mieheni hakkaa minua aina kun olema kahden kotona,olen käynyt monesti terkkarissa neulotavana,aina valehdellut mistä vammat on tullu,en jaksa enään asun tässä kekellä kylää,ja mieheni meni ottaan muutaman krokin ravintolaan ja jännässä odotan isännän paluuta,meneekö hammas taas vai joku jäsen taas poikki,haluan elää ja onneksi lapset on jo aikuisia ja tytön mies on antanut miehelleni kerra pahasti selkään että se pölkää sitä poikaa,onko kellään muulla tälläistä elämää,työnikin saa kärsiä kun olen saikulla aika paljon,helppo kun ei aina tartte käydä hakemassa saikkua kunhan vaan soitta työpaikalle siitä nämä kuntapaikat on hyviä
onko pakko!!
40
1225
Vastaukset
- Lähe pois.
Siinä ainoa oikea vaihtoehto. Tai jos haluat saada säännöllisesti selkääsi ja pahimmassa tapauksessa henkesi heittää niin jää sitten kotiin. Nuo vaimon pieksäjät eivät koskaan tule muuttumaan vaikka kuinka lupailisi.
Valinta on sinun, oletko tyhmä vai viisas.. - tuuletar..
en voi lähteä,mieheni on uhannut itsemurhalla jos lähen ja en viitsi kokea samaa kuin työkaverelleni sattui viime keväänä että ukko kuoli pois,olen nyt mennyt kellariin piiloon ukkoani kun se löi ennenkö lhti kylille ja sano että jatketaan sitten kun tulen kotia,nyt näyttää siltä että se on saapunut kotia kun kauhea mekastus kuuluu tänne kellariin asti
- pois ja pian
Voi sinua raukkaa.Se on miehesi valinta tekeekö hän itsarin,mutta nyt sinun on tehtävä loppu.Etsi asunto ja ilmoita miehellesi ettet ole hänestä vastuussa.Se on miehesi valinta mutta sinulla on yksi arvokas elämä.Tuo ei ole rakkautta vaan sinulla sääliä ja miehelläsi on sairaus joka on nimeltään hulluus.
- tuula......
Voi mahoton tuota sinun järkeä,vai että kellarissa istut voi kauheeta,tunnen sinun miehesi aivan fiksu tyyppi mutta se haluaa kaiken ja mitä ei saa, hän ottaa väkisin
- tuuletar..
pois ja pian kirjoitti:
Voi sinua raukkaa.Se on miehesi valinta tekeekö hän itsarin,mutta nyt sinun on tehtävä loppu.Etsi asunto ja ilmoita miehellesi ettet ole hänestä vastuussa.Se on miehesi valinta mutta sinulla on yksi arvokas elämä.Tuo ei ole rakkautta vaan sinulla sääliä ja miehelläsi on sairaus joka on nimeltään hulluus.
hulluhan se on mutta on romantiikko välistä,nyt se lähti pihalle lämmittään piha saunaa,taitaa tällä tytöllä olla erotiikkaa tänä iltana tiedossa,mutta mieheni kaverit on tylyjä kun mieheni sammuu tai panee maate niin he käyttävät minua hyäksi,mutta onhan sekin mukavaa kun harvoin saa,taidan mennä yläkertaan laittaan porovellin kiehumaan,se on ukkoni mieli ruokaa
- 13
Tuo on sitä psyykkistä vallankäyttöä sinuun, sekä väkivaltaa. Manipuloiva sinut luultavasti hyvin tunteva miehesi tasan tarkkaan tietää, että et häntä uskalla jättää, jos uhkaa itsarilla. Ihan varmasti ei sitä tee, vaan uhkaa vaan pitääkseen otteessaan. Ei ole vaimon vastuulla, tekeekö joku itsarin tai ei. Miehesi pitää hankkia ammattiapua. Ei sitä auta se, että saa pitää sinua vain jonain paskasäkkinään, sillä sitähän sinä vain olet sille äijälle. Ei auta miestä muuttumaan jos on joku alistuva nyrkkisäkki kotona, joka ei voi edes puolustautua.
