Olen nelikymppinen mtf-ts, jota ei ole alhaalta leikattu eikä tullakaan leikkaamaan. Olen käyttänyt hormoneita jo vuosia ja muutakin naisellistusta on tehty (parranpoltto, kasvojensiroutus), mutta leikkausta ei ole tehty eikä tehdä. Olen alakertaa lukuun ottamatta nyt täysin läpimenevä naisena, minkä vuoksi olen onnellisempi kuin koskaan ennen. Elämänkumppania tai rakastajaa ei minulla ole, mutta ei se minulle pääasia olekaan. Aina ennen hormonihoitoa olin naismainen ja jotkut joskus erehtyivät luulemaan minua tytöksi, joten läpimenevyyden olen saavuttanut luultavasti vähäisemmin vaivoin kuin useimmat kohtalotoverini.
Onko täällä muitakin transnaisia, jotka eivät halua leikkausta, mutta muuten naisen ulkonäön? Minulla syynä, etten halua leikkausta, on se, ettei se paikka tuntuisi sitten omalta. Vaikka olenkin nyt muuten todella onnellinen naisihminen, tuntuu pahalta se, että minulla on miehen sukupuolielimet, mutta jos minut leikattaisiin, tuntuisi pahalta se, että sukupuolielimeni olisivat luonnottomat. On valittava kahden pahanmielenaiheuttajan väliltä: Väärän sukupuolen alapää ja luonnoton alapää. Valitsen ensinmainitun vaihtoehdon, koska siihen ei tarvita mitään operaatioita.
Shemale-fanittajat kierrän kaukaa!
Ajatuksia?
En mene
50
1837
Vastaukset
- Trans-Tuija
Lisätään vielä, että mielestäni kasvojen luiden höyläys ja parranpoltto eivät ole mielestäni sen tason luonnottomuuksia kuin koko jalkovälin laittaminen uusiksi. Pääasia joka tapauksessa on, että olen nyt läpimenevä naisena.
- kkljhlkjh
En pidä SRS:ää luonnottomana. Kun olen nainen, niin ainakin omasta mielestäni alapääkin pitää olla naisen. Jokainen tietenkin arvioi oman mielensä mukaan mitä haluaa ja mihin on tyytyväinen. Itselleni seksi väärillä vehkeillä ei tuntunut oikealta. Nyt seksikin tuntuu oikealta kun pää ja alapää on samaa paria. Fyysinenkin toteutus on niin lähellä luonnollista etten osaa ajatella alapäätäni luonnottomana. Eihän SRS ole niin kovin suuri operaatio, kasvoleikkauksetkin voivat olla vaikeampia ja muuttaa näkyvää ulkomuotoa.
"Pääasia joka tapauksessa on, että olen nyt läpimenevä naisena."
Kommentoin hieman ironisesti että olet läpimenevä vain vaatteet päällä. Itselleni läpimenevyys myös alastomana on tärkeää. - Trans-Tuija
kkljhlkjh kirjoitti:
En pidä SRS:ää luonnottomana. Kun olen nainen, niin ainakin omasta mielestäni alapääkin pitää olla naisen. Jokainen tietenkin arvioi oman mielensä mukaan mitä haluaa ja mihin on tyytyväinen. Itselleni seksi väärillä vehkeillä ei tuntunut oikealta. Nyt seksikin tuntuu oikealta kun pää ja alapää on samaa paria. Fyysinenkin toteutus on niin lähellä luonnollista etten osaa ajatella alapäätäni luonnottomana. Eihän SRS ole niin kovin suuri operaatio, kasvoleikkauksetkin voivat olla vaikeampia ja muuttaa näkyvää ulkomuotoa.
"Pääasia joka tapauksessa on, että olen nyt läpimenevä naisena."
Kommentoin hieman ironisesti että olet läpimenevä vain vaatteet päällä. Itselleni läpimenevyys myös alastomana on tärkeää.Se on totta, että olen läpimenevä vain vaatteet päällä. Mutta ei se alastomana läpimeneminen ole kovin tärkeää, kun en juuri joudu alastomana näyttäytymään. Uimahallissa olen saanut oikeuden käyttää uimapukua saunassakin. Minulla on lapsia entisen vaimoni kanssa, ja se on minusta erittäin hyvä. Avioliittomme kaatui jo nelljä vuotta ennen korjaukseen lähtöäni siihen, että vaimoni ei halunnut olla enää kanssani, kun minussa ei ollut tarpeeksi miestä hänelle. Välimme eivät menneet kuitenkaan poikki. Olemme ystäviä. Lapseni (18-vuotias tytär ja 15-vuotias poika) kutsuvat minua edelleen iskäksi, vaikka hyväksyvätkin minut naisena nykyään.
