Mitä mahdollisia pelejä puhelimessa on? onko hyvä akku ? Rikkuuko helposti? kun en kestä tätä samsungin kosketus näyttöä niin ajattelin että tuo olisi se minulle tarkoitettu :)
Millainen on Sony Ericsson J10i Elm ?
2
150
Vastaukset
- Mie
Tykkään puhelimesta tosi paljon. Vuosien aikana monta ollut eri valmistajilta, mutta tää ehdottomasti parhain :)
Akku on OK, kestää aktiivisessa käytössä pari päivää.
Pelejä mulla ei ollut kuin yksi alunperin, mutta ladattua sai lisää ilmaiseksi vaikka kuinka.
En ole saanut puhelinta sammumaan tipauttamalla sitä betoniinkaan lähemmäs 2 m korkeudelta. Tosin näyttö halkesi tämän ilmalennon takia.
Osaisiko joku kertoa miten saisi kuoret vaihdettua? - latimir
Hyvin on J10 toiminut ja oon käyttäny sitä aika paljon nettikäytössä jossa muuten hyvä mutta näyttö on tietysti vähän pieni eli kohta se menee myyntiin ja xperia tilalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987