Mitä mieltä olette kyseisestä paketista. Burris x 2-12 56putki päällä ja äänenvaimennin pyssynä tikka t3 lite . Olen kahden vaiheilla ostaakko pois vai katsellako vielä jotain CZ:aa browning tai remaria.
Pohdintojen taustalla on että hirvi peura lintu tykiksi olen sitä aikonut mutta onko lopulta järke kun se hirvi kaatuu 500€ remaripaketillakin. Toisaalta kyseinen paketti on kevyt kantaa eikä burrisin putkikaan paskimmasta päästä ole.
Tikka paketti
2
372
Vastaukset
- se neljäs vaihtoehto
Osta ihmeessä jos kerran hinta / laatusuhde on kohdillaan, ei kannata lähteä etsimään enään muita!
nko Remari tai Browning etc. etc. sitten tarkempi ja minkä putken ja jalat siihen putkeen hommaat ym. jutut kun laskee sen kiväärin päälle, niin siinähän se sitten on homma paketissa ja selkee juttu! :D
Jos saat jostakin Remaripaketin 500€ jossa on oikeasti tarkka kivääri ja tähtäin jossa napsut toimii niin kuin luvataan ja joka laakin jälkeen ristikko on vieläpä kohdallaan, niin hyvä! ;) - Reminton 308
Mikähän Remington on kyseessä? 770? (se ei kuulemma ole kestävyydeltään kovin hyvä.)
Tietysti se oston kannattavuus riippuu käytettävissä olevista rahavaroista, mutta jos on varaa tuohon Tikkaan,ja sen paketin hinta on muutenkin kohtuullinen niin suosittelisin sen ostamaan.
Itselläni on Remington, mutta tuota vanhempaa 700-sarjaa... Hyvin sekin toimii ja on tarkka... (käytettynä pakettina ostettu)
Myös noita CZ merkkisiä on kehuttu, mutta siihenkin sitten pitää laskea hintaan lisäksi hyvä kiikari ja kiikarin jalat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889