Riccioneen

bellabellabella

Hei!

En ole käynyt italiassa ja nyt olisi yksi tapahtuma 3.-7.6.2012 Ricchonessa jonne pitäisi mennä. Miten tuonne kannattaisi mennä jottei matkakustannukset kasvaisi älyttömäksi. Katselin aurinkomatkojen matkoja mutta jäljellä enää 4 tähden hotelleja ja matkan hinnaksi tulisi 3000 e kahdelta viikko! hotelleja näköjään löytyy netistä mutta minne kannattaisi lentää? Firenzeenkö ja sieltä junalla vai lähemmäksi? Voisikohan joku antaa vinkkiä.

5

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automatkailija

Finnairin kesälento Venetsiaan maksoi ainakin pari viikkoa sitten noin 260 euroa edestakaisin. Venetsiasta pääsee hyvin junalla eteenpäin. Hotellihintoja voit katsoa www.hrs.com.

• ML
    • bellabellabella

kiitos asiallisista viesteistä. molemmat vaihtoehdot näyttävät hyvältä. myös milanoon on edullisia lentoja vaikkakin junamatka pidempi. tästä pääsen eteenpäin!

• Jos haluat matkustaa todella halvalla pitää tehdä näin:

Ryanair-lento Tampereelta tai Lappeenrantalta Milanoon (Orio al Serio)
      noin 60-70 euroa menopaluu
      Pikabussi lentokentältä rautatieasemalle 10 euroa menopaluu
      Junamatka Milanosta Riccioneen noin 50 euroa menopaluu
      Hotel dei Platani (tai Arno,tai Holliwood) noin 40 euroa päivässä,täysi hoito.
      (Ne sijaitsee kaikki Miramaressa,noin 4 km Riccionen keskustasta,raitiovaunu
      joka 5 minuutin välein)
      Usko mua,se on halvin vaihtoehto.(Luulen tietäväni asiasta jonkin verran,kun
      mun vanhemmat ovat Riccionesta kotoisin) ^_^

• Blue1 lentää myös ensi kesänä Bolognaan ja ainakin matkamessuilla hinta oli edullinen. Sieltä ainakin on lyhykäinen matka junalla Riccioneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3710
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3492
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      91
      3313
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2732
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      72
      2550
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2211
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      50
      1380
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1125
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1112
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1088
    Aihe