pystyykö painballia pelaamaan henkilö joka istuu pyörätuolissa
painball
9
391
Vastaukset
- peinttaaja90
Pyörätuolissa pelaaminen onnistuu kun se huomioidaan peliporukan kesken säännöissä, videoilla mallia jenkkilästä:
http://www.youtube.com/watch?v=-uZ9mWK9kKQ
http://www.youtube.com/watch?v=9wtk95RrY4Q
Parhaiten onnistuu varmaan sisäpelipaikoissa, joissa lattia tai matto pitää pitää hyvin renkaiden alla tai sitten joilla ulkokentillä, joissa maasto on sopivaa. - noemmätiiä
Joo ja tos on softaaja pyörätuolissa --> http://www.youtube.com/watch?v=OCWdLYgdC3w kohdassa 5.25
- Joku Airsoftaaja
PAINTBALL HELVETTIIN!
- Joku Airsoftaaja
kiinnostunut pelaaja ala oikeesti mielummi harrastaa airsoftia, paljon suositumpaa!
- No joo
Mitenkäs se softaus on muka suositumpaa? Itse en pelaa kumpaakaan lajia, mutta löysin netistä tietoa, että paintball kilpamuodossa on ainankin mailman kasvavin urheilu laji ja suosiossaan ohittanut lumilautailun. Ja näköjään suomessakin on isompia paintball pelejä kuin airsoftissa.
- paintballllllll
se on totta. Itse olen pelannut airsoftia mutta nyt aion kokeilla paintballia koska se on nopeatempoisempaa ja jotenkin aikuismaisempaa kuin airsoft
- JIHAD!
Sinänsä harmillista kun airsoftista ei oikeen voi pitää mitään mestaruus -kisoja, mun osumista ei voida aina olla täysin varmoja.
- softari pelaaja
oon ammatilainen 18v baintball pelaaja porista ja kesällä pelaan jenginkaa yhes ja harkkoi viis kertaa viikos mut oon vanha nuorten koripallo maa joukkuelainen ja niit harkkoi o sama verra ni en oo oikee ehtiny keskittyy baintballii
- hehe
Mikä jengi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1423660Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1063463Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202452Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42255100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282103Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa301072Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut161008- 132813
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28800Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34734