- kkljhlkjh
Trans-Tuija kirjoitti:
Se on totta, että olen läpimenevä vain vaatteet päällä. Mutta ei se alastomana läpimeneminen ole kovin tärkeää, kun en juuri joudu alastomana näyttäytymään. Uimahallissa olen saanut oikeuden käyttää uimapukua saunassakin. Minulla on lapsia entisen vaimoni kanssa, ja se on minusta erittäin hyvä. Avioliittomme kaatui jo nelljä vuotta ennen korjaukseen lähtöäni siihen, että vaimoni ei halunnut olla enää kanssani, kun minussa ei ollut tarpeeksi miestä hänelle. Välimme eivät menneet kuitenkaan poikki. Olemme ystäviä. Lapseni (18-vuotias tytär ja 15-vuotias poika) kutsuvat minua edelleen iskäksi, vaikka hyväksyvätkin minut naisena nykyään.
Mielestäni tuo on aika suuri rajoitus kun ei voi käydä yhteissaunassa kuin uimahallissa. Käyn enemmän muualla saunomassa naisten kanssa kuin uimahalleissa. Jos näin talvella järvien ollessa jäässä tai kerrostalon lenkkisaunassa menee saunomaan uimapuku päällä, pistää silmään liian hyvin.
Lapsia on minullakin mutta he eivät kutsu minua isäksi (vaikka olenkin juridisesti sellainen) koska se tuntuisi absurdilta. Avioliitto kaatui minullakin ennen korjausprosessiin lähtöä eikä exään ole enää mitään yhteyksiä. - sama juttu
Trans-Tuija kirjoitti:
Se on totta, että olen läpimenevä vain vaatteet päällä. Mutta ei se alastomana läpimeneminen ole kovin tärkeää, kun en juuri joudu alastomana näyttäytymään. Uimahallissa olen saanut oikeuden käyttää uimapukua saunassakin. Minulla on lapsia entisen vaimoni kanssa, ja se on minusta erittäin hyvä. Avioliittomme kaatui jo nelljä vuotta ennen korjaukseen lähtöäni siihen, että vaimoni ei halunnut olla enää kanssani, kun minussa ei ollut tarpeeksi miestä hänelle. Välimme eivät menneet kuitenkaan poikki. Olemme ystäviä. Lapseni (18-vuotias tytär ja 15-vuotias poika) kutsuvat minua edelleen iskäksi, vaikka hyväksyvätkin minut naisena nykyään.
Super-iskäksi?
- Lapseni kutsuvat
kkljhlkjh kirjoitti:
Mielestäni tuo on aika suuri rajoitus kun ei voi käydä yhteissaunassa kuin uimahallissa. Käyn enemmän muualla saunomassa naisten kanssa kuin uimahalleissa. Jos näin talvella järvien ollessa jäässä tai kerrostalon lenkkisaunassa menee saunomaan uimapuku päällä, pistää silmään liian hyvin.
Lapsia on minullakin mutta he eivät kutsu minua isäksi (vaikka olenkin juridisesti sellainen) koska se tuntuisi absurdilta. Avioliitto kaatui minullakin ennen korjausprosessiin lähtöä eikä exään ole enää mitään yhteyksiä.minua edelleen isäksi sillä olenhan heidän isänsä. Eihän se tilannetta miksikään muuttanut vaikka minut korjattiinkin naiseksi.
- Nothing changes
Lapseni kutsuvat kirjoitti:
minua edelleen isäksi sillä olenhan heidän isänsä. Eihän se tilannetta miksikään muuttanut vaikka minut korjattiinkin naiseksi.
Kutsuuko siskontyttösi sinua edelleen enoksi? Ja veljesi on edelleen lastesi setä, ei eno?
- Elkkis
Nothing changes kirjoitti:
Kutsuuko siskontyttösi sinua edelleen enoksi? Ja veljesi on edelleen lastesi setä, ei eno?
Vodkasiepoksi nuo kuulemma kutsuvat. Ei olla tavattu vuosiin.
- Onneksi!
Elkkis kirjoitti:
Vodkasiepoksi nuo kuulemma kutsuvat. Ei olla tavattu vuosiin.
Minun lapseni pitävät minua naisena, joten eivät kutsu isäksi.
- Mitä onnea siinä
Onneksi! kirjoitti:
Minun lapseni pitävät minua naisena, joten eivät kutsu isäksi.
on,,, isä sinä olet heille kuitenkin. Miksi olet hankkinut lapsia, jos kerran haluat kieltää isyytesi?
- ???
Mitä onnea siinä kirjoitti:
on,,, isä sinä olet heille kuitenkin. Miksi olet hankkinut lapsia, jos kerran haluat kieltää isyytesi?
Miksi rupesit isäksi, jos et ole mies?
- Tuleva mummo
Mitä onnea siinä kirjoitti:
Oletko jo miettinyt oletko mahdollisille tuleville lapsenlapsillesi pappa, vaari vai ukki?
- Minä aloin isäksi
??? kirjoitti:
Miksi rupesit isäksi, jos et ole mies?
koska se oli ainoa tapa saada omia lapsia. Äidiksikään en voinut alkaa, sillä se taas olisi ollut mahdotonta.
- Cis suinakkoon
Minä aloin isäksi kirjoitti:
koska se oli ainoa tapa saada omia lapsia. Äidiksikään en voinut alkaa, sillä se taas olisi ollut mahdotonta.
Ootko saanut paremmat lääkkeet, kun provosi eivät enää ole kovin kummoisia?
- ......
Cis suinakkoon kirjoitti:
Ootko saanut paremmat lääkkeet, kun provosi eivät enää ole kovin kummoisia?
ja sinun viestisi on puhdas provo
- guarantee
Tuleva mummo kirjoitti:
Oletko jo miettinyt oletko mahdollisille tuleville lapsenlapsillesi pappa, vaari vai ukki?
Taata.
- Cis suinakkoon
Miten 62-vuotias voi olla nelikymppinen?
- 6+6
Cissi veikkailee taas kirjoittajaa.
- Trans-Tuija
Minä en ole 62-vuotias!
- Ehkäpä tulet
Trans-Tuija kirjoitti:
Minä en ole 62-vuotias!
joskus olemaan 62v. Miltä sitten mahtaa tuntua?
- kissaMIES57
Hanki elämä kissojesi lisäksi.
- 334643
Mielestäni on täysin ymmärrettävää, jos joku ei pidä leikkausta tarpeellisena. Jos haluaa tulla äidiksi, mutta seksi ei ole tärkeää, niin eihän se leikkaus siihen vielä auta mitenkään muuten, kuin kosmeettisesti. Joskus tulevaisuudessa siihen samaan pakettiin tulee kohtu, niin ehkä sitten leikkaukseen haluavia on enemmän kuin nykyään.
- lkgjghjf
Mutta kuinka moni jättää SRS:n käymättä todellisuudessa? Aika paljon puhutaan ettei transnaiset halua leikkaukseen, mutta ainakin aiemmin leikkauksessa kävi suuri enemmistö. Transmiehillä tilanne on siinä suhteessa vaikeampi että sen kyllä uskon että aika moni jättää alapään leikkaukset tekemättä. Mutta transnaisten SRS on melko yksinkertainen ja suomalaisten lääkärien taitojen parannuttua, komplikaatiotkin ovat harvinaisia. Oletettavasti taustalla on jotain muutakin ja epäilenpä että leikkaamattomia on todellisuudessa vähän, mutta ovat äänekkäitä. Läheskään kaikki eivät puhu siitä että on käynyt leikkauksessa, sitä pidetään hoitojärjestelmään kuuluvana rutiinina.
Uskoisin että aika moni transnainen ei usko että nuo kohdunsiirrot onnistuu lähitulevaisuudessa. Odotellessa menee vain elämä ohi kun nykyinen SRS antaa kuitenkin melko hyvän elämänmuodon. Siksi siis otetaan se mitä on tarjolla heti ja eletään eteenpäin. - lapalapalapalapa
lkgjghjf kirjoitti:
Mutta kuinka moni jättää SRS:n käymättä todellisuudessa? Aika paljon puhutaan ettei transnaiset halua leikkaukseen, mutta ainakin aiemmin leikkauksessa kävi suuri enemmistö. Transmiehillä tilanne on siinä suhteessa vaikeampi että sen kyllä uskon että aika moni jättää alapään leikkaukset tekemättä. Mutta transnaisten SRS on melko yksinkertainen ja suomalaisten lääkärien taitojen parannuttua, komplikaatiotkin ovat harvinaisia. Oletettavasti taustalla on jotain muutakin ja epäilenpä että leikkaamattomia on todellisuudessa vähän, mutta ovat äänekkäitä. Läheskään kaikki eivät puhu siitä että on käynyt leikkauksessa, sitä pidetään hoitojärjestelmään kuuluvana rutiinina.
