annetaanko

kkyselijä

Eli tarkoitus olisi tässä lähiaikoina ostaa oma pistooli, lupaa ei viellä ole mutta kohta on. Mutta haluaisin ensiksi vähän nähdä ja hypistellä tulevaa pyssyä, voiko näin tehdä vaikka lupaa ei viellä olisikaan vai pyydetäänkö näyttämään lupia ennen kuin saa nähdä ja kokeilla miltä ase tuntuu?

saattaa kuulostaa vähän oudolta mutta ei mielellään ajaisi tuota 60km turhan takia.

11

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asehiplaaja

      tottakai saa hypistellä ja nykyään varsinkin jos lupakäsittely kestää 3kk niin on hyvä käydä kopeltelemassa pyssylöitä sillä välin!
      Koskaan ei ole multa kysytty ostolupaa jos olen halunnu hiplaa jotakin pistoolia tai kivääriä aseliikkeessä, osa myyjistä ihan törkkää jonkin kiinostavan aseen käteen ku vihjaseekin siihen suuntaan, että onpas toi nohevan oloinen tai jotain! :)

    • vanha hiplaaja

      Aseitten hively tuntuu tosi hyvältä, saa veren kiertämään ja tulee ah niin miehekäs olo.

    • se asehiplaaja

      Vanha Hiplaaja on oikeassa, mitään parempaa housut jalassa mies ei voi tehdä!
      Se jos "eräätt" ei tätä ymmärrä ei ole MIESTEN vika vaan antaa heidän ihmetellä ja hiplata itse jotain muuta vaikka muumimukeja....housut kintuissa tietenkin!

    • kkyselijä

      kiitos vastauksista! arvostan.

      • toivottavaa onkin

        Usein jopa kannattaakin valita ase tarkkaan jo ennen lupahakemuksen viemistä, sillä lupahan myönnetään mieluummin sellaiseen aseeseen jonka luvan myöntävä viranomainen voi jo alkuvaiheessa todeta kyseiseen käyttöön sopivaksi.
        Itsekin olen kaikki aseeni varannut (ja maksanut varausmaksun) ennen luvan hakua.
        Tosin en ole vielä tämän uuden pitkäänkestävän käsittelyn aikana lupia hakenut.

        No olihan silti minullakin yksi ase puoli vuotta varattuna kun ei voinut antaa lupaa heti (ehdonalainen tuomio talousrikoksesta eli siis firman konkurssin takia).


    • ?????sivaripasi

      Mitä v.ttua meinaat sillä pistoolilla tehdä? Tappaa jonkun??? Montako. Toistuuko jokela ja kauhajoki?.....

      • asehiplaaja

        Taitaa tämä arvuuttaja itse olla Hapsulaukku sivari, kun ei pistoolille muuta käyttöä ole vielä löytänyt...
        Googlaa vähän, niin sieltä löytyy monia lajeja mihin se pistooli näin normaali ihmisten käytössä suunnataan!


    • tyytyväinen asiakas

      Monet aseliikkeet lähettävät pistoolin kotiin kokeiltavaksi.Tässä lainaus erään erittäin tunnetun liikkeen sivuilta, yhteystiedot löydät netistä tai puhelinluettelosta.

      Toimi seuraavasti
      1. Valitse kokeilupistoolit

      Aloita tutustumalla laajaan pistoolikokoelmaamme, jonka löydät nettisivultamme. Kun löydät pistoolin jota haluat hiplata, klikkaat kohtaa "Lainaa".

      Voit lainata kotiin kerralla enintään kuusi pistoolia maksutta ja ilman ostovelvoitetta.
      2. Kokeile kotona - Tilaa kotisivultamme

      Muutaman päivän kuluttua pistoolit postitetaan kotiisi informaatiokansion kanssa. Nyt voit kokeilla pistooleja kaikessa rauhassa. Jos löydät yhden tai useamman pistoolin, jotka haluat ostaa, teet tilauksesi kotisivuillamme klikkaamalla linkkiä “Tilaa” sekä liittämällä mukaan hankintalupasi jonkin alla luetellun vaihtoehdon mukaisesti. Kuten sanottu, mitään ostopakkoa ei ole. Hiplauspistoolit lähetät yksinkertaisesti takaisin meille, postikuluja sinun ei tarvitse maksaa.

      • Pistä linkki

        niin päästään me muutkin hiplaamaan.
        Älä panttaa itsekkäästi tietojasi.


    • Trollipeikkolaiset

      Ilmeisesti dekottuja pistooleja sillä laki kieltää antamasta tai lainaamasta asetta johon toisella ei ole lupaa.

      Trollaajat taitaa olla taas vauhdissa

    • hiplaaja tampereelta

      Koetapa hiplata dekottuja pistooleja...ei mitään tunnetta. Nytkin minulla on koehiplattavana neljä erilaista pistoolia , kolmeviisseiskasta aina 454 casuliin.
      Ja kyllä on niin hyvän tuntuisia. Suosittelen asehiplausharrastusta muillekin.

      Trollaajat.....huh huh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe