Näin Halloweeninä ja Kekrinä saattaisi joku älypää kehittää tositosi-TV ohjelman.
Siinä seurattaisiin nettikirjoittajia ihan livenä päätteen ääressä.
Jokaiselle annettais ainaskin 10 eri naamaria.
Naamari ja kirjoitus näytettäisiin katsojille ja katsojat pudottaisivat sitten aina yhden naamarin.
Voittaja saisi 5 Euroo ja luvan meikata, ajaa partansa, käydä kampaajalla/parturissa ennen julkaistavaa naamakuvaa. Voittaja saisi myös juoda vapaasti valisemaansa viinaa vapaasti.
Voittajan naama kuvattaisiin telkkarissa livenä, katsojajoukon edessä.
Tuliskohan enemmän kyyneleitä kun BB: ssä?
H.
Toisenlaiset frendit
37
333
Vastaukset
Ai kun kiva aloitus!
Mutta älä sinä tuommoisia tee, ei niihin kukaan vastaile.
Niihin sattuu.
Nimim: Hunksinruikkunen
H.Minusta sinulla on aina fiksuja aloituksia, ja on ihanaa kun et koskaan kirjoita muuten kun omalla nikilläsi.
Nimim: Nuuskanhunksinen
H.- *piparipaakari*
Kyllä sua nyt ottaa niin pattiin, kun ei kukaan innostu sun aloituksestasi :).
Voi pientä Hunksia..... *piparipaakari* kirjoitti:
Kyllä sua nyt ottaa niin pattiin, kun ei kukaan innostu sun aloituksestasi :).
Voi pientä Hunksia....."*piparipaakari*"
Älä sinä kiusaa meidän hunksia, varo ettei sinulta putoa naamari.
Jatka vaan urheasti, ja riko hunksientisenpullukalle asetettu banni. :)
Nimim. Hunksistiaina
H.hunksz kirjoitti:
"*piparipaakari*"
Älä sinä kiusaa meidän hunksia, varo ettei sinulta putoa naamari.
Jatka vaan urheasti, ja riko hunksientisenpullukalle asetettu banni. :)
Nimim. Hunksistiaina
H.Eikös Korppiksella ole tuol jo joku kekrialoitus??
Mikset mennyt sinne?
Entä miksi venytät turhaan omaa ketjuasi, häh?
Mun firefox takkuaa, niin että eipäs muuta.minttupuu kirjoitti:
Eikös Korppiksella ole tuol jo joku kekrialoitus??
Mikset mennyt sinne?
Mun firefox takkuaa, niin että eipäs muuta."minttuseni"
Ajattele nyt niitä naamareita :)
H.- *piparipaakari*
minttupuu kirjoitti:
Eikös Korppiksella ole tuol jo joku kekrialoitus??
Mikset mennyt sinne?
Mun firefox takkuaa, niin että eipäs muuta.Juuri näin! Tämä aloitus on jo tuolla, kuten Hunksz aina muistaa valistaa meitä innokkaana.
Nyt kun on oma alotuksensa, niin sehän onkin vasta mainio, ettekö sitä heti huomanneet :))). *piparipaakari* kirjoitti:
Juuri näin! Tämä aloitus on jo tuolla, kuten Hunksz aina muistaa valistaa meitä innokkaana.
Nyt kun on oma alotuksensa, niin sehän onkin vasta mainio, ettekö sitä heti huomanneet :)))."*piparipaakari*"
Hurjaa! Huitsin huitukaista!
Ihqu hunksin puikulaista!
Suloinen lämpö sikiää sisälleni, hunksia rakastavat toisetkin.
Pudottakaa nyt naamarinne yksi kerrallaan ja tulkaa yksinikkisiksi.
Luokaa nikiksenne jotain joka alkaa HU... tai HUU...
Nimim. Hunksinhuuloinen
H.- ???
*piparipaakari* kirjoitti:
Juuri näin! Tämä aloitus on jo tuolla, kuten Hunksz aina muistaa valistaa meitä innokkaana.