Uskoisin että aika moni transnainen ei usko että nuo kohdunsiirrot onnistuu lähitulevaisuudessa. Odotellessa menee vain elämä ohi kun nykyinen SRS antaa kuitenkin melko hyvän elämänmuodon. Siksi siis otetaan se mitä on tarjolla heti ja eletään eteenpäin.Mistä olet kuvasi saanut? Ihan päinvastoin tuo on minusta.
Minusta leikkauksessa käyneet ovat äänekkäitä, eivät käymättömät. Kaikkein äänekkäimpiä ovat he jotka ovat sinne menossa, seuraavaksi äänekkäimpiä jotka ovat siellä käyneet. Leikkaamattomat ovat paljon hiljempaa siksi, että edelleen myötäilevä myhinä on leikkauksen puolella ja on pienimuotoinen sosiaalinen itsemurha sanoa julkisesti, ettei aio mennä leikkaukseen. Ei mikään iso ja vakava itsemurha, mutta vähäsen silti siksi että osa TS-porukasta arvostelee aktiivisesti tai passiivisella tavalla sitä pitääkö leikkauksessa käydä ja millainen on jos ei käy. Edelleen heijastellaan enemmän sitä normia, että TS = SRS, mitä hoitojärjestelmäkin käytännössä vanhahtavalla tavalla edelleen ajattelee tai vähintään hoitomahdollisuuksien rajaamisella hiljaisesti vihjaa.
Syy miksi jotkut ei käy SRS:ssä on se, että ei tarvitse kun ei ole sellaista vahvaa dysforiaa sen kanssa niinkuin toisilla. Se ei ole mitenkään yhteydessä sukupuoli-identiteettiin aina. Siitä ei kuitenkaan pidä tehdä oletuksia sen suhteen että millainen tuon henkilön suhde on genitaaleihinsa. Etenkään ei pidä tehdä oletuksia siitä miten tuo henkilö kokee genitaalinsa seksuaalisesti, kuten yleensä ihmiset aina tuppaavat tekemään. Aivan kuin ei kannata SRS:n jälkeisistä haluista ja seksin toteutustavoistakaan tehdä oletuksia. - lkgjghjf
lapalapalapalapa kirjoitti:
Mistä olet kuvasi saanut? Ihan päinvastoin tuo on minusta.
Minusta leikkauksessa käyneet ovat äänekkäitä, eivät käymättömät. Kaikkein äänekkäimpiä ovat he jotka ovat sinne menossa, seuraavaksi äänekkäimpiä jotka ovat siellä käyneet. Leikkaamattomat ovat paljon hiljempaa siksi, että edelleen myötäilevä myhinä on leikkauksen puolella ja on pienimuotoinen sosiaalinen itsemurha sanoa julkisesti, ettei aio mennä leikkaukseen. Ei mikään iso ja vakava itsemurha, mutta vähäsen silti siksi että osa TS-porukasta arvostelee aktiivisesti tai passiivisella tavalla sitä pitääkö leikkauksessa käydä ja millainen on jos ei käy. Edelleen heijastellaan enemmän sitä normia, että TS = SRS, mitä hoitojärjestelmäkin käytännössä vanhahtavalla tavalla edelleen ajattelee tai vähintään hoitomahdollisuuksien rajaamisella hiljaisesti vihjaa.
Syy miksi jotkut ei käy SRS:ssä on se, että ei tarvitse kun ei ole sellaista vahvaa dysforiaa sen kanssa niinkuin toisilla. Se ei ole mitenkään yhteydessä sukupuoli-identiteettiin aina. Siitä ei kuitenkaan pidä tehdä oletuksia sen suhteen että millainen tuon henkilön suhde on genitaaleihinsa. Etenkään ei pidä tehdä oletuksia siitä miten tuo henkilö kokee genitaalinsa seksuaalisesti, kuten yleensä ihmiset aina tuppaavat tekemään. Aivan kuin ei kannata SRS:n jälkeisistä haluista ja seksin toteutustavoistakaan tehdä oletuksia."Mistä olet kuvasi saanut? Ihan päinvastoin tuo on minusta."
Tämän keskustelupalstan ulkopuolelta. Kun on tavannut suhteessa aika ison osan suomalaisista transsukupuolisista, kuulee totuudenmukaisempia kantoja kuin täällä. Täällä kirjoittaa lähinnä sellaiset henkilöt jotka haluavat omaa asiaansa esiin anonyymisti. Samalla anonyymiys estää varmistamasta kuinka monta henkilöä on näiden mielipiteiden takana. Vaikka kommentteja olisi paljon, kirjoittajia voi olla vähän. Varmuutta ei ole. - lapalapalapalapalapa
lkgjghjf kirjoitti:
"Mistä olet kuvasi saanut? Ihan päinvastoin tuo on minusta."
Tämän keskustelupalstan ulkopuolelta. Kun on tavannut suhteessa aika ison osan suomalaisista transsukupuolisista, kuulee totuudenmukaisempia kantoja kuin täällä. Täällä kirjoittaa lähinnä sellaiset henkilöt jotka haluavat omaa asiaansa esiin anonyymisti. Samalla anonyymiys estää varmistamasta kuinka monta henkilöä on näiden mielipiteiden takana. Vaikka kommentteja olisi paljon, kirjoittajia voi olla vähän. Varmuutta ei ole.Sepä tästä omituista tekeekin, kun minäkin olen mielestäni nähnyt ison liudan suomalaisia trranssukupuolisia naisia, mutta silti kuva tästä aiheesta minulla on erilainen kuin sinulla. "Suhteessa isosta osasta" en tiedä, kun arviot määristä ovat vain arvioita, jotka perustuvat vanhoihin ilmoitettuihin lukuihin ja niistä eteenpäin vietyihin arvioihin mitä heitellään ympäriinsä.
En ole internetin ulkopuolella kuullut lähes kenenkään puhuvan non-oppiudesta, mutta sen sijaan SRS:tä kyllä juorutaan. Muilla palstoilla asia on melkein sama sillä erotuksella, että on muutama harva jotka ovat kertoneet tai vinkanneet kivesten poistosta, mutta sekään ei kerro kuin sen hetkisestä tilanteesta joka voi olla välietappi tai pysyvämpi tila. Sitten on jokunen ajoittainen hoitoprosessia käymätön joka putkahtaa esiin jossain päin ja valittaa kun ei voi prosessia käydä kun se on niin pakottava. Heillä on yleensä virheellinen kuva prosessista, tai sitten eivät haluaisi muuta kuin hormoni-ihmepillerit käyttöön ja eivät sitä varten halua käydä tutkimuksissa ja vaihtaa nimiään ynnä muuta.
Minuakin kiinnostaa tämä aihe. Transihmiset suhtautuvat niin erilaisin tavoin sukupuolielimiinsä.
Yritin viritellä aiheesta keskustelua(tosin huonolla menestyksellä) täällä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10102349
ps. Minä fanitan myös muitakin kuin shemaleja. :D- .ml,ölkjhlk
Aika hyvinhän tuo on herättänyt keskustelua vaikka olikin painottunut vähän väärin.
- thinkpadddie
Mites Trans-Tuija, onko sinulta edes kivekset poistettu, vai aiotko vedellä testosteroninsalpaajien muodossa myrkkyjä kehoosi lopun elämääsi? Se ei ole mikään terveellinen vaihtoehto, tiedät varmaan. Eikä muutenkaan kovin luonnollinen, sinä kun olet tuon "luonnollisuuden" perään, mitä se sitten onkaan.
Onko niin että "luonnollisuus" perustuu sinulla ajatukseen muodosta? Ei voi olla, sillä silloinhan SRS ei olisi luonnoton koska siinä tehdään aivan "luonnollisen" näköinen värkki naiselle.- Trans-Tuija
Tuo testosteronisalpaajajuttu on kyllä hyvä huomio, ja se vähän minua huolettaa. Olen harkinnut pelkkää kivesten poistoa, mutta siihenkin pääsy on yllättävän monimutkaista!
- helppoahan se on
Trans-Tuija kirjoitti:
Tuo testosteronisalpaajajuttu on kyllä hyvä huomio, ja se vähän minua huolettaa. Olen harkinnut pelkkää kivesten poistoa, mutta siihenkin pääsy on yllättävän monimutkaista!
