Haluaisin lukea Tex Willeriä ja Korkeajännitystä.
MUTTA.
Näistä lehdistä leviävät musteet käsiin.
Ajatellaanpa nyt hetki mitä se käytännössä tarkoittaa. Minulla ei ole aikaa pitää kovin pitkiä lukutuokioita joten lukisin yhden Tex Willerin kahdessa erässä, yhden Korkeajännityksen kahdeksassa erässä. Se tarkoittaa sitä, että yksi Tex Willer vaatisi minulta kaksi käsipesua saippuoidulla kynsiharjalla, yksi Korkeajännitys kahdeksan käsipesua saippuoidulla kynsiharjalla.
JOTEN.
Jouduin valitettavasti luopumaan Tex Willeristä ja Korkeajännityksestä. Väsyin hinkkaamaan sormiani saippuoidulla kynsiharjalla. Rajansa kaikella.
Italialaista Tex Willeriä ja englantilaista Commandoa en ole nähnyt mutta en usko, että niistäkin jäisivät musteet lukijan sormiin.
Valitus
2
149
Vastaukset
- vinkki.
Pitele kiinni sivun reunoista joissa on semmoiset vaaleat alueet - niitä kutsutaan harrastajapiireissä marginaaleiksi, älä pidä rasvatassuasi sivun päällä.
Voit myös käyttää hienostuneita puuvillasormikkaita.- Mustetahra
Niin. Voisin käyttää hienostuneita puuvillasormikkaita. Se on kyllä ihan totta.
Jos jonkinlaista englanninkielistä sarjakuvaa on kuitenkin tullut luettua eikä niitä lukiessa ole ollut tarvetta hienostuneille puuvillasormikkaille.
Elämme sentään kohtalaisen kehittynyttä aikaa. Luulisi, että Suomessakin jo pystyttäisiin julkaisemaan sarjakuvalehtiä joita lukiessa ei tarvitsisi hienostuneita puuvillasormikkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964