä niin silloin ilmoitetaan moderaattoreille jotka EIVÄT ole huonoja lapsenne voi olla se kiusaaja kun nykyajan vanhemmat uskoo niin helposti kun pieni tyttönen tulee viereen itkien : Äiti minua kiusattiin! :'(
      se ei johdu pelistä vaan sen pelaajista jotkut tarvitsee vaan enemmän huomiota!

      • morf !

        Kakkajeerus// ei howrsea voi syödä tai haistaa sinä varmaan syöt ja haistat tietokoneesi mistä tulee se haju...


    • MallePuh

      Kyllä, Howrsessa kuten muissakin nettipeleissä on roskaajia. Mutta Howrsessa on paljon ystävällisemmät ja avuliaammat moderaattorit kuin monissa muissa nettipeleissä. Esimerkiksi kun olin joskus Gosupermodelissa, heti kun voitin kilpailun, minua haukuttiin ja minulle lähetettiin ilkeitä viestejä. Sen jälkeen lähdin gosusta. Foorumillakin oli erittäin rumia viestejä, paljon, paljon rumempia kuin Howrsessa. Howrse on turvallinen paikka, itsekkin olen ollut siellä 2 kuukautta ja saanut vain yhden oudon viestin. Siinäkin luki vain "pööö". Ei muuta. Mielestäni vanhempien pitäisi valvoa pienten herkkien lapsien netinkäyttöä, jos siis huolestuttaa niin paljon. Howrse on täysin turvallinen paikka hyvillä modeilla, Gosupermodel ei!

      (onnitelkaa minua Howrsessa, olen "MallePuh" :-) )

    • howrselainen

      itse olen pelannut howrsea vuoden ja minua on haukuttu monta kertaa ja olen myös saanut tappouhkauksia. Mutta en välitä niistä, koska jotkut haluat vain kiusata minua

    • Howrse on BEST!!

      Mä oon ite howrsepelaaja, nuori sellainen. Musta nää haukkumisjutut on ihan turhia, koska howrse on TOSI kiva paikka. Mua ei ole kertaakaan haukuttu, vain kehumisviestejä tullut. Ja oon myös gosussa pelannu, mutta howrse on kyllä parempi.

    • howrsen kannattaja

      howrsessa ei voi loukata sillä sitten voi ilmoittaa väärin käytöstä ja sen pelitili poistetaan.kiroilujuttuja ei voi laittaa koska ei peli anna.niin siellä on myös monta aikuista,mutta tämä juttu on vain huono howrsessa:jotkut luulevat että kaikki jutut mitä siellä on Esim.rodut...niin ne kaikki rodut ei ole olemassa.kokeilisit itsekin pelata howrsea!siihen jää koukkuun!Howrse on maailman paras peli.parempaa nettipeliä ei olekaan.Sillä olen itsekin jäänyt niin sanotusti koukkuun howrseen:D.se ei ole kamalaa,sillä käy siellä silloin tällöin...Eikä sen moderaattori ole huono.

      • entinen pollenpäällä

        Ai mitkä rodut ei ole olemassa?


    • JastiBieber

      Sori vaan! Gosu kaikkineen vitun muna paskoinen uudistuksineen on paska muna! Howrse on hyvä peli. Jos jotakin äidin perseeseen takertunutnutta nyynnyä tussua ruvetaan puolustaan nin mitä tästä tulee? Pilaatte vaan koko pelin. Häpeäisitte pas*at!!!!

    • JustiBieber

      Ja jos howrse on liian raju niin työntäkää ne vitun nynnyt siine gosuun!

    • howrsefan

      kaikki howrsen vihaajat/haukkujat: suksikaa kuuseen

    • oo paskaaa

      voi paskanen gosu!gosu on paska paskapaskapaskapaskapaskapaskapaska!niin on kaikki muutkin pelit. olin howrsessa joskus mulle lähetetttiin tälläsiä viestejä:oot paskahousutoope....nii edespäin.mun lapsi sanoo että howrse on paras peli muuta poistin sen tilin salaa yöllä,niin se ei pääse sinne...heh heh heh.se ihmetteli että minne sen peliu on mennyt tai salasana on vaihdettu.kerroin jälkeen päin että poistin tilin lapsen rages mulle mutta...ÄLÄ ANNA LAPSESI OLLA TIETOKONEELLA!

    • Hummakumma

      Olen pelannut Howrsessa pitkään, enkä ole huomannut mitään haukkumista yms. Foorumilla on välillä jotain turhaa, muuta se pyritään yleensä poistamaan.

    • Wéra1

      Howrsessa ei todellakaan noin vain haukuta! Jos vertaat goSupermodeli suutelutarinoihin, Howrse on todella hauska pelikokemus!

    • trip

      Olen pelannut Howrsea jonkun aikaa. Se ei ole sopiva peli lapsille! Sitä paitsi siellä on koko ajan menossa joku kamppanja, jolla kerätään rahaa. Vaikka kyse on aluksi pelirahasta eguista, niin jossain vaiheessa pelaaminen menee siihen että täytyisi ostaa passeja jotka maksavat halvimmillaan euron kappale - eikä yksi passi riitä paljon mihinkään.
      Monet ovat kokeiltuaan koukahtaneet pelaamiseen siinä, eikä se ole hyvä juttu.
      Kannattaa käydä tutustumassa Howrse.fi sivustoon, mutta kannattaa katsoa pintaa syvemmälle. Sieltä saa loukkauksia ja pettymyksiä vaikka miten paljon, joitakin on uhkailtu siellä ja jotkut ovat muuten vaan kiusaajia.

      • Hei oikeesti!!

        No monet ovat selvinneet ilman passeja TODELLA hyvin! Ei niitä edes tarvitse ostaa. Ajatelkaa pöntöt, millä sivustolla ei muka oisi "kiusaajia"? Hankkikaa elämä ,älkääkä haukkuko viatonta paikkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • howrse<3

      Ei vanhemmat voi haukkua,jos ei ees tie koko paikasta mitää.Ja mitäs sitte päästää lapsiaan sinne jos ei nyt pientä haukkumista/sanomista kestä.Mäkin olen ollu Howrsessa melkein vuoden eikä mua oo ollenkaa kyllä haukuttu.Ja se on totta että joka nettisivustolla haukutaan ja kiusataaan.

    • Nuori howrse pelaaja

      Mun mielipide on että howrse on kiva paikka!,Oon 11v!!Oon ollu pian vuoden howrsessa ja Se on kiva paikka niinkuin Gosukin.Mua ei oo kiusattu muutakuin jossain toisissa paikoissa ja valvojat on hoitaneet aina homman!! :) :)

      • Howrse on isoille

        mä oon pelannu howrsee yli vuoden, kyllä siellä jotain sanotaan, mutta yleensä asiasta... Jos jotakuta on haukuttu, se on varmaan ite eka kirjottanu sinne jotain sellasta. Tollasista jutuista pitää vaan ilmottaa. Siellä pystyy hyvin pelaamaan ilman että ostaa passeja oikealla rahalla.


    • Huolestunut apina

      gosu on HIIIIRVEEN tyyyyllsssääää paaaikkaaaaa...Ku alotin sen lopetin sen IHAN samalla milli sekunnilla!


      Kuules jos lastasi on haukuttu niin se on itse syypää siihen kun menee tylii lähettelee ilkeitä viestejä , joten se alkaa itkee siitä että joku puolustautuu ... Nössöjä xD

    • Reetu...Mun koira!

      Panfu on kylläsiitä hyvä paikka,että siellä ei todellakaan haukuta muita.Olokoonkin voi lasta tökätä.

    • Howrseonparas!

      Oon itteki gosussa ja aina ku meen johonkin chat huoneeseen ni mut lisätään heti kieltolistalle!! Että ei siellä muka kiusata!?!?!?!?!?!?! Howrsessa ollaan kaikille ystävällisiä. En tiiä ketään ketä ois siellä kiusattu! GoSussa taas tapahtuu kokoajan malli varkauksia.

    • ººPelaajaºº

      Joka sivustollahan niitä kiusaajia riittää, eikä sitä valitettavasti voi estää, kuin jälkikäteen. Moderaattorit tekevät kaikkensa hoitaakseen kaikki kiusaamiset, mutta modeja kun on 3 eivät he jokapaikkaan ehdi.

      • riidan selvittelijä

        jep! mutta saisihan niitä modejakin olla enemmän.. :(
        =)


    • Sartza98

      Kröhöm, Howrse on mielestäni ihan mukava paikka, vaikka siellä liikkuukin joskus hieman ilkeämpääkin porukkaa. Pelannut olen kauan ja vaikka ärsyttääkin joskus, ettei voi saada kaikkea hienouksia, kun ei ole rahaa ostaa passeja, kyllä siitä pelistä pystyy nauttimaan.
      Sitä paitsi, totta kai nuoremmat pelaajat voivat hieman loukkaantua ja ottaa itseensä, jos saavat loukkaavia viestejä ja menevät sitten ITSE vastaamaan siihen roskausviestiin esim. "Haista p a s k a, sä oot tommonen vaan, älä yhtään tuu haukkumaan yms." Ei niitä kannata huomioida ollenkaan, vaan poistaa viestin ja laittaa lähettäjän kylmästi mustalle listalle ja unohtaa koko asia. Piste.
      En ymmärrä, miksi Howrsea pitäisi poistaa vain sen takia, että muutama pikkulapsi on mennyt itkemään vanhemmilleen "Byääh, joku tyyppi tuli sanomaan mulle Howrsessa, että oon huono pelaaja ja kyselen liikaa ja että mun pitäis myydä mun kaikki hepat sille, yhyyy".
      Mutta noottina on se, että moderaattoreita saisi olla enemmänkin ja sellaisia, jotka todella haluavat auttaa ja kannustaa uusia pelaajia ja että heillä on aikaa olla tietokoneella ja auttaa niitä, joita haukutaan Howrsessa. Niin että Howrsea ei pidä poistaa vain parin loukkaantuneen pikkupennun takia.

    • Howrselainen

      Ei minua ole ainakaan koskaan haukuttu... : /

    • Howrse pelaaja

      Ei mua oo koskaan haukuttu tai kiusattu howrsessa -.- Mutta en tietänkään väitä etteikö jotain muuta saateta kiusata siellä nytkin,toivotaan että se loppuisi !!

    • 12weetyttö

      Minua haukuttiin kyseisessä pelissä todella pahsti ilman syytä.En ollut tehnyt mitään ja sitten toisen profiilissa lukee minun oma nimeni ja pellajatunnukseni nimi ja sitten k.18 tekstiä suoraan jostain aikuisten lehdestä.Sen on pakko olla joku tuttuni,mutta älkää huoliko siitä tehtiin poliisi juttu,mutta se lopetettiin.Minä ja muut joita sama pelaaja haukkui tiedämme jo tekijän ja kun hän tunnustaa sen hän saa syytteen loukkauksesta.

    • Howrsea pelaan

      Howrse on kiva peli, eikä minua ole ikinä kiusattu, mutta itselläni on siellä 4 tyyppiä, ja pelkään et joku huomaa sen että ne kaikki on mun, ja ilmottaa siitä ja poistaa mun tilit. en tehnyt niitä passien/timanttien/equuksien takia, vaan tietämättömyyttäni, kun en alussa tienny, että ei saa tehä enempää kun yhen profan. nyt tykkään niistä profiileista, enkä haluu poistaa niitä. mitä teen? ehotuksia?

    • 17v pelailija

      Howrsessa yleensä foorumeilla jotkut ns. Aloittelijat voivat joutua epäkohtelijaiden viestien uhreiksi, jos aihe foorumilla ei kuulu sinne. Huomauttelu on epäkohteliasta, mutta pelin kannalta tarpeellista. Haukkujat ja muut törkeyksiä lähettävät pelaajat ovat usein "trolleja" joihin törmää muuallakin kuin vain howrsessa, toki on myös niitä jotka tahallisesti kiusaavat ja rikkovat sääntöjä, mutta siksi on moderaattorit sekä tukipalvelu. Howrsessa on myös pelaajan profiilissa on kohta: karma ja jokin numero sen perässä, tätä karmaa menettää aina howrsen sääntöjä rikkoessa, ja kun karma on tarpeeksi alhainen siittä seuraa mm. tilin jäädyttämistä tietyksi ajaksi. Mielestäni howrsessa pärjää mainiosti ilman passejakin kiitos, tapahtumien, mitä on usein, myös tiettyinä päivinä kun kertyy tietty määrä jäsenyyspäiviä voi ostaa passin 20% vararahaston summasta. Tämä on ihan omamielipiteeni, mutta koska kaikissa on vikaa ei kiusatuiksi tulevien myöskään kannata vastata viesteihin ja näin provosoida kiusaajaa lisää :) Joten hyvät vanhemmat opettakaa lapsianne selviämään erilaisista tilanteista tai kieltäkää netti kokonaan.

    • Manga rakas<3

      En ymmärrä, gosu ja howrse on hyvii pelejä! LOL!

    • howrse on paras

      howrsessa ei todellakaan kiusata ketään olen ollut international howrsessa 3vuotta ja suomenkielisessä 1 vuoden enkä ole koskaan törmännyt mihinkään kiusaamiseen se riippuu ihan pelaajasta jos esim joku lähettää viestin että sulla on huonoja hevosia ei kannata alkaa haastamaan mitään riitää HOWRSE ON PARAS !!.

    • ÄLÄ hauku HOWRSEA

      kuulkaas nyt tomppelit pelaan itse howrsea ja minua ei ole haukuttu eikä kamujakaan enkä oo nähny ketään jota haukuttais pistäkää mukulanne jonnekki sivulle jossa ei sitte haukuta tai kirota ja kertoisitteko mulle mikä semmonen sivu sit olis missä ei haukuta tai kirota JA LAKATKAA HÖPÖTTÄMÄSTÄ TÄLLASTA TURHAA SOOPAA OIKEEST NE ON NOLOJA JOTKA VÄITTÄVÄT ETTÄ howrse EI sovi lapsille !!!!!!

    • Howrsen Puolella

      Howrsessa kyllä voidaan haukkua välillä tai kiusata ja se on ikävää.Mutta jos haluatte puuttua asiaan keskustelkaa Howrsessa paikallisten Modejen kanssa.He osaavat auttaa näissä tilanteissa ja tekevät parhaansa.Mielestäni sellaista paikkaa ei ole jossa ei esiintyisi mitään kiusaamsta tai haukkumista. Ja modeja ei kannata tästä syyttää,koska he tekevät niin paljon kuin ehtivät. Ja ruinaajista ei kannata välittää,koska sellaisia ikävä kyllä esiintyy Howrsessa.Itsekin pelaan Howrsea ja minuakin on tullu t välill haukuttua ja sen sellaista mutta en ole vain välittänyt ja olen jatkanut pelaamista. :-)

    • 12-vuotias tyttö.

      En ymmärrä,miten niin Howrse ei sopisi lapsille? Se on tarkoitettu ihan kaikille! Howrse on hyvä paikka,siellä oppii hevosista todella paljon ja Siellä voi saada hyviä kavereita,mutta välillä voi foorumeilla ja yksityisviestissä törmäillä näihin roskaajiin ja kiusaajiin mikä on ikävää,mutta jokaiselle sattuu tälläistä ja se on älyttömän typeää,mutta moderaattorit tekevät parhaansa auttaakseen pelaajie ja estääkseen näitä tapahtumia,mutta Howrsessa on enemmän hyvää kuin pahaa.Siksi sitä kannattaaakin pelata.Suossittelen keskustelemaan Moderaattorien kanssa ja ilmoittamaan pelaajasta tarpeen tullen ja viestin lähettäjistä ei kannata välittää. kiusaajat/roskaajat saavat kyllä rangaistuksen mistä ei tarvitse huolehtia,mutta kannattaisi katsoa ettei oma lapsesi ole itse se kiusaaja! Ruotsin servulla taisi olla 6 moderaattoria,mikä on kyllä hieno juttu,kunpa Suomenkin servulle tulisi Enemmän modeja niin olisi vähemmän kiusaustakin.

