Kertokaa nyt te vanhemmat miltä tuntuu olla 70:nen. Minä viiskymppinen tunnen itseni lähes kakaraksi, enkä voi kuvitellakaan että olisin joku vanhus seitsämänkymppisenä.
Miltä tuntuu olla 70
11
958
Vastaukset
- viisikymmentä vuotta
lainkaan seitsämänkymppisiä... Kun kukaan ei vastaa.
- Alvar K.
Älähän hättäile viisikymppinen, vaan tuu perässä iisisti! Kyllä siinä matkan varrella murrosikä vähitellen menee ohi. Poristaan lisää, kunhan ehditään. On nääs tekemistä niin paljon.
- señora lyyli
sanosin omast puolest ettei se iäst ole kiinni, minust kaiken ikäsen on olt mukavaa ellää.
tiiätsie, et sitä joskus tuntee viel täskii iäs 78 vanhan itsensä ihan kakaraksi. ulkopuolelt näyttää vanhalta mutta sisäl meil monil assuu pikku tyttö ja poika.
peilii ko katsoo en meinaa millää uskoo, että tuo oon mie, miehä olin mustatukkanen lettipää,kirkas silmänen,heleä ihonen ja ilonen tyttö.
nyt siel katsoo valkotukkanen,silmien kirkkaus hävint johonkii,ryppy naamanen, mutta kuitenkii ilonen mummo.
myö ollaa vanhennettu eri tahtii, minun mieli ja ruumis.
siitä olen ilonen ettei ne kule käsikäessä. voi ,voi jos minun mieli olis yhtä vanha ko naama. ;)))
siksi ihmisen pittää vaalia mieltä, että lapsenmieli säilyis iha loppuu asti.
pittää viljellä paljo huumorii ja yrittää löyttää sitä jokapäiväses elämäs. kaik hulluttelu ja leikki on sallittua;))
enne ko ei ollu niin paljo viihykettä,televisioo ja radioo. niin sillon aikuset myös leikki seuraleikkejä ja laulovat yhessä.
nyt kesäl järjestettää monel paikkakunnal yhteislaulu tilaisuuksii, sinne mie mään tänäkin kesän, ne on mukavii hetkii,suosittelen.
jote kysymykseen miltä tuntuu olla 70, sanon että mahottoman mukavalle. tervveisin lyyli- Helena
Tässä taisimme jo kaikki olla huolissamme, kun ei Sinusta senora Lyyli mitään kuultu.
Vielä ennen unten maille menoa täytyy huikata Sinulle tervehdys: Tervetuloa takaisin! Ja taas saimme kirjoituksestasi elämäämme tärkeän, viisaan oppitunnin. Kiitos.
Pikaista paranemista (muista venyttelyliikkeet!)
Helena
- Liena
70:senä mikään vanhus, emmehän mekään ole ja 20:SSä vuodessa vielä kaikki eläkeikäisten asiat kehittyvät aina vain paremmaksi ja paremmaksi.
Olet tosiaankin vielä lasten kengissä, niin että koetahan pistää jalkaa toisen eteen, niin että pääset pikaisesti tänne meidän nuorekkaaseen vuosikymmeneemme.- terttu
Ihanalta, on aikaa, on terveyttä, on rahaa , mielenkiintoinen maailma ympärillä.
Aamulla puhkun energiaa, kaikki tiet on auki taivasta myöten.
Sitten katson peiliin. Kuka tuo on? - Helena
terttu kirjoitti:
Ihanalta, on aikaa, on terveyttä, on rahaa , mielenkiintoinen maailma ympärillä.
Aamulla puhkun energiaa, kaikki tiet on auki taivasta myöten.
Sitten katson peiliin. Kuka tuo on?Tuota parempaa vastausta saa hakea... varsinkin sen viimeistä lausetta... ihanainen olet kirjoittamaan.
- pioni
Helena kirjoitti:
Tuota parempaa vastausta saa hakea... varsinkin sen viimeistä lausetta... ihanainen olet kirjoittamaan.
Moi!
Tuo Lyyli vei sanat suustani, ei todella muista kuinka vanha on ,jos ei peiliin vilkaise.(kieränkin ne)
Olen huumorin tajuinen,liikaakin,kun kaikki ei tahdo ymmärtää.
Kuvittelen olevani hyvin "haluttava" ,joskus sitten saan vettä niskaani,mutta myös myönteistä palautetta.
Olisihan sitä toisaalta vielä nuorikin ,mutta kun ajattelee,että on "kokenut" jo niin paljon ja voi jatkaa samalla nuorella mielellä ,kyllä on aivan mukavaa olla 66:nen. Suutani soitan ,peilejä kiertelen ,niin ei ikää huomaakkaan,kun on säästynyt sairauksiltakin.
Älä kauhistele ollenkaan iän kulkua,vaan nauti kaikesta.Iloitse rakkaistasi,ystävistä ja rakasta
elämää tässä ajassa.
näin,pioni
- 1934
Et Sinä mikään "vanhus" tule olemaan ennenkuin heittäydyt sellaiseksi. Jos tunnet itsesi silloin edelleen lähes kakaraksi, niin sitten olet sitä. Eikä tarvitsee pahoitella tai pyytää anteeksi omia tuntemuksiaan keneltäkään, jos ne ovat itseä koskevia. Toivon Sinulle tervettä 70 aikaa, nauti vapaudesta, kokemuksen suomasta älystä ja taidosta ja elä onnelisena hyvässä maassamme!
- mummellii
kyl sie viel meil asti piäset josha on siul eloaikaa jäljel.mieki oon jo yli seitsenkymmentä vuosiltai mut syömessä ole nelikymppinen,usko tahi älä usko.En tiiä ootko uros vai naaras mut mie olen naaras tiikeri,vaik kun ei liian ussein pilailekkaa,nii silt pyssyy nuorekkaana,eik tarvii kahtoa peiliinkää ku immeiset jo huomuttellee,et sie vanhetukkaan laisi,mikä on nuoruuteis sallaisuus,ja mie ku vastaan et ku olen tiikerrii,ja tankki pannaan täyhteen.
- Rituli
se seitsenkymmpinen nyt on. Ei toki ollenkaan. Minä tässä kiihkeästi odottelen, että täyttäisi tuon maagisen 70v. Vuosi pitää vielä odotella. Vanha kiinalainen sananlasku sanoo: "kevyt askel kantaa kauas".Niinpä olen yrittänyt pitää liikettä yllä kaikintavoin. Pistänpä yksinkin tanssiksi kun hyvä musiikki soi. Ukkopaha kun ei halua tanssia, vaikka kuinka koetan vokotella. Siis ei syytä huoleen, sitä on aina niin nuori kun itsensä tuntee. Terveisiä kaikille seitsenkymppisille ja niin myös teille n.viisikymppisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422