Oon yrittäny miljoonaa eri keinoa ja googlettanu, kattonu videoita ja lukenu näit keskusteluja ja siks teen uuden koska mikään ei oo auttanu!!
Ensin yritin poistaa sen ohjauspaneelin kautta, sit se alku näytti lupaavalta mut sitten tapahtu jotain koska virustorjunta alko jotai ilmottelee siin kesken poiston ja sitte se ilmeisesti epäonnistui, MUTTA babylon kuitenkin poistui täältä 'poista ja asenna ohjelmia' (vai mikä onkaan) luettelosta, mutta jäi silti selaimeen eli ei poistunu, vaikka ei näykkään enää siellä niiden ohjelmien luetteloissa...
Yritin myös sitten mennä tietokone - program files ja program filesxjoku8, mutta ei löytyny kummastakaan kansiosta.
EI MYÖSKÄÄN näy tuolla oikeessa kulmassa kellon lähellä mitään Babylon juttua, että sekään ei sitten tomi..
Eikä ole missän osoiterivin lähellä mitään ruuvimeisselin kuvaa sitä jotain setup nappulaa, mistä sieltäki ilmeisesti sais jotenki poistettua....
Ja ainiin yritettiin myös boottaa mutta ei onnistunu..
Joo eli enempää en oo näitä ohjeita löytäny, olisko vielä jotain ?!!
Ongelma varmaa siinä että sain sen babylon nappulan jotenkin poistettua kakikista luetteloista ja nyt se ei oo missän niin että voisin sen poistaa :(((
Enkä muuten osaa kyllä mitään näide koneiden kaa, että jos jotain yksinkertasempia ohjeita löytys...
Täs konees on windows 7 ja firefox joku selaimena (ei ollenkaan exploreria, eli sekään ei oo mikää vaihtoehto, kun sekin joskus 'poistui' kokonaan..)
BABYLON SEARCH ei poistu millään!!
fiht100
2
582
Vastaukset
- fiht100
Ainiin joo ja sain sen kyllä pois käytöstä tuolta työkalut - lisäosat ja laajennukset ja kone nopeempi, mutta kyllähän se silti siellä on, että jos sais ihan kokonaan poistettua..........
- Papulooni
Mistä simmonen Papuloni koneelle ilmestyi.
-Järjestelmän palautus ennen Papulonin asennusta.
-Lataa vaikka Revo Uninstaller tai joku muu hävitysohjelma.
sillä saa aika hyvin siivottua roskaa.Ensin ohjelman poisto sitten
Työkalut- tarpeettomien tiedostojen poisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3492316Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul382057Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis741579Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet911446Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1131429Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31346- 791215
Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2381174Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.1141142Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2191132