    • exis

      Hei! Ei kyllä Howrsessa nyt niin paljon haukuta! Oon ollut ite Howrsen pelaaja, eikä mua oo siellä mitään haukuttu tai kiusattu. Tutustukaa ensin KUNNOLLA Howrseen.

    • Tiikerintalja

      En ihan ymmärrä, miksi te jotkut laitatte viesteihinne kirosanoja. Turhaa ja huonoa käytöstä.

      Itse en ole Howrsessa huomannut tai kuullut kiusaamisesta, mutta joitakuita saatetaan kyllä kiusata. Näinhän käy useimmille nettipeleille.
      Jos lasta kiusataan, ei ole pakko pelata. Vanhempina voitte käskeä lasta sulkemaan tilin.

      Oma mielipiteeni on, että haukkuminen kuuluu osaksi elämää.

      • howrsen pelaaja

        aivan oikein! ruetkaapa itse pelaamaan howrsea jotka sitä huonoksi nettipeliksi väitätte! sitten huomaatte että jos olette kilttejä, niin eivät toisetkaan kiusaa!


    • howrseen tyytyväinen

      anteeksi tämä johon vastaan on tosi vanha kommentti, mutta haluan sanoa, että howrse on turvallinen paikka jossa EI KIROILLA. modetaattoreille ilmoitetaan sellaisista asioista ja he kyllä ovat pitäneet huolen, että howrsessa ei kiroilla tai kiusata tms. ja jos ei lapsi itse laita profiiliinsa esim. "olen 11 vuotias helsingistä." silloin saattaa alkaa kiusausta yms. mutta omaan profiiliini olen ikäni laittanut eikä kukaan ole koskaan kiusannut! jotkut voivat olla ilkeitä, mutta jos heistä ilmoitetaan modetaattoreille niin ilkeys loppuu.

    • Ylpeä Howrseslainen

      Tee toiselle niin kuin tahtoisit itsellesi tehtävän. Oletko varma että sinun lapsesi ei ole riitaa haastanut? Jos sinun lapsesi onkin ollut alunperin haukkuja siellä.

      Ja olen pelannut Howrsessa jo melkein 2 vuotta enkä ole törmännyt kuin muutamiin "kiusaamis" tapauksiin jotka loppujen lopuksi ovat olleet väärinkäsityksiä. Siellä on lapsia joilla on esim. hevosia vihaavia sisaruksia jotka käyvät siellä sitten ominlupineen kirjoittelemassa mitä sattuu. Jos lastasi kiusataan niin siitä täytyy ilmoittaa moderaattoreille tai ylläpitoon. Siitä siis ilmoitetaan eikä jäädä kauhistelemaan ja kirjoitella kauheita juttuja Howrsesta nettiin. Eikö vain? ;)

    • Kokenut howrsessa

      Totta ,howrse on mennyt sellaiseksi,missä haukutaan, puhutaan rumia ja ihmiset puhuvat myös pervoja siellä , eivätkä he yhtään mieti että siellä pelaa myös pieniä lapsia!

    • Haistappa

      Howrsessa ei ole kiusausta, hos on niin miksi kiusaajia ei voi estää? Heistä voi myös tehdä ilmoituksen?!?! TTU mä nauran teille idiooteille. Kertokaa semmonen paikka missä ei koskaan kiusata? Miten niin modet ei oo mitään parhaimpia? Oleppa ite mode niin katotaan

    • HOWRSE ON PARAS

      Ne jotka sanovat että Howrse ei oo hyvä paikka,hankkikaa elämä!

    • s ja m

      hevisaurukset on ihaniiii!!!

    • Howrse pelaaja

      Olen itse howrsessa. Minua ei ole haukuttu eikä kiusattu. Jos joku kiusaa, haukkuu, tai tekee jotain mitä howrsessa ei saisi tehdä siitä pitää ilmoittaa moderaattoreille ja estää lähettäjä. Minun mielestä howrse sopii lapsille ihan hyvin.

      • sarsku03

        mäki oon howres se onmustt hyvä peli paikka.. mikä sunn nimi on howrses?


    • entinen pollenpäällä

      Howrse on mrlkein kuin tehty lapsille!Ettäs tiedätte,Howrsen haukkujat!

    • howrseessa

      Hei AIKUISET! Tässä yksi howrsen pelaaja.Olen lapsi joka on 11v.
      Howrse on paras paikka! Howrsessa haukutaan haukujia!Sitä paitsi ne jotka haukkuu toisia nin poistetaan pelistä!!!.Moderaatorit ovat mukavia ja autavaisia.He valvovat palstoja. JA KAIKILLE HOWRSEN HAUKUJILLE...INHOAN TEITÄ!!!!!!.Jos haluatte otaa yhteytä lähetäkää viesti anna1909 nimiselle pelaajalle howrsessa!!!!!

    • uskokaa pois

      moi olen pelannut yli vuoden howrsessa edes alussa en saanut yhtään haukkumista ja kun pyysin apua minua haukuttua vaan kerrotiin miten se tehtiin
      nyt olen hyvä pelaaja eikä minulle suututa jos sanon ei heoselle jota myydään
      TIEDOKSI HOWRSE ON ERITTÄIN HYVÄ PELI

    • magiamini

      Howrse ob oikeasti hyvä peli. Osaa voidaan läpällä kiusata, kun tekee YLImääräisiä tilejä, ja kohteena on aina ne joilla on vähemmän jp:tä, tai on joku nuori. HOWRSE ON EDELLEEN HYVÄ PELI!
      Ps, magiamini olen siellä ;3

    • Aikuis-pelaaja

      Olen pelannut howrsea jo yli viisi vuotta ja minua ei ole kiusattu eikä haukuttu
      paitsi kerran pyydetty salasanaa. Howrsessa voidaan kiusata ja haukkua mutta niistä pitää ilmoittaa ja estää lähettäjä voi myös ilmoittaa moderaattoreille. Lapseni pelaa howrsessa myös. Moderaattorit ovat turvalliset howrsessa. Miksi jotkun kirjoittelevat täällä joistakin gosuista ja panfuista ne eivät kuulu tänne!

    • Minä vaan

      Itse pelaan howrsea ja ikinä ei ole kiusattu. En ikinä ole huomannnut myöksään kiusaamista. Joten....

      • HowrseFan

        Niin minäkin, eikä minuakaan ole kiusattu! Siellä on PARHAAT MODERAATTORIT! Valitettavasti, "huolestunut henna", olet ihan väärässä..


    • EI KUULU TEILLE!!

      howrsesssa ei ole mitään pahaa muutakun ite pelaajat ei oo pelin vika et siel on jotai roskaamista >.

    • ?

      Mää oon lapsi kohta 12 eikä mua oo kertaankaan kiusattu TAI loukattu . Jos se on huono lapsille miks siinä ei lue ei lapsille

    • Howrse on paras!

      Ai että howrse ei ole hyvä lapsille!? Sehän just ON hyvä lapsille joilla ei ole omaa hevosta ja muutenkin ja jos siellä kiusataan tai haukutaan niin minä en siitä ainakaan välitä, siellä on olemassa musta lista jonne laitetaan pelaajat joilta ei halua enenpää viestejä joten turha niiden lasten on siellä pillittää.

    • Horse in blue sky

      Itse pelaan sitä jo kolmatta vuotta. Olen huomannut siellä kiusaamista ja haukkumista, mutta minua ei ole kiusattu. Ja ei kannata pienimpien sinne mennä. Muuten on mukava peli, ja on paljon mukavaa ja ystävällistä porukkaa (:

      • Horse in blue sky

        Itse olen yhdeksänvuotias, ja en välitä jos joku haukkuu tai kiroilee, olen tottunut siihen. Moderaattorit on todella ystävällisiä ja auttavat parhaansa mukaan kaikessa.


      • howrse3
        Horse in blue sky kirjoitti:

        Itse olen yhdeksänvuotias, ja en välitä jos joku haukkuu tai kiroilee, olen tottunut siihen. Moderaattorit on todella ystävällisiä ja auttavat parhaansa mukaan kaikessa.

        Olen 9-12 vuotias ja olen Howrsessa ei siellä edes kiusata


    • HALOOO !?!

      Jos teijän lapsia on haukuttu niin ei sitä ole ihan noin vain alettu haukkumaan se sun lapses on saattanu haukkua takasi ja jos teijän mielestä toi paikka on paska niin pitäkää se omana tietona ja tehkää tunnukset johonki ikitylsään gosuun !! gosussa sitä vasta sairaaksi tulloo !! Modernaattorit on howsressa parhaimmasta päästä !! Viekää lapsenne vaikka päiväkerhoon !!

    • Hohhoijaa

      Pakko kyllä sanoa että pisti suun nykimään tämä teidän keskustelu. Jos sinua ei ole kiusattu howrsessa, tarkoittaako se, ettei ketään kiusattaisi. Itse olen pelannut howrsea jo yli 400, ja kestän ilmapiiriä vain siksi, koska olen jo vanhempi, ja osaan laittaa asiat toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Jotkut pelaajat ovat pienempiä, eivätkä ymmärrä virtuaalimaailman, ja reaalimaailman eroa, ja hätääntyvät ehkä vain leikillä tarkoitettuihin kettuiluviesteihin. Ja tämäkin on mielipide. Joku pitää howrsesta, joku ei. Itse minun mielestä juuri tämä rahastusyritys on menny vähän yli, mutta pelaan vain itseni vuoksi, joten en välitä siitä mitä muut ovat mieltä minusta, ja pelistäni. HALOO!?!// Suomi on vapaa maa, ja täällä saa ilmaista oman mielipiteensä, älä ota henkilökohtaisesti, jos huolestunut äiti on kirjoittanut tänne mielipiteensä pelistä, josta itse pidät. Älkää, suomalaiset hyvät eläkö pahvilaatikko päässä, vaan olkaa avarakatseisempia. Katsaus jonkun toisen näkökulmaan tekisi teille ihan hyvää :) Itse pitdän howrsesta, mutta ymmärrän täysin vanhempien näkökulmaa, rumaa kielenkäyttöä ja häirikköjä on, mutta missäpä ei olisi? Pyytäkää kaveriksi pelaajaa Essja :)

    • Howrsesta

      se on yleensä niin, että jos tulee ilkeilyviestejä, niistä pitää osatya lähettää viesti moderaattorille. Se on oma syy, jos ei tee mitään sen eteen. Opeta lapsesi käyttämään myös mustaa listaa, johon voit lisätä pelaajan, jolta et enää halua saada viesteja, eli omassa vastuussa, miten kiusataan :)

    • O.M.G

      Minun mielestäni Howrse on tosi hyvä peli, eikä minua ole koskaan siellä haukuttu, eikä minun tuttavianikaan ketkä ovat Howrsessa ja jos on, niin voi estää lähettäjän, ilmoittaa väärinkäytöstä tai kertoa moderaattoreille jotka ovat: unaru okami, Sonatar ja Blinkyli. Olen siellä pelaaja nimeltä O.M.G

    • *babysitter*

      Huolestuneet Vanhemmat! Yleensä se, joka kiusaa, on myös koulukiusaaja. Kiusattu ei silti ole välttämättä ollut kiusaamisen alaisena koulussa. Modetaattorit kyllä toimivat, mutta vain jos niihin ilmoitetaan. Usein viestin lähettäjä on tunnettu koulussa. Voi olla, että lapsi pelkää ilmoittaa siitä kenellekkään, sillä modetaattorit sulkevat tilin välittömästi. Näin ollen kiusaaja tietää, kuka ilmoitti. Jos todella pelkäätte sitä, että lastanne kiusataan, kehotan lukemaan howrseviestit, myös roskapostit.
      KIUSAAMISEN MERKKEJÄ: Eloisasta lapsesta tulee vaisu. Lapsi on mahdollisimman paljon possa kotoa. Kun kysyt kavereista, lapsi mumisee jotain tämän tapaista:
      -ommulla lissu ja se o iha kiva.(nimi on tietysti eri.)
      ITSE OLEN OLLUT HOWRSEKIUSATTU JA HALUAN, ETTÄ KUKAAN EI KOE SITÄ!

    • Howrse Pelaaja !

      Itse olen kohta ollut Howrsessa 2 vuotta, enkä ole huomannut mitään tullaista ! Howrse on juuri sopiva paikka lapsille, varsinkin sillaisille jotka rakastavat hevosia ja ratsastusta. Minulle Howrse on ainoa paikka jossa voin hoitaa hevosia, koska oikeasti en pääse edes ratsastamaan eikä siihen edes ole mahollisuutta. Olen kiitollinen siitä että howrse peli on olemassa !

    • MoniVastaaja

      Howrse EI ole ollenkaan mikään "kiusaamis" ja "kiroilu" paikka vaan hauska ja luotettava heppahullujen peli jossa on säännöt! Jopa ne jotka ovat allergisia hevosille saavat tietoa ja hevosten kanssa pelaamista!

    • entinen pollenpäällä

      Modetkin taisi tulla vaan sillein,että niille vain ilmoitetään näin:
      Sinusta on nyt tullut moderaattori."Moden" pitää huoli ettei howrsessa kiusata.Hyviä "mode-päiviä!"Jos joku mode sattuu käymään tällä sivulla,niin korjaathan virheet?
      Modeillakin on oma elämä,eivätkä he voi 24/7 valvoa?Jos olette sitä mieltä että voi,niin valvokaapas itse koko loppuelämänne!

    • ippuliisa

      Paras howrse ei saa lopettaa mutta multa hujattiin hevosia pelaajat Pippuri123456789 ja rontsu3

    • Howrse on paras!

      Howrse on paras paikka missä voi viettää vapaasti aikaa! En ole ikinä kuullutkaan haukkumis tai jotain kiroilu juttuja! Olen ollut sielä kohta puoli vuotta.

    • !?!

      mulle ei ainakaan ole tullun loukkaamisia eikä mitää minun mielestä howrse on turvallinen

    • "Lukan"

      Jos siellä nyt niin kamalsti haukutaan ja ollaan ilkeitä, kiroillaan niin miksi lapset siellä käyvät? Ilmeisesti he sitten rakastavat sitä peliä. Vaikka sinua haukuttaisiin heppahulluksi ja vaikka miksi lapset jatkavat siellä käymistä. Tietysti haukkumista yritetään välttää, mutta ainahan näitä on, se on vain huonoa tuuria saada sellainen omaan niskaansa... Mutta se ei aina tee vain huonoa. Myönnettäköön ettei maailma ole aina ihan reilu paikka, mutta näin lapset oppivat puolustamaan omaa mielipidettään ja heistä tulee vahvempia tulevaisuuttaan varten. Silloin tietää olevansa heikko, kun antaa tuollaisten lapsellisten kiusaajien iskeä suoraan sydämeen. Täytyy vain astua sen yli puolustamaan itseään ja mielipiteitään mikä sitten onkaan kiinnostuksen kohteena.

