Onko kukaan paininut nahoissa toisen nahkakundin kanssa.. Motoristit tai muut nahkakundit?
Olen kiinnostunut asiasta ja haluan kuulla kokemuksia...
Minulla kaikenlaista nahkaa kaapissa ja vaatenaulakossa.. rotseja, nahkafarkkuja, bootseja, hanskoja, nyrkkeilykamoja yms..
Nahkapaini
12
777
Vastaukset
- Nahkiainen
Enpä ole kokeillut, mutta summassa arvioisin, että miehen voimat lisääntyvät huomattavasti, kun se pistää nahkarotsin päälle.
- Greaser
tosi kiihottava ajatus!nahka natisee ja tuoksuu,kundit nahassa päästä varpaisiin asti...toimii.
- yks vain
Greaser kirjoitti:
tosi kiihottava ajatus!nahka natisee ja tuoksuu,kundit nahassa päästä varpaisiin asti...toimii.
aivan... ja kunnon painimatsi sellaisissa varusteissa on tosi yes.. Harvoin vaan löytää vastustajaa
- nahkarotsissa
yks vain kirjoitti:
aivan... ja kunnon painimatsi sellaisissa varusteissa on tosi yes.. Harvoin vaan löytää vastustajaa
Täältä löytyy kunnon nahkarotsikarju painimaan!
- Kysymys neidille:
nahkarotsissa kirjoitti:
Täältä löytyy kunnon nahkarotsikarju painimaan!
Siis pyllistelijä?
- kuumatkuvat
nahkaa, nahkaa..!
http://www.jenisfamous.com/uploaded_images/pt_splash-745926.jpg - leather-from-hell
No life til leather!
- painia pojat painia
Meitähän on joka "junaan". En kyllä ole nahkajutuista kiinnostunut, mutta painista kylläkin. Olisihan se mielenkiintoista koittaa tasavertaisen kaverin kanssa, kumpi saa toiselta vaatteet pois ensimmäiseksi. Tai sitten vain ihan perinteistä alastonpainia, jossa näkyy kiihottumisen tila helposti.
- Seetanan perserassit
lähettäkää nahkapainikuvanne vvanhemmillenne joulukortteina!
Korvatillikkaa teille höpönassut.. - BelAmi
Moi! Tääl yx motoristi haluis kokeilla toisen kundin kans :) [email protected]
- Anonyymi
ei mut ois aika mahtavaa ;)
- Anonyymi
Olen super nahka Macho Man! Piiskaan sinut tuhma boy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33796Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872022Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50836- 47764
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184718Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35650
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638