Hei!
En ole käynyt italiassa ja nyt olisi yksi tapahtuma 3.-7.6.2012 Ricchonessa jonne pitäisi mennä. Miten tuonne kannattaisi mennä jottei matkakustannukset kasvaisi älyttömäksi. Katselin aurinkomatkojen matkoja mutta jäljellä enää 4 tähden hotelleja ja matkan hinnaksi tulisi 3000 e kahdelta viikko! hotelleja näköjään löytyy netistä mutta minne kannattaisi lentää? Firenzeenkö ja sieltä junalla vai lähemmäksi? Voisikohan joku antaa vinkkiä.
Riccioneen
5
396
Vastaukset
- automatkailija
Finnairin kesälento Venetsiaan maksoi ainakin pari viikkoa sitten noin 260 euroa edestakaisin. Venetsiasta pääsee hyvin junalla eteenpäin. Hotellihintoja voit katsoa www.hrs.com.
- ML
Ehkä kuitenkin lienee tuo Bolognan lentokenttä näppärin, sieltä vain n. 1½ tunnin junamatka Riccioneen.
Suoria lentoja ei ole, mutta Lufthansalla on kohtalaisen hyvät vaihtolennot.
http://fi.airport-desk.com/airports/europa/italia/bolognan-lentokentta.html - bellabellabella
kiitos asiallisista viesteistä. molemmat vaihtoehdot näyttävät hyvältä. myös milanoon on edullisia lentoja vaikkakin junamatka pidempi. tästä pääsen eteenpäin!
Jos haluat matkustaa todella halvalla pitää tehdä näin:
Ryanair-lento Tampereelta tai Lappeenrantalta Milanoon (Orio al Serio)
noin 60-70 euroa menopaluu
Pikabussi lentokentältä rautatieasemalle 10 euroa menopaluu
Junamatka Milanosta Riccioneen noin 50 euroa menopaluu
Hotel dei Platani (tai Arno,tai Holliwood) noin 40 euroa päivässä,täysi hoito.
(Ne sijaitsee kaikki Miramaressa,noin 4 km Riccionen keskustasta,raitiovaunu
joka 5 minuutin välein)
Usko mua,se on halvin vaihtoehto.(Luulen tietäväni asiasta jonkin verran,kun
mun vanhemmat ovat Riccionesta kotoisin) ^_^Blue1 lentää myös ensi kesänä Bolognaan ja ainakin matkamessuilla hinta oli edullinen. Sieltä ainakin on lyhykäinen matka junalla Riccioneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845