Siihen pääsy on prosessissa ihan helppoa. Kun automaattisesti RLT:n jälkeen saat muutettua HETUsi ja mentyä Töölöön konsultaatioon SRS:ää varten. Voit siellä sanoa, että tässä vaiheessa haluat vain kiveksesi poistoa, etkä ainakaan vielä tarvitse SRS:ää. Laittavat lähetteen kivesten poistoon. Ja se on siinä.
Paitsi jos et edes ole prosessissa ja hankit hormonisi jostain muualta. Olet silloin varmaan muuttanut nimesi edes sukupuolineutraaliksi, vai elätkö yhä miehen tiedoilla? - Trans-Tuija
helppoahan se on kirjoitti:
Siihen pääsy on prosessissa ihan helppoa. Kun automaattisesti RLT:n jälkeen saat muutettua HETUsi ja mentyä Töölöön konsultaatioon SRS:ää varten. Voit siellä sanoa, että tässä vaiheessa haluat vain kiveksesi poistoa, etkä ainakaan vielä tarvitse SRS:ää. Laittavat lähetteen kivesten poistoon. Ja se on siinä.
Paitsi jos et edes ole prosessissa ja hankit hormonisi jostain muualta. Olet silloin varmaan muuttanut nimesi edes sukupuolineutraaliksi, vai elätkö yhä miehen tiedoilla?Suurkiitos sinulle!
- Croft L.
Olenhan minäkin lähes normaalia elämää onnistunut elämään hetken ilman mitään sen kummempia hoitoja kunnes se rumba alkoi jälleen. Tämän johdostaolen alkanut käyttämään naisten nailonsukkaan kellien iympärillä aina kun pelaan haudanryöstäjää muistuttamasa minua siitä, että minun tulisi olla Lara Croft.
- Lisää tätä
Saatan jättää leikin väliin. Minulla oli jo näköpiirissä mennä hiemaan tuulettelemaan naisen ominaisuudessa, mutta kaikki kun pitää suomessa saada mahtumaan viranomaisen "järjen" raameihin, eli mitään ei voi tehdä ellei esim. työskentele virastossa valvovan silmän alla 8-17. Jostain syystä minulle annetaan rynkky käteen ja työkone, jolla tehdään yli tuhannen kilon tuotetta, mutta kun hame vilahtaa, niin kaikki on mahdotonta ainakin työvoimatoimistossa. Eipä hyvää tehnyt Halose naikakaan. Kaikki vanhanrunkut oikein odottaan kieli pitkällä, että pääsisi kuolaamaan. Päin vastoin kaikkia odotuksia. Minulla on käynyt mielessä vetää puukolla ristokko lärviin etten enää kelpaisikaan.
- kuukkeli2
Tuija, Tuija älä huijaa...ainakaan itseäsi :)
Tietty noin minäkin tuumasin, tosin siitä on jo vuosia aika hitosteen, mutta nyt on jutut jo kohdillaan.
Joskus kyllä tekisi mieli raapia m...a, mutta kyllä p..... raapiminen voittaa em asian :O
Mutta ihka oikeesti, paras juttu elämässäni on ollu SRS kaikkineen juttuineen. Tietty lapseni ovat se vielä parempi juttu.
Oli se vaan julmettu helpotus. Juttua voisi kuvailla tilanteeseen, että vaikkapa jalkapohjassa on neula tai mikä piikki nyt sittenkin ja joka askeleella se pistää ja aina vaan syvemmälle. Ei ole hauskaa ja v....... aivan, aivan sietämnättömästi :)
Piikki pois ja elämä on todella hollillaan.
Eihän tämä juttu ole tuon kummoisempi. - Eija K
Pääasia että olet onnellinen ja tulet itsesi kanssa toimeen.Minä itse olen onnellinen kun saan välillä laittautua ja olla naisellinen ja kokea tyydytystä naisellisuudesta.Tänään laittaudun ja meikkaan itseni,puen ylleni naiselliset asusteet ja nautin siitä että välillä saan olla nainen .Minusta on kivaa välillä olla nainen ja naisellinen .Hyvää jatkoa sinulle ja nautitaan naisellisuudesta.
- 985yt7t7t
Olla nainen tai naisellinen on tässä tapauksessa kaksi eri asiaa. Mutta jos pelkkä naisellisuus riittää niin asia on selvä.
