Mistä löytäisin Katri Helenan, Seppo Hovin, Annika ja Tommi Metsäkedon sekä (Vuosaaren???) musiikkiluokkalaisten levyn Pupu Tupunan Lauluja?? LP-levy olisi mieluisin mutta CD-levykin käy, C-kasetti myös, pitää sitten vain keksiä Mankka jostain.. :) Ihan omaksi haluaisin ostaa.. Kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Pupu Tupunan lauluja
5
274
Vastaukset
- katri-fani
Tämä vastaus ei nyt ole sitä mitä odotat, mutta minulla se on kyllä, en vaan voi luopua siitä, kuten en mistään Katria koskevasta materiaalista. Sori:-( En levyistä, kuvista, kirjoista ym. Toivottavasti löydät jostain. Pidän peukkuja!!
- Järjestään myöhäs..
Hei Katri-fani! :)
Voisitko katsoa levystä minkä koulun musiikkiluokkalaisia levyllä esiintyy? Jäi vaivaamaan! :( Ei tainnut olla Vuosaaren..?? Huutonetistä löytyy ajoittain, mutta aina olen liian myöhään liikkeellä, tyyliin huuto sulkeutunut 10min sitten.. :((((( - jaskan kaveri
Ymmärrän mistä "katri-fani" puhut, oma fanitukseni onneksi on alkanut antaa hieman periksi, tai sanoisin että kohtuullistua. Kyllä se Katri "siellä on" vaikka en kaikkea häneen liittyvää pystykään säilyttämään. Elämää kun vain on tää omine kierteineen. Hyvää ja lämmintä jatkoa Sinulle !
- lemposenunski
Vilkaisepa Huuto.net!!Sieltä löydät LP:n.
- k
Kultaiset lastenlaulut 3 kokoelmaboksista. Julkastu 2011 joten pitäs vielä löytyä kaupoista. Kirjastosta ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601