Kuga 2.5T kokemuksia

4x4

Löytyykö keltään? Joko noita ei ole ostanut kukaan, tai sitten ovat aivan hemmetin hyviä kun ei näy käytettynä yhtään!!!

11

3659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ford kuga 2.5T -09

      Enemmän niitä on myyty dieselinä..harva ostaa citymaasturia bensakoneella.

      Mulla on ollu reilun vuoden ja on toiminu hyvin, jaksaa vetää kiimaliiteriäki komeesti!! Ei o hajonnutka mitään, ajanu olen n.40tkm.
      paitsi eberi kiukutteli viime talvena, mut siinä oli joku suutin mennynnä...
      On hyvä ajaa ja hiljanen sisälle! neliveto toimii liukkaalla hyvin ja savipellollaki olen vähä möyriny, vaik eihän se mikään varsinainen maasturi oo..

      Kannattaa ostaa, jos ei diisseliä tarvi riittä puhtia!!

    • 4x4

      Kiitos! Osaatko sanoa mitä kuluttaa suunnilleen tien päällä (siis matka-ajossa)?

    • Ford kuga 2.5T v-09

      Automaatti lodjulla matka-ajo on noin 7-8l/100km ja kaupungissa n.10l/km!
      Eli ei se mikään kovin juoppo ole, muijan V70 vie paljon enemmän..
      Kohta sekin vaihtuu mondeoon 240hp ecoboostiin tietysti!

      • Kugaga

        Et varmaan käytettynä löydä kun noita ei ole myyty kuin muutamia.ja öljyt ei kestä pakkasella sisällä.oli myös juttua jostain hengenvaarallisesta viasta.kahlaa näit sivuja läpi niin löydät


      • Ford kuga 2.5T -09
        Kugaga kirjoitti:

        Et varmaan käytettynä löydä kun noita ei ole myyty kuin muutamia.ja öljyt ei kestä pakkasella sisällä.oli myös juttua jostain hengenvaarallisesta viasta.kahlaa näit sivuja läpi niin löydät

        Taitaapi olla paska puheita nuo mainitsemasi ketjun jutut, oli aika provoava aloitus(OMASI?)! Mulla ei ollu viime talvena ainaka mitää ongelmia, turha provoilla näillä palstoilla jollain "kuulin huhua"-jutuilla!!! Onhan se toisten autoja varmaan kiva haukkua, jos ite ajelee jollain vanhalla romulla joka on aina rikki!

        Miten ne öljyt ei kestä sisällä?? kestääkö ulkona??
        taitaa olla vaan joku keksitty heitto!

        Taitaa monilla muilla loppua teho ennen kuin Kugastani, jos ohi haluan!!!


      • pöljää touhua...
        Kugaga kirjoitti:

        Et varmaan käytettynä löydä kun noita ei ole myyty kuin muutamia.ja öljyt ei kestä pakkasella sisällä.oli myös juttua jostain hengenvaarallisesta viasta.kahlaa näit sivuja läpi niin löydät

        Ei ole osannut Kugaga kertoa...
        Ihme asennevammaisia provoojia näillä palstoilla, kun toiset keskustelee asiallisesti niin heitetään ihan päätöntä kommenttia...
        Huomaa että samat tyypit kiertää haukkumassa muita merkkejä ja kilpaa kehuu omiaan...


    • Ford kuga 2.5T -09

      4x4:lle

      Taitaa jollain olla FORDia ja varsinkin Kugaa vastaan jotakin, kun on kaivellut paljon provo juttuja Kugasta!
      Itselläni ei ole ollut ainakaan mitään vikoja joita noissa mainitaan, kuten ei muutakaan. Siskonmiehellä on 2.0TDCi eikä ole hänkään valitellut tehon katoamista...ja lasinpyyhkijätkin toimineet!!

      Hölmöä kirjotella pa**aa, kun joku kysyy asiallisesti jotain...Meistä on moneksi!!!

    • 4x4

      Kiitos asiallisista vastauksista "Ford Kuga 2.5T -09" !! Tuo maantiekulutus ei vaikuta ollenkaan pahalta (ja itse olen harkitsemassa manuaalia, joka vienee vielä vähemmän). Harmi vaan, ettei löydy ollenkaan käytettynä, mutta pitää miettiä uutta...

    • Ford kuga 2.5T -09

      Oikeastaan yllätyin aluksi itsekkin siitä kulutuksesta!!
      Tuo kaupunki kulutus on pitkälti omasta kaasujalasta kiinni, se nousee helposti 12-13l/100km varsinkin talvella!
      Siinä ei ole testeissä ollut eroa kuin muistaakseni noin 0,4l/100km AUT/MAN.
      Mutta jos itse pitää enemmän manuaalista, niin se kannattaa valita...
      Toi automaatti on toiminut hyvin ja vaihtaa pirun nätisti!

    • fixrepairdaily

      täysin paska iteklä oli aina pajalla automaattikaatikko ei toimi

      • syrjäytynyt,työtön?

        Hahahaha...provo-paavolta päässyt aivo oksennus heti baarista palattuaan...maanantai aamuna!!?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe