Olen asentanut uusimmat versiot Flashista ja plugineista, mutta ei. Mulla siis toimii youtube, flash-pelit ja ja videot, mutta ei Veikkauksen nettiarvat. Miksi ne ei aukea? Vaikka miten klikkaan, että pelaa, niin mitään ei tapahdu.
Missä vika?
Flash ei toimi osittain
Haluan-raaputtaa
3
249
Vastaukset
- Raaputtaja-aloittaja
Unohdin lisätä, että olen myös asentanut uusimman Javan, ja toiset javapelit toimivat normaalisti.
- teenäinvaankylmästi
Flashin ja tuon shockwaven ei tarvitse toimia ollenkaan, itselläni on ainakin selaimesta kokonaan pois päältä nuo ellen pelaa jotain peliä.
- teenäinvaankylmästi
Mainosihmiset tietysti eivät pidä siitä kun mainokset on poistettu käyttäjän toimesta :)
Mutta joo tympiviä jotkut mainokset, ihan hyvin voi odottaa että tulee postiluukusta mieluummin, kun katsella jotain tietokone-esitystä netistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363