    • että näin...

      voi herranjestas ihmiset!! ihan aluksi, pitääkö howrsen "vaaroista" tehdä oikein keskustelu tänne netiiin!? ensin pienten howrselaisten vanhemmat alkaa kertoa, kuinka hirveä paikka howrse on, sen jälkeen howrselaiset tulevat sanomaan, ettei howrsessa ole mitään vikaa... missä maalaisjärki!? itse pelaan howrsessa, eikä minua ole kiusattu, MUTTA en sano, ettei howrsessa kiusata, koska se ei olisi totta... tiedän, että siellä esiintyy kiusaamista, mikä on ikävää :( ihmiset ymmärtäkää, että howrsekin on NETTIPELI, netissä kiusaamista tapahtuu välttämättä... en itse kehuisi howrsen ilmapiiriä, mutta olen siellä kuitenkin niitä vanhempia pelaajia, enkä ota kiusaamista itseeni... ja HALOO!! ihan pakko huomauttaa, että tälläkin foorumilla on aivan hirveästi kiroilua ja haukkumista, siinäpä teille mietittävää... ja mulla oli kyllä joku hieno palopuhe mietittynä, mutta arvatkaapas vaan, että muistanko puoliakaan niistä asioista, mitä mun tänne piti raapustaa... ;)

      • että näin...

        tuohon loppuun piti vielä laittaa, että howrsessa nimellä murmeli, pyydä rohkeasti kaveriksi... :)


      • howrse3
        että näin... kirjoitti:

        tuohon loppuun piti vielä laittaa, että howrsessa nimellä murmeli, pyydä rohkeasti kaveriksi... :)

        se on hyvä juttu


    • 12weetyttö

      Hei, minä taas joka laittoi siitä että minua on kiusattu....No howrse on todella hyvä peli ja tälleen,mutta siellä on myös juuri tälläisia minun tapaisia tilanteita,mutta ei niitä tapahdu kuin joillekkin 1 kahdestasadasta :) Ja suosittelen howrsen pelaamista,jos tulee joku tuollainen niin kuin minulla niin etiäppäin vuan...Ilmoitus poliisille kunnianloukkauksesta ja he hoitavat asian huolella.Tämän jälkeen voit vain jatkaa pelaamistasi :D Olen onnekas howrsen pelaaja,mutta kiusaamista en salli :/

    • vihainen3

      Minä olen howrsessa ja yksi Cecci11 varasti hevoseni!

      • howrse3

        Miten


      • vihainen3
        howrse3 kirjoitti:

        Miten

        vaihdoin hänen kanssaan hepan ja hän ei entanut tavaroita,valitin pelaajasta ja menetin karma pisteen.TODELLA PASKA PAIKKA HOWRSE ,KUN NE PITÄJÄT EI TEE MITÄÄN SEN ETEEN ETTÄ EI ENÄÄ KIUSATA


      • hello8

        munki hevonen on varastettu


    • howrselainen

      Jos haluatte Howrseen, se on oma päätöksennne. Kaikkialla on häiriköitä, myös oikeassa elämässä. Jos sinua kiusataan siellä, ilmoita moderaattorille, tai jos et kestä kiusausta, poista tilisi! Ne on just parhaita modeja. Joku oli väittänny, et Howrsen modet on huonoi, et tod. oo! Mun mielestä Howrse on tosi hyvä paikka, suosittelen KAIKEN ikäisille ihmisille =)

    • howrsepeluri69

      meidän lapset kiusaa tästälähin teidän lapsianne ja polttaa virtuaali hevosenne tuhkaksi (:

      • howrse3

        nii varmaa


    • sekopää02

      Howrse on just paras! Mä oon siellä, eikä mun ketään kaveria eikä mua oo haukuttu.
      Entäs joku facebook? Siellä taas pyörii just jotain huumehörhöjä ja te jotkut annatte alle 12vuotiaitten lastennekin mennä sinne. Howrse on ihana paikka jossa kasvatetaan hevosia. Jos vaikka nyt ''Perttiä''[; D] haukuttais siellä, se saattais johtua ihan vaan siitä, että ''Pertti'' on tehny jotain sääntöjenvastaista. Howrsessa on tosi hyvät modet muutenkin! Mist sä tänkin aiheen repäsit? : 0

      • howrse3

        ei muakaan oo haukuttu ja howrse on hyvä paikka


    • HOWRSE ON PARAS

      Howrse EI TODELLAKAAN ole tuollainen paikka. Olen itse ollut mukana monta vuotta, enkä ole tuollaiseen törmännyt. Siellä ei kiusata/haukuta alottelijoita. Veikkaisin, että oma kakarasi on hölmöillyt

      • howrse3

        te kaikki jotka väitätte että teidän kakaroita on kiusattu niin te ootte varmaan itse ne kiusaajat. Howrsessa ei kiusata ketään ja siellä on kivaa. Kaikki Howrsessa olevat ovat ystävällisiä. Voisitte vähän miettiä mitä laitatte Howrsesta. Hevoset ja varsat on kivoja joten ei teijän tervii haukku Howrsea huonoks.


      • Surkea peli
        howrse3 kirjoitti:

        te kaikki jotka väitätte että teidän kakaroita on kiusattu niin te ootte varmaan itse ne kiusaajat. Howrsessa ei kiusata ketään ja siellä on kivaa. Kaikki Howrsessa olevat ovat ystävällisiä. Voisitte vähän miettiä mitä laitatte Howrsesta. Hevoset ja varsat on kivoja joten ei teijän tervii haukku Howrsea huonoks.

        VALEHTELIJA KAIKISSA NETTIPELEISSÄ LAPSIA KIUSATAAN*: SAATAnan mulkero SAATANANA HOMO ES JONNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT PASKA JOS PELAAT HOWRSEA


    • RonskuJjau

      Howrsessa on nykyään valvojia jotka valvovat että toinen ei loukkaa tai kiroile! Jos joku pelaaja kiusaa voi ilmoittaa valvojille kiusaajista! ( Pelaan itse välillä ). Jos joku kiusaa pystyy laittamaan mustalle listalle niin tämä kiusaaja ei voi lähettää sinulle viestejä, ostaa hevosiasi tai vastata kysymyksiisi. Nimimerkki on sama kuin Howrsessa ;))

    • Murh for you

      Lapsia ei todellakaan haukuta Howrsessa, sillä kiroilemisesta, loukkaamisesta, kiusaamisesta tai karkeasta kielenkäytöstä seuraa tilin poisto. Tunnen ERITTÄIN HYVIN Howrsen säännöt, Olen ollut siellä 2 vuotta! Ja modet on tosi hyviä, niissä ei ole valittamisen varaa!!!

      • surullinen3

        Olen surullinen Howrsen takia hevoseni varastettiin ja kun valitin pelaajasta menetin karmapisteen, aion poistua Howrsesta t.Kissafani1


    • hubbahabbo8

      ai ***** ku särkee te mutsit jotka haukkuu howrsea!

    • koira

      Hei minun lastani kiusataan aina ja howrsessa on huonoa kielen käyttöä!Tosi törkeää että ylläpidossa ei huolehdita ollenkaan mistään peli ei sovellu alle 18 vuotiaille!

    • huolehtiva vanhempi

      tuolla paljon parempia ja opettavaisempia pelejä lapsille.
      sivulla on myös hyviä kielten opettelu pelejä esim. englannin opetteluun.

      http://freeleaguecodes.com/ref/

      • hello8

        ei kiinnosta hevoset on parhaita


    • Kakara XD

      oon howrsessa garnier ja musta siellä ei oo mitään väärää, ja oon vast 10 w kakara !!!!!!!!

    • Aikuispelaaja

      Täällä on valitettu siitä, että howrse ei sovi lapsille. Silti suurin osa näistä sääntöjen rikkojista, kiroilijoista ja tilivarkaista on itse lapsia. Olen itse aikuispelaaja ja päivystän vapaaehtoisesti ja kenenkään pyytämättä keskustelupalstoilla, vastailen aloittelijoiden kysymyksiin ja autan parhaani mukaan.

      Howrse on kuin täyteen ahdettu päiväkodin piha, jota muutama silloin tällöin paikalla oleva tarhatäti vahtii. Nämä kiusaajat ja huijarit tietävät sen ja koska Teidän Lapsenne eivät tiedä, keneen kannattaa luottaa ja miten milloinkin pitää toimia, on seurauksena kaaos (he eivät lue sääntöjä, ohjeita eivätkä suosituksia jne., uhmaikäisten pätemisen tarve ja kyvyttömyys sulkea silmiä tai korvia sellaiselta, mistä ei saisi välittää, uskominen ihan mahdottomiin lupauksiin). Kolmen valtuutetun moderaattorin resurssit eivät yksinkertaisesti riitä sellaisen paikan valvomiseen, jossa on kymmeniätuhansia pelaajia, suurin osa nimenomaan näitä 9-14-vuotiaita koululaisia.

    • I love you howrse

      Jos siellä kiusataan pitää estää se käyttäjä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jos howrse lopetetaan kokonaan nii Peet sen tekiälle!

    • huhu78

      Howrse on ihan paras paikka!!! Älkää haukkuko sitä jos ette ole edes pelanneet.

    • Fiksumpi kuin muut

      Lopettakaa toi Howrsessa ei haukuta,kiusata eikä muutenkaan vähäksytä muita!
      Esim.minä olen howrsessa ollut
      jo 386 päivää eikä minua ole haukuttu!

      • Fiksumpi kuin muut

        Mä näytän teille ne turvalliset pelipaikat!!


    • TAJUTKAA JO!

      HOWRSE ON PARAS EI SIIT SAA PUHUU NOIN OON 9V RÄÄPÄLE JA RAKASTAN HOWRSEE JA ZOOMUMBAA!!!!!!!!!! VITTU VITTU OOTTE TYHMII PELATKAA HOWRSEE OON GARNIER SIEL JA MUL ON IHA SIKANA JÄSENYYSPÄIVII! EIKU EI SIKANA VAA VITUSTI...

    • Heponika

      Olen itse howrsessa, ja en ole koskaan kohdannut varsinaista kiusauta. Sitäpaitsi moderaattorit ovat oikein päteviä, jos joku lähettää typerän tai loukkaavan aiheen tai kiusaa toista, pelitili poistetaan välittömästi, kuten myös tyhmät viestit. Olen kohdannut pientä nälvimistä, mutta kaikki tietävät että nämä ovat vain typeriä pelaajia jotka kerjäävät huomiota. Howrse cafessa ( keskustelupaikka, kuten chat howrsessa) en ole koskaan kohdannut MITÄÄN loukkaavaa, ja ihmiset siellä ovat oikein mukavia ja ystävällisiä toisilleen. Turha valittaa, kokeilkaa itse howrsea!

    • River Prime

      Siis sehän on ihan vaan normaalia, harmillista kylläkin, että ihmisiä haukutaan, joko suoraan tai vähintään seläntakana. Onhan niitä uhkailu viestejä siellä tullut kuten "Katohan kenen varpaille pompit" tai vastaavia, mutta usein tällaiset viestit ovat vain väärinkäsityksiä ja suurimman osan niistä saa sovittua rauhallisella asenteella. Ei siis ainakaan helpota se, että menet takaisin haukkumaan, vaan selvitä aina miksi toinen on vimmoisaan ja sovi asia. Jos ei toimi niin muuttaa asian vain virallliseen sävyyn ja toteaa virallisesti, että asiahan nyt vain sattuua olemaan näin.
      Kyllä niitä idiootteija löytyy, mutta usein niistä selviää rauhallisella ja virallisella asenteella. Se on ainakin itse erinomaiseksi keinoksi todettu :)

    • Howrsetyyppi

      Mä oon ollu howrses jo vuaden eikä siellä ees haukuta. Sitä paitsi se on oma vika jos ei ilmota. Sitä paitsi kannattaako ottaa todesta? Älä välitä nii se loppuu.(ilmoita jos on pahaa) Howrse is best for ever!

    • Reetan äiti

      Minusta on ihan kauheaa, kun kuulee oman lapsen jouduttua haukkumisen kohteeksi. Sanoin lapselleni, Reetalle, teeä lopettaisi Howrsen pelaamisen.

    • RinnajaKeishafani

      Minä olen pelannut howrsea jo 354 päivää ja minua ei ole haukuttu (koska en välitä serkustani) ikinä HOWRSE ON PARAS! Minä olen howrsessa Papuliini ja minut saa pyytää kamuksi :DD

    • :-)

      Olen ollut Howrsessa 421 päivää! Ei kertaakaan haukuttu tai kiusattu tai edes huijattu!! Ja kyllä ihan yhtä hyvin muissakin paikoissa voi joku haukkua toista, ei vaan Howrsessa!! Puhukaa ennemmin vaikka Habosta! Se se pahempi paikka on!! ;(! Oon Howrsessa Heppakiwa pyytäkää kamuks ! (:

    • Pelaaja...

      Terve! Howrsessa en ole huomannut mitään henkistä väkivaltaa. Ainoastaan joskus olen huomannut hevosten huijausta, mutta se on pientä. Ajattelitko ollenkaan, että jos henkilö on ollut ilkeä, mitä oma lapsesi on hänelle sanonut? Eihän kukaan muuten vaan kiroile! Howrse on turvallinen ja hauska peli, ja jos siellä on tehnyt pahaa ja jää kiinni, niin siitä rangaistaan tavalla tai toisella!

    • howrse2

      Howrse on mielestäni hyvä paikka toisin kuin gosupermodel.Minut poistettin monien kaverilistalta vain siksi koska minulla ei ollut niin hienoja vaatteita ja en tiennyt silloin vielä gosusta oikein mitään.Howrse on mielestäni paljon hauskempi paikka ja jos haukkumaviestejä tulee pitää itse osata ilmoittaa moderaattoreille.


      (Olen howrsessa titta10.)

    • Putte 112

      Olen itse ollut Howrsessa 72 päivää paikka on hyvä. Minua tai siskoani ei ole haukuttu tai kiusattu. Pelaan howrsessa tosi innokaasti siksi minulla on noin 23 hevosta. Nimeni siellä on Putte 112.

    • Howrsen pelaaja

      inä olen 13-vuotias pelaaja. Olen pelannut Howrsea kohta vuoden. inua ei ole Howrsessa haukuttu kertaakaan. inusta Howrse on oikein hyvä lapsille.

      • kakkakake

        Oon pelannu 1243 jäsenyys päivää ja sitten poistin. Eikä kertaakaan kiusattu


    • mul on 100%irlanninc

      oon howrsessa ja se on MAAILMAN PARAS pelipaikka!
      Oon siel garnier, et vittu ku ootte tyhmii ja haukutte vaikka ette ees oo siel. Ja ne ketkä haukkuu nii lopettaa sen pelaamisen!
      Muuten mulla on 100% irlannincob!

    • Noratyttö

      12v howrsen pelaaja
      Olen pelannut howrsessa yli kolme vuotta enkä ole huomannut yhtään kiusaamista. Joskus huijausviestejä on tullut, mutta nekin pelaajat voi laittaa mustalle listalle.
      Paljon kavereitani on myös howrsessa, eikä ketään heistä ole kiusattu. Howsre on mielestäni hyvä pelipaikka, siellä ei tarvitse käydä päivittäin, ja kiusaajat/häiriköijät poistetaan pelistä. Rumista viesteistä tai hevosten nimistä voi raportoida ylläpidolle.
      Esimerkiksi gosussa haukutaan muita reilusti enemmän kuin howrsessa. Olen ennen ollut gosussa, ja siellä olen huomannut paljon enemmän kiusaamista/huijaamista kuin howrsessa.

    • howrse!

      olen 12 ja olen tälläkin hetkellä sisäänkirjautuneena howrseen ei pikkusikoakaan oo kiusattu eikä naapurin 6 vuotiasta jotka kans on siel. ei oo tullu myöskään laajassa kaveri piirissä (jotka pelaa howsea) kiusaamista netissä

      • Heppaystävä

        Hyvät ihmiset! Te puhutte Howrsessa kiusaamisesta ja haukkumisesta, mutta haukutte täällä toinen toisianne! Onko järkevää!?

        No jo, olen itse nyt kirjautuneena ja olen pelannut nyt 5 vuotta, eikä ole tullut mitään haukkuja tai muuta. Sitä paitsi, netissä siitä ei voi välttyä oli sitten millä sivustolla vaan.


    • Howrse....

      Ei howrsessa kiusata tai haukuta, jos ei itse ala toisia kiusaamaan.Jos siellä kiusataan siitä voi ilmoittaa valvojille.
      Opetelkaa käyttämääm Howrse!!!