Nyt kun on oma alotuksensa, niin sehän onkin vasta mainio, ettekö sitä heti huomanneet :))).biibiibaa?
* * *
Arvotaanko naamarit?
En halua olla mitään rumaa hirviön naamaria.
On muuten tosi kiva aloitus, ylläriveto sinulta. :)"Anceli"
Kertakaikkisen ihastuttavaa että sinäkin tykkäät hunksinpunksin älykkäistä aloituksista, etkä tunne mitenkään siitä pahaa oloa ja pahaa omatuntoa!
Maalaisena sinulle sopii vilkkuvat silmät jauhopölyn peittävästä naamasta.
Jokunen naurunkyynel saisi myös uurtaa uutta vakoa.
Nimim. Hunksin kus...kasianen.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Kertakaikkisen ihastuttavaa että sinäkin tykkäät hunksinpunksin älykkäistä aloituksista, etkä tunne mitenkään siitä pahaa oloa ja pahaa omatuntoa!
Maalaisena sinulle sopii vilkkuvat silmät jauhopölyn peittävästä naamasta.
Jokunen naurunkyynel saisi myös uurtaa uutta vakoa.
Nimim. Hunksin kus...kasianen.
H.* * *
Tykkään oikein hurrrjasti, tämä on sit oikeesti hurrrrjan kiva aloitus.
Minulla ei ole juuri koskaan paha olo eikä huono omatuntokaan vaivaa, etenkään nyt tämmöisellä hupi-palstalla.
Hurlumhei vaan kaikille!!!
En mie nyt oikeen tiijä tuosta jauhonpölystä, kun on keliakiakin, gluteenittomat jauhot on liian kalliita naamalle roiskia.
Taijan ottaa olkipaalin ja rakentelen siitä hiuskoristeen, silleen kivasti, että roippeet on kasvoilla, kukaan ei tunnista, ei varmasti.
Mahtuu narunkyyneletkin valumaan ryntäille sieltä olkien välistä.
:)
- *piparipaakari*
Jopa frendit alkavat saapua paikalle "pelastamaan" Hunkszin, kun ensi aikansa itse itselleen vastaa ja maanittelee. Miten läpinäkyvää.
- tii-na-...
kateellisten panettelua.
* * *
No katsos kun mua on enkeliksikin sanottu, niin täytyy vähän jeesata ihan viran puolesta. :)
Tulin just paikalle, siivet on vieläkin vähän kosteat.Anceli kirjoitti:
* * *
No katsos kun mua on enkeliksikin sanottu, niin täytyy vähän jeesata ihan viran puolesta. :)
Tulin just paikalle, siivet on vieläkin vähän kosteat.Kun on viran ottanut niin raskaatkin toimet on hoirettava,voimia ystäväni.
koti-kiusattu kirjoitti:
Kun on viran ottanut niin raskaatkin toimet on hoirettava,voimia ystäväni.
* * *
Kiitos, teen parhaani ja katson mihin se riitttää, olen päättänyt olla ystävällinen ja lempeä kaikille, ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta.
Ei tule olemaan helppoa, mutta tiedän että seisot tukenani ja nappaat kiinni mikäli kellahdan kumoon velvollisuuksien painosta.- tii-na-...
Anceli kirjoitti:
* * *
Kiitos, teen parhaani ja katson mihin se riitttää, olen päättänyt olla ystävällinen ja lempeä kaikille, ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta.
Ei tule olemaan helppoa, mutta tiedän että seisot tukenani ja nappaat kiinni mikäli kellahdan kumoon velvollisuuksien painosta.tätä oonkin oottanu vihdoinkin oot ystävällinen myös mulle koo koon tuki tulee olemaan tarpeen sulle voimia ja iso hali myös täältä ;)))))
tii-na-... kirjoitti:
tätä oonkin oottanu vihdoinkin oot ystävällinen myös mulle koo koon tuki tulee olemaan tarpeen sulle voimia ja iso hali myös täältä ;)))))
Mitäs tuumaat ottaaks sun vai alottajan tukeminen enkelin voimille?