- tympiintynyt
tuuletar.. kirjoitti:
hulluhan se on mutta on romantiikko välistä,nyt se lähti pihalle lämmittään piha saunaa,taitaa tällä tytöllä olla erotiikkaa tänä iltana tiedossa,mutta mieheni kaverit on tylyjä kun mieheni sammuu tai panee maate niin he käyttävät minua hyäksi,mutta onhan sekin mukavaa kun harvoin saa,taidan mennä yläkertaan laittaan porovellin kiehumaan,se on ukkoni mieli ruokaa
Joo niimpä varmaan. Taidat vaan narrata. noin tyhmä kukaan ole, edes juoppo.
- Luopukaa alkosta
Ei saa alistua, sano pää selvänä sille miehellesi selvät ehdot ja pidä ne kanssa. Sehän on kiristystä, jos tappaa itsensä, voi se tappaa sinutkin mukiloidessaan.
- tuuletar..
taasen menee hyvin meillä,aamulla sain ainoastaan kunnolla turpaani,pitäis alkaa lähteen töihin ja naamani joudun taasen vähän meikkaamaan niin saa mustelmat pois näkyvistä,saa nähä hakeeko ukko pois tänään minut töistä eilenkin jouduin lähtemään kesken työpäivän kotia pottuja keithään ukole
- uytrdjggggggggg
tuuletar.. kirjoitti:
taasen menee hyvin meillä,aamulla sain ainoastaan kunnolla turpaani,pitäis alkaa lähteen töihin ja naamani joudun taasen vähän meikkaamaan niin saa mustelmat pois näkyvistä,saa nähä hakeeko ukko pois tänään minut töistä eilenkin jouduin lähtemään kesken työpäivän kotia pottuja keithään ukole
...siis tajusinko oikein ,että lähdit kesken työpäivän ukolle potun keittoon.Kannattais sunkin harkita kahdesti-
- vajakki
älä jauha paskaa.
- eo
jos tykkäät nyrkkierotiikasta niin oma valinta. muuten tämä homma on poliisin asia.
- oma vika...
olet järjetön. Lähde pois ja eroa. Itsemurhalla uhkailu on taktiikkaa, että et lähtisi. Oma vika jos otat turpaan. Lähtö on ainoa oikea ratkaisu.
- Tervepäinen Peäkköne
Ja te otatte tosissaan valejutut, poloiset.
- Viimekerran näkisi
Onhan se mahdollista olla tottakin, jos joku on niin hölmö ja pieksättää itseään.
Minua ei pieksäisi, tai tietäisi pieksäneensä. - Taivas varjele!
Ihmettelen vaan että miks valitat ja kyselet täällä neuvoja? Pitäis olla sen verran itselläkin maalaisjärkeä että tajuis tollasesta suhteesta lähtee v*ttuun...! Ja tyhmähän sinä olet jos luulet että äijjäs tekee itsarin pelkästään sen takia että jätät sen, tuskin on äijässäs tarpeeksi miestä siihen. kuhan uhkailee. Tommosesta tietää että äijjä on heikko itsetunnoltaan ku tommoseltaan uhkailee. Jätät sen ja elämäs paranee, eikä lasten isäkään mene minnekään, ainakaan tuonpuoleiseen vaikka kuinka uhkailee!
- uhrix19
hyvä sulla kellari kun netti yhteys pelaa koko ajan.. Feikkii sanon mä tämäm jutun aloittaja. leikit vakavalla asialla
- Koiranrakastajat
Kun metsienmies hukuttaa kaiken hellyytensä koiraansa on akan osa alistua ja tyytyä siihen.
- metsienmies33
jepjep, hauku mun akkaa,mut varo haukkumast mun koiraa
- aatteleppaihanite
HUOMENTA!! käyppä SIWASSA ja osta narua ja saippuaa? jätä ne pöydälle,että on varmasti löydettävissä? mene itse jonnekin muualle vaikka viikoksi? katsotaan kuinka tommosen paskahousun käy...
- ö
Oot tuuletar itekkin h...u jos et älyä lähteä pois.
Tiedän, kuka on kyseessä. - poliisithan
on nykyään, etkös osaa ottaa niihin yhteyttä?
Nautit kai itsekkin pöllyytyksisäsi kun täällä kerrot niitä!
EIkös ole sulla enää järkeä kun odotat miehesi lyöntejä?
