mistä akaattikotilo

akaatti

mistä voisi tilata kotiloita olen nyt etsinyt sivuja kaksi kuukautta onko kellään tietoa nimittäin itselläni on jo 15 kotiloo mutta haluaisin vielä lisää onko mahdollista että joku kasvattaja lähettäisi nimittäin olen tykästynyt kotiloihin minulla on siis 8 tavallista ja 7 kääpiö jotka olin tilannut ulkomailta mutta yritys lopetti jostain syystä kiitos kaikille vastanneile

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vrgf7

      tiias pets

      • Kyllä mä tiedän

        Tai faunattaresta jos sellainen on lähellä


      • Funday
        Kyllä mä tiedän kirjoitti:

        Tai faunattaresta jos sellainen on lähellä

        Siis tilata!!! Et sä kyl mitää tiedä!!! Ite tilasin tiia's petsistä


      • Hyvä kansalainen
        Funday kirjoitti:

        Siis tilata!!! Et sä kyl mitää tiedä!!! Ite tilasin tiia's petsistä

        Rauhotu


    • Peräpää

      Perseestäs

    • akaatti

      osa viesteistä ei ollut mukavia sillä en ollut varma lähettääkö tiias pets sillä osa verkkokaupoista ei lähetä ja nyt tilasin 4 kotiloo ja haluaisin viellä löytää verkkokaupan jossa on kääpiö kotiloita

    • kotiloo

      Mitä kotiloita sulla on? niitä rotuja on nimittäin aika monta! :) mulla itellä on 9 fulicaa

      • Jaronica's

        Kotiloilla ei ole rotuja vaan lajeja.
        Mitäs lajia nää "kääpiöt" ja isommat mahtaa olla?


    • Daruu

      Mulla ois kaks akaattikotiloa vailla kotia! Ne on todella suurista vanhemmista, eli todennäkösesti kasvavat nämäkin kuoreltaan n.15cm luokkaan. Nyt ovat n. 1,5cm kuoren pituudelta.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe