kesäkuun alku vai heinä-elokuun vaihde. Kumpi ajankohta on säiden kannalta parempi matkustaa Trapaniin Sisiliaan?
Nyt näyttää lentohinnat Ryanairilla olevan melko edulliset. Laskevatkohan vielä?
kumpi parempi
2
144
Vastaukset
En oo Sisialassa käynyt, mutta ainakin Roomassa oli heinäkuun puolivälissä tukahduttavan kuuma. Vieressä olevalla Maltalla taas oli mukavan lämmintä lokakuun lopussa. Eli sanoisin, että ei ainakaan heinäkuun lopulla kannata mennä jollei sitten todella nauti kuumuudesta.
- Kiva paikka anyways
kuinka kuumasta tykkäät? Olin Trapanissa kesäkuun alussa ja ilma oli mahtava, lämpeni päivä päivältä ja viimeiset päivät oli jo tukalia ( 30). Menisin kesäkuussa. Tuolloin lennot on halvempia, samoin hotellit, sillä Sisiliassa lomakausi alkaa juuri heinä-elokuussa ja silloin saari täyttyy italiaanoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663