    • ILOVEYOUHOWRSE

      huolestunu henna jos lapsesi on niin nössö lopeta howrsen pelaaminen! jäikö jottai epä selväks?? niille joiden mielestä howrse pitäs lopettaa: AATELKAA JOS ITTE OLISITTE VAIVALLA LUONU NETTIPELIN JA JOTKUT ALKAS HAUKKUU SITÄ!
      TUNTUS VARMAA KIVALTA?! joten leipä läpi kiinni.

    • hello8

      pidä lättyskii

    • miia4

      Oon pelannut jos kauan howrsea ja monilla tyypillä nytten on kuitenkin vaan yksi ja mua ei oo ikinä haukuttu ja huijattu!

    • NotMyName

      No hei jos jossain Howrsessa muka haukutaan(olen kokeillut peliä) niin mietitään jotain Transformiceä. Suomalaisia aika paljon muttei suomiserveriä eikä suomenkielisiä modeja= taukoamatonta morkkaamista aloittelijoille ja muillekkin, mikä karkottaa usein uudet tulokkaat. Niin mitä Howrsesta!! Siellä sentään yritetään löytää ja poistaa kiusaajat~

    • henna huolestunut

      Minun mielestä Howrsessa ei ole kirosanoja ja loukkauksia. Ei varsinkaan jos ei pyydä ketään epäilyttävää ystäväksi. Jotenka ei syytä huoleen. Katso vain ettei lapsesi pyydä ketään tuntematonta ystäväksi. Onhan kyllä ihan hyvä katsoa välillä mitä lapsi tekee, tai edes kysyä. Meillä ei ainakaan ole koskaan sattunut mitään. Antakaa lapsen pelata ilman huolta, sehän lisää ongelmia jos koko aika tuijottaa! :)

    • mikkomatti4

      myötähäpeää kaikille ketkä on ikinä pelannut tai tulee pelaamaan Howrse peliä.
      ihan oikeasti ei p*****e

    • YouOnlyLiveOnce

      Mielestäni Howrse on ihan hyvä paikka lapsille (ja aikuisille). Jos joku sattuu haukkumaan ym, niin sitä vartenhan ovat esimerkiksi musta lista ja karma, jota voi tarvittaessa laskea. Ja tietenkin moderaattorit / ylläpito. Heille kannattaa ilmoittaa asiasta, ihan päteviä ovat!
      En kyllä ole törmännyt vastaavaan tilanteeseen kertaakaan. Monissa muissa pelipaikoissa kiroillaan ja haukutaan huomattavasti enemmän, kuin Howrsessa.
      Minusta aihe on melko turha. Mielipideasioista kun ei oikein voi kiistellä.

    • cecilia999

      kaikilla sivustoilla esiintyy jonkinlaista kiusaamista ja haukkumista, howrsessa tosin melko vähän, oon ollu howrsen pelaaja pitkään, tiedän kyllä... howrsessa ei myöskään ulkopuolinen näe, oletko lapsi vai aikuinen ellet sitä siellä sivullas toitota.ja jos lapsi ei kestä pientä mahdollista nälvimistä, niin sääliks käy koulukiusaaminen odottaa...

      • Tyttö joka vihaa howrsea

        Howrse on ihan surkea peli aivan syvältä ihan surkea p aska p aska p aska peli aargh voi v ittu mikä epäonnistuminen!


    • Minä vain

      Olen ollut jo monta vuotta howrsessa enkä ole kuullut että ketään kiusattaisiin! Howrsessa on hyvät mahdollisuudet ilmoittaa esim. kiusaamisesta ja huijaamisesta
      Ja neuvoja voi kysyä jos pelaa asiallisesti ja on hevoskaupoissa luotettava eikä itse kiusaa ketään Niin ei tule kiusatuksi

    • Vituttaa sun jutut!!

      MODET PARHAITA VARSINKI BLIGYLI OON SIEL GARNIER!!

    • craftaaja

      Tässä on hyvä ehdotus ostakaa minecraft tai ladatkaa sen ilmaisversio! Todella hyvä peli kannattaa kokeilla :D

      • Täydellinen??????

        Howrse on hyvä paikka siellä on myös häiriköitä mutta jos se noin paljon haittaa niin saa siitä puhua modeille


      • hevosfani16
        Täydellinen?????? kirjoitti:

        Howrse on hyvä paikka siellä on myös häiriköitä mutta jos se noin paljon haittaa niin saa siitä puhua modeille

        Jos ei lapsesi kestä niin lopatkoon! Oon ollu howrses jonki aikaa & mua ei OO HAUKKUTTU kertaakaan!! Mun kaveri on gosus ja sen sähköpösti on ihan täynnä ROSKAA!!!!


    • paskaperse2

      Howrse on ihana ja gosumodel on vähä ällö kun siel on kaikkii tissei ja muuta tyhmää.

    • 10 vuotias

      Joo Meijän luokkalaiset tulee kouluu valittaan et niitä kiusataan siel howrses ihan paska housu se kiusaaja

    • Terse!

      Piskiläinen on PASKIAINEN! se haukku mua nartuks ja huoraks howrses!
      Piskiläisen äiti! ota se puheeks ipanas kaa!! Nimimerkkini on muussi !!
      Se vitun paskiainen oikeesti haukku mua huoraks ja nartuks ja sanoi et myyn itteäni jossain saatanan kadulla! -.-

    • Howrseni

      Tuo on totta... ;( Olen itse howrsessa, ja olen tavannut näitä tyyppejä, mutta en ole ottanut opikseni. (olen yli 9v, alle 15v) Howrsesta yritetään kokoajan poistaa näitä häiriötekijöitä, ja jos he rikkovat pahasti sääntöjä, heidän pelitilinsä suljetaan.

      Pahoittelen asiaa, mutta en kuitenkaan kieltäisi lasten pelaamisen howrsessa, kunhan he eivät ota opikseen tai välitä. ;)

      Käyttehän sivuillani http://howrseni.suntuubi.com, kiitos!

    • Howrsen fanittaja

      Howrsessa ei haukuta eikä kiroilla, mäki oon howrseen ja se on paras paikka. Jos sun lasta on haukuttu, nii saattaa olla että se on ite aiheuttanut sen. :/

      • fdsb xokbv

        Eipä.. ja ettekö tajua; PIENILLE VOI TULLA TOOOOOOSI PAHA MIELI!! NIIN ETTÄ..


      • I LOVE HOWRSE

        Ei howrses kiroilla! Se on maailman ihanin nettipaikka!


    • Aikuispelllaaja ^^

      En tiedä, miksi edes vaivaudun vastaamaan, mutta eikö tästä aiheesta ole "pölisty" jo tarpeeksi? Kaikilla pelisivustoilla on niitä uuvatteja, jotka eivät osaa käyttäytyä. Anonyyminä kun on niin mukavaa alkaa herjata toisia ja huijata, kun kukaan ei tiedä oikeaa henkilöllisyyttä. Hohhoijakkaa. Onneksi on moderaattorit.

      Hauskoja pelihetkiä kaikille Howrselaisille! Itse olen vielä ihan noobi ja nyt on vasta 7. päivä meneillään. :)

    • joku...

      Howrse on hyvä paikka!!!!

      Gosu lyttyyn vessanpyttyyn vedetään alas howrse on paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • tuntematon5

      ei siellä kiusata tai haukuta ketään!!! howrse is best!

    • Howrsessa ei kiusata

      Ettekö tajua että modet ovat hyviä eivätkä huonoja-.-J minua ei ole haukuttu kertaakaan jos lapsianne haukutaan nii oma on niitten ongelma.Laittakaa lapset sitten jonnekkin muuhun netti paikaan jos on valittamisen varaa.

    • unaru okami

      Juu, no kiitos paljon, tuo kyllä loukkasi vähän etteivät moderaattorit ole mitäin parhaita. Yritämme tehdä parhaamme mukaan Howrsesta mukavan pelipaikan.

      ~unaru okami

    • LoL huolestunu henna

      Howrse on nykyään muuttunut paikka. Ja jos sinusta se on huono paikka älä anna lapsesi pelata.

    • howrse is best

      oo hiljaa ehkä sun lastas kiusataan ku se ei osaa käyttäytyy

    • Howrsen Pelaaja

      Kröhmmm....
      Itse olen ollut howrsessa kauan aikaa ja en itse ole törmännyt yhteenkään haukkumiseen/kiusaamiseen. Ja jos näitä "ilmenee" niin ne ovat toden näköisesti vain häiriötekijöitä, jotka eivät ymmärrä kaikkia asioita. Minun mielipiteeni on; Howrse on hyvä kaikille, joita se kiinnostaa.

      ~Kiitos, kumarrus ja suosittelen howrsea... c: ♥

      • Howrsen Pelaaja

        Ja lisään vielä, että jos koette howrsen vaaraksi lapsillenne, niin laittakaa lapset pelaamaan jotain mikä on 3, koska aikamoinen ongelma on jos ei kestä sitä, että jotkut virtuaalipellet haukkuu omia lapsiaan leikillään/tyhmyydestään. Howrsen modet auttavat ja ovat hyviä modeina. Howrsen modet on parhaita. :3 ♥


    • Howrse Kiusattu :(

      Niimpä, mä oon 10 -vuotias, ja kun etin howrsee, ja olin äsken menos poistaa kun mua oli haukuttu, nii näin tän. Oikeesti.. mä en kestä!! Siellä ei yhtään voida jättää rauhaan, mä olin kertonu modeille, mutta ne eivät välittäneet yhtään!!

      • Nössö pelatkaa peliä 2+

        Hohhoi Howrse kiusattu! Järkeekö poistaa tollasen pikkujutun takia. Ihan varmasti haukkujaltas on poistettu karmaa. 2 pelit taitaa olla parempia sulle! Laita mustalle listalle jos nii häiritsee tai laitta vaikka Ow:lle viestii jos et muuta keksi!!!!!!!!!!!! Säälipullaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Howrse-aikuinen

      Joka nettipelissä on ja tulee olemaan aina se muutama mätä omena... Näin se vaan on, ei kaikki ihmiset oo kivoja. :( Siitä huolimatta voi pelata, kunhan muistaa pitää huolta omasta turvallisuudestaan ja osaa itse käyttäytyä hyvin.

      Jotkut valitettavasti huijaa ja toiset perustaa tilin vain spämmätäkseen.
      Älkää uskoko ihan kaikkea ja ilmoittakaa väärinkäytöksistä.

      Btw, Howrsen ikäraja on käsittääkseni 7 v.

      Hauskaa peliä kaikille!

    • Ei tuohtunut

      No, hyvä teidän on puhua, kun ette edes tiedä mitä Howrsessa tapahtuu. Voihan lapsennekin olla se "kiusaaja". Howrse on paras ja moderaattorit yrittävät parhaansa, mutta maailmahan on täynnä "kiusaajia". :)
      Pelaan kyllä itse howrsessa ja on kyllä tullut kiusaamisia vastaan. Suurin osa on kuitenkin netin ulkopuolella alkaneesta riidasta/kiusaamisesta. Rekistöröikää itsenne howrseen ja katosokaa kun teitä "kiusataan". Kyllä tälläkin sivustolla varmastikkin esiintyy kiusaamista!

      Kiitos, ja rauhaa Howrselle!

    • Howrsessa myös...

      Howrsea ei saa lopettaa!

      Kyllähän siellä joskus ilmaantuu sopimattomia aiheita ja viestejä mutta moderaattorit tekevät parhaansa estääkseen ne. Sitä paitsi viestin lähettäjän voit laittaa mustalle listalle, ja jos sinua tai tytärtäsi on kiusattu niin voit kyllä ilmoittaa siitä. Jos lähetät turhan viestin pelaamis tai tapahtuma palstalle siitä kyllä yleensä ilmoitetaan asiallisesti. Jos tilisi varastetaan viestillä niin olisi kannattanut lukea ensin aihe " Älä anna salasanaasi kellekkään "

      Howrsen pitää kestää ikuisesti!

    • Howrsen pelaaja

      Olen ollut howrsen pelaaja 118 päivää, eikä siellä noin vaan haukuta!!! Ja jos haukutaan, niin olen aina ilmoittanut siittä ylläpitäjille.

    • Nandoora

      Olen itse howrsen pelaaja eikä minua ole koskaan kiusattu tai mitään muutakaan sellaista. Minä olen ollut moneen otteeseen howrsessa, pelasin ensimmäisen kerran kun olin 5-vuotta(alussa olin äidin kanssa) ja nyt olen lähes 13-vuotta.Enkä ole kuullut kavereittenkaan sanovan että heitäkään olisi kiusattu. Tietenkin on ollut jotain pientä leikki mielistä luokkakavereiden kanssa. Olen muuten howrsessa Nandoora niminen. Pyytäkää toki kaveriksi.XD

    • Tietäjä

      Mun lapsi on ollut jo vaikka kuinka kauan ollut howressa ja siellä ei todellakaan haukuta ja kiroilla se on sopiva paikka lapsille

    • Lakirakas

      Nyt olet pahasti väärässä! Ei sielä ketään haukuta!sitä paitsi siinä voi ilmoittaa ylläpitäjälle et haukuttiin!ja ne auttaa!melkein kaikki mun kaverit pelaa eikä ketään oo haukuttu!!!!!!nimimerkki on sama kun howrse käyttäjänimi.

    • sanonpa vaan

      ei haukuta !Käykää gosupermodelissa sieellä vasta kiusataan!oon molemmissa ja mun nimi on niissä molemmissa f668 ja sanonpa vaan että mua eikä ketään mun kamuu oo kiusattu muuta kuin eri mielisyyksien takia (jota tapahtuu joka paikassa)Eikä maailma siihen kaadu

    • ent howrse fani

      Minun tililleni murtauduttiin ei kannata pelata howrsea!

    • Kokenut pelaaja

      nää on perättömii huhuja. Itse olen ollu yli 2 vuotta howrsessa, ja ikinä en oo nähny muuta kun kiistelyä jostain turhista asioista.

    • BARRE_howrse

      Howrse on paikka joka on auttanut kun ei oo saanut pitää omaa hevosta eikä ratsastaa :(


      Onn howrsessa BARRE

    • JOKU JOTA LOUKATTIIN

      MINÄ olen howrsessa! Siellä on hyvät modedaattorin, ja kiroilijat saavat rangaistuksen eivätkä voi enää pelata! "Rakastan" tuota peliä ja muuten, siellä on myös aikuisia, kysy heiltä.

    • Howrsen pelaaja

      Ehkä ei myöskään kannata vetää hernettä nenään ihan kaikesta. Tuskinpa on olemassa sellaista nettiyhteisöä, josta kiusaaminen ja kiroilu aivan kokonaan olisi saatu kitkettyä pois. Ja eihän se ole pelin vika, se modetaattorien "huonous". Ehkä modetaattoriksi ei vain ole halunnut ryhtyä kukaan oikeasti "hyvä" modetaattori? Itse olen ollut kyseisessä pelissä jo vaikka kuinka kauan, enkä koskaan ole kuullut mistään tuollaisesta.

    • Mää vaan

      Mua o huijattu howrses mut ei siä ketään sentään haukuta!

      • howrse3

        Howrse on muutenkin hyvä paikka et ei tarvii vetää kauheita kilareita...


    • Howrse-fani

      Olen ollut Howrsessa rekisteröityneenä 2 vuotta - tällä hetkellä 511 jäsenyyspäivää - ja minua on kiusattu sen verran, että joku on lähettänyt 'olet tyhmä' tai vastaavaa. Ja mustalle listalle vaan niin ei mitään ongelmaa enää. Ei ollut kovin loukkaavaa. Ja Howrsessa on mielestäni aika tiukat säännöt eikä esim. Keskustelupalstoille voi kirjoitella mitä tahansa. Ja kyllä, joidenkin mielestä on hauskaa kiroilla siellä, mutta siitäkin aina ilmoitetaan. Suosittelen tuota peliä kaiken ikäisille :D

    • Kirjoittelenpa

      Olen ollut Howrsen pelaaja jo jonkin aikaa, mutta en ole koskaan kokenut mitään tuollaista. Sitä vastoin olen saanut siellä paljon myönteistä palautetta muilta pelaajilta, vaikkei minulla ole hienoja hevosia tai Pegasus-tiliä j.n.e. Pelistä voi keskustella sellaistenkin ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole muuta yhteistä. Howrsen ongelmat ovatkin usein maksullisissa passeissa tai pelin yksitoikkoisuudessa, eivät haukkumissa. Moderaattoreissakaan ei ole ollut mitään valittamista ja heidän haukkumiseensa tarvittaisiin joitain perusteita. Myönnetään, kaikilla nettisivuilla on aina hieman haukumista, mutta Howrsessa suurin osa siitä on saatu kitkettyä rangaistuksien avulla.

