Minulla on Skoda Oktavia farkku kokeilla, vaihtoehtona on Ford Focus farkku, kumman valitsen?
Esitän saman kysymyksenSkoda palstalla.
Bensiini autosta on kysymys.
Kumman valitsen?
9
376
Vastaukset
- Neuvonantaja Nenonen
Valitse parempi. Perstuntuman mukaan, nuo molemmat ihan ok jos tykkää.
- PT70
Vaihdoin juuri octavia farmarin uuteen focus farkkuun enkä kadu päivääkään. Octavia on vanhanaikaisen näköinen toisin kuin uusi focus, joka on todella makean näköinen niin sisältä kuin ulkoakin ja ajettavuuskin on mielestäni parempi kuin octaviassa. Ja sisämelu on octaviassa melkoinen vaikka eipä focuskaan mikään hiljainen ole, mutta melun sävy on siedettävämpi kuin octaviassa. Focuksessa on myös vuotta pidempi takuu. Omasta puolesta voin kyllä suositella focusta. Itse ajan dieselillä, joten bensiinimalleista ei ole kokemusta mutta jos focukseen päädyt niin varmaan kannattaisi ottaa se ecoboost koneella.
- älä sit valita
Hi, valinta kriteerinä nätimpi ja pidempi takuu ja ehkä miellyttävämpi melutaso.
Valitsiko vaimo värin? - Pitää olla sopiva!
älä sit valita kirjoitti:
Hi, valinta kriteerinä nätimpi ja pidempi takuu ja ehkä miellyttävämpi melutaso.
Valitsiko vaimo värin?Kyllä auto pitää miellyttää ostajaa. Vaikka joku malli olisi kuinka järkevää niin en ostaisi mikäli se ei mielyttäisi silmää!
- nimim.epätietoinen
NIIN ONKO VÄÄRIN JOS VALITSEE PAREMMAN JA ITSEÄÄN MIELLYTTÄVÄN AUTON??? ;)
- FÖÖRD
FOCUS!!!!!!!
- Valitsenko väärin?
No en tiedä teinkö oikein, mutta valitsin kuitenkin Focuksen ja tilasin tänään auton. Minun valintani plussat olivat nykyaikainen korimalli, pitempi takuu, käyttäjien kokemukset 1.2TSi:n kylmyydestä ja Fordin parempi "nimi".
Miinukset olivat Focuksen kovemmat rengasääneet, valitettavasti vieläkin.- Maisteri 1998
Tälläinen vertaus on kunnianloukkaus Fordia kohtaan,olihan Ford ensimmäinen auto joka tuli liukuhihnalta ja muut ovat vain kopioita.Sitä ei vain tajua peruskoulupohjalta.
- Valitsit oikein!!
Joo, nuo rengasäänet kun saisi vielä pienemmäksi, niin uus Focus olis lähes täydellinen!!
Millä koneella otit, minulla 150hp Ecoboost powershift.. Kyllä on mukava ja hieno ajella!! ja vie vähemmän kuin edellinen focus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1291343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 67661
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36467
- 43460
- 52442