Olen dinosaurus, 1. pitääkö tuohon 4 tai 8 pinniseen 12V atx virtaliitäntään emolevyllä kytkeä virta vielä 24 pinnisen virtaliitännän lisäksi, että kone käynnistyisi?
Virtalähteenä on Super Flower 650W.
Siinä on 24 pinnisen virtaliitännän lisäksi vain 6 pinninen jossa lukee pci express , sekä toinen 6pinninen, jonka kyljessä lukee sli ready, tämän sli readyn jatkeena on vielä liitin jossa on kaksi lisäpinniä.
Joka on tuollaisen nähnyt, varmaan tietää vaikka kuvailu on huono. Mutta:
Liittimen navat on muotoiltu osa neliöiksi, osa hiukan pyöristetty, kuten emolevylläkin, mutta nämä muotoilut eivät täsmää. Pyöreät osat sopivat kyllä neliskulmaisiin, joten osat sopivat toisiinsa, mutta en arvaa kytkeä virtaa enkä osaa gguulettaa
virtaliitännät asrock z68 pro3
4
178
Vastaukset
- sama kuin ed
itselleni vastaten: sli ready ja pci express virtaliitäntöjä ei saa kytkeä atx 12v liitäntään emolevyllä.
No joo, ne muotoilut on siinä tosiaan juurikin siksi, ettei niitä saisi laitettua vääriin paikkoihi. Näytönohjaimissa on nykyisin 6 tai 8 -pinniset liittimet. Tai sitten 2×6 tai 6 ja 9 pinniset liittimet. SLI ready tarkoittaa että powerilla voipi käyttää kahden näyttiksen kokoonpanoakin.
Emossa taas on 4 tai 8 pinninen lisävirtaliitin. Et kyllä kertonut mikä malli sulla tuosta powerista on, mutta noissa Flowerin high end -powereissa toki 8 -pinninen liitin on (taitaa lukea "EPS 4 4pin" tai jotain vastaavaa).
Golden Green PRO- ihan okei
olihan siinä powerissa tosiaan 4 4 virtaliitäntä, kun otin silmän käteen ja katsoin :)
Viimeisestä päivityksestä ehti kulua useampi vuosi, niin en ymmärtänyt että vrtaliittimiä emolevylle vaaditaan noin monta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440