      Lisäksi haluaisin kysyä, miksi käytit tekstissäsi sanaa yleensä, vaikkei sinulle selkeästi ole minkäänlaista kattavaa omakohtaista kokemusta pelistä. Ja haluaisin lisätä vielä - pelaan Howrsea, vaikka en ratsasta tai ole hevosten kanssa missään tekemisissä. Howrsea pelaavat siis muutkin kuin heppahullut ja pelin tarkoitus ei ole haukkuminen ja kiroilu.

      Tämäkin teksti haiskahti suuresti provosoinnilta, ei kunnolliselta keskustelunaloitukselta.

    • Howrsessa...

      ...ei omasta mielestäni esiinny mitenkään erityisen paljon nettikiusaamista. Huono asia siellä on mielestäni se, että keskustelupalstoille kirjoitellaan roskaviestejä, ja viestiketjuja, jotka joskus sisältävät epäasiallista sisältöä. Toki moderaattorit poistavat tämäntapaiset viestit heti ensi tilassa, mutta ei heilläkään ole koko päivää aikaa istua tietokoneen ääressä tarkkailemassa viestiroorumin asiallisuutta. Tässä asiassa en haukkuisi Howrsen moderaattoreita mitenkään "huonoiksi". Kyllä he asiansa osaavat hoitaa.
      Toinen ikävä asia Howrsessa on mielestäni se, että toisten viesteihin saatetaan kommentoida hyvinkin epäystävälliseen sävyyn. Jos aloittelijat ja uudet pelaajat kirjoittavat palstalle viestin, joka ei aivan juuri sille palstalle kuulu, muut pelaajat ovat heti kommentoimassa tylysti: "Ei kuulu tänne."
      Varsinkin nuoremmat pelaajat saattavat harmistua tästä, ja pahoittaa mielensä.
      Kiusaamista, kiroilemista ja huijaamista on kaikkialla netissä. Itse en kohdistaisi näitä syytöksiä juuri, ja ainoastaan Howrseen. Siltä on mahdotonta välttyä, sillä aina on niitä, jotka kiusaavat ja loukkaavat netissä.

    • reetu34new

      Tämä ketju on jo varmaa 20x asiattomampi kuin Howrse!Jos ei kelpaa menkää Panfuun!"Oma tyttäreni on Howrsessa (nim.merk. piskiläinen). Häntä on kanssa haukuttu ja kohdeltu kuin ilmaa. Toivonkin että Howrse loppettaisi, kiitos."-Piskiläinen vstasi:"Ei ole totta. Tiedän tuon tekstin. Kuka ikinä onkaan noin kirjoittanut ei ole kukaan tuntemani."

    • 700 päivää pelannut

      Itse olen nyt pelannut 700 päivää Suomen versiossa, ja vasta pari päivää sitten sain ensimmäisen haukkumaviestin. Ilmoitin siitä, ja kyseinen pelaaja sai rangaistuksen jo parissa tunnissa. Että hyvin vähänlaisesti on tuota haukkumista ja kiusaamista, ja jos vain sen ilmoituksen tekee, asia hoidetaan nopeasti. Näille palstoille jostain syystä kasautuvat vain ne, jotka ovat tällaista kokeneet.
      Ja on totta, että Owlient yrittää saada pelaajat ostamaan passeja, mutta hei, kertokaa yksikin yritys, jonka tavoitteena ei ole tuottaa rahaa? Se kuuluu asiaan, ei niitä passeja tosiaankaan ole mikään pakko ostaa, hyvin pärjää ilmankin.
      Howrsessa on myös hyvät moderaattorit, jotka yrittävät parhaansa Howrsen siistinä pitämisessä. Ainoa ongelma on, että heitä on liian vähän. Ihmisillä kun on muutakin elämää...

      Ja jos ihan oikeasti haluaa lapsensa välttyvän nettikiusaamiselta, ratkaisu on yksinkertainen ja vaihtoehtoja on tasan se yksi: netti pois talosta. Nuorempana pelasin itse esim. aapelissa, ja siellä sai melkein päivittäin kokea ahdistelua jne. Tämän palstan aloittajalta voisin kysyä, että haluatko sulkea Youtuben? Siellä on sotavideoita, videoita kaltoin kohdelluista eläimistä tms. Mietitkö kuinka paljon tämä saataa traumatisoida lasta?

      -Kiitos, olen puhunut-

    • make ja elliss

      keksitkö sellaisen paikan jossa ei haukuta tai kiusata tai käytetä asiatonta kieltä?et

      • ....

        Olen samaa mieltä, sanopaaka minulle yksikin paikka jossa ei olla kiusattu kertaakaan tai puhuttu asiattomasti!
        Howrse on hyvä paikka jos on itsekin hyvä. Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa.
        Horse on ollut hyvä vastine kun ei omaa hevosta ole, vaikka se ei ole niin juurta jaksaen todenmukainen silti pystyn pitämään sen avulla yhteyttä kavereihini.
        GOSU ei ole yhtään hyvä paikka lapselle. Tulin kerran kotiin ja näin pikkusiskoni itkemässä sohvalla. Kysyin että mikä hänellä on. Hän vastasi että eka joku random tyyppi oli tullut haukkumaan häntä sitten hänen tilinsä oli hakkeroitu ja poistettu.
        Lohdun hän sai howrse pelistä, nyt on taas yksi heppahullu lisää!


    • Ctacy

      Howrsessa ei haukuta muita jos se joku "kohde" ei ole käynyt palstoilla aukomassa päätään tai haukkumassa itse muita. Howrsen MODERAATTOIREITA ei saa HAUKKUA sillä he yrittävät hoitaa asioita howrsen hyväksi aina kun voivat.

      Passeja ei ole kenenkään pakko ostaa, arvonnasta ja muista tapahtumista niitä saa ilmaiseksi melkein aina, suunnilleen 2kertaa kuussa. Tapahtumatkaan eivät ole pakollisia.

      Sen lisäksi Howrsessa on tarkat säännöt ja peliohjeet, neuvontapalstoilta saa aina pyydettäessä apua.

      Lopettakaa howrsen morkkaaminen ja kokeilkaa itse. Howrsessa on myös paljon aikuispelaajia, kuten PARAS PELAAJA PAI joka on jo mainittukin, on aikuinen.Itse olen ollut howrsessa jo... yli 400 päivää. Olen törmännyt pariin haukkujaan, mutta ei sinuun kiinnitetä negatiivista huomioa jos et ärsytä muita.

      Kaikki ylikontrolloivat vanhemmat ovat nyt hyvät ja kokeilevat tätä nettipeliä, jos on valitettavaa.

      • Ctacy

        Oho siis tarkoitin että passiesineitä mustasta pörssistä saa arvonnoista :D


    • HOWRSE IS BEST!

      huolestunut henna// oot idiootti, sillä howrsessa mua ei kertaakaan ole haukuttu ja vaikka oliskin niin en välittäis! On oma vikas kun päästät lapses sinne!
      HOWRSE ON BEST!

    • Joku Howrselainen

      Näin Howrsessa kerran tamman jonka nimi oli sarveton paska

    • Howrse on paras!

      Howrse on tosi hyvä peli!
      Jos sielä joku haukkuu niin ei siitä tarvitse välittää! Kannattaa estää haukkuja niin se ei voi enää lähettää viestejä.
      Ja jos se on nii haudan vakavaa et jos joku tyhmä pelaaja tulee haukkumaan nii lopeta koko peli!

    • I <3 Howrse

      Teijän luulot howrsesta on suoraan teiän omista päistä! Howrsessa ei haukuta KETÄÄN tai jos haukutaan ni haukkujasta voi ilmottaa ja sen voi estää! Ei howrsessa oo MITÄÄN pahaa! Se on tavallinen peli jossa hoidetaan heppoja ja kasvatetaan niitä!!!!!!! Ja muutenki howrse ei varmastikkaa oo ainut peli jossa jotkut haukkuu toisiaan!!!!

    • Howrse<3

      Oon pelannu Howrsea melkeen yli 300 päivää eikä muo oo haukuttu kertaakaan. Ja on joitain haukuttukin mutta siitä voi ilmoittaa tai sen voi estää...

    • vihainen howrselaine

      Howrse on hyvä paikka! Jos pelaaja kiusaa muita, hän saa rangaistuksen. Olen pelannut howrsea tosi kauan, ja minua on kyllä yritetty huijata, mutta en ole niin tyhmä! jos sun lapses joutuu huijatuks, oisko mahollista, että vika on siinä, kun se on.. Kertaakan minua ei ole kiusattu! Tutkisit taustat!

    • HOWRSE <3

      oot vähä tyhmä! HOWRSE ON HYVÄ, PARAS PELI!!!

    • Elluska34

      Hei olen pelannut Howrsea 990 päivää ja ei minua ole kiusattu ei ollenkaan ja jos on niin ei kannata välittää sillä niillä ei oo elämää

    • hemuli ;)

      Olen itsekkin howrsessa ja minua ei siellä ole haukuttu. Mutta vaikka sinua haukuttaisiin niin älä välitä se on vain joidenkin hölmöjen ajantappamista... Itse olen Howrsessa -sannuska-
      Saa laittaa viestii ja pytää kamuks (;

    • =) =(

      Mielestäni howrsessa on paljon haukkumista ja ärsyttämistä/kiusaamista. Käyn silti howrsessa koska mielestäni howrse on muilta osin erittäin hyvä paikka.

    • howrsenpelaaja

      HOWRSESSA ON PALJON TIUKEMMAT SÄÄNNÖT JA AKTIIVISEMMAT MODERAATTORIT/YLLÄPITO KUIN ESIM JOSSAIN IHQUSSA GOSUPERMODELISSA, JONNE TE VITUN VANHEMMAT SITTEN ANNATTE LAPSENNE MENNÄ IHANNOIMAAN LAIHAA MALLIVARTALOA JA MALLIELÄMÄÄ!!!!!!!! KYLLÄ HOWRSESSAKIN JOSKUS JOKU KIUSAAJA ONA, MUTTA SIELLÄ ON SAATANA MUSTA LISTA (pelaaja ei pysty lähettämään viestejä) JA VÄÄRINKÄYTTÖNAPPI JA JOS SE EI VITTU SOIKOON KELPAA NIIN HAISTAKAA PASKA! :D

    • Heppa Hullu

      Howrse on ihan hyvä peli! Nykyään jos siellä kiroillaan tai haukutaan niin voi lähettää raportin sille joka on tehnyt howrsen.

    • Rowan10

      olen 10 ja minun 2 tyyppiäni on HAKKEROITU. Siinä meni sitten kaikki kultaomppu hevoset.... >:( Minua on myös haukuttu ja väitetty että olen hakkeroinut kaverini tyypin! Howrsesta minut löytää nimimerkillä Memo10

    • Aliisa (howrsessa)

      minä olen pelissä ja minua on kyllä vähän kiusattu mut miettikää: Se on vaa joku kakara! Howrse soveltuu lapsille ja jos haukutaan voit laittaa ilmotuksen! Itte oon ja palvelu oli mukavaa ja nopeeta! Terkut sulle hennä: Oot mummo ja jätä valitukset pelille itselleen!

    • 1D fani

      Howrse on ihan hyvä paikka. Olen silti samaa mieltä että howrsessa on kiusaajia aivan liikaa! Minuakin on kiusattu howrsessa ja tililleni on menty ja kaikki hevset myyty pois! Tein kuitenkin uuden tilin jonka nimi on salla:) ja onneksi ei ole enää haukuttu koska on keksitty että voi myös raportoida ilkeitä viestejä!

    • Just -.-

      Jooh,howrsessa lähetetään kaikenlaisii viestejä jms.Joku oli kuulemma jo valittanyt nettipoliisille ja pelaa yhä,en tajua,että m,iksi howrsea on?Mun mielestä howrse ei sovellu alle 13 vuotiaille koska siella on hakkeroia ja muuta.Itsekkin pelasin vain 23pv ja lopetin lähes heti,koska minusta valitettiin kokoajan,että olen varastanut hevosia,vaikka olinkin kasvattanut ne itse!En oikeastaan uskalla pelata enään howrsea,koska joku uhkaili jo netipoliisia jostain tyypistä.En myöskään pelaa Pro hotellia,koska on niin ankarat säännöt.Ja howrsessa kerrotaan tahalleen salasonoja,en tiedä miksi,mutta howrsessa pitäisi olla enenmän turva juttaja ja ikäraja!Modetkin ovat ihan huonoja,ne eivät edes vastaa viesteihin mitään!Howrse on itseasiassa jo pilattu,kaikki on jo lähes kiusaajia ja huijjareita jotka eivät noudata sääntöjä.Howrse ei edes vastaa viesteihin ylläpitoon!Pelaan vain nyt habboa,koska muuta paikka ei mulla ole,enkä oo löytäny muuta kivaa )=

    • Tiuhtiuh

      Howrsea EI VOI HAKKEROIDA. Jos on niin tonttu, että laittaa ennalta-arvattavan salasanan, tai antaa käyttöoikeudet muulle pelaajalle, niin se on ihan oma moka ja pienen opin paikka. ;)
      Olen pelannut kansainvälistä Howrsea kohta 5 vuotta ja näitä hakkerointi epilyjä selvitellään foorumeilla monta kertaa päivässä ja vastaus on aina sama: Hakkerointi ei ole mahdollista.

    • Noir Howrsessza

      On totta, että Howrsen musta pörssi ja ylimaalliset jne. on liian kalliita joillekin nuoremmille pelaajille. Itse olen 15 vuotta enkä saa ostaa passeja, mutta hankin passeja muilla tavoilla, ilman oikean rahan tuhlaamista.

      Howrse on mukava paikka, jossa on tiukat säännöt. Haukkujoita rankaistaan ja jos haukkuja haukkuu yksityisviestillä, viesti on mahdollista ilmoittaa ja estää käyttäjä, jonka jälkeen pelaaja ei pysty enää lähettämään haukkumisviestejä. Moderaattorit ovat mukavia ja auttavat - ovathan he aikuisia. Jos Howrseen sopimattomia viestejä tulee keskustelupalstoille, niistä pystyy ilmoittamaan ja pian viestiä ei näy.

      Howrse on siis huoleton paikka - vaikka siellä onkin huijareita ja roskaajia. Jos omalle tilille on murtauduttu ja tili on poistettu/hevosia myyty, saa syyttää ihan itseään että on laittanut liian helpon salasanan tai on kertonut sen muille. Howrse ei koskaan kysy pelaajien salasanoja!

      Olen ollut Howrsessa 471 päivää eikä kertaakaan ole haukuttu! Uskopaa pois, Howrse on turvallinen paikka lapsille!

    • Ikärajat

      Huom: Howrsessa ei ole ikärajaa! >:(

    • Eedith-Maria

      En nyt tarkemmin alkanut käydä läpi keskustelua, mutta haluan antaa oman positiivisen kommenttini howrse pelistä, jossa itse olen pelannut jo yli 4 vuotta.

      Itseäni siellä ei ole koskaan kiusattu, saati että kukaan olisi itse noin muutenkaan tullut juttelemaan minulle. En tietenkään mitenkään kiellä etteikö missä tahansa sosiaalisessa mediassa ole mahdollista tulla kiusatuksi, eritoten nuoremmat pelaajat ovat varmasti alttiina sellaiselle, joskus omienkin toimiensa takia, mutta kiusaaminen ei silti koskaan ole oikein. Itseäni on oikeassa elämässä kiusattu vuosia ihan ekaluokasta alkaen, ja internet on minulle ollut tähän mennessä ainoa paikka jossa minua ei ole koskaan kiusattu.

      Mutta totta kai kannattaa kysellä lapselta onko heitä kiusattu internetissä, mutta muussa tapauksessa ei tarvitse suotta estää pelaamista tai internetin käyttöä ellei se karkaa tyystin lapasesta.

      Hauskaa kesää ja hyviä peli hetkiä ilman kiusaamista kaikille!

    • Tette02

      Tällä sivulla on muuten aika paljon viestejä o_0! Oon pelannu sielä 251 päivää enkä oo tormänny mihinkään kiusaamisiin! Howrse on best paikka (ja niin on dogzerkin) eikä sitä poisteta vaikka miten sitä dissaatte! Oon muuten howrsessa Tette02, pyytäkää kaveriks!

      • Howrselainen

        En ole itsekkään törmännyt kiusaamiseen siellä. Luulin, että se on ihan ''puhdas'' paikka. 0_0


    • Shettiland Howrsessa

      Hah. Ei siellä howrsessa noin vaan haukuta ! Jos haukutaan niin ne tyypit voi estää niin ei enää koskaan kuulekkaan niitä.

    • Envy-chan

      Haha! Hauskoja keskuteluja juuh. Olen ollut Howrsessa yli 700 jäsenyyspäivää (aloitin 23.4.2011) ja voisin näin todeta, että Howrse ei nyt kuiteenkaan saata olla mikään 9v kakaroiden heppaparatiisi. Ja suurimmaksi osaksi nämä "kiusaajat" ovat trolleja jotka (ovat oikesti tosi mukavia) haluavat saada pelaajat ärsyyntymään. Muistakaa, että kaikkea ei kannata ottaa niin pirun tosissaan!
      Kiitos. Löydätte minut nimimerkillä Eveliina99. Olen myös päivät pitkät cafessa.

    • hildur11na

      Howrsessa minulla on kohta 300 jäsenyyspäivää eikä kiusaajia ole tullut kertaakaan vastaa. Howrse on miljoona kertaa turvallisempi ku joku moviestarplanet tai habbo. Kiroiluakaan en ole koskaan nähnyt ja jos tulee sellaista niin siitä voi ilmoittaa.

    • Mustangi VT

      Modet tekee hommansa niinku pystyy. Kun aattelee et siel on satoja tuhansia pelaajia ni ei oo helppoo modeillakaa lukee kaikkia valitusviestejä ynm.

      Olen: Mustangi VT

    • Black

      Itse olen pelannut 704 päivää Howrsea, ja olen nyt 12 vuotias. Minua on haukuttu nimeni takia siellä pari kertaa, mutta empä mahtanut mitään kun en osannut sitä kirjoittaa oikein nuorempana ;) Minusta se sopii 10 vuodesta ylöspäin, ellei vanhemmat muuta sano, jos lapsi ei saa pelata sitä peliä niin sitten ei saa. Itse en ole mitään vanhemmiltani kysynyt vaan pelannut niitä pelejä jotka ovat mukavia mielestäni :) Howrsessa on yleistynyt nuo roskaajat ja hakkerit, mutta omat ongelmansa jos salasanansa antaa tai "ruokkii roskaajia" palstoilla!

      Ja juuri eilen sain sanoa eräälle pelaajan kiusaajalle, kuinka typerää on kiusaaminen, ja nettikiusaamisesta voi tulla poliisiasia. Kiusaaja oli mennyt pyytämään anteeksi tältä "kiusatulta", ja hyvä niin!

      Ja jos roskaajat menevät palstoille huutelemaan tälläisiä "antakaa ..." tai "imekää.." niin kunhan niidenkin vanhemmat tietäisivät, mitä lapsi huutelee niin ei kauaa lapset enää olisi tuollaisia! Miettikääpä te 7-10 vuotiaat, jos te huutelette tuollaisia, ja teidän vanhemmat saisivat tietää, mitä siitä seuraisi, olisiko se mukavaa? - EI! Joten lopettakaa tuollainen roskaus nyt alkuunsa, ja jos Howrse ei ole kiinnostava peli, ei sitä tarvitse pelata! En ymmärrä tätä, miksi nuoret haukkuvat ja roskaavat tiettyjä aiheita / pelejä, haluavat siellä huomiota, jos vihaavat sitä? - Olen puhunut!

      Howrsessa olen BlackGril, pyytäkää kaveriksi, mutta en hyväksy alle 9 karmapisteen omaavia pelaajia kaverikseni, jos pelaajat ovat roskaajia / huijareita. Kasvatan shetlanninponeja korkealla gp:llä, tällähetkellä parhaat kaksostammavarsat ovat Rose ja Muru, geneettistä potentiaalia on 711.68! Toivotan hyviä pelihetkiä kaikille pelaajille, ja suosittelen että aloitatte pelaamisen! Minulta voi kysyä apua missä vain ja milloin vain, vastaan viestiisi noin tunnin tai parin sisällä, koska käyn Howrsessa päivittäin ja hyvin usein, ellei ole poikkeuksia (koulu, leirit, lomareissut, viikonloppureissut, ostosreissut yms..) - Kiitoksia :)

    • Kazhiri(ko?)

      Ensinnäkin. HOWRSESSA EI SAA OLLA KUIN YKSI TILI! ,LUKEKAA NYT NE SÄÄNNÖT!!!!
      Niin, Ja kun huijari tulee koputtaan postilaatikkoa, niin kuka idiootti uskoo ny et saa 20000 passia?
      Itse olen pelannut siellä yli 500 päivää, ja on tultu haukkumaan...

      Howrsessa olen kazhiri.

    • Jenna132

      Kuule oon ollu siel jo yli 1000 päivää ja ei oo haukuttu siellä kiroillaan 10% sadasta

    • SaraBella123

      Itse olen ollut yli 550 päivää Howrsessa, on minua haukuttu, kyselty salasanaa, ja jopa luotu vihakäyttäjä.
      Ei kannata välittää 8v pikkupojista/tytöistä jotka haukkuvat sinua. Se johtuu yleensä kateellisuuden vuoksi.

    • junttipulla123

      Hei, mä oon nyt pelannu pari vuotta ja alottanu joskus alusta. Ei oo koskaan haukuttu tai mitää. Nimi on howrses : junttipulla123

    • kukkahattutäti

      hmhmhmhm missähän pelissä ei kiusata:D

    • adalottA

      Howrse on paras paikka. Mulla on siellä kolme tiliä eikä yhtään niistä oo poistettu. Mä oon ollu jokasessa tilissä vähintään 80 jäsenyyspäivän ajan eikä olla yhtään haukuttu!! Mun yks serkku kyl käy hoitaas mun hepat ja ikäännyttää niit mut SO WHAT!!!! Howrse on paras paikka!!!!!

    • Salla:) (howrse nimi

      Hei! Itteäni on kiusattu howrsessa mutta v i t u t siitä tein uuen käyttäjän. Yleensä kiusaus viestit on tullut typeriltä jotka on tehnyt käyttäjän ja poistaaa sen yhen päivän kuluessa! Tai sitten viestit on itse aiheutettuja! Jos on semmoista ongelmaa niin klikatkaapa ilkeälle käyttäjälle semmoinen että se ei voi enää lähettää viestiä kiusatulle!

    • Howrsettaja

      Olen itse ollut Howrsessa noin 450 päivää,ja minua ei ole kertaakaan haukuttu/kiusattu. Ja jos pelissä joku kiusaa,niin siitähän voi aivan helpsti ilmoittaa ylläpidolle. Nimi muuten on Anna645.

    • Howrse Is Best

      olen pelannut howrse jo 2 vuotta ja kertakaan ei olle kiusattu tai haukuttu, siellä autetaan muita ei päin vastaisesti olen saanut viestejä "vau sulla on hieno hevonen" siellä ei haukuta !!! jos howrse ei sovi lapsille minä olen joulupukki...

    • Muaeiookiusattu

      Mä oon ollu howrsessa jo melkein vuoden eikä mua oo kiusttu kertaakaa...

    • superkissaa333

      Olen ollut Howrsessa aika kauan, että teidän jo paikasta aika paljon. Onnittelen suht koht paljon pelaajia siellä ja voin kertoa, että sivuillani ramppaa väkeä tämän tästä. Minusta on aika tarpeetonta huudella täällä miten Howrse pitäisi lopettaa, sillä siinä pelissä on monia tunnuksia, ei vain Suomesta ja pari maukujaa täällä ei kyllä hätkäytä peliä suuntaan tai toiseen. Ne jotka inhoaa Howrsea niin ei sitten mene sinne.

      Se on totta, että Howrsessa on esiintynyt huijausta, salasanojen pyytelyä sun muuta. Haukkumiseen en ole törmännyt vielä. Mutta jos nyt oikeasti mietitään niin internetissä on vähän vaikea välttyä ihmisiltä, jotka huijaavat ja haukkuvat ja käyttäytyvät epäasiallisesti.

      Olen samaa mieltä, että Gosusta ja Panfusta ei ehkä tänne tarvitse tulla hurraamaan, sillä eikö aihe ollut nimenomaan Howrsesta? Anteeksi jos edrehdyin, mutta siinä tapauksessa tuo otsikko on hieman harhaanjohtava.

      Ne jotka ei Howrsesta pidä tai joilla on kyseisestä nettipelistä huonoja kokemuksia, niiden ei tarvitse pelata. Howrse ei ole mikään pakollinen peli netissä, jossa on pakko olla kaikkien kiusaajien keskellä. Uskon nimittäin sen, että Howrsessa kiusaajia on.

      Loppujen lopuksi auttaisi eniten, jos vanhemmat itse huolehtisivat siitä, että heidän lapsensa käyttäytyvät netissä eivätkä muita kiusaa tai huijaa. Ruudun takaa ei voi niin isoa vaikutusta kiusaajiin tehdä, kuin sen toiselta puolelta. Itse en ole modejen kanssa kaveerannut niin niistä en sano mitään.

    • Howrsen pelaaja!!!

      Howrse on paras paikka! Siellä EI haukuta, ja itse juuri haukuit modeja.

    • Diane(ÄITI)

      Ööh. Sä oot kyl aika juntti...
      Siis Howrse on suunniteltu lapsille ja lapset tekee sielm mitä haluaa!! Ainakin omat lapseni saavat olla siellä oppimassa hevosista!!!!

    • Anskumarie

      Olen aikuispelaaja Howrsessa. Howrse on hyvä paikka. Olen pelannut yli 716 päivää eikä kukaan ole tullut haukkumaan tai mitään. Itse olen auttanut pelaajia niin hyvin kuin osaan ja moni onkin saanut siitä hyvän mielen ja minä itsekkin olen saanut hyvän mielen. Kyllä minä ainakin pidän kaikkien howrse kavereitteni puolta jos he vain tulet pyytämään apua. Howrse on täysin turvallinen paikka. Jos joku sattuu tulemaan sanomaan jotain pahaa tai ilkeää niin pitää vaan sanoa rohkeasti niille moderaattoreille tai ylläpitäjille. Minun ei ole vielä kertaakaan tarvinnut sanoa heille mistään kiusaamisesta tai haukkumisesta eikä myöskään kiroilusta. Howrse on paras peli netissä. Passeista puheenollen passeja pystyy ostamaan kun on pelannut 50 päivää ja sen jälkeen niitä saa joka 30 päivä summalla jonka suuruus on 20 %. ei howrsessa tarvitse aina oikeata rahaa ellei sitten halua nopeasti tai enemmän passeja. Howrse on paras.

    • Howrseholisti<3

      1. Howrsessa kiusataan harvoin
      2. Howrse on paras
      3. Huijauksia on jonkun verran, mutta moderaattorit ovat päteviä ja heille voi i ilmoittaa
      4.vielä kerran... howrse on PARAS!

    • huhu78

      Minulla on melkein 500 jäsenyyspäivää, ja tiedän kyllä tämän pelin jutut.
      Mikään peli ei ole sellainen, missä ei sattuisi ja tapahtuisi.
      Mitä suositumpi Howrsesta tulee, sitä enemmän siellä liikkuu kaikkia epämääräisiä tyyppejä.
      Haukkumisviesteistä saa ja pitää ilmoittaa!

      HUOM! Ei sitä peliä ole pakko pelata, jos haukkuminen häiritsee, mutta itseä saa tulla haukkumaan vaikka kuinka, ei haittaa.

      • HoWrSe FANII

        Hei rauhottukaa howrsessa on monelle sanottu että jos myu hepan nin se on OMALLA vastuulla ei sille voi mitään että kaikkivihmiset eivät ole niin kittejä kun muut. Jos saan howrsessa jonkun ilkeän viestin niin ilmoitan siitä heti ja howrse on kyllä hyvä lapsien peli sillä siellä on niin paljon positiivisiä ihmisiä että aina saa tukea!


    • Heppakiwa

      Oon 12v tyttö, ja oon ollu Howrsessa 645 jäsenyyspäivää, eikä kertaakaan kiusattu tai haukuttu! Kerran kaverilleni vain mainittiin "rumista" hepoista, ja se ilmoitti siitä modeille. Ne hoiti homman heti! Howrse on mahtava, ja kuka tietää opettavainenkin hevospeli! Kaikki vaan pelailemaan! :) (Olen Howrsessa Heppakiwa)

    • hevosfani16

      Howrse on niiiiiiiiiiin BEST! Kaikki vaan pelailemaan howrsea ! Oon siel hevosfani16. Ja sitä pelii EI saa lopettaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kuka ei vois olla pelaamatta howrsea !

      • heppa711

        Moi hevosfani16 oon sun kaveri heppa71!


      • heppa711

        Moi hevosfani16 oon sun kaveri heppa71!


      • heppa711

        Moi hevosfani16 oon sun kaveri heppa71!


    • ClairAtt

      howrse on turvallinen paikka yli 10 vuotiaille mut eihä sitä oo tarkotettukkaa joillekki 4 vuotiaille

    • Hevos Howrse

      Moij!Minä olen pelannut howrsea 3vuotta!Ei minua ole kiusattu tai kavereitani.Howrse on hyväpaikka!Se nyt on oma ongelma jos menee sinne toiselle valittaa.:DTarkotin että jos sinun lapsesi olisi kiusannut ja saannut vastaväitetittä.On niitä kiusaajia mutta eihän ne sinun elämääsi voi liittyä pelaajani on Tinkertalli:)

    • repekka1

      Olen horsessa repekka1 ja minulla on 59 jäenyyspäivää ja ihan mukava peli on. Oa haukkuu ja kiroilee mutt aei se maailmaa kaada.

    • howrse pelaaja

      minua ei oo haukkuttu............et mä ilmottasin väärinkäytökseen jos haukuttasayms.

    • heppa fani

      ja vielä mitä mä oon ollu horses kuinka ja kauvan ja mua ei oo koskaan siis koskaan haukuttu siella se on kuules oman lapses vika jos sitä no haukutta siel!!!!Niin suksi kuuseen jos oot sitä mieltä että siel haukutaan>=(.Ei oo meille valitamist jos sun lastas haukutaan nii se on voi voi jos siel muka haukutaan toisia nii sun lapses on kertonu sulle emä valeen nii evvk ja se tarkotaa eivois vahwempää kiinostaa tedan valheet.

    • howrsettaja

      Itse olen ollut Howrsessa kolme vuotta, enkä koskaan ole törmännyt siellä haukkumiseen tai mihinkään muuhunkaan sellaiseen. Ehkä kannattaisi tarkkailla, millaisissa foorumikeskusteluissa lapsesi on tai onko hän osallistunut tilanteeseen, jossa olisi voinut sitten saada osakseen kiusaamista ja haukkumista.

