Mitä mahdollisia pelejä puhelimessa on? onko hyvä akku ? Rikkuuko helposti? kun en kestä tätä samsungin kosketus näyttöä niin ajattelin että tuo olisi se minulle tarkoitettu :)
Millainen on Sony Ericsson J10i Elm ?
2
156
Vastaukset
- Mie
Tykkään puhelimesta tosi paljon. Vuosien aikana monta ollut eri valmistajilta, mutta tää ehdottomasti parhain :)
Akku on OK, kestää aktiivisessa käytössä pari päivää.
Pelejä mulla ei ollut kuin yksi alunperin, mutta ladattua sai lisää ilmaiseksi vaikka kuinka.
En ole saanut puhelinta sammumaan tipauttamalla sitä betoniinkaan lähemmäs 2 m korkeudelta. Tosin näyttö halkesi tämän ilmalennon takia.
Osaisiko joku kertoa miten saisi kuoret vaihdettua? - latimir
Hyvin on J10 toiminut ja oon käyttäny sitä aika paljon nettikäytössä jossa muuten hyvä mutta näyttö on tietysti vähän pieni eli kohta se menee myyntiin ja xperia tilalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1573961Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,923342SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.992720Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2832558Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392296Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1392021Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k51646- 421049
- 951028
- 53899