Tierän sit varautuu tönkkömään oikeeta sivua.tii-na-... kirjoitti:
tätä oonkin oottanu vihdoinkin oot ystävällinen myös mulle koo koon tuki tulee olemaan tarpeen sulle voimia ja iso hali myös täältä ;)))))
* * *
Kuulepas muruseni, aina olen ollut sinulle ystävällinen, enkö olekin, yhtään en hermostunut silloinkaan, kun kolme tuntia kävelin perässäsi kirpparin käytäviä.
Mutta kiitos, voimia tarvitaan paljon, lämpöinen jättihali sinulle. :)- tii-na-...
koti-kiusattu kirjoitti:
Mitäs tuumaat ottaaks sun vai alottajan tukeminen enkelin voimille?
Tierän sit varautuu tönkkömään oikeeta sivua.kyllä uskoisin että enkeliltä voimat menee helpommin kun meiltä nehän on niin hentoja ja hauraita ;)))))
- tii-na-...
Anceli kirjoitti:
* * *
Kuulepas muruseni, aina olen ollut sinulle ystävällinen, enkö olekin, yhtään en hermostunut silloinkaan, kun kolme tuntia kävelin perässäsi kirpparin käytäviä.
Mutta kiitos, voimia tarvitaan paljon, lämpöinen jättihali sinulle. :)ai niin olinpa unohtaa muisti palailee pätkittäin =)))))
- bb.janica
Ihanaa, sinäkin seuraat BB taloa.
Tosimies uskaltaa sen myöntää- tii-na-...
hunksz kirjoitti:
"bb.janica"
Vain satunnaisesti, ja vain nettilehdistä.
Ja vain jos on kiehtova kuva.
H.arvelen että mm bb janican kuvat kiehtovat...
tii-na-... kirjoitti:
arvelen että mm bb janican kuvat kiehtovat...
"tii-na-"
Minä olen jo sen ikäinen että ihan tiukka nahka ei enää pure.
Kaipuusta värähtelevä iho ja sen alainen, kohtuullisesti on kiva.
H.tii-na-... kirjoitti:
arvelen että mm bb janican kuvat kiehtovat...
Mikähän niissä kuvissa mahtaa kiehtoa, nehän on kaikki samanlaisia. :)))
Ralliautotkin on mielenkiintoisempia, mutta minähän olenkin nainen.- tii-na-...
hunksz kirjoitti:
"tii-na-"
Minä olen jo sen ikäinen että ihan tiukka nahka ei enää pure.
Kaipuusta värähtelevä iho ja sen alainen, kohtuullisesti on kiva.
H.ai se ihon värähtely onkin kaipuuta mää luulin että se on tällä iällä läskiä hyvä tietää jos iho vähän värähtelee niin voin sanoo että kaipuuta se vaan on =)))))
- henrjii
Kovoo hommoo, jos joidenkin kaikilla sivupersoonoillakin pitäsi olla joku naamari.
- hallouveni
Hunksi ei tarvii naamaria,on jo syntymäsellainen,jos sais naaman 70-luvulta,se oliski toinen juttu ; ))
- naamari mullakin
Kaikilla on syntymänaamari. 70 luvulla taatusti nuoremman näköinen;)
- hyvä niin
Sr on hyvä ohjelma se Toisenlaiset frenfit televisiossa. Siinä kerrotaan itsenäistyneistä kehitysvammaisista hyvin aidosti ja he ovat oma ryhmänsä ihmisiä ilman naamioita.
Ohjelma tuli minullekin aloituksen otsikosta mieleen, aivan hurmaavia kehareita siinä esiintyvät. Tai eiväthän he esiinny, vaan ovat omia itsejään, iloineen ja murheineen, näyttävät tunteensa ja mielentilansa aidosti.
Meillä kaikilla olisi opittavaa heistä.
Eivät todellakaan käytä minkäänlaisia naamioita, ovat sellaisia kuin ovat, ilman mitään piilotteluja.
Minulla on joitain VHS-nauhoja, aikoinaan Kehitysvammaisten Tukiliitolta hankittuja, Mikko on niistä yhden pääosassa, silloin hän asui vielä kotona vanhempiensa luona, aivan mahtava persoona. Nyt huomaa, että ikä on muuttanut Mikkoa jonkin verran, mutta kyllä ne kujeilut sieltä taustalta pilkistävät.Anceli kirjoitti:
Ohjelma tuli minullekin aloituksen otsikosta mieleen, aivan hurmaavia kehareita siinä esiintyvät. Tai eiväthän he esiinny, vaan ovat omia itsejään, iloineen ja murheineen, näyttävät tunteensa ja mielentilansa aidosti.
Meillä kaikilla olisi opittavaa heistä.
Eivät todellakaan käytä minkäänlaisia naamioita, ovat sellaisia kuin ovat, ilman mitään piilotteluja.
Minulla on joitain VHS-nauhoja, aikoinaan Kehitysvammaisten Tukiliitolta hankittuja, Mikko on niistä yhden pääosassa, silloin hän asui vielä kotona vanhempiensa luona, aivan mahtava persoona. Nyt huomaa, että ikä on muuttanut Mikkoa jonkin verran, mutta kyllä ne kujeilut sieltä taustalta pilkistävät."Anceli"
Kyllä nuo "fiksut" ideani pulppuavat useimmiten iltapäivälehtien nettisivuilta, YLE: n sivuilta taisin huomata tuon toisenlaiset frendit.
Siihen sitten vähän ilkeää mummoa telkkarissa, joka ei halunut talonsa arvon laskevan.
Ja ripaus tylsää jankutusta aloituksista, jotka joskus vaikuttavat yksinkeskustelulta.
Ja hupsista! kummalliset aivoni kehittivät loppukesän hienoimman aloituksen.
Nyt vain jännitän montako erilaista "naamaria" minulle tulee kuittailemaan. :)
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Kyllä nuo "fiksut" ideani pulppuavat useimmiten iltapäivälehtien nettisivuilta, YLE: n sivuilta taisin huomata tuon toisenlaiset frendit.
Siihen sitten vähän ilkeää mummoa telkkarissa, joka ei halunut talonsa arvon laskevan.
Ja ripaus tylsää jankutusta aloituksista, jotka joskus vaikuttavat yksinkeskustelulta.
Ja hupsista! kummalliset aivoni kehittivät loppukesän hienoimman aloituksen.
Nyt vain jännitän montako erilaista "naamaria" minulle tulee kuittailemaan. :)
H.Ideoita tulee mistä milloinkin, eihän sillä väliä mitä kautta kummalliset aivosi sen nappaavat.
Loppukesän hienoin aloitus, no juu, voihan se sun mielestä ollakin. Eikä nyt ole loppukesä, vaan syksy ja pian tulee talvi.
Mutta ellet ole katsellut Toisenlaisia frendejä, kannattaa vilkaista.
Toivon sulle runsaasti hyviä kuitteja, mie lähden nyt rakentelemaan sitä olkinaamaria.
Et kyllä ikuna varpisti tunnista minuu. :) :)
- meeriamanda
Mitäpä jos kehität kuvailemasi realityjutun? Varmaan löytyisi osanottajia.
Saahan sitä syljeskellä kunhan ei tule PÄIN!
Kuitenkin näytän jollaintapaa olla kuusalla BB:kin , vaikkei telkkua olekaan.
Onnea jollekkin älypäälle ellet itse siihen kykene. "meeriamanda"
Kulta kaunis, eiköhän se ole jo kehitetty?
Kaunotar lyö nyt päätään kuvaruutuunsa.
Mutta varoen.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252406- 1132021
- 1131647
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120986Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929