Haluaisin lukea Tex Willeriä ja Korkeajännitystä.
MUTTA.
Näistä lehdistä leviävät musteet käsiin.
Ajatellaanpa nyt hetki mitä se käytännössä tarkoittaa. Minulla ei ole aikaa pitää kovin pitkiä lukutuokioita joten lukisin yhden Tex Willerin kahdessa erässä, yhden Korkeajännityksen kahdeksassa erässä. Se tarkoittaa sitä, että yksi Tex Willer vaatisi minulta kaksi käsipesua saippuoidulla kynsiharjalla, yksi Korkeajännitys kahdeksan käsipesua saippuoidulla kynsiharjalla.
JOTEN.
Jouduin valitettavasti luopumaan Tex Willeristä ja Korkeajännityksestä. Väsyin hinkkaamaan sormiani saippuoidulla kynsiharjalla. Rajansa kaikella.
Italialaista Tex Willeriä ja englantilaista Commandoa en ole nähnyt mutta en usko, että niistäkin jäisivät musteet lukijan sormiin.
Valitus
2
271
Vastaukset 2
- vinkki.
Pitele kiinni sivun reunoista joissa on semmoiset vaaleat alueet - niitä kutsutaan harrastajapiireissä marginaaleiksi, älä pidä rasvatassuasi sivun päällä.
Voit myös käyttää hienostuneita puuvillasormikkaita.- Mustetahra
Niin. Voisin käyttää hienostuneita puuvillasormikkaita. Se on kyllä ihan totta.
Jos jonkinlaista englanninkielistä sarjakuvaa on kuitenkin tullut luettua eikä niitä lukiessa ole ollut tarvetta hienostuneille puuvillasormikkaille.
Elämme sentään kohtalaisen kehittynyttä aikaa. Luulisi, että Suomessakin jo pystyttäisiin julkaisemaan sarjakuvalehtiä joita lukiessa ei tarvitsisi hienostuneita puuvillasormikkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5831404Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422