    • Tiedän mistä puhun

      Itse olen ollut Howrsessa -11 kesästä,ja olen huomannut pienmuotoista kiusaamista.

    • mirafella

      minä itse olen howrsessa ja en ymmärrä mikasi sinne saa luoda vain yhden peli tilin mutta minun mielestä howrse on ihan turvalinen

    • Kiva peli

      Miusta se on kiva peli.Miuta ei haukuta vaan kehutaan ja se on tosi hassunhauskaa.

    • Heidi L

      Eli olen pelanut howrsea jonkun aikaa ja onhan siellä tullut muutama haukkuja viesti vaikken ole tehnyt mitään. Mutta jos se nyt niin paljon haittaa haukunta pikkulapsia eihän heidän tarvitse ees vältämättä pelata sitä (: Tai sitten vanhemat vovat tutustuapeliin vaikka lapsienne kanssa. Mutta jos jokun toinen huijaa toista niin se on sen oma asia että meni uskomaan. On minuakin huijattu mutta en minä siitä niin pahastunut (:

      Ps. tyyppini on Heidi L

    • TwilightFan<--howses

      Olen ehdottomasti sitä mieltä että howrsessa ei kiusata ja se on hyvä peli
      olen pelanut howrsea 3vuotta ja eikä minua ole jujutettu tai kiusattu kuin 1 ainoan kerran.

    • Sano minun sanoneen

      Äryttäviä kyllä olette te yleistäjät. Kun yhden lasta kiusataan kerran niin äiti tulee valittamaan nettiin kuinka kaikkia kiusataan. Minäkään en ole joutunut kiusatuksi tai kiusannut itse. Olen ollut tuossa paikassa vajaat 600päivää.
      Ja luuletko sinä että howrse on ainoa lasten pelipaikka jonne on tunkenut nuorisoa kiusamaan muutamaa lasta? Ei kyllä ole.

    • Howrselainen

      Miten niin _yleensä_? Ei, ei ja vielä kerran ei! Kyllä siellä välillä riitoja ja sopimattomuuksia tulee mutta nekin ovat ihan *askasta tulleen porukan heiniä. Olen monta kertaa neuvonut muille pelaajille mitä tehdä jos sitä ja tätä tapahtuu. Howrsessa on kunnon säännöt, mutta AINA on joku, joka niitä ei noudata. Yleisesti Howrse on oikein mukava peli, ja sopii pikkuveljellenikin.
      Muuten, moderaattorit EIVÄT voi olla siellö 24/7, koska heilläkin on oma työ ja perhe, olisi aika outoa, jos joku heistä olisi koko ajan kännykän tai tietokoneen kanssa läpräämässä.

    • minä vaan

      Yleensä suomalaisessa haukutaan toisia, mutta englannin kielisessä ei :O

    • minä vaan

      oon vielläkin howrsen pelaaja eikä mua oo haukuttu!!!!

    • hyppy 123

      Ette voi väittää että moviestarplanetissa tai gosupermodelissa ri haukuttaisi ketään jokaisessa netti pelissä on omat haittapuolensa! On tyhmää tulla valittamaan tietystä pelistä sillä jokaisessa netti pelissä on kiusaajia, hakereita ja muita kiusaajia! Howrse on hyvä ja opettavainen peli jos se kerran on huono niin pyytäkää lapsenne pois sieltä!

    • luppakorva1(howrses)

      Mitä ihmettä? o.o

      Itse olen pelannut sellaset 500 jässää eikä kertakaa haukuttu! Jos jotakuta kiusataan, tietysti kannattaa kertoa.Mutta en ole löytänyt yhtäkään kiusaajaa. Huijaamisia kyllä (ja paljon!)

    • haloo!?!?!?

      Oottekste jokut oikeesti tosissanne se on vaan peli! No joo kuiteskin. Oon ite ihan nuori/lapsi oo n pelannu sielä kohta 400 jäsenyyspäivää mua ei oo ikinä kiusattu. Sen sijaan huijattu. Esim kaikki aina yrittää esittää jotain ow ia. Ei sielä tarvitse ostaa passeja rahalla. Kun on kirjautunu sinne kolmenkytä päivän ajan niin voi hyvittää vararahastosta passin ja sit vaan oottaa toiset kolmekytä päivää että repikää ei ollut sitten tarkoitus pahoittaaa kenenkään mieltä !etu

    • kokenut howrsettaja

      Olen pelannut howrsea jo 3 vuotta eikä siellä ole yhtään kiusaamista!! Pikkuveljeäni haukuttiin kerran mutta sekin oli vain jokin väärinkäsitys jonka veljeni itse aiheutti.. Ei siinä muuta kuin tyyppi mustalle listalle ja ilmoitus jollekkin modelle.. Rangaistuksena tältä pelaajalta laskettiin karmaa ei siinä muuta..

    • ClairAtt

      Lopettakaa tää eiköhän kaikki tiedä jo et huolestunut henna on perseestä?

      Hennalle hei painu helvettiin

    • Howrsessa 944 jäspv.

      Yhtälailla oikeassakin elämässä haukutaan. Siihen pitää vain asentoitua. Modet ovat yhtiä parhaita joita olen nähnyt, ottaen huomioon, että heillä on myös OMA ELÄMÄ.

      Ja yleensä siellä haukutaan vaan pelaajia, jotka huijaavat tai rikkovat sääntöjä. Tai voihan se olla Trolli, koska niitähän on kaikkilla.

      Ja ei pidä unohtaa pelaajan Estämis mahdollisuuksia ja Ilmoittamista, joita ei kulemma esim. MovieStarPlanetissa ole.

      :)))))))))

    • kommentoija1

      Olen pellannut Howrsea jo 157 päivää enkä ole kiusauksen kohteeksi joutun tai siitä kuullut

    • ravipappa

      Ei ole haukuttu, mutta kaupoissa huijausyrityksiä paljon. Olen pelannut lasteni kanssa keväästä asti ja yhdessä luetaan&vastataan oudot yv:t.
      Modet lukitsivat tilit, kun on "useampia tilejä samalla käyttäjällä". Toki pelaamme yhdessä ja toistemme puolesta, jos ei ehdi omia hoitamaan. Kuukauden banni lopettaa meidän pelit ja etsittävä joku muu yhteispeli. Saa ehdottaa.

    • Kannattaa lukee

      Faktana voin sanoa, että kaikkia pelaajia ei TODELLAKAAN kiusata haukuta jne.

      Ainakaan tänne ei tarvitse tulla kiroilemaan

      Jos jotakuta kiusataan, hän voi antaa eston ja ilmoituksen, sillä siisti. Minua ei ole kiusattu eikä ole kamujanikaan.Itse satun olemaan luppakorva1 . Ja sitten vielä: Pelaatko peliä itse? kiusaus yleensä johtuu siitä, että olet joko kuuluisa tai sitten OLET AIHEUTTANUT SEN ITSE. Ne ovat vaihtoehtoja, enkä epäile kumpaakaan. Jos tilanne harmittaa, siitä voi toki ja kannattaakin kertoa muille. Kuhan ei sääliä halua hankkia. Hän on voinut itse pahentaa tilannetta sillä , että on vastannut. Ei kannata vastata mitään ja pistää eston. Ei se hankalaa ole. En kyllä kiellä että kiusausta ei tapahdu. Kuitenkin myynnissä/ kaupoissa huijaaminen on yleistä. Mutta sehän on eri asia.

      luppakorva1

    • howrsetus

      Howrsessa ei todellakaan ole mitkään parhaimmat moderaattorit, mutta ei se ole mikään huono peli! ._. olen pelannut howrsea jo yli kaksi vuotta ja minua ei ole haukuttu kertaakaan! älkää viittikö aukoa päätänne jos ette edes ole pelannut howrsea ja haukutte sitä :) ei pahalla

    • enpu234

      Minua ei howrsessa kertaakaan ole haukuttu! Howrse on hyvä peli! ;3
      Ps: Howrsessa enpu1

    • Howrse jonnet vittu

      Ajatelkaa miten peli voi aiheuttaa pahan mielen lapselle pelkällä haukkumisella haistavat howrse pelaajat paska

    • Kokenut pelaaja

      Olen ite pelannut howrsea jo noin 4 vuotta (noin 850 päivää)


      ja en oo koskaan nähnyt ketään kiusattavan. Kerran kahdelle pelaajalle tuli kina, mutta moderaattorit hoitivat asian.

    • ---

      Animoitu Rainbow Dash ulkka!



      Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän!

      Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän! Kirjoita tekstisi tähän!

    • hallakki

      Olen pelannut Howrsea n, 560 päivää, enkä ole törmännyt kuin muutamaan huijausyritykseen, ja modet tekevät parhaansa, ihmisiä hekin ovat ;D Suosittelen lapsille, ainakin omasta puolestani.

      t. hallakki (howrsessa hallakki, pyytäkää kamuks!)

    • cinu howrsessa

      hei kakkiainen se on hyvä paikka siel ei haukuta tai kiroilla oot keksiny ton ihan omist pienistä aivoistas kanaaivoa

    • Kerrankin Asiallinen

      Kertokaa, että mikä sosiaalinen paikka netissä on semmonne missä ei ole tällasta haukkumista ja tällasta ? Oon kyllä kuullu, että joitakin haukutaan ja joskus Howrsessa oli joku, että lähetettiin kauhutarinaa joka pelotti pienempiä...ihan lapsellista ! Tuo ei kuitenkaan ole mielestäni syy lopettaa Howrsea. Lasta voi kieltää pelaamasta Howrsea ja ne jotka haluu pelata nii pelaa :) ja vielä tuosta kiroilusta, kirosanat sensuroidaan nykyään siellä.

    • Howrse fani

      Olen ollut howrsessa jo huimat 382 päivää ja minua siellä ei ole haukuttu! Että howrse on hyvä paikka ainakin minun mielestäni!! Howrsessa saa paljon ystäviä ja jos vaikka haukutaan voi ilmoittaa ja sitten se tyyppi joutuu rangaistuksenn.. Eli miettikää hyvät ihmiset mitä te tänne laitatte .. Voisitte vaikka lukee howrsen säännöt niin tiedätte paremmin.. -.-

    • Mielipiteen kertoja

      Howrsea pelaillut jo yli 480 jäsenyyspäivän verran.

      Howrsessa kyllä liikkuu sellaisia ihmisiä, jotka liittyvät siihen vain kiusatakseen,haukkuakseen ja roskatakseen siellä. Itseäni siellä ei varsinaisesti ole kiusattu / haukuttu, mutta kyllä muutamia mustia pisteitä löytyy.

      Monet pelaajat pitävät myös siitä, että kysytään vaikkapa mitä jotkut vähän "herkemmät" sanat tarkoittavat. Etenkin pelaamispalstalle näitä lähetetään.

      Lopputulokseni asiasta on siis, että howrse on ihan turvallinen paikka, mutta parantamisen varaa on valvonnassa sun muussa.
      Jokainen saa kyllä itse päättää, laittaako lapsensa sinne menemään vaiko ei.

    • IplayHowrse3years<3

      Mä oon pelannut howrsea vaikka kuinka kauan, useamman vuoden, enkä ikinä oo mihinkään haukkumiseen tai kiusaamiseen törmännyt. Kannattaa ennen kuin pyytää kaveriksi ketään lukea ainakin esittely yms. Siitä saa vähän selville että minkälainen kaveri on:). Mulla on howrsessa useampi kymmen kavereita ja kaikki on todella mukavia! Ja en välttämättä tunne kaikkia, mutta luotan niihin. Howrsessa tietenkin jos huomaa jotain tällaista keskustelupalstalla, painaa viestin yläreunasta että ilmoita väärinkäytöstä ja jos tällaista tekstiä tulee yksityisviestillä niin voit lisätä lähettäjän mustalle listalle eli hän ei voi enää lähettää viestiä sinulle ja ilmoittaa väärinkäytöstä. Tällöin tekstin lähettäjältä lähtee karmaa, ja kun karmapisteitä on tarpeeksi vähän niin käyttäjä ei saa pelata enää. Ja howrsessa ei voi varastaa hevosta toiselta, paitsi jos joku on saanut selville salasanan ( oikeastaan oma moka, pitäisi laittaa vaikeampi salasana!!!)tai on vahingossa huomaamattaan laittanut kyseisen hevosen myyntiin. Anna lapsen pelata, mutta jos hän ei halua niin ihan sama sitte:). Kannattaisi opetella se väärinkäytöstä ilmoittaminen, kysyy vaikka keskustelupalstalla Pelaaminen.

    • Howrse peluri

      Olen pelannut Howrsea n. 50 jäsennyyspäivää eikä ole kertaakaan haukuttu!

    • Mimmi 300

      Mä sanon näin: Howsessa jos joku haukkuu yms. howse-peli tiimille voi ilmoittaa huonosta käytöksestä. Sillon howrsre-tiimi poistaa käyttäjän koko pelistä. C'mon! Kokeilkaa sitä!!

    • HOMOT!!

      Howrse on menny ihan pas*** ne hevoset on vaihettu ne näyttää ihan hirveiltä ja shettikíksetki ne on ihan vitun ruman näkösii mä loppaan howrsessa jos niitä ei muuteta takas..

    • S...T

      Hei!

      Minä olen pelannut howrsea jo yli 500 päivää. Se on totta, että howrsessa muutetaan nykyään liikaa kaikkea, ja siellä on passeja, joita monet ostavat rahalla. Onhan se oma päätös, ostaako vai eikö osta, pelaako sitä, vai eikö pelaa yms. Minusta ei ole paha jos joku kirjottaa sinulle että "Olet tyhmä!". Jätä se pelaaja homehtumaan sinne oman ruutunsa taakse, äläkä ala "itkemään" jos joku haukkuu sua. Jos asia harmittaa liikaa, ilmoita viestistä tai pistä viestn laittaja mustalle listalle, ettei hän voi enää laittaa sinulle viestiä. Jos sinua haukutaan enemmän, mieti ensin että howrse on vain virtuaalimaailma. Se ei koska SINUA. Toisenakin, jos nyt sinulta viedään hepo, se on vain kuva :) Luottakaa itseenne älkääkä lannistuko!

    • Howrsea ei lopeteta!

      Hei, oon howrsessa ja siinä ei ole mitään pahaa! Jos teitä kiusataan voitte ilmoittaa pahantekijästä. Ja älkää enää käyttäkö noita rumia sanoja!!!

    • Oudot maksutavat

      Tyttäreni on Howrsessa. Hänellä on oikein mukavaa ja hän sai sieltä paljon ystäviä. Huonoa howrsessa oli hänen mielestä ylläpito ja niin minunkin. Ihmettelin, kun yksi passi maksoi euron joka on aika paljon rahaa yhdestä. Kymmenen maksoi kymmenen euroa. Kaksikymmentä maksoi kaksikymmentäneljä ja kolmekymmentä kolmekymmentäkuusi. Passien osto oli todella hankalaa ja maksutavat oudot. Lisäksi hän kertoi hevosen energiaa menevän enemmän kuin taitoa tuli hevoselle, mutta sanoi että taidon tulevaa määrää voisi nostaa n. 2%. Hänen edellinen hahmo pystyi valita ajan kuinka kauan hevosta koulutetaan ja meni aina enemmän energiaa mitä hevonen ratsasti. Hän teki uuden hahmon alle viikko sitten ja sillä hahmolla koulutus määräsi itse. Esimerkiksi tyttö kertoi valinneen laukan ja se oli suoraan ottanut n.33% energiaa hevoselta joten hän lopetti toisella hahmolla pelaamisen. Tyttäreni tykkää esimerkiksi heliokseen säteestä, kultaisista omenista, kisoista ja kuolemattomuudesta. Myös hevoset näyttävät nyt aidommilta ja oli suurimpaan osaan tyytyväinen. Häntä harmitti vain kun oli ostanut hänestä hienon friisiläisen ja nyt mielestä ruma. Hän oli minua ennen tietokoneella ja howrse päivitti. Hän oli todella ärsyyntynyt koska joskus päivitykset ovat kestääneet 3 pv. Kiva kun olivat laittaneet sinne pelin joka sai hänet vähän leppymään. Oli howrsessa joku hevosparaati ja ei pääse nyt tekemään sitä. Muissa maissa olisi päässyt kuitenkin.