- ttyttö
olen nainen mut keho on viel mies
kun aloitan hormoneilla haluan myös SRS haluan olla nainen en shemale
seksi on minulle tärkeää- jkhgf
Olet siis kauan jo ollut miehenkipeä! Harkitse kuitenkin ennen mahdolliseen SRS: ään menoa että haluatko kuitenkin vain miestä etkä "naisen kuvan taakse piiloutua"!!
- Luonnollisennäköinen
"seksi on minulle tärkeää"
Ehkä kannattaa unohtaa seksi jos on menossa srs:ään. Tai unohtaa srs jos haluaa seksiä. Seksi ja srs ei sovi yhteen. Ei toimi! Molempia ei voi saada :( - pitänee paikkansa
Luonnollisennäköinen kirjoitti:
Ehkä kannattaa unohtaa seksi jos on menossa srs:ään. Tai unohtaa srs jos haluaa seksiä. Seksi ja srs ei sovi yhteen. Ei toimi! Molempia ei voi saada :("Ehkä kannattaa unohtaa seksi jos on menossa srs:ään. Tai unohtaa srs jos haluaa seksiä. Seksi ja srs ei sovi yhteen. Ei toimi! Molempia ei voi saada :("
Myönnän, että katsoin kerran silkasta mielenkiinnosta pornoklippejä, joissa esiintyi post-op mtf-henkilöitä, ja heidän piti jatkuvasti lopettaa touhut eikä transnaiset vaikuttaneet nauttivan seksistä. Ääntelemisetkin vaikuttivat enemmän kivun kiljaisuilta kuin nautinnon. - eriävämielipide
Ehkä kannattaa unohtaa seksi jos on menossa srs:ään. Tai unohtaa srs jos haluaa seksiä. Seksi ja srs ei sovi yhteen. Ei toimi! Molempia ei voi saada :(Onko kokemusta? Minulla on, 10 v post op enkä olisi koskaan kuvitellut nauttivani näin paljon seksistä kuin olen viime vuosina nauttinut.
- Toinen eriävämielip.
Ehkä kannattaa unohtaa seksi jos on menossa srs:ään. Tai unohtaa srs jos haluaa seksiä. Seksi ja srs ei sovi yhteen. Ei toimi! Molempia ei voi saada :(Voi saada. Minulla toimii oikein hyvin. Saan orgasmin.
Seksi väärillä vehkeillä ei voi olla tyydyttävää. Se pitää unohtaa kokonaan. - Jatkan etsimistä
eriävämielipide kirjoitti:
Onko kokemusta? Minulla on, 10 v post op enkä olisi koskaan kuvitellut nauttivani näin paljon seksistä kuin olen viime vuosina nauttinut.
Minä haluaisin tavata post op naisen... mutta en ole vielä sitä tavannut tai ainakaan niin läheisesti että olisin saanut kokea sen ihanuuden...
- Väsymätön piiskaaja
Jatkan etsimistä kirjoitti:
Minä haluaisin tavata post op naisen... mutta en ole vielä sitä tavannut tai ainakaan niin läheisesti että olisin saanut kokea sen ihanuuden...
Haluaisin ottaa sinut koulutettavaksi. Ensiksi opettaisin, että ihmisestä sanotaan hän, vain eläimistä ja esineistä sanotaan se.
- Anteeksi,
Väsymätön piiskaaja kirjoitti:
Haluaisin ottaa sinut koulutettavaksi. Ensiksi opettaisin, että ihmisestä sanotaan hän, vain eläimistä ja esineistä sanotaan se.
Ilmeisesti ymmärsit asian hiukan väärin. Tarkoitin sanalle se operoitua pimpsaa ja sen tuntua.
- Anonyymi
Päätin vielä kommentoida asiaa. Identiteettini selveni. Nyt on leikkaus takana ja aivan ihana olotila, edes gyne ei tunnistanut transiksi kun ei tehnyt sisätutkimusta. Nimi on naisen Tuija, ulkoineen olemus Tuija ja nyt niin alapääkin.
- Anonyymi
Onnea sinulle!
- Anonyymi
Trans-Tuija taas täällä. Kerron, että sietokyky lakkasi. Hakeuduin leikkaukseen. En kadu. Suurin helpotus, jonka
koskaan olen kokenut.- Anonyymi
Ja silti olet edelleen Trans-Tuija, et pelkkä Tuija?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776