Itse siis nautit niistä-kö? - halolla päähän sitä
Tuommosella ukolla ei ole mitään virkaa vaikka tappaiskin itsensä, päinvastoin olisi kaikille parempi kun pääsisi siitä eroon! Vai oletko niin tyhmä että vielä siinä roikut?
Maailma on munaa väärällään jos sen puutteessa olet! - ketjusilmä
Olipa taas runsaalla järjellä varustetut kirjoittajat tässä ketjussa, aloittaja se vasta "höhlä" olikin ja vastaukset samaa maata.
- No ketjusilmä
kertoo sitten omia viisauden sanojaan tähän ketjuun niin me tyhmätkin opitaan jotain uutta.
Epäilen että ei sieltä taida sen viisaampaa tekstiä tulla, provollehan tuo haiskahtaa..
- söesi "SUSI""
on niin hyvä jotta vakuutussummoa nostoa
- Apua väkivaltaan
https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/miten voimme auttaa/
- tuuletar...
apua,aamulla töihin ja taasen jouduin kellarin armoille,viikon loppu meni hyvin ukkelin kans mutta pari iskua tuli kavereilta kun en alistunut enään,aamulla poka menen hakeen apua,polliisit kävit lauantaina kylässä,veit muutaman raja loikkarin pois kylästä,veinaan naapureita jotka ei sais käydä kylässä,en tiiä mitä teen,tuntuu niin orvolta asua tälläisessä paikassa missä ei ole ihmisiä lähi tiennollakaan,saan varmaan potkut kohta töistä kun on aika paljon poissa työmaalta sairas lomien takia,olen neljä varotusta saanut jo,mutta ei se autakko koittaa ellää:))
- viivi41
Joku "teini" nämä viestit kirjoittaa... Aika paljon kirjoitusvirheitä esim. Eikä nämä totta ole, niin vakava kuin aihe onkin. Ihan selvä provo! Älkää hyvät ihmiset lähtekö mukaan tämmöseen! :(
- 134
Potkut luulisi olevan pienin ongelmasi. Hengellä ei pidä leikkiä. Sairaslomaa vaan..
- psykyloggi
lenttiraussa tekkyvät uukot nuin ku on sannotty on huvva rouvhain kirjustylle tänne ,se helpoittao olua kovin.
- 11
Uskooko joku vielä tuota satua? Mikään ei tunnu täsmäävän, mahtaa nauraa itsekseen kun kirjoittelee tämmöistä, on aika kroisi huumori.
- 8+16=28
akan hakkuu on halpa hupi
- tuuletar..
vihdoinkin isänpäivän kakkua saan tehä rauhassa ja viikkokin ollut melko raskas,töistä sain kenkää keskiviikkona kun määrättiin lekuriin sairaslomieni vuoksi kun ilmoitin tiistaina että olen mukamas kipeänä vaikka naama mustelmilla on,olihan se jo neljäs varotus ja kenkää tuli heti,ei se autakko ukon rahoilla pärjätä,ukkeli on mennyt nestheelle kahaville varmaan päissään tulee kotia,olen telkkarin vieny kellari huoneeseeni,tulis työkaverikhaan kykään tänään niin sais kerrankin lauantaina olla kiltisti kotona, hyvää lauantaita kaikille ystäville jotka joskus luetta näitä minun surullisia viestejä,osa näyttää olevan hankalia täälläkin kun tuollaisia kirjoittava
- WifeBeateR
Voiko nusia pulupilu?
- tympiintynyt
No voi perse, tämähän on selvä provo. Kaikkea paskaa sitä näkee foorumilla.. Ei ilmeisesti kuhmolaisilla ole muuta tekemistä. Sehän on selvää.
- runokolibri
Kirjoittaja lienee joku vanha feministihoro, siitä moinen kehno provo.
- tuuletar..
hyvin on mennyt muutama hammas vaan mennyt kun törmäsin lapioon eilen illalla ja aamulla pääsin pois lekurista,alankin isekki juoda viinaa niin ei ole tappeluita enään
- ukkosi
nyt loppuu pertana se joutava paskan jauhaminen inter netissä perkele turpaan tulee kun nesteen nettikahvilasta kaljottelemasta kotio kerkiän!
- Suomussalmelainen.
Onhan se hienoa että Kuhmolaiset pystyy käymään näin avointa ja rehellistä debattia aroistakin aiheista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501