      • Sasuko

        Howrsessa on sellainen kuin Pelituki, mistä voi lueskella ohjeita, jotta pääsee pelissä alkuun.

        Energiaa hevosilla kuluu sen mukaan, miten terve ja miten korkea moraali hevosella on. Esimerkiksi laukan koulutus (oranssit palkit) vievät ilman apuvälineitä, kun hepan moraali ja terveys on 100% vie 7-8 energiaa/koulutettu 30 min.
        Hevosta ei voi pelissä treenata päivässä siis loputtomiin.

        Ratsastuslenkit taas ovat eri asia: Niissä ravi vie 30 min noin 13,5 energiaa, laukassa 30 min vie 16,5 energiaa ja jyrkässä maastossa 30 min vie noin 17,6 energiaa jokaisella kerralla, kun ratsutetaan puoli tuntia. Kyseiset energiamäärät ovat siis otettu hevosella, jonka terveys sekä moraali ovat 100%.

        Suomen serverin tapahtumat eivät välttämättä käynnisty yhtä aikaa esimerkiksi kansainvälisen serverin kanssa. Promotiotapahtumat, kuten arvonnat ja hevosparaati, kestävät vain tietyn ajan, yleensä noin kuukauden. Sen jälkeen tulee parin viikon sisään (yleensä) uusi promotiotapahtuma.

        Promotapahtumat ovat yleensä tapahtumia, joissa tarjotaan passeja ostaville mahdollisuus voittaa helpommalla ja voittaa pääpalkinnot varmasti. Pääpalkintojen tavoittelu voi kuitenkin olla kallista, jopa 50 passin arvoista..

        Owlient on hinnoitellut passit sen mukaan, miten ihmiset niistä suostuvat maksamaan. Jos ihmiset eivät suostuisi noin kalliisiin pelimerkkihintoihin, ne olisivat halvempia. 1,5 euroa/1 passi ja 100 passin paketissa 1€/passi hinnat ovat tähänkin mennessä toimineet. Ihmiset ostavat sadoilla euroilla passeja niiden hinnasta huolimatta. Sanoisinpa, että ei se ole hullu se joka pyytää vaan se joka suostuu maksamaan.

        Kiusaamisesta Howrsessa sen verran, että kyllähän siellä sitä esiintyy. Useimmat kinastelut alkavat yleensä jonkun (iästä riippumatta) yksilön vinksahtaneesta käytöksestä ja toisten provoamisesta, johon sitten huono tempperamenttisemmat lähtevät mukaan, koska luulevat siitä olevan jotain hyötyä. Useimmiten ongelmia tulee myös viestinnän kehnoudesta: toisen viesti ymmärretään väärin, kun sitä ei ole jaksettu kirjoittaa riittävän selkeästi auki. Kuten missä tahansa muuallakin, kiusaus voi myös johtua erilaisista mielipiteistä ja koulupihaltakin tuttu jengiytyminen, jossa ryhmänä ollaan yhden kimpussa, on netissäkin yleistä.
        Howrsessa kiusaamiseen on vaikea puuttua, mutta siihenkin on keinot:
        yksityisviesteissä voit ilmoittaa törkeän viestin ja laittaa lähettäjän mustalle listalle.
        Foorumeilla, viesteissä on :( nappi, josta voit ilmoittaa viestin.
        Perinteinen moderaattorille kertominen toimii myös. Kun lähtee todistamaan kiusaamistapausta, tärkeintä on, että otat kuvakaappauksia sinulle laitetuista viesteistä, jotta voit todistaa, että sinulle on laitettu ikävää tekstiä ilman, että olet itse ollut asiaan aloittajana/osallisena. Kuvankaappauksia saa otettua windows koneilla Leikkaustyökalu nimisellä ohjelmalla, joka tuottaa suoraan kuvan tai vastaavasti käyttämällä print screeniä (prt scr) ja liittämällä kuvan vaikkapa Paintiin.

        Ikinä ei kannata lähteä mukaan haukkumiseen yms. typeryyteen. Muuten yleensä valitukset kalahtavat vain omaankin nilkkaan, koska siinä vaiheessa molemmat haukkujat ovat syyllisiä. Moderaattoreita saisi olla kyllä enemmän ja heille pitäisi antaa paremmat oikeudet, jotta voisivat suoraan esimerkiksi estää ja poistaa häiriköt IP osoitteiden kautta sen sijaan, että he joutuvat vain sensuroimaan ja poistamaan keskustelupalstojen viestejä. IP osoite estojen avulla huomattaisi kivasti myös se, kuinka moni uusista häiriköistä on oikeasti joku jo Howrsea "kiltisti" pelaava henkilö...

        Kaiken kaikkiaan vuosien mittaan, Howrsesta on tullut enemmän lapsille suunnattu peli, jonka tavoitteena on rahastaa. Sen toimintoja on yksinkertaistettu ja pelaamisen ohjeita mm. promotiotapahtumiin lisätty ja jos haluaa edetä nopeasti, pitää laittaa visa vinkumaan. Tosin monet ahkerat pelaajat ovat pärjänneet Howrsessa ilman passien ostamista rahalla, sillä mm. Luovuuspajassa työn läpi saamisesta saa passeja. Uudistukset joita Howrseen yritetään tällä hetkellä tuoda kilokaupalla ovat osa hyviä, osa surkeita. Osa on toteutettu pelaajien pyynnöstä, osa vain Owlientin mielihaluista. Pelinä Howrse ei ole oikeastaan pääideastaan toistaiseksi kehittynyt minnekään: edelleen tavoite on kasvattaa toistaan parempia hevosia. Toivottavasti tämä ei tule muuttumaan hevosten pukemisleikiksi, varustekilpailuahan se jo on, kiitos Mustan Pörssin esineiden.


    • Stalla

      Olen ollut jo 2,5v howrsessa pelaamassa, ja minua ei olla kertaakaan haukuttu. Kerran vahingossa ostin hepan, jonka hakkeri oli laittanut myyntiin jonkun muun tililtä, myin takasin halvemmalla kuin olin ostanut, ettei hevosen oikealle omistajalle tulisi paha olo :) Pidin joulukuussa tauon ja aloitin pari kuukautta sitten uudelleen uudella tilillä, tilini: Stalla
      Huom. luethan esittelyni ja liitythän blogiini, kiitos :)

    • howrse on best

      ei siel kiusata, the best for ever is howrse!

    • Kokemusta 8 vuotta

      Kuulkaas nyt idiootit!
      Howrsessa on ihan hirveen turvallista!
      Howressa voi helposti välttää kiusaajat!
      Mä en oo ainakaa joutunut kiusattavaks.
      Ja oon pelannu 8 vuotta!
      Jos se kerran noin paljon haittaa ni voitte sanoo että ei kato viestejä!
      Vitsi ootte idiootteja!

    • Howrsen pelaaja

      Oon rekisteröitynyt howrseen 13.12.2012 ja ollu aijemminki siel (eri käyttäjällä) Oon ollu jotain 3,5-4 vuotta howrsen käyttäjä ja mua ei olla haukuttu KERTAAKAAN!!

    • Horse1

      Olen pelannut Howrsea jo ainakin vuoden eikä minua olla haukuttu kertaakaan!

    • 387534698576894623

      mää pelasin tota 25 sekunttia 4 minuutia 5 tuntia 12 päivää 2 viikkoa 12 vuotta ja mua ei haukkuttu kun 10000000000000000000000000000000 kertaa laskin iha ite opin laskemaan tossa pari päivää sitten

    • Pelatkaa Pikkukakkosta

      Kaikki huolestuneet äitit!

      Laittakaa lapsenne pelaamaan PIKKUKAKKOSTA jos on nii kauheeta et pitää tänne tulla valittaa.
      Mö en jaksa enää ku mä luin melkee noi kaikki tähän mennessä tulleet viestit. Eli Laittakaa lapsenne pelaamaan PIKKUKAKKOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!
      Mä oon 12

    • ....howrse

      passeja saa muutenkin kuin ostamalla. esim fyber tarjoukset

    • Hepola

      Howrse on hyvä paikka ja ei sielä kiusata ketään!! Tua on turhaa puhetta. Lapseni tietää että siellä ei kiusata ja sielä on turvallista :) Koikeilkaa itse!!

    • howrseen hurahtanut

      howrse on tosi kiva peli mutta harmi että siellä kiusataan joitain....

    • Howrse

      Minä olen ollut howrsessa jo yli 400 päivää enkä ole nähnyt että siellä kiusattaisiin ketään.Jos sellaisia on nii kannatta ilmoittaa ylläpidolle he tekevät asialle jotain.

    • 5vuottahowrseapelannut

      WtfXD ite oon pelannu pian 5vuott eikä oo ikinä kiusattu:D

    • HowrsenKäyttäjä

      Itse olen ollut Howrsen jäsenenä jo monia vuosia ja täytyy sanoa, että yhteisö on todella ystävällinen. Tietenkin joukosta voi löytyä pari kiusaajaa, mutta niin se on aivan sama minne menet. Tosin itse en koskaan ole tullut kiusatuksi vaikka olenkin pelannut vuodesta 2012 lähtien.

      Joku mainitsi siitä kuinka Howrsen pelaaminen on kauheaa rahastusta ja ajattelinpa nyt siihenkin vastata. Mustan pörssin esineitä voi saada ilmaiseksi erilaisiin tapahtumiin osallistumalla, käyttäjät voivat vaihtaa esineitä toistensa kanssa ja kerran kuukaudessa jokaisella on mahdollisuus lunastaa ilmais passi. (passi = maksullista valuuttaa jota voi käyttää mm. Mustan pörssin esineisiin.) Tämän ansiosta käyttäjä, joka ei halua maksaa pelaamisestaan voi pärjätä aivan yhtä hyvin kuin joku joka maksaa. (passit vain tekevät pelistä helpompaa)

      Oon ny vähän myöhäs keskusteluun mut ihan sama.

      • vdkghkl

        Se ON kauheeta rahastusta, missään et pärjää jos ei ole passeja. Ei voi jutella kenenkään kanssa eikä voi tehdä mitään muutakaan, sillä sieltä saa aivan liian helposti lukot. Kannattaa jättää sikseen koko peli!


    • nbdsfjhrj

      Ei siellä ketään kiusata enää, nyt modet on niin tarkkoja, ettei voi edes keskustella kenenkää kaa, ei voi pyytää apua ym. tai tulee heti kuukauden lukot. Paska peli, en suosittele.

    • 1ssu

      olin siellä vuosina 2011-2015 .minut katsottiin lopettaneeksi vaikka olin vain sairaslomalla.olin siellä nimellä namikukka.en enää muista, mitä rotuja viimeksi kasvatin.

    • Anonyymi

      Moikka!
      Itte oon pelaillu siitä vuodesta -11 asti, eikä oo kertaakaan ollu valittamista. Tottakai ärsyttää, jos ei niitä ylimaallisia satele, mutta ei siinä pelissä olis mitään järkeä, jos niitä olis kaikilla.
      Samoiten nykyään howrsessa on kaikki suunnilleen erilaista, kuin silloin vuosia sitten.
      Nyt moderaattorit saa kiinni muiden sosiaalisen median päistä, ja he kyllä auttavat. En itse ole kokenut kiusaamista lainkaan, mutta kyllähän näitä tulee vastaan, jotka varastavat esimerkiksi tiimiltä hevosia, koska heidän erotetaan sieltä/ihan vain omaa kusipäisyyttään.
      Ja niin, peli on aina rahastusta. Ei se ilmalla pelitä. Ja jos ei halua maksaa, ei tarvitse. Monet erittäin hyvät pelaajat eivät ole tähänkään päivään mennessä käyttäneet euroakaan koko peliin.
      Niin, ja nykyään trolleja ei tule läheskään niin monta kuin alkujen alusta (Suomenkielisen serverin siis).
      Jos on kiusaamista ja menee tunteisiin eikä pääse siitä millään yli, voi ihan suosiolla lopettaa pelaamisen. Mulle tulee vastaan joka päivä tiimien ryhmissä näitä, jotka vittuilevat toisille ja ovat ilkeitä. Mutta ei siitä pidä vetää itku-potku-raivareita.
      Aloittelijoita enemmänkin AUTETAAN, ei haukuta/sanota alempiarvoisiksi. Tietysti jos on vasta eilen aloittanut ja nyt jo haluaa tiimiin, on aika ilmiselvää, ettei tiimien kriteerit täyty. Mutta silloin pitää vain treenata enemmän : ) itse kun olen sanonut noin tiimeihini hakijoille, he ovat positiivisin sanoin juurikin sanonut, että ottavat uudelleen yhteyttä!
      Että metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan ~ en puhu paskaa sinusta/sinulle, etkä sinä puhu minusta/minulle : )
      Also niin, Owlient on vaihtanut niin sanotun ilmaisen passin, moneen pienempään passiin (passi uudistus siis samoin tässä). Monia on sekin ärsyttänyt, mutta kuten sanottu, ei ole pakko pelata, jos ei halua. Kukaan ei pakota : ))
      Lisäksi etenkin tänä vuonna on tullut aivan liian helpoksi saada ylimaallisia, jos niitä nyt joku epätoivoisesti haluaa. Niihin ei tarvitse käyttää suunnilleen ollenkaan passeja (ja passejahan saa sen 900 kuussa ilman oikeaa rahaa aikaisemmat ylimaalliset ja villit JA hevosten myyminen ja muu), jos osaa taktikoida hyvin.
      En tiiä, yritän vaan sanoa, että jos ei miellytä ni ei miellytä. Ei mikään voi olla kaikkien lemppari, mutta ei tarvitse tehdä siitä suurta numeroa. Voi vaan kävellä pois tai tässä tapauksessa lähteä pelistä. Obviously se on ilmiselvästi erittäin vaikeaa, mutta kumminkin.
      Tulipahan sanottua nyt tämäkin taasen.
      Mut kyllä varmaan jotkuu tunnisti tästä, ja jos on erimieltä/samaa mieltä/muuta asiaa, voi kyllä laittaa lisää viestiä <3 love ya~

    • Anonyymi

      oot aika monta vuotta myöhässä

    • Anonyymi

      Nykypäivinä (2019)! Siellä ei ketään haukuta tai kiusata! Pelaajista on tullut tiivis porukka ja mukava sellainen, eikä tyhmiä kysyyksiä olekkaan vaan kaikki auttavat mielellään muita, jos apua tarvitsevat! Itselläkin on ollut muutama tilanne jossa en ole ymmärtänyt mitä olisi tarkoitus tehdä ja olen mennyt kysymään apua pelin sisäisessä keskustelu osiossa ja on kyllä kerrottu asiallisesti ja mukavasti mitä pitäisi tehdä! Jos kuitenkin on tullut sellainen fiilis, että joku on ollut ikävän kuuloinen, niin sanon vaikka "Hei... tuo kuulosti hieman töykeältä" Ja on tullut anteeksipyyntöjä ja ovat selittäneet, että on saattanut olla huonopäivä, eikä sitä aina viestienkään välityksellä huomaa tai älyä miten toinen on tarkoittanut viestin!

    • Anonyymi

      Minä itse pelaan howrsea mua ei oo kiusattu. Kannaattaa iloittaa howrselle kiusauksesta ja häiriköinnistä.

    • Anonyymi

      Tiedän, vanha postaus. Mutta nykyään siellä on paljon kiellettyjä sanoja ja kiusaamisesta karma laskee ja howrse tarkkailee näitä tilejä enemmän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe