Hei, gyproc seinään tuli reikä, ovenkahvasta tietenkin. Nyt olen etsinyt helppoa paikkausta.
Huomasin tuollaisia gyproc kipsilevypaikkoja olevan myynnissä, pitäisi olla aika helppo homma loppujenlopuksi paikata.
Kysynkin sitä kun reikä on 12x3cm, tuohon varmaan riittää 15x15cm paikka. Vai pystyykö esim laittamaan vierekkäin kahta pienempää paikkaa esim. 10x10. Tuleeko siitä silloin mitään ? Löytyisi vain valmiiksi kaksi 10x10cm palasta
gyproc seinän reijän paikkaus
jormamaan
2
533
Vastaukset
- One way...
Itse täyttäisin tuon reiän vain tasoitteella,hioisin ja maalaisin.
- Helppoa
Kyllä siistimmän saat oiva tasoitteella tasoitat ja maalaat ky kohdan ei vaikea tasotetta saa myös pienissä erissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941360
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 66857
- 